SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
he Lindgren ik heb vandaag een date (als het goed is) gr grquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 @ 22:37 schreef Jellereppe het volgende:
Mooie dieren toch. Dit is een Canadese Lynx. Gewoon een veel sterkere variant van de huiskat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 @ 23:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dan is dit een Canadese Rechts voor de kijker lynx![]()
![]()
Bakkes manquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
laatste wedstrijd moeten winnen voor kampioenschap, kom je tegen een bronze team.. quit ie al voor de aftrap en krijg ik een draw![]()
![]()
![]()
Laat mij gewoon beetje kutten met Trapzquote:
Het is zo'n teer poppetjequote:Op zaterdag 15 november 2014 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon beetje kutten met Trapz![]()
![]()
jullie zijn meer van de het lullenquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon beetje kutten met Trapz![]()
quote:
En jij van de treintjes, weet niet welke erger is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:08 schreef Freire het volgende:
[..]
jullie zijn meer van de het lullen
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En jij van de treintjes, weet niet welke erger is.
gr gr
bohhhh![]()
Blanchito is gewoon een opgeblazen balon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja maak 'm af!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb die van mij voor 700 weten te verkopen nogquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:36 schreef The_Yakuza het volgende:
SIF Tevez van 620k BIN naar 490k BIN![]()
![]()
Net op tijd dus!quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb die van mij voor 700 weten te verkopen nog
Hoe was hij? Merkbaar beter dan de NIF?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
SIF Tevez voor 400k BIN gekocht, nu ga ik slapen
(Heb hem er direct weer opgezet)
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
veel plezier ds2!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Dit komt vast helemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
DS2 gaat die punani zo hard slammen dat ze in Groningen denken dat er weer een aardbeving is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga sowieso bij Tommy Hilfiger werkencomplete bar/restaurant, met pool- en tafeltennistafels speciaal voor het personeel en een podium met drumstel en selectie van gitaren
![]()
![]()
En triangels?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga sowieso bij Tommy Hilfiger werkencomplete bar/restaurant, met pool- en tafeltennistafels speciaal voor het personeel en een podium met drumstel en selectie van gitaren
![]()
In welke winkel hebben ze dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hoofdkantoor Amsterdam. Hele afdeling die alleen maar bezig is met interne verbouwingen van pandenquote:![]()
![]()
![]()
Sjezus. Wat een ongelofelijke mongolen kom je af en toe online toch tegen. Als je je zo idioot gedraagt tijdens een online spelletje, dan maak je mij niet wijs dat je in het dagelijks leven wel helemaal normaal bent..
En wat is het jammer dat het messaging systeem van de ps4 (nog) niet werkt.![]()
watquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:29 schreef DeWesp het volgende:
En wat is het jammer dat het messaging systeem van de ps4 (nog) niet werkt.![]()
ooh nee ik dacht misschien in het magazijn waar je werktequote:Op zaterdag 15 november 2014 10:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoofdkantoor Amsterdam. Hele afdeling die alleen maar bezig is met interne verbouwingen van panden![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
past die mooi rond je nek?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:30 schreef Rijst het volgende:
Ik heb nog een pak van Tommy Hilfiger. Mooi in antraciet![]()
![]()
Bofkontquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Freire het volgende:
Nu aan de officiële Roy Donders worstenbroodjes met spek![]()
Levensgenieter!quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Freire het volgende:
Fijnproever!quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Freire het volgende:
Nu aan de officiële Roy Donders worstenbroodjes met spekHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kami zal jaloers zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Freire het volgende:
Feli Dudeweiser! Heb even gemist waarvoor; stage, werk, bijbaan?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dudeweiser is helemaal niet jarig, Lindgren daarentegen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Feli Dudeweiser! Heb even gemist waarvoor; stage, werk, bijbaan?![]()
Zhano toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Dudeweiser is helemaal niet jarig, Lindgren daarentegen...Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
zeker moesten jullie daarna wachten zodat hij zich wat eten kon maken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik was hem gisteren al aan het teasen tijdens clubs![]()
Maagzuur
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
het is niet echt werk, mijn oom en tante hebben interieurdesignbedrijf (is dat een woord?) en als ze hulp nodig hebben met tapijt leggen ofzo dan vragen ze of ik wil helpenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Feli Dudeweiser! Heb even gemist waarvoor; stage, werk, bijbaan?![]()
![]()
Als we serieuzer zouden spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
FC onder ons is best kwaliteitJammer dat het alleen over poepclubs gaat.
Meestal is DS2 het onderwerp of een of andere rare shit
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Gisteren divisie 1 nog gewonnen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
FC onder ons is best kwaliteitJammer dat het alleen over poepclubs gaat.
![]()
Dude, ik heb het over een tv-programmaquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als we serieuzer zouden spelenMeestal is DS2 het onderwerp of een of andere rare shit
@kami: ik deed nog maar 1 potje mee nadat jij stopte.![]()
Renniequote:Of anders kan een goed glas melk ook wat verlichting bieden.
Tevens: Als DS2 naar die date gaat kan dit een verhaal worden dat de geschiedenisboeken in gaat
Maar diep van binnen lach ik.![]()
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over een tv-programma
@kami: ik deed nog maar 1 potje mee nadat jij stopte.Hala Madrid !
Wijs besluit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over een tv-programma
@kami: ik deed nog maar 1 potje mee nadat jij stopte.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
waar kijk ik naar?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]![]()
Ik zag net een livestream op twitch van de next-gen versie, ben niet echt overtuigd om hem meteen te kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]Hala Madrid !
gta first personquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik wel. Die ga ik in de pauze halen dinsdag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zag net een livestream op twitch van de next-gen versie, ben niet echt overtuigd om hem meteen te kopen.![]()
Enige verschil is dat je first person kan, kleine gameplay tweaks en verbeterde graphics.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wel. Die ga ik in de pauze halen dinsdag.Hala Madrid !
iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je first person kan, kleine gameplay tweaks en verbeterde graphics.ik pas er ook voor
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Doe het niet. Je bent nu al zo lang clean!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:22 schreef Rijst het volgende:
Waar kan ik goedkope coins kopen? Wil weer beginnen aan UT. Kan je iets leuks van 200k maken?![]()
verveel me vandaag en het regent en gta komt pas dingsdag uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:24 schreef Zhano het volgende:
Doe het niet. Je bent nu al zo lang clean!![]()
Ik geef je wel 200k.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
verveel me vandaag en het regent en gta komt pas dingsdag uit
oh wacht![]()
ja jullie zijn gierig. Ik geef jullie altijd coins maar zodra ik wat wil dan hoor ik jullie niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik geef je wel 200k.
oh wacht![]()
3 wedstrijden op rij gewonnen met mijn BPL team sinds Sturridge is vervangen door Falcao, alleen het speelt voor geen meter.
![]()
5 meter is toch niks?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Met een 5 meter lange Iveco door de PC Hooft rijdenkrijg je een hoop rare blikken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja jullie zijn gierig. Ik geef jullie altijd coins maar zodra ik wat wil dan hoor ik jullie niet.![]()
![]()
Wil je de helft van mijn coins? Zet er maar wat op voor 2200c.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja jullie zijn gierig. Ik geef jullie altijd coins maar zodra ik wat wil dan hoor ik jullie niet.![]()
Is dat vet ja? Wat kost dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef Rijst het volgende:
Nice TWD season 2 is uit op ps4. Ga dat wel spele![]()
Ter Stegen beviel wel hierquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:39 schreef Alovenac het volgende:
Wie is de beste keeper uit de BBVA? Zoveel opties, maar ook weinig echte verschillen volgens mij.
![]()
ja season 1 was leuk.quote:
25 euro nu in de store best duur. in de aanbieding kost hij tientje geloof ik mja boeie![]()
Te weinig pace op CAM.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:00 schreef Alovenac het volgende:
Eens kijken of dit team mij gelukkig kan gaan maken..
[ afbeelding ]![]()
Lijkt me een stuk beter. Ik heb James ook op die positie en die bevalt me toch niet zo super goed daar terwijl Di Maria het aan de andere kant wel goed doet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor ja, maar dan maak ik er gewoon een 442 van met Modric en James op CM.![]()
Ik ga het nu even proberen met Cercia aan de linker CAM en James op de rechter en dan Modric CVM naast Khedira. Bevalt dat niet dan switch ik gewoon gelijk naar 442 met 2 CM's.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk beter. Ik heb James ook op die positie en die bevalt me toch niet zo super goed daar terwijl Di Maria het aan de andere kant wel goed doet.
Welke formatie gebruik jij?![]()
4-2-2-2 speel ik en dat bevalt me wel dit jaar, ook lekker makkelijk met hybrids.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:06 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik ga het nu even proberen met Cercia aan de linker CAM en James op de rechter en dan Modric CVM naast Khedira. Bevalt dat niet dan switch ik gewoon gelijk naar 442 met 2 CM's.
Welke formatie gebruik jij?![]()
Jep, ook dat nog eens. Had net even Falcao een paar wedstrijden en die schoot echt alles binnen. Misschien binnenkort maar eens combineren met Benzebaasquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4-2-2-2 speel ik en dat bevalt me wel dit jaar, ook lekker makkelijk met hybrids..
![]()
Neem Aguero die is vies goed dit jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Jep, ook dat nog eens. Had net even Falcao een paar wedstrijden en die schoot echt alles binnen. Misschien binnenkort maar eens combineren met Benzebaas.
![]()
Ik hoop dat DS2 een grapje maakte maar ik vrees met grote vrezen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat vind jij er dan van? Moet ik er niet naartoe gaan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop dat DS2 een grapje maakte maar ik vrees met grote vrezen.![]()
GGewoon gaan ouwe reus. Wat heb je te verliezen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat vind jij er dan van? Moet ik er niet naartoe gaan?![]()
Als zij Freire verwacht en jij komt opdagen lijkt dat me naar haar toe niet erg eerlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat vind jij er dan van? Moet ik er niet naartoe gaan?Wat vind je zelf?
[ Bericht 7% gewijzigd door Lindgren. op 15-11-2014 14:05:24 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bravo, wat is dat een drama keeper zeg.
Ik ga trouwens wel even switchen, verdediging staat prima. Dus kan van die 2 CVM's 1 maken als ik wil.![]()
Ik vond het vanaf het begin al geen goed idee, maar iedereen in de Skype vindt dat ik er wel naartoe moet gaan. En nu weet ik het dus niet meerquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als zij Freire verwacht en jij komt opdagen lijkt dat me naar haar toe niet erg eerlijk.Wat vind je zelf?
![]()
![]()
Dos Santos> Uchequote:Op zaterdag 15 november 2014 14:15 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
![]()
Ik weet niet precies waarheen, maar iedereen op Skype zat je waarschijnlijk op te naaien, omdat ze het leuk vinden als je je voor lul zet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin al geen goed idee, maar iedereen in de Skype vindt dat ik er wel naartoe moet gaan. En nu weet ik het dus niet meerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die Gullit snapt er ook geen zak vanDonk bij Oranje
Gewoon Van Dijk een kans geven.Hala Madrid !
Fuck die bitch, als ze de moeite neemt om af te spreken dan is het halve werk gedaan. Ze gaat heus niet wegrennen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarheen, maar iedereen op Skype zat je waarschijnlijk op te naaien, omdat ze het leuk vinden als je je voor lul zet.Hala Madrid !
Gewoon Kongolo erin en de Vrij ernaast. Janmaat er weer bij halen want hij is de enige die speelt op hoog niveau op die positie. Linksback doe je maar Blind, daar loopt hij het minst in de weg. Met die verdediging halen we het EK nog makkelijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:20 schreef BDIL het volgende:
Die Gullit snapt er ook geen zak vanDonk bij Oranje
Gewoon Van Dijk een kans geven.![]()
Misschien is het wel het begin van iets moois.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin al geen goed idee, maar iedereen in de Skype vindt dat ik er wel naartoe moet gaan. En nu weet ik het dus niet meer![]()
Jij snapt er ook geen bal van manquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon Kongolo erin en de Vrij ernaast. Janmaat er weer bij halen want hij is de enige die speelt op hoog niveau op die positie. Linksback doe je maar Blind, daar loopt hij het minst in de weg. Met die verdediging halen we het EK nog makkelijk
Hala Madrid !
en Nelomquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe kan hij Vermeer nou vergeten
Hala Madrid !
Pes Myclub gestart. Kreeg bij de day one editie een code voor Myclub extras zoals een UEFA team of the year pack.![]()
![]()
Is dat een soort FUT?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Maver24 het volgende:
Pes Myclub gestart. Kreeg bij de day one editie een code voor Myclub extras zoals een UEFA team of the year pack.
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, lachen man. Veltman, van Rhijn en Willems zijn veel beter natuurlijk![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe gaat dat in zijn werk dan? Pakjes kopen met geld of alleen met coins?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Maver24 het volgende:
Pes Myclub gestart. Kreeg bij de day one editie een code voor Myclub extras zoals een UEFA team of the year pack.
[ afbeelding ]![]()
ABS 93quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]hij heeft gewoon een shirt aan kan je helemaal niet zien joh
en nog het verkeerde shirt ook trouwens![]()
![]()
Je krijgt elke keer 1 speler bij een agent? Geen transfermarkt? Die TOTY packs zijn daar wel heel erg goed..![]()
Je koopt agents met GP een soort coins of met Myclub coins soort van fifa points. Je hebt verschillende niveau agents en elke agent geeft je een kans van zoveel procent op een speler met een bepaalde waarde van 75 of hoger of iets anders. Elk potje kan je dus GP verdienen door in een match bepaalde dingen te doen en elke potje winst krijg je gp erbij. Kan dus lekker oplopen per potje. Een high end agent dus een soort premium gold pack kost 10000 gp maar elk potje kan je wel 3500 gp verdienenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:34 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk dan? Pakjes kopen met geld of alleen met coins?
Wat ik ook heb gezien dat een speler een waarde heeft. Ibra heeft 74 punten. In totaal passen er maximaal 360 punten in mijn squad![]()
Dat shirt is mijn myclub shirt. Dus logisch dat hij die aan heeftquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ABS 93hij heeft gewoon een shirt aan kan je helemaal niet zien joh
en nog het verkeerde shirt ook trouwens![]()
Geen feyenoord shirt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat shirt is mijn myclub shirt. Dus logisch dat hij die aan heeft![]()
Nee, maar wat jij opnoemt is ook lachwekkend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, lachen man. Veltman, van Rhijn en Willems zijn veel beter natuurlijk![]()
![]()
![]()
Virgil van Dijk en Vlaar mogen centraal staan, BMI zie ik dan achter hun in de rangorde gezien zijn huidige prestatie bij Porto. Van Dijk heeft zich vorig seizoen bewezen als goede verdediger die zijn man staat en Vlaar kan het niveau van BPL bijhouden achterin.
RB en LB is nu al jaren een probleem bij het Nederlands elftal, spelers als van der Wiel,van Rhijn,Willems,Janmaat zijn te wisselvallig (rest is ondermaat) doordat zij in aanvallend opzicht nog leuk mee kunnen voetballen maar als het op verdedigen uitkomt tekort schieten. Er is op dit moment geen betere optie zelfs niet bij jeugd elftallen.
Verhaegh is misschien wel een van de minst wisselvallige op de RB positie, genoeg ervaring in Bundesliga, speelt naar behoren dit seizoen ( 3 goals voor een back uit 11 wedstrijden, verdedigend staat hij beter dan de opgenoemde RB ) en captain bij Ausburg.Hij is wel een optie op de korte termijn gezien zijn leeftijd.
LB is een probleem die al sinds Gio weg is niet is opgelost. Er is door de jaren zo vaak gerouleerd op die positie dat de ''beste'' LB moeilijk aan te wijzen is.Hala Madrid !
Je hebt zoveel verstand van voetbal dat het gewoon eng is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar wat jij opnoemt is ook lachwekkend.![]()
Virgil van Dijk en Vlaar mogen centraal staan, BMI zie ik dan achter hun in de rangorde gezien zijn huidige prestatie bij Porto. Van Dijk heeft zich vorig seizoen bewezen als goede verdediger die zijn man staat en Vlaar kan het niveau van BPL bijhouden achterin.
RB en LB is nu al jaren een probleem bij het Nederlands elftal, spelers als van der Wiel,van Rhijn,Willems,Janmaat zijn te wisselvallig (rest is ondermaat) doordat zij in aanvallend opzicht nog leuk mee kunnen voetballen maar als het op verdedigen uitkomt tekort schieten. Er is op dit moment geen betere optie zelfs niet bij jeugd elftallen.
Verhaegh is misschien wel een van de minst wisselvallige op de RB positie, genoeg ervaring in Bundesliga, speelt naar behoren dit seizoen ( 3 goals voor een back uit 11 wedstrijden, verdedigend staat hij beter dan de opgenoemde RB ) en captain bij Ausburg.Hij is wel een optie op de korte termijn gezien zijn leeftijd.
LB is een probleem die al sinds Gio weg is niet is opgelost. Er is door de jaren zo vaak gerouleerd op die positie dat de ''beste'' LB moeilijk aan te wijzen is.![]()
Zo'n lang verhaal typen voor die trollquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar wat jij opnoemt is ook lachwekkend.![]()
LB is een probleem die al sinds Gio weg is niet is opgelost. Er is door de jaren zo vaak gerouleerd op die positie dat de ''beste'' LB moeilijk aan te wijzen is.![]()
![]()
Ziet er allemaal wat gaar uit moet ik eerlijk zeggen. Hoe is de gameplay?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je koopt agents met GP een soort coins of met Myclub coins soort van fifa points. Je hebt verschillende niveau agents en elke agent geeft je een kans van zoveel procent op een speler met een bepaalde waarde van 75 of hoger of iets anders. Elk potje kan je dus GP verdienen door in een match bepaalde dingen te doen en elke potje winst krijg je gp erbij. Kan dus lekker oplopen per potje. Een high end agent dus een soort premium gold pack kost 10000 gp maar elk potje kan je wel 3500 gp verdienen
Wat ik ook heb gezien dat een speler een waarde heeft. Ibra heeft 74 punten. In totaal passen er maximaal 360 punten in mijn squad![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zo'n lang verhaal typen voor die troll![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt zoveel verstand van voetbal dat het gewoon eng is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zo'n lang verhaal typen voor die trollKom jij maar met betere backs. Je moet gewoon accepteren dat je verdediging middelmaat in Europa is en dat daar geen verbetering in gaat komen zo te zien. Meesten uit dit team zijn al geflopt in 2012 op het EK. Vorige WK ging het alleen goed omdat 5 at the back werd gespeeld en spelers als Robben het konden afdwingen op counters met individuele klasse.
Na zo'n WK ga je mij toch niet vertellen dat iedereen is vergeten hoe ze moeten voetballen of dat iedereen heeft gepiekt op het juiste moment want daar is nu weinig van terug te zien.Hala Madrid !
Niet gaan natuurlijk. Het idee is echt te belachelijk voor woorden. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin al geen goed idee, maar iedereen in de Skype vindt dat ik er wel naartoe moet gaan. En nu weet ik het dus niet meerhallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: