Riedewald op 6 tegen Heerenveen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:39 schreef S15 het volgende:
Serero heeft trouwens last van zijn hamstring
Was gewoon even een snel voorbeeld wat mij te binnen schiet en wat schrijnend is aan het fysiek van Serero. Hij is ook niet goed genoeg om vooruit te voetballen anders speelde hij Andersen er wel weer uit op die positie. Het is een beetje vlees noch vis die jonge en die moet zo snel mogelijk weg.quote:Op maandag 17 november 2014 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je pakt er één momentje uit. Nou Blind die maakte zoveel fouten in de bekerfinale tegen datzelfde PEC en die speelt nu bij Manchester United.
Daarbij heb ik liever dat er op de VM positie iemand staat die een bal naar voren kan spelen dan alleen maar tikkies terug zoals Viergever.
Uiteindelijk ben ik het wel eens dat een Riedewald daar gaat spelen, maar die kan toch nog geen 40 wedstrijden aan en dan vind ik Serero prima daar. Veel beter dan Viergever of Zimling daar.
Laten we het hopen ja. Al is het wel te hopen dat Serero snel weer fit is.quote:Op maandag 17 november 2014 14:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Riedewald op 6 tegen Heerenveen.
Waarom hij Andersen er niet uit speelt is door zijn gebrek aan rendement. En Andersen is gewoon een groter talent, dat geef ik wel toe. Maar Serero is niet degene die nu als eerste weg moet. Eerst de jongens wegsturen die echt helemaal niks met een bal kunnen en daarna kunnen we zien of een Riedewald of Bazoer Serero er echt uit kunnen spelen. Dan selecteert het zich vanzelf wel door.quote:Op maandag 17 november 2014 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was gewoon even een snel voorbeeld wat mij te binnen schiet en wat schrijnend is aan het fysiek van Serero. Hij is ook niet goed genoeg om vooruit te voetballen anders speelde hij Andersen er wel weer uit op die positie. Het is een beetje vlees noch vis die jonge en die moet zo snel mogelijk weg.
Zimling op 6 en Sigthorsson op 9.quote:Op maandag 17 november 2014 14:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Riedewald op 6 tegen Heerenveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zimling op 6 en Sigthorsson op 9.
Topshow.Oh ja kut, we spelen niet op kunstgras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Sigthorsson kopte gisteren een bal goed door.quote:Op maandag 17 november 2014 14:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja kut, we spelen niet op kunstgras.
Frank
Het zal mij niks verbazen in ieder geval dat die clown zaterdag weer in de basis staat.quote:Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson kopte gisteren een bal goed door.
Kwestie van tijd voor hij zichzelf gaat belonen dus.
Zag het ook al voorbij komen jaquote:Op maandag 17 november 2014 14:47 schreef Heeinz het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)-mooist-van-allemaal
Davy
Die staat er 100% in.quote:Op maandag 17 november 2014 14:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen in ieder geval dat die clown zaterdag weer in de basis staat.
Davygodquote:Op maandag 17 november 2014 14:47 schreef Heeinz het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)-mooist-van-allemaal
Davy
Pff 25 is die pas.. wel erg zonde hoor, was een enorm talent. Is Ajax toen niet helemaal goed mee omgegaan helaas.quote:Op maandag 17 november 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sulejmani mag trouwens weer weg bij Benfica.
Toch leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |