Raakt die niet geblesseerd ookquote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel tegen een Ajacied, dat dan weer wel.
Daarom, bij Ajax zal ie weinig meer aan de bak komen (als het goed is). Dus moet ie zijn waarde maar in het nationale team laten zien. Maar is vanavond niet gelukt als ik de uitslag zo zie.quote:
Gaan we er nog op vooruit ook.quote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Thuli Wonderboy naar de Africa Cup.Gelukkig is Riedewald er nog.
Mooi zo, mist hij sowiesoquote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Zal je net zien dat Riedewald dan geblesseerd raakt en we een maand naar Zimling of Viergever op die positie moeten kijken.quote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Het mooi vinden dat Serero er dan niet bij isquote:Op zondag 16 november 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi zo, mist hij sowieso
FC Groningen thuis
Feyenoord thuis
KNVB Beker Kwartfinale
Vitesse uit
AZ thuis
Go Ahead uit
Haha nee. Een van de weinige zwakke schakels in deze selectie bedoel je.quote:Op maandag 17 november 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het mooi vinden dat Serero er dan niet bij is
Beste VM op dit moment
Ben ik het zeker mee eens. Wil riedewald wel eens een paar wedstrijden op die plek zien. Of bazoerquote:Op maandag 17 november 2014 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha nee. Een van de weinige zwakke schakels in deze selectie bedoel je.
Bazoer op basis van wat? Hoe vaak heb jij die beste jongen zien spelen? Laat het bij Jong Ajax ook nog lang niet altijd zien. Hij moet nog heel veel stappen maken. Riedewald is hem op het moment al voorbij.quote:Op maandag 17 november 2014 08:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ben ik het zeker mee eens. Wil riedewald wel eens een paar wedstrijden op die plek zien. Of bazoer
op basis van kast.quote:Op maandag 17 november 2014 08:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Bazoer op basis van wat? Hoe vaak heb jij die beste jongen zien spelen? Laat het bij Jong Ajax ook nog lang niet altijd zien. Hij moet nog heel veel stappen maken. Riedewald is hem op het moment al voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |