quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zijn we het met elkaar eens dat siem de beste speler is die we de laatste jaren hebben gehad.
Ook genoeg slippertjes gemaakt. Laatste half jaar was hij echt koning en stak ie er bovenuit. Daarvoor hobbelde hij leuk mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
maak daar maar een anderhalf jaartje van, hij was echt heel belangrijk hoor
?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:00 schreef Catch22- het volgende:
De Jong altijd afzeiken en Klaassen geweldig vinden
Precies, het is ook stuk warmer wanneer je lekker knus daar met je ontblote bast staat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een grote tribune net als bij Dortmund lijkt me wel vet ja.
Zijn ze al Facebook vrienden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Frank liket de foto van Milik op Instagram
Dat is ook niet helemaal mijn ding, maar als die mensen dat leuk vinden wie ben ik om te oordelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Precies, het is ook stuk warmer wanneer je lekker knus daar met je ontblote bast staat.
Frank heeft Milik al voorgesteld aan zijn dochter schijnt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:03 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Zijn ze al Facebook vrienden?
Milik komt ook a.s. woensdag even een nieuw parketje aanleggen bij huize de Boerquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank heeft Milik al voorgesteld aan zijn dochter schijnt.
Sigthorsson scoort ook altijd voor IJsland.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thuli Wonderboy Serero heeft gescoord voor Zuid-Afrika! Zou hij het dan toch kunnen?
Siggy is al afgeschrevenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson scoort ook altijd voor IJsland.
Kan hij het???
Sereroquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thuli Wonderboy Serero heeft gescoord voor Zuid-Afrika! Zou hij het dan toch kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |