SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
he Lindgren ik heb vandaag een date (als het goed is) gr grquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 @ 22:37 schreef Jellereppe het volgende:
Mooie dieren toch. Dit is een Canadese Lynx. Gewoon een veel sterkere variant van de huiskat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 @ 23:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dan is dit een Canadese Rechts voor de kijker lynx![]()
![]()
Bakkes manquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
laatste wedstrijd moeten winnen voor kampioenschap, kom je tegen een bronze team.. quit ie al voor de aftrap en krijg ik een draw![]()
![]()
![]()
Laat mij gewoon beetje kutten met Trapzquote:
Het is zo'n teer poppetjequote:Op zaterdag 15 november 2014 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon beetje kutten met Trapz![]()
![]()
jullie zijn meer van de het lullenquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon beetje kutten met Trapz![]()
quote:
En jij van de treintjes, weet niet welke erger is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:08 schreef Freire het volgende:
[..]
jullie zijn meer van de het lullen
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En jij van de treintjes, weet niet welke erger is.
gr gr
bohhhh![]()
Blanchito is gewoon een opgeblazen balon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja maak 'm af!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb die van mij voor 700 weten te verkopen nogquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:36 schreef The_Yakuza het volgende:
SIF Tevez van 620k BIN naar 490k BIN![]()
![]()
Net op tijd dus!quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb die van mij voor 700 weten te verkopen nog
Hoe was hij? Merkbaar beter dan de NIF?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
SIF Tevez voor 400k BIN gekocht, nu ga ik slapen
(Heb hem er direct weer opgezet)
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
veel plezier ds2!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Dit komt vast helemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
DS2 gaat die punani zo hard slammen dat ze in Groningen denken dat er weer een aardbeving is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga sowieso bij Tommy Hilfiger werkencomplete bar/restaurant, met pool- en tafeltennistafels speciaal voor het personeel en een podium met drumstel en selectie van gitaren
![]()
![]()
En triangels?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga sowieso bij Tommy Hilfiger werkencomplete bar/restaurant, met pool- en tafeltennistafels speciaal voor het personeel en een podium met drumstel en selectie van gitaren
![]()
In welke winkel hebben ze dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hoofdkantoor Amsterdam. Hele afdeling die alleen maar bezig is met interne verbouwingen van pandenquote:![]()
![]()
![]()
Sjezus. Wat een ongelofelijke mongolen kom je af en toe online toch tegen. Als je je zo idioot gedraagt tijdens een online spelletje, dan maak je mij niet wijs dat je in het dagelijks leven wel helemaal normaal bent..
En wat is het jammer dat het messaging systeem van de ps4 (nog) niet werkt.![]()
watquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:29 schreef DeWesp het volgende:
En wat is het jammer dat het messaging systeem van de ps4 (nog) niet werkt.![]()
ooh nee ik dacht misschien in het magazijn waar je werktequote:Op zaterdag 15 november 2014 10:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoofdkantoor Amsterdam. Hele afdeling die alleen maar bezig is met interne verbouwingen van panden![]()
past die mooi rond je nek?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:30 schreef Rijst het volgende:
Ik heb nog een pak van Tommy Hilfiger. Mooi in antraciet![]()
![]()
Bofkontquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Freire het volgende:
Nu aan de officiële Roy Donders worstenbroodjes met spek![]()
Levensgenieter!quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Freire het volgende:
Fijnproever!quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Freire het volgende:
Nu aan de officiële Roy Donders worstenbroodjes met spekHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kami zal jaloers zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Freire het volgende:
Feli Dudeweiser! Heb even gemist waarvoor; stage, werk, bijbaan?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dudeweiser is helemaal niet jarig, Lindgren daarentegen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Feli Dudeweiser! Heb even gemist waarvoor; stage, werk, bijbaan?![]()
Zhano toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Dudeweiser is helemaal niet jarig, Lindgren daarentegen...Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
zeker moesten jullie daarna wachten zodat hij zich wat eten kon maken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik was hem gisteren al aan het teasen tijdens clubs![]()
Maagzuur
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
het is niet echt werk, mijn oom en tante hebben interieurdesignbedrijf (is dat een woord?) en als ze hulp nodig hebben met tapijt leggen ofzo dan vragen ze of ik wil helpenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Feli Dudeweiser! Heb even gemist waarvoor; stage, werk, bijbaan?![]()
![]()
Als we serieuzer zouden spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
FC onder ons is best kwaliteitJammer dat het alleen over poepclubs gaat.
Meestal is DS2 het onderwerp of een of andere rare shit
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Gisteren divisie 1 nog gewonnen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
FC onder ons is best kwaliteitJammer dat het alleen over poepclubs gaat.
![]()
Dude, ik heb het over een tv-programmaquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als we serieuzer zouden spelenMeestal is DS2 het onderwerp of een of andere rare shit
@kami: ik deed nog maar 1 potje mee nadat jij stopte.![]()
Renniequote:Of anders kan een goed glas melk ook wat verlichting bieden.
Tevens: Als DS2 naar die date gaat kan dit een verhaal worden dat de geschiedenisboeken in gaat
Maar diep van binnen lach ik.![]()
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over een tv-programma
@kami: ik deed nog maar 1 potje mee nadat jij stopte.Hala Madrid !
Wijs besluit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over een tv-programma
@kami: ik deed nog maar 1 potje mee nadat jij stopte.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
waar kijk ik naar?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]![]()
Ik zag net een livestream op twitch van de next-gen versie, ben niet echt overtuigd om hem meteen te kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]Hala Madrid !
gta first personquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik wel. Die ga ik in de pauze halen dinsdag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zag net een livestream op twitch van de next-gen versie, ben niet echt overtuigd om hem meteen te kopen.![]()
Enige verschil is dat je first person kan, kleine gameplay tweaks en verbeterde graphics.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wel. Die ga ik in de pauze halen dinsdag.Hala Madrid !
iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je first person kan, kleine gameplay tweaks en verbeterde graphics.ik pas er ook voor
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Doe het niet. Je bent nu al zo lang clean!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:22 schreef Rijst het volgende:
Waar kan ik goedkope coins kopen? Wil weer beginnen aan UT. Kan je iets leuks van 200k maken?![]()
verveel me vandaag en het regent en gta komt pas dingsdag uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef Zhano het volgende:
Doe het niet. Je bent nu al zo lang clean!![]()
Ik geef je wel 200k.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
verveel me vandaag en het regent en gta komt pas dingsdag uit
oh wacht![]()
ja jullie zijn gierig. Ik geef jullie altijd coins maar zodra ik wat wil dan hoor ik jullie niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik geef je wel 200k.
oh wacht![]()
3 wedstrijden op rij gewonnen met mijn BPL team sinds Sturridge is vervangen door Falcao, alleen het speelt voor geen meter.
![]()
5 meter is toch niks?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Met een 5 meter lange Iveco door de PC Hooft rijdenkrijg je een hoop rare blikken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja jullie zijn gierig. Ik geef jullie altijd coins maar zodra ik wat wil dan hoor ik jullie niet.![]()
![]()
Wil je de helft van mijn coins? Zet er maar wat op voor 2200c.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja jullie zijn gierig. Ik geef jullie altijd coins maar zodra ik wat wil dan hoor ik jullie niet.![]()
Is dat vet ja? Wat kost dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef Rijst het volgende:
Nice TWD season 2 is uit op ps4. Ga dat wel spele![]()
Ter Stegen beviel wel hierquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:39 schreef Alovenac het volgende:
Wie is de beste keeper uit de BBVA? Zoveel opties, maar ook weinig echte verschillen volgens mij.
![]()
ja season 1 was leuk.quote:
25 euro nu in de store best duur. in de aanbieding kost hij tientje geloof ik mja boeie![]()
Te weinig pace op CAM.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:00 schreef Alovenac het volgende:
Eens kijken of dit team mij gelukkig kan gaan maken..
[ afbeelding ]![]()
Lijkt me een stuk beter. Ik heb James ook op die positie en die bevalt me toch niet zo super goed daar terwijl Di Maria het aan de andere kant wel goed doet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor ja, maar dan maak ik er gewoon een 442 van met Modric en James op CM.![]()
Ik ga het nu even proberen met Cercia aan de linker CAM en James op de rechter en dan Modric CVM naast Khedira. Bevalt dat niet dan switch ik gewoon gelijk naar 442 met 2 CM's.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk beter. Ik heb James ook op die positie en die bevalt me toch niet zo super goed daar terwijl Di Maria het aan de andere kant wel goed doet.
Welke formatie gebruik jij?![]()
4-2-2-2 speel ik en dat bevalt me wel dit jaar, ook lekker makkelijk met hybrids.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik ga het nu even proberen met Cercia aan de linker CAM en James op de rechter en dan Modric CVM naast Khedira. Bevalt dat niet dan switch ik gewoon gelijk naar 442 met 2 CM's.
Welke formatie gebruik jij?![]()
Jep, ook dat nog eens. Had net even Falcao een paar wedstrijden en die schoot echt alles binnen. Misschien binnenkort maar eens combineren met Benzebaasquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4-2-2-2 speel ik en dat bevalt me wel dit jaar, ook lekker makkelijk met hybrids..
![]()
Neem Aguero die is vies goed dit jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Jep, ook dat nog eens. Had net even Falcao een paar wedstrijden en die schoot echt alles binnen. Misschien binnenkort maar eens combineren met Benzebaas.
![]()
Ik hoop dat DS2 een grapje maakte maar ik vrees met grote vrezen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat vind jij er dan van? Moet ik er niet naartoe gaan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop dat DS2 een grapje maakte maar ik vrees met grote vrezen.![]()
GGewoon gaan ouwe reus. Wat heb je te verliezen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat vind jij er dan van? Moet ik er niet naartoe gaan?![]()
Als zij Freire verwacht en jij komt opdagen lijkt dat me naar haar toe niet erg eerlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat vind jij er dan van? Moet ik er niet naartoe gaan?Wat vind je zelf?
[ Bericht 7% gewijzigd door Lindgren. op 15-11-2014 14:05:24 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bravo, wat is dat een drama keeper zeg.
Ik ga trouwens wel even switchen, verdediging staat prima. Dus kan van die 2 CVM's 1 maken als ik wil.![]()
Ik vond het vanaf het begin al geen goed idee, maar iedereen in de Skype vindt dat ik er wel naartoe moet gaan. En nu weet ik het dus niet meerquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als zij Freire verwacht en jij komt opdagen lijkt dat me naar haar toe niet erg eerlijk.Wat vind je zelf?
![]()
![]()
Dos Santos> Uchequote:Op zaterdag 15 november 2014 14:15 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
![]()
Ik weet niet precies waarheen, maar iedereen op Skype zat je waarschijnlijk op te naaien, omdat ze het leuk vinden als je je voor lul zet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin al geen goed idee, maar iedereen in de Skype vindt dat ik er wel naartoe moet gaan. En nu weet ik het dus niet meerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die Gullit snapt er ook geen zak vanDonk bij Oranje
Gewoon Van Dijk een kans geven.Hala Madrid !
Fuck die bitch, als ze de moeite neemt om af te spreken dan is het halve werk gedaan. Ze gaat heus niet wegrennen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarheen, maar iedereen op Skype zat je waarschijnlijk op te naaien, omdat ze het leuk vinden als je je voor lul zet.Hala Madrid !
Gewoon Kongolo erin en de Vrij ernaast. Janmaat er weer bij halen want hij is de enige die speelt op hoog niveau op die positie. Linksback doe je maar Blind, daar loopt hij het minst in de weg. Met die verdediging halen we het EK nog makkelijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:20 schreef BDIL het volgende:
Die Gullit snapt er ook geen zak vanDonk bij Oranje
Gewoon Van Dijk een kans geven.![]()
Misschien is het wel het begin van iets moois.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin al geen goed idee, maar iedereen in de Skype vindt dat ik er wel naartoe moet gaan. En nu weet ik het dus niet meer![]()
Jij snapt er ook geen bal van manquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon Kongolo erin en de Vrij ernaast. Janmaat er weer bij halen want hij is de enige die speelt op hoog niveau op die positie. Linksback doe je maar Blind, daar loopt hij het minst in de weg. Met die verdediging halen we het EK nog makkelijk
Hala Madrid !
en Nelomquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe kan hij Vermeer nou vergeten
Hala Madrid !
Pes Myclub gestart. Kreeg bij de day one editie een code voor Myclub extras zoals een UEFA team of the year pack.![]()
![]()
Is dat een soort FUT?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Maver24 het volgende:
Pes Myclub gestart. Kreeg bij de day one editie een code voor Myclub extras zoals een UEFA team of the year pack.
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, lachen man. Veltman, van Rhijn en Willems zijn veel beter natuurlijk![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe gaat dat in zijn werk dan? Pakjes kopen met geld of alleen met coins?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Maver24 het volgende:
Pes Myclub gestart. Kreeg bij de day one editie een code voor Myclub extras zoals een UEFA team of the year pack.
[ afbeelding ]![]()
ABS 93quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]hij heeft gewoon een shirt aan kan je helemaal niet zien joh
en nog het verkeerde shirt ook trouwens![]()
![]()
Je krijgt elke keer 1 speler bij een agent? Geen transfermarkt? Die TOTY packs zijn daar wel heel erg goed..![]()
Je koopt agents met GP een soort coins of met Myclub coins soort van fifa points. Je hebt verschillende niveau agents en elke agent geeft je een kans van zoveel procent op een speler met een bepaalde waarde van 75 of hoger of iets anders. Elk potje kan je dus GP verdienen door in een match bepaalde dingen te doen en elke potje winst krijg je gp erbij. Kan dus lekker oplopen per potje. Een high end agent dus een soort premium gold pack kost 10000 gp maar elk potje kan je wel 3500 gp verdienenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk dan? Pakjes kopen met geld of alleen met coins?
Wat ik ook heb gezien dat een speler een waarde heeft. Ibra heeft 74 punten. In totaal passen er maximaal 360 punten in mijn squad![]()
Dat shirt is mijn myclub shirt. Dus logisch dat hij die aan heeftquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ABS 93hij heeft gewoon een shirt aan kan je helemaal niet zien joh
en nog het verkeerde shirt ook trouwens![]()
Geen feyenoord shirt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat shirt is mijn myclub shirt. Dus logisch dat hij die aan heeft![]()
Nee, maar wat jij opnoemt is ook lachwekkend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, lachen man. Veltman, van Rhijn en Willems zijn veel beter natuurlijk![]()
![]()
![]()
Virgil van Dijk en Vlaar mogen centraal staan, BMI zie ik dan achter hun in de rangorde gezien zijn huidige prestatie bij Porto. Van Dijk heeft zich vorig seizoen bewezen als goede verdediger die zijn man staat en Vlaar kan het niveau van BPL bijhouden achterin.
RB en LB is nu al jaren een probleem bij het Nederlands elftal, spelers als van der Wiel,van Rhijn,Willems,Janmaat zijn te wisselvallig (rest is ondermaat) doordat zij in aanvallend opzicht nog leuk mee kunnen voetballen maar als het op verdedigen uitkomt tekort schieten. Er is op dit moment geen betere optie zelfs niet bij jeugd elftallen.
Verhaegh is misschien wel een van de minst wisselvallige op de RB positie, genoeg ervaring in Bundesliga, speelt naar behoren dit seizoen ( 3 goals voor een back uit 11 wedstrijden, verdedigend staat hij beter dan de opgenoemde RB ) en captain bij Ausburg.Hij is wel een optie op de korte termijn gezien zijn leeftijd.
LB is een probleem die al sinds Gio weg is niet is opgelost. Er is door de jaren zo vaak gerouleerd op die positie dat de ''beste'' LB moeilijk aan te wijzen is.Hala Madrid !
Je hebt zoveel verstand van voetbal dat het gewoon eng is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar wat jij opnoemt is ook lachwekkend.![]()
Virgil van Dijk en Vlaar mogen centraal staan, BMI zie ik dan achter hun in de rangorde gezien zijn huidige prestatie bij Porto. Van Dijk heeft zich vorig seizoen bewezen als goede verdediger die zijn man staat en Vlaar kan het niveau van BPL bijhouden achterin.
RB en LB is nu al jaren een probleem bij het Nederlands elftal, spelers als van der Wiel,van Rhijn,Willems,Janmaat zijn te wisselvallig (rest is ondermaat) doordat zij in aanvallend opzicht nog leuk mee kunnen voetballen maar als het op verdedigen uitkomt tekort schieten. Er is op dit moment geen betere optie zelfs niet bij jeugd elftallen.
Verhaegh is misschien wel een van de minst wisselvallige op de RB positie, genoeg ervaring in Bundesliga, speelt naar behoren dit seizoen ( 3 goals voor een back uit 11 wedstrijden, verdedigend staat hij beter dan de opgenoemde RB ) en captain bij Ausburg.Hij is wel een optie op de korte termijn gezien zijn leeftijd.
LB is een probleem die al sinds Gio weg is niet is opgelost. Er is door de jaren zo vaak gerouleerd op die positie dat de ''beste'' LB moeilijk aan te wijzen is.![]()
Zo'n lang verhaal typen voor die trollquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar wat jij opnoemt is ook lachwekkend.![]()
LB is een probleem die al sinds Gio weg is niet is opgelost. Er is door de jaren zo vaak gerouleerd op die positie dat de ''beste'' LB moeilijk aan te wijzen is.![]()
![]()
Ziet er allemaal wat gaar uit moet ik eerlijk zeggen. Hoe is de gameplay?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je koopt agents met GP een soort coins of met Myclub coins soort van fifa points. Je hebt verschillende niveau agents en elke agent geeft je een kans van zoveel procent op een speler met een bepaalde waarde van 75 of hoger of iets anders. Elk potje kan je dus GP verdienen door in een match bepaalde dingen te doen en elke potje winst krijg je gp erbij. Kan dus lekker oplopen per potje. Een high end agent dus een soort premium gold pack kost 10000 gp maar elk potje kan je wel 3500 gp verdienen
Wat ik ook heb gezien dat een speler een waarde heeft. Ibra heeft 74 punten. In totaal passen er maximaal 360 punten in mijn squad![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zo'n lang verhaal typen voor die troll![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt zoveel verstand van voetbal dat het gewoon eng is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zo'n lang verhaal typen voor die trollKom jij maar met betere backs. Je moet gewoon accepteren dat je verdediging middelmaat in Europa is en dat daar geen verbetering in gaat komen zo te zien. Meesten uit dit team zijn al geflopt in 2012 op het EK. Vorige WK ging het alleen goed omdat 5 at the back werd gespeeld en spelers als Robben het konden afdwingen op counters met individuele klasse.
Na zo'n WK ga je mij toch niet vertellen dat iedereen is vergeten hoe ze moeten voetballen of dat iedereen heeft gepiekt op het juiste moment want daar is nu weinig van terug te zien.Hala Madrid !
Niet gaan natuurlijk. Het idee is echt te belachelijk voor woorden. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin al geen goed idee, maar iedereen in de Skype vindt dat ik er wel naartoe moet gaan. En nu weet ik het dus niet meerhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Inderdaad. Laat je eens niet zo opnaaien DS2.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet gaan natuurlijk. Het idee is echt te belachelijk voor woorden. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken?![]()
Freire is Norris Cole?quote:kan goed Nederlands dan
![]()
![]()
Ja echte baas is hetquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Freire is Norris Cole?kan goed Nederlands dan
Heeft ook een mooi momentje als laatste clip van het filmpje(beetje glitchy wel haha)
![]()
Kunnen jullie je eigen muziek er onder zetten via ps4?quote:![]()
Muziek is wel gay en the king is missing in the clipquote:![]()
Hala Madrid !
Ja maar ik doe dat gewoon via pc.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kunnen jullie je eigen muziek er onder zetten via ps4?![]()
Hala Madrid !
http://www.eurogamer.net/(...)tation-4s-first-yearquote:Even allowing for DriveClub, and PSN's ups and downs (mostly downs), and those damned rubber sticks, Sony has had a great year. PlayStation 4 has had a great year. But PlayStation 4 owners haven't, not really. We've done our part: bought the machines in good faith and persuaded ourselves that those extra frames per second, those extra lines of resolution, are really worth it. It's getting hard to keep that up. The PS4 must be the most successful console without a killer app there's ever been, but its momentum can't last forever, its feelgood factor has worn off, and its opponent has got its act together. Sony - and all your partners - it's over to you.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lkkr positiefquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)tation-4s-first-year
[..]![]()
Fucking gezellig daar in Gouda. Die trieste Zeurpieten lopen te roepen dat Sinterklaas niet bestaat enzo. Beter worden ze helemaal de tyfus in geslagen door de FOK!-Knokploeg ofzo. ME mag ook wel. Of de NVU ofzo.
Zijn er voor de One zoveel goede games uitgekomen dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)tation-4s-first-year
[..]![]()
Hele stuk net even gelezen. Hij is inderdaad behoorlijk negatief, hij legt het wel goed uit maar overdrijft wel een beetje. Volgende week bestaat de XB1 een jaar en daar doet hij waarschijnlijk hetzelfde bij.quote:![]()
lijkt me idd bijna hetzelfde jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn er voor de One zoveel goede games uitgekomen dan?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Forza 5 en Forza Horizon 2quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn er voor de One zoveel goede games uitgekomen dan?![]()
![]()
Ik heb voor de Xbox 360 in totaal 16 spellen gehad. Welke ik dan veruit het meeste heb gespeeld: CoD en FIFA. GTA en AC vooral een paar weken intensief, totdat het uitgespeeld was. Daarna weer terugvallen op FIFA/CoD. Dus ja. Meer heb ik ook eigenlijk niet nodigquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn er voor de One zoveel goede games uitgekomen dan?
Vooral FH2 is wel echt vet. Ook Sunset Overdrive is inmiddels uit en de MCC, remaster van Halo 2 ziet er prachtig uit maar dat kan je geen nieuwe game noemen (ook al lijkt het alsof hij helemaal opnieuw is opgebouwd). De echte exclusives komen er nog aan, net als bij de PS4; Quantum Break, Fable en natuurlijk Halo 5.quote:
Gisteren wat Halo 5 multiplayer actie gezien.... bohhhhh![]()
![]()
Titanfall, Dead Rising, Forza Horizon 2, Forza 5, Sunset Overdrive, Halo Master Chief Collection.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn er voor de One zoveel goede games uitgekomen dan?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Jezus, krijg ik in blessuretijd een pingel tegen omdat zijn aanvaller gewoon tegen mijn verdediger aan loopt.
![]()
Bohhhhh DS2. IF Serero
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lekker binnen geprikt hoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lekker binnen geprikt hoorwat een leep balletje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet hard (kan die niet) maar geplaatst
en toffe muziek natuurlijk, dat is echt Zuid Afrikaans
![]()
![]()
[..]
Lekker binnen geprikt hoorLekker muziekje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Lekker binnen geprikt hoorRent er daar nou een speler die zowaar nóg kleiner is dan Serero?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan het me niet voorstellen. Optisch bedrog, vermoed ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Rent er daar nou een speler die zowaar nóg kleiner is dan Serero?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER stel nou eens hitler had geen verschrikkelijke dingen want dan gaat mijn vlieger niet op gedaan gehele verschrikkelijke discussies tussen joden vrnmlk en pacifisme over hitler wie was dat die het DOMINO SJLOAN PAAA DIE2 NIEUWE KOEIEN OF EEN ZWITSERSE NEUTRAAL GLAGGE AAL VAN EEN DOCTOR WAT TIJDENS crisisje DU austria maar aanhield...... ja die doctor domino duwde hem onterecht en zo zocht MEIN KAMPF een system tov GAZASTROOK GASTARBEIDERSV TOV GASTARBEIDERS OLIE GAZA 1999 DE ZWITSERSE JOS MAAS BOKKERIJDERS BAAS NU EEN SYSTEM VANWEGE IK WEET MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUTZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF URS LIFE MAAR BIJ WI NU HITLER EN ALLES VERSCHRIKKELIJK IK DOOR JOS MAAS 1WOORD NEUTRAAL BOKKERIJDER DE WAO IN BEN GE bmsht up ik nu echt nu echt beroeps diploma helemaal niet weten HOOFDKLACHT PVP ANDERS WEL MET EIGEN LASBEDRIJFJE NA TAKE OUT OFF THE SYSTEM 2006 BELOOFDE LEVI NELISSEN BINNEN GGZ REINTIGRATIE NIET UWV MAAR JAWEL GGZ WAS VAN ALLE 6 WEKENDIENSTEN VOORZIEN MAAR DIE ANDERE DRIE HADDEN DAT NIET BELOOFD MAAR IK VOOR NAAR NO 32/3 IN DEZE GEVANGENIS KWAM DUS DIE WAT NA MIJ DEZE TAKE OUT OFF URS LIFE WIL IK SYSTEM MAAR KERSTMIS ZEI honour captid honouir aint a honour my honour KERSTMIS DUURTB NOG LANG BEN JE SUICIDAL NEE IN HET KADER DAT LOST NIKS OP HEB IK luister eens ff naarMEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER stel nou eens hitler had geen verschrikkelijke dingen want dan gaat mijn vlieger niet op gedaan gehele verschrikkelijke discussies tussen joden vrnmlk en pacifisme over hitler wie was dat die het DOMINO SJLOAN PAAA DIE2 NIEUWE KOEIEN OF EEN ZWITSERSE NEUTRAAL GLAGGE AAL VAN EEN DOCTOR WAT TIJDENS crisisje DU austria maar aanhield...... ja die doctor domino duwde hem onterecht en zo zocht MEIN KAMPF een system tov GAZASTROOK GASTARBEIDERSV TOV GASTARBEIDERS OLIE GAZA 1999 DE ZWITSERSE JOS MAAS BOKKERIJDERS BAAS NU EEN SYSTEM VANWEGE IK WEET MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUTZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF URS LIFE MAAR BIJ WI NU HITLER EN ALLES VERSCHRIKKELIJK IK DOOR JOS MAAS 1WOORD NEUTRAAL BOKKERIJDER DE WAO IN BEN GE bmsht up ik nu echt nu echt beroeps diploma helemaal niet weten HOOFDKLACHT PVP ANDERS WEL MET EIGEN LASBEDRIJFJE NA TAKE OUT OFF THE SYSTEM 2006 BELOOFDE LEVI NELISSEN BINNEN GGZ REINTIGRATIE NIET UWV MAAR JAWEL GGZ WAS VAN ALLE 6 WEKENDIENSTEN VOORZIEN MAAR DIE ANDERE DRIE HADDEN DAT NIET BELOOFD MAAR IK VOOR NAAR NO 32/3 IN DEZE GEVANGENIS KWAM DUS DIE WAT NA MIJ DEZE TAKE OUT OFF URS LIFE WIL IK SYSTEM MAAR KERSTMIS ZEI honour captid honouir aint a honour my honour KERSTMIS DUURTB NOG LANG BEN JE SUICIDAL NEE IN HET KADER DAT LOST NIKS OP HEB IK luister eens ff naarMEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER stel nou eens hitler had geen verschrikkelijke dingen want dan gaat mijn vlieger niet op gedaan gehele verschrikkelijke discussies tussen joden vrnmlk en pacifisme over hitler wie was dat die het DOMINO SJLOAN PAAA DIE2 NIEUWE KOEIEN OF EEN ZWITSERSE NEUTRAAL GLAGGE AAL VAN EEN DOCTOR WAT TIJDENS crisisje DU austria maar aanhield...... ja die doctor domino duwde hem onterecht en zo zocht MEIN KAMPF een system tov GAZASTROOK GASTARBEIDERSV TOV GASTARBEIDERS OLIE GAZA 1999 DE ZWITSERSE JOS MAAS BOKKERIJDERS BAAS NU EEN SYSTEM VANWEGE IK WEET MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 THE SYSTEM 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF URS LIFE MAAR BIJ WI NU HITLER EN ALLES VERSCHRIKKELIJK IK DOOR JOS MAAS 1WOORD NEUTRAAL BOKKERIJDER DE WAO IN BEN GE bmsht up ik nu echt nu echt beroeps diploma helemaal niet weten HOOFDKLACHT PVP ANDERS WEL MET EIGEN LASBEDRIJFJE NA TAKE OUT OFF THE SYSTEM 2006 BELOOFDE LEVI NELISSEN BINNEN GGZ REINTIGRATIE NIET UWV MAAR JAWEL GGZ WAS VAN ALLE 6 WEKENDIENSTEN VOORZIEN MAAR DIE ANDERE DRIE HADDEN DAT NIET BELOOFD MAAR IK VOOR NAAR NO 32/3 IN DEZE GEVANGENIS KWAM DUS DIE WAT NA MIJ DEZE TAKE OUT OFF URS LIFE WIL IK SYSTEM MAAR KERSTMIS ZEI honour captid honouir aint a honour my honour KERSTMIS DUURTB NOG LANG BEN JE SUICIDAL NEE IN HET KADER DAT LOST NIKS OP HEB IK luister eens ff naar system BLAME ME SYSTEM NOORD EN ZUID 112 SYSTEM VOOR NA MIJ SUICIDAL EN THEY LIEquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:32 schreef DuTank het volgende:
Fucking gezellig daar in Gouda. Die trieste Zeurpieten lopen te roepen dat Sinterklaas niet bestaat enzo. Beter worden ze helemaal de tyfus in geslagen door de FOK!-Knokploeg ofzo. ME mag ook wel. Of de NVU ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Moet ik nu een Dani Alves uit mijn hoed gaan toveren? Jij doet belachelijk met je reactie en vervolgens kom je aan met Verhaegh in fucking Ausburg (je ziet hem zeker wekelijks spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]Kom jij maar met betere backs. Je moet gewoon accepteren dat je verdediging middelmaat in Europa is en dat daar geen verbetering in gaat komen zo te zien. Meesten uit dit team zijn al geflopt in 2012 op het EK. Vorige WK ging het alleen goed omdat 5 at the back werd gespeeld en spelers als Robben het konden afdwingen op counters met individuele klasse.
Na zo'n WK ga je mij toch niet vertellen dat iedereen is vergeten hoe ze moeten voetballen of dat iedereen heeft gepiekt op het juiste moment want daar is nu weinig van terug te zien.) die nog afging als een gieter op het WK. Janmaat speelt bij Newcastle in de Premier League en dan ben ik zogenaamd "biased". Dan nog die van Dijk die niemand ziet spelen, maar waar men allemaal vindt dat hij moet spelen. Hij heeft bij de selectie gezeten en viel weer af, dat zegt toch genoeg. Als kneusjes als Rekik, Veltman, Bruma allemaal een kans krijgen dan hoort Kongolo er ook 1 te krijgen.
![]()
Nee want Newcastle is zo goed wil je zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet ik nu een Dani Alves uit mijn hoed gaan toveren? Jij doet belachelijk met je reactie en vervolgens kom je aan met Verhaegh in fucking Ausburg (je ziet hem zeker wekelijks spelen) die nog afging als een gieter op het WK. Janmaat speelt bij Newcastle in de Premier League en dan ben ik zogenaamd "biased". Dan nog die van Dijk die niemand ziet spelen, maar waar men allemaal vindt dat hij moet spelen. Hij heeft bij de selectie gezeten en viel weer af, dat zegt toch genoeg. Als kneusjes als Rekik, Veltman, Bruma allemaal een kans krijgen dan hoort Kongolo er ook 1 te krijgen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Newcastle is gewoon een respectabele club in de allerhoogste competitie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want Newcastle is zo goed wil je zeggen.![]()
Valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Newcastle is gewoon een respectabele club in de allerhoogste competitie.![]()
Suarez is sinds gisteren 100k gedaaldhopen dat er zo nog wat speciale packs komen zodat alles nog verder daalt en dan een teampje maken met suarez en neymar in 4321
![]()
![]()
Er zijn nou all rare gold packs voor 24 uurquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:55 schreef rolls-reus het volgende:
Suarez is sinds gisteren 100k gedaaldhopen dat er zo nog wat speciale packs komen zodat alles nog verder daalt en dan een teampje maken met suarez en neymar in 4321
Eindelijk eens een keer op tijd verkocht. Ik verkocht mijn Robben voor 660 en nu is hij alweer 610. Scheelt toch weer
![]()
![]()
Voor dat soort spelers heeft het nut. Een James en Iniesta zijn pas 1k gedaald en ik verwacht dat het op spelers met die waarde geen al te grote invloed heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zijn nou all rare gold packs voor 24 uur
Eindelijk eens een keer op tijd verkocht. Ik verkocht mijn Robben voor 660 en nu is hij alweer 610. Scheelt toch weer
![]()
lol_engelandAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
Heb jij ook met Bale gespeeld? Vond je robben of Bale beter?
En Reus of Neymar?![]()
oh meteen pingel Engeland
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaan m'n laatste coinsquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Welbz
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of zal ik mijn James, Iniesta en Modric toch maar even verkopen en na het weekend terugkopen? Dilemma...![]()
IF WelbzzzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, met Bale wel. Bale was gevoelsmatig sneller dan Robben, maar ik vond Robben echt veel beter. Zijn dribbling is veel beter en dat vind ik het belangrijkste.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Beter![]()
Heb jij ook met Bale gespeeld? Vond je robben of Bale beter?
En Reus of Neymar?
Met Reus/Neymar heb ik nog niet gespeeld![]()
Bale heeft pauper agility voor een winger. Als je hem voor de counter gebruikt is het prima met die zigzag runs die de meeste pacehoeren doen, maar in de kleine ruimte lijkt hij me wel wat minder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op TOTW heeft het ook zijn effect gehad. Heb alleen Kroos gekeken, maar die is nu nog maar 120kquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Voor dat soort spelers heeft het nut. Een James en Iniesta zijn pas 1k gedaald en ik verwacht dat het op spelers met die waarde geen al te grote invloed heeft.![]()
Die man is echt cheap alquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
2e pack gr gr. #noggeenprofit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad. Als je zijn in game stats vergelijkt dan zie je ook een groot verschil.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Bale heeft pauper agility voor een winger. Als je hem voor de counter gebruikt is het prima met die zigzag runs die de meeste pacehoeren doen, maar in de kleine ruimte lijkt hij me wel wat minder.![]()
Ga ze voor de zekerheid idd maar even verkopen.. Al is het maar 10k wat ze dalen, koop ze dan na dit weekend wel terug.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op TOTW heeft het ook zijn effect gehad. Heb alleen Kroos gekeken, maar die is nu nog maar 120k![]()
Voor 4321 is robben dus meer geschiktquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, met Bale wel. Bale was gevoelsmatig sneller dan Robben, maar ik vond Robben echt veel beter. Zijn dribbling is veel beter en dat vind ik het belangrijkste.
Met Reus/Neymar heb ik nog niet gespeeld![]()
![]()
Ik vind persoonlijk van wel ja. Bale is duurder, maar wel een stuk slechter qua stats. Alleen Bale is misschien wel wat beter in dat blind rennen door de verediging. Robben is wel wat zwakker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Voor 4321 is robben dus meer geschikt
Dit gaat het dan worden morgen. Beetje wat ik al had + upgrade met Hazard Kompany Courtois Yaya![]()
Ook maar de duurdere spelers uit de club verkocht.. Ben benieuwd! Hopelijk maandag een stuk lager terug te kopen.![]()
No money voor Neuer?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk van wel ja. Bale is duurder, maar wel een stuk slechter qua stats. Alleen Bale is misschien wel wat beter in dat blind rennen door de verediging. Robben is wel wat zwakker.
[ afbeelding ]
Dit gaat het dan worden morgen. Beetje wat ik al had + upgrade met Hazard Kompany Courtois Yaya
En Luis > Clichy![]()
Heb jij nou dat Real Madrid font op je telefoon? Spuuglelijk zeg...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk van wel ja. Bale is duurder, maar wel een stuk slechter qua stats. Alleen Bale is misschien wel wat beter in dat blind rennen door de verediging. Robben is wel wat zwakker.
[ afbeelding ]
Dit gaat het dan worden morgen. Beetje wat ik al had + upgrade met Hazard Kompany Courtois Yaya![]()
Ik vind Luis een kut plaatje hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
No money voor Neuer?
En Luis > Clichy. Neuer kan ook, maar dat is even afwachten. Ik heb 2 miljoen dus misschien dat het net lukt.
Wil alle spelers ook fresh kopen, maar dat moet wel lukken met die packs.![]()
Keine ahnung, heb dit al anderhalf jaar en ik vind het wel bestquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij nou dat Real Madrid font op je telefoon? Spuuglelijk zeg...![]()
![]()
IF aurier straks beste Ligue 1 RB denk of mis ik er een.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was hij al hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef FCsuarez het volgende:
IF aurier straks beste Ligue 1 RB denk of mis ik er een.![]()
hopen dat hij nog richting de 14/15K gaatquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Na vannacht is hij wel 15k denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hopen dat hij nog richting de 14/15K gaat![]()
tot morgen 8 uur nog deze packs, dan nog 24 uur andere packs gok ik zo. maandag overdag maar wat inslaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Na vannacht is hij wel 15k denk ikPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Suarez heeft wel ziek goede statsquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Begint ergens op te lijkenheb nu net niet genoeg voor Suarez, morgen misschien wel
![]()
50k of 100k packs zouden fijn zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tot morgen 8 uur nog deze packs, dan nog 24 uur andere packs gok ik zo. maandag overdag maar wat inslaan.![]()
![]()
Clubs ?Hala Madrid !
kom clubsquote:Hala Madrid !
Robben voor 409k weer teruggekocht, Neuer voor 170k. Toch weer 48k verdiend op die 2 spelers
SF Tevez ging net al voor 358k bin
Zelfs Benzebaas wat aan het dalen.. Ook maar even verkopen, morgen komen er gegarandeerd 50k of 100k packs.![]()
We gaan vandaag divisie 1 winnen.quote:Hala Madrid !
Ja, maandag weer terugkopen of laat zondagquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:27 schreef Alovenac het volgende:
Zelfs Benzebaas wat aan het dalen.. Ook maar even verkopen, morgen komen er gegarandeerd 50k of 100k packs.![]()
De brotherhoodquote:Hala Madrid !
Komt weer een IF CAM Shaqiri aan denk ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Komt weer een IF CAM Shaqiri aan denk ik![]()
![]()
![]()
Bohhh?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Komt weer een IF CAM Shaqiri aan denk ik![]()
was nog best spannend, Montenegro - Zweden
Jep, ga ik zeker doen. Wel zonde van zijn bazenstats die hij hadquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maandag weer terugkopen of laat zondag.
![]()
Bronze toernooi voor de 2e keer gewonnen.. en ondanks het feit dat het niet bij de rewards stond kreeg ik weer een bronze Jumbo pack (+ 2k)![]()
hoi lingdren xdquote:Op zondag 16 november 2014 03:38 schreef Lindgren. het volgende:
Het is hier echt abnormaal rustig. Hallo.![]()
oftewel, je bent niet gegaan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bronze toernooi voor de 2e keer gewonnen.. en ondanks het feit dat het niet bij de rewards stond kreeg ik weer een bronze Jumbo pack (+ 2k)'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De tijden dat hier 24/7 gepost werd zijn helaas niet meer.quote:Op zondag 16 november 2014 03:38 schreef Lindgren. het volgende:
Het is hier echt abnormaal rustig. Hallo.![]()
Moggel
Waarom komen er nog 50 of 100k packs?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel hhs zijn deze weekquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Marketingmachine EA draait volle toeren. Helaas zijn IT en operations na release al bezig met 16 of op vakantiequote:Op zondag 16 november 2014 10:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel hhs zijn deze weekFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
dit.quote:Op zondag 16 november 2014 10:41 schreef Rijst het volgende:
guysssss ik ga bijna naar de UK. Eindelijk weg uit deze zwartepietenland.
nice, hoelang ga je? hopelijkd aar beter weer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tot septemberquote:Op zondag 16 november 2014 10:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit.
nice, hoelang ga je? hopelijkd aar beter weer![]()
veel plezierquote:Op zondag 16 november 2014 10:41 schreef Rijst het volgende:
guysssss ik ga bijna naar de UK. Eindelijk weg uit deze zwartepietenland.
Maar zijn er nu al 3 happy days achter elkaar geweest of hoe is deze week gegaan niet helemaal meegekregenquote:Op zondag 16 november 2014 10:42 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Marketingmachine EA draait volle toeren. Helaas zijn IT en operations na release al bezig met 16 of op vakantieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
Opmerking geslaagd.quote:Op zondag 16 november 2014 10:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit.
nice, hoelang ga je? hopelijkd aar beter weer![]()
FUT United ofzo, gewoon weer marketingstunt. Komt mij wel goed uit want wilde Sif Tevez graagquote:Op zondag 16 november 2014 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar zijn er nu al 3 happy days achter elkaar geweest of hoe is deze week gegaan niet helemaal meegekregen
Vrijdag 620k, nu 323k BIN
Ja op xbox. Op ps is ie wat duurder gelukkig maar ik heb nog een If Tevez. Ook maar verkopen nu dan dusquote:Op zondag 16 november 2014 10:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
FUT United ofzo, gewoon weer marketingstunt. Komt mij wel goed uit want wilde Sif Tevez graag
Vrijdag 620k, nu 323k BIN
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
tofquote:Op zondag 16 november 2014 10:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
het liefst kom ik nooit meer terug maarja is stagewel fking lang. wat ga je doen dan daar?
Had vrijdagochtend gelijk alles maar verkocht, kan nu bijna zelfde team weer kopen met SIF Tevez en IF Lahmquote:Op zondag 16 november 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja op xbox. Op ps is ie wat duurder gelukkig maar ik heb nog een If Tevez. Ook maar verkopen nu dan dus
Maar jullie denken dua vanavond nog 50 of 100k packs?quote:Op zondag 16 november 2014 10:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Had vrijdagochtend gelijk alles maar verkocht, kan nu bijna zelfde team weer kopen met SIF Tevez en IF LahmDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe ziet dat team er uit?quote:Op zondag 16 november 2014 10:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Had vrijdagochtend gelijk alles maar verkocht, kan nu bijna zelfde team weer kopen met SIF Tevez en IF Lahm![]()
![]()
niet echt weekend meer he vanavond 20:00 tot morgen 20:00 maar zou kunnen.quote:Op zondag 16 november 2014 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar jullie denken dua vanavond nog 50 of 100k packs?
anders om 8 uur direct even inslaan
#FreeTrapz![]()
Moet die 2 nog kopen, maar zo:quote:
SIF Tevez - Robben
Asamoah - DDR - IF Lahm - Shaqiri
Alaba - Boateng - Sokratis - Piszsceck
Neuer
DDR en Robben op respectievelijk 8 en 7 chem, maar dat maakt toch geen reet uit dit jaarFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Daarom verwacht ik het eigenlijk ook niet. Maar miss 1 uur die kutpacks ofzo. Ach ik gok het er maar op en hou alles. Woensdag was if tevez 200k zag ik toch maar goed dat ik hem gehouden heb :pquote:Op zondag 16 november 2014 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet echt weekend meer he vanavond 20:00 tot morgen 20:00 maar zou kunnen.
anders om 8 uur direct even inslaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Had we verwacht dat SIF Tevez tussen de 450-600k zou zijn, dus ik ben al lang tevreden
de grootste daling lijkt er ook al uit inmiddels. IF aurier blijft steken op 18K.quote:Op zondag 16 november 2014 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik het eigenlijk ook niet. Maar miss 1 uur die kutpacks ofzo. Ach ik gok het er maar op en hou alles. Woensdag was if tevez 200k zag ik toch maar goed dat ik hem gehouden heb :p
wacht nog even af of er 100K packs komen en anders haal ik er een aantal.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lijkt me ook niet dat SIF Tevez nog veel verder gaat zakken? De IF zit rond de 200k en de SIF zit nu al op 312k BIN?quote:Op zondag 16 november 2014 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de grootste daling lijkt er ook al uit inmiddels. IF aurier blijft steken op 18K.
wacht nog even af of er 100K packs komen en anders haal ik er een aantal.![]()
Vergeet niet dat wij in NL zitten en dus een andere tijdzone dan EA. Ik weet vrijwel zeker dat er nog packs komen.quote:Op zondag 16 november 2014 10:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik het eigenlijk ook niet. Maar miss 1 uur die kutpacks ofzo. Ach ik gok het er maar op en hou alles. Woensdag was if tevez 200k zag ik toch maar goed dat ik hem gehouden heb :p
Scheelt wel een hoop. Robben verkocht ik vrijdag voor 660k en nu zijn er 585k bins.![]()
![]()
Hier vandaag even een paar potjes mee spelen om te kijken of de opstelling me bevalt
En ik ben wel benieuwd naar Doumbia![]()
![]()
Waarom gebruik je dan zo'n relatief dure team? Ik had ook een 433 4 team gemaakt om het te proberen aangezien ik tot dan alleen 41212 speelde, maar dat was een 35/30k team en Xavi was mijn duurstequote:Op zondag 16 november 2014 11:29 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vandaag even een paar potjes mee spelen om te kijken of de opstelling me bevalt
En ik ben wel benieuwd naar Doumbia![]()
Heb net Aogo ipv Alaba gekochtquote:Op zondag 16 november 2014 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan zo'n relatief dure team? Ik had ook een 433 4 team gemaakt om het te proberen aangezien ik tot dan alleen 41212 speelde, maar dat was een 35/30k team en Xavi was mijn duurstedat scheel al de helft ofzo
![]()
yes
Guardians of the Galaxy (2014) 720p BrRip x264 - YIFY
Guardians of the Galaxy (2014) 1080p BrRip x264 - YIFY![]()
fuck it, tevez gekocht op 313k. De rest vd dag toch geen tijd en ik was op 450k al tevreden
quote:Op zondag 16 november 2014 11:48 schreef Rijst het volgende:
yes
Guardians of the Galaxy (2014) 720p BrRip x264 - YIFY
Guardians of the Galaxy (2014) 1080p BrRip x264 - YIFY![]()
![]()
Die prijs van if higuain
Elke dag![]()
Hij is dit jaar aardig duur inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 11:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb net Aogo ipv Alaba gekochtdat scheel al de helft ofzo
![]()
Na een avondje stappen de ps4 aanslingeren, en er achter komen dat je controller nog bij een vriend thuis ligt![]()
![]()
Doe je altijd je PS4 aan via het apparaat zelf dan? Ik gebruik altijd de controller, dan zou je dus meteen doorhebben dat je die mist... Of je houdt er rekening mee dat ie gister gekoppeld was aan een andere console en dus niet werkt om je console aan te doen. (is dit bij PS4 eigenlijk nog zo?)quote:Op zondag 16 november 2014 13:11 schreef Freire het volgende:
Na een avondje stappen de ps4 aanslingeren, en er achter komen dat je controller nog bij een vriend thuis ligt![]()
Ik wist dat NBA er in zat, dus ik deed eerst Fifa er in dus vandaar via consolequote:Op zondag 16 november 2014 13:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe je altijd je PS4 aan via het apparaat zelf dan? Ik gebruik altijd de controller, dan zou je dus meteen doorhebben dat je die mist... Of je houdt er rekening mee dat ie gister gekoppeld was aan een andere console en dus niet werkt om je console aan te doen. (is dit bij PS4 eigenlijk nog zo?)![]()
![]()
Mooi gehybridquote:Op zondag 16 november 2014 11:29 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben wel benieuwd naar Doumbia
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oh zo ja. En nu, ophalen?quote:Op zondag 16 november 2014 13:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik wist dat NBA er in zat, dus ik deed eerst Fifa er in dus vandaar via console![]()
![]()
De FIFA goden willen niet dat Thomas ANY is.quote:Hala Madrid !
quote:Op zondag 16 november 2014 13:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
De FIFA goden willen niet dat Thomas ANY is.
FIFA goden![]()
![]()
![]()
quote:
Hala Madrid !
IF wanyama is trouwens wel een beest
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: