Als die idiote Quinsy-volgelingen op deze manier doorgaan, gaan ze het niet redden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Maar goed er is toch geen weg meer terug naar Zwarte Piet. Sterkte ermee jongens.
Ik naar politiek24.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:48 schreef alors het volgende:
Ik ben trouwens al een tijd geschakeld naar Ned 2.
Dat wel ja, even met het geluid uit kijken.quote:
Vind je dat niet woest aantrekkelijk, zo'n Oostblok accent?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wel ja, even met het geluid uit kijken.
Nou ja opzich wel, maar voor je het weet tettert Jan van Halst er doorheen weet je wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Vind je dat niet woest aantrekkelijk, zo'n Oostblok accent?
Ja, dat is minder iddquote:Op woensdag 19 november 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja opzich wel, maar voor je het weet tettert Jan van Halst er doorheen weet je wel.
Ze zijn verslaafd aan hun slachtofferrol.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik snap dit onderwerp niet zo. Die gasten kapen een trein, gijzelen kinderen en vinden het dan raar dat ze neergeschoten werden ofzo?
Daar hebben niet alleen de Molukkers last van.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze zijn verslaafd aan hun slachtofferrol.
Er zijn wel aanwijzingen dat er buitensporig veel geweld is gebruikt. En dat er ook nog wat dingen in de doofpot gestopt zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik snap dit onderwerp niet zo. Die gasten kapen een trein, gijzelen kinderen en vinden het dan raar dat ze neergeschoten werden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |