Ook in dienst van PvdA, zegt hij nu ook letterlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:26 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Frustrerend voor Pauw... hij raakt z'n gal niet kwijt.
Nog een laatste poging dan maar...
twitter:EWdeVlieger twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 23:24:59"Dit is de kadaver politiek die we van de PvdA gewend zijn" (zegt iemand die al 11 jaar lid is van deze partij) #Pauw reageer retweet
Het kan me eigenlijk niet zo boeien. Het zou me niet verbazen als ze nog een agenda hebben, maar misschien ook wel niet.quote:
Pauw schiet al de hele tijd een snelvuur van kritiek af hoor, maar de heren zijn nogal goedgebekt... daardoor komt 't niet zo uit de verf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:27 schreef Exorbitantes het volgende:
Pauw mag best kritischer zijn gezien de geringe tijd.
pvda ook in paniek, gezien het zware arsenaal wat ze nu erover laten praten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Pauw schiet al de hele tijd een snelvuur van kritiek af hoor, maar de heren zijn nogal goedgebekt... daardoor komt 't niet zo uit de verf.
Symboolpolitiek heeft zo z'n nadelen als 't om concrete zaken gaat he..quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
pvda ook in paniek, gezien het zware arsenaal wat ze nu erover laten praten.
quote:Nieuwssite De Speld gaat een dagelijks nieuwsbulletin maken voor het VARA-programma PAUW. In de rubriek, dat de titel ‘Globaal Nieuws’ draagt, geeft de redactie van De Speld dagelijks haar eigen kijk op de wereld. Of het nou groot nieuws of iets heel kleins is: iedereen zal zich erin herkennen.
Hoofdredacteur van De Speld Jochem van den Berg beaamt de samenwerking: ‘Klopt.’ Interim-hoofdredacteur Roelof Smit wil desgevraagd de berichtgeving bevestigen: ‘Ok’. Ook stagiair Jaap van de Venis heeft de geruchten gehoord: ‘Ja.’
Voor De Speld is het de eerste keer dat er een dagelijkse rubriek gemaakt wordt voor een televisieprogramma.
http://pauw.vara.nl/nieuws/de-speld-dagelijks-in-pauw
quote:Vanavond in de uitzending
De Tweede Kamer debatteert morgen met staatssecretaris van Rijn over de zorg in verpleeghuizen. Otwin van Dijk en Fleur Agema, woordvoerders zorg van de PvdA en PVV debatteren er vanavond vast over bij Pauw. Van Dijk (PvdA) wil onder meer zorg dicht bij mensen organiseren, zorgverleners die midden in de samenleving staan en mensen thuis kunnen helpen. Agema (PVV) vindt echter dat verzorgingshuizen moeten blijven bestaan om te voorkomen dat ouderen thuis verkommeren en vereenzamen.
quote:‘Ali B Bekend(t)’ vanavond bij Pauw. Zijn theatervoorstelling met deze gelijknamige titel was genomineerd voor de Poelifnario 2014 en gaat wegens succes opnieuw in reprise. Want Ali wil nog veel meer weten van zijn publiek. Op het toneel laat de rapper zien hoe je elkaar echt leert kennen. Met Jeroen bespreekt hij welke rol hem het beste past: de rapper, de cabaretier, de entertainer, het jurylid, of toch de jonge vader?
Stagiair jaap.quote:
Bijna 5 december dan komen ze overal te voorschijn.quote:
Al je bruine matties op de foto vragen en die posten, is natuurlijk ook geen racisme...quote:Op maandag 17 november 2014 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
homo,s uitschelden is niet strafbaar
mooi
hooguit een kabelquote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Al je bruine matties op de foto vragen en die posten, is natuurlijk ook geen racisme...
Te Fer van me bed.....quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef superniger het volgende:
Nederland heeft niks te zoeken in Irak.
Die Rekik is echt roetzwart.quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Al je bruine matties op de foto vragen en die posten, is natuurlijk ook geen racisme...
Hij stond bij '24 uur met', al heel dicht bij Theo Maassen met een mes de hele tijd.quote:Op maandag 17 november 2014 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Scenario: Ali-B spingt zo met een mes op tafel en slacht onze hoogste militair.
Zou jij je peen in Fleur doen?quote:Op maandag 17 november 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fleur Agema met d'r dunne peenhaar.
Mijn peen gaat zo in mijn schoen, voor Amerigo.quote:Op maandag 17 november 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij je peen in Fleur doen?
Hoe zou hij dat moeten weten? Na de aanslag sectie gaan uitvoeren?quote:Op maandag 17 november 2014 23:19 schreef superniger het volgende:
man man man.
Hoogste militair van Nederland die de concrete cijfers niet weet.
CHANANT
Deze kerel weet er meer vanquote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef waxmask het volgende:
En toch is Fleur een beest in bed....
In de jaren 90 moest je nog ogen op de grond hebben, tellen hoeveel, en wie het waren. Dan pas kwam er een airstrike. Nu is het preventief uitgegaan van info gekregen van onbetrouwbare locals.quote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Hoe zou hij dat moeten weten? Na de aanslag sectie gaan uitvoeren?
Van Ali is ook de uitspraak: Niets is belangrijker dan iets anders.quote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Heel filosofisch dit, heel diep van Ali.
En die krullen, vergeet die krullen niet.quote:Op maandag 17 november 2014 23:27 schreef tralalala het volgende:
Die schouders van Alinet een meid.
Heb je nog meer van dit soort mooie plaatjes?quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort mooie plaatjes?
Ogen op de grond is nu niet echt een optie. Of je moet duizenden jongens en meisje willen offeren als Navo zijnde.quote:Op maandag 17 november 2014 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
In de jaren 90 moest je nog ogen op de grond hebben, tellen hoeveel, en wie het waren. Dan pas kwam er een airstrike. Nu is het preventief uitgegaan van info gekregen van onbetrouwbare locals.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beter dat zo'n Marokkaan goed in de schijnwerpers staat, kan je 'm goed in de gaten houden.
Pas maar op. Voor je het weet komt je post morgen in alle kranten, journaals en praatprogramma's en wil de PvdA dat je vervolgt wordt om je uitlatingen op internet.quote:Op maandag 17 november 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beter dat zo'n Marokkaan goed in de schijnwerpers staat, kan je 'm goed in de gaten houden.
Ik kijk wel uit, straks zit ik in een flits in De Wereld Draait Door terwijl ik het niet wil.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet komt je post morgen in alle kranten, journaals en praatprogramma's en wil de PvdA dat je vervolgt wordt om je uitlatingen op internet.
Ze hebben je naam.... Johannes Vermeer!!
Of ze hangen je op in 020.quote:Op maandag 17 november 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, straks zit ik in een flits in De Wereld Draait Door terwijl ik het niet wil.
meeste allochtonen hebben geen fulltime job dus die kunnen dat ook makkelijk doenquote:Op maandag 17 november 2014 23:40 schreef superniger het volgende:
Leuk man. Een seniele bejaarde verzorgen terwijl je zelf ook nog een fulltime job hebt.
Weer zo'n racistische opmerking.quote:Op maandag 17 november 2014 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meeste allochtonen hebben geen fulltime job dus die kunnen dat ook makkelijk doen
Was er niet één of andere maatregel dat al het klapvee is afgemaakt?quote:Op maandag 17 november 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Dat publiek is natuurlijk gewend dat er een man met een bord staat dat ze moeten klappen.
ik weet niet of ik boos of heel verdrietig moet zijn..momenteel ben ik het beidenquote:
nee hoorquote:Op maandag 17 november 2014 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weer zo'n racistische opmerking.
Ik Hou van Holland publiek gun ik een enkeltje Raqqa.quote:Op maandag 17 november 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was er niet één of andere maatregel dat al het klapvee is afgemaakt?
Ik denk dat ze nog wel een plekkie in het Rijksmuseum voor je hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik ken ajacied4lf en die kent weer de locals daar in Amsterdam
een raar en hysterisch wijfquote:Op maandag 17 november 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg altijd koude rillingen van Fleur.
Ja, daar zou ik maar wat graag heen gaan.quote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel een plekkie in het Rijksmuseum voor je hebben.
ben er van de zomer geweest erg leuk dagje uit was datquote:Op maandag 17 november 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik maar wat graag heen gaan.
Ja, maar ik heb over het Bauke Mollema viaduct gefietst en dat is ook wat waard.quote:Op maandag 17 november 2014 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben er van de zomer geweest erg leuk dagje uit was dat
Jan Roos zou ik graag als vader hebben, bij Fleur ga ik er alles aan doen om het op een keizersnede aan te laten komen.quote:
Bestaat dat echt?quote:Op maandag 17 november 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb over het Bauke Mollema viaduct gefietst en dat is ook wat waard.
Ja.quote:Op maandag 17 november 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt mn fietsfilmpje toch gezien?
helaas wel. Mollema zou in Spanje een berg naar zich vernoemd krijgen hier in Nederland krijg je een viaduct.quote:
Schitterend.quote:Op maandag 17 november 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ollema-10351553.html
Altijd lachen in Groningen.quote:Om het viaduct officieel te benoemen tot 'Bauke Mollemabrug' is voor de provincie vooralsnog een brug te ver.
ze lachen een scheur in hun huizenquote:Op maandag 17 november 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schitterend.
[..]
Altijd lachen in Groningen.
Bauke zat in zijn jeugd ook zwaar aan de melk.quote:Op maandag 17 november 2014 23:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
helaas wel. Mollema zou in Spanje een berg naar zich vernoemd krijgen hier in Nederland krijg je een viaduct.
Zou jij je laten volyoghurten door deze hunk?quote:
Dat soort grapjes heeft die Brabant-omroep altijdquote:Op maandag 17 november 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schitterend.
[..]
Altijd lachen in Groningen.
Stijgingspercentages?quote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond persoonlijk dat ik best soepeltjes boven kwam (dankzij de melk).
Ik zou het filmpje nog een keer bestuderen, maar volgens mij zat het ergens rond de 15 procent.quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond persoonlijk dat ik best soepeltjes boven kwam (dankzij de melk).
Neequote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou jij je laten volyoghurten door deze hunk?
Netjes, dat zijn Muur van Hoei taferelen daar op het Gronings platteland.quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het filmpje nog een keer bestuderen, maar volgens mij zat het ergens rond de 15 procent.
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Stiekem al gezien ooit.quote:Op maandag 17 november 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
De beklimming vindt plaats vanaf 1:00 ongeveer.
Je ruikt jezelf denk ikquote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom stinkt goede boerenkaas zo
Ja daar hebben ze ooit een minuut stilte van 5 seconden voor gehouden. Ik zou zijn graf nog aanstampen.quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft zijn nek gebroken in een ravijn heb ik ooit gehoord.
SunChaser?quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef tralalala het volgende:
Die FOK!god achter die rolstoelkerel
Niet alles kan zo lekker ruiken als paardenpoepquote:Op maandag 17 november 2014 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga er echt van over m'n nek.
Fakka, laat maar zakkuh :dquote:
Wist je dat we in Kattuk een muur hebben van tegen de 30 procent?quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Netjes, dat zijn Muur van Hoei taferelen daar op het Gronings platteland.
Nee, vertel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wist je dat we in Kattuk een muur hebben van tegen de 30 procent?
Col du Overduin. Staan, anders val je achterover.quote:
Ik zet gewoon even mijn Armstrong verzetje aan, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Col du Overduin. Staan, anders val je achterover.
Die BN-ers zijn dan ook aandachtsgeil tot en met.quote:Op maandag 17 november 2014 23:31 schreef superniger het volgende:
Dit had Ali ook gewoon in zijn dagboek kunnen schrijven.
Zondag zat ze bij dat WNL ochtendprogramma, werd haar mening gevraagd naar de crisis bij de PVDA. Eerst een hoop gestamel en uiteindelijk zei ze dat ze er niet zo veel verstand van had.quote:
Ik heb dat zondag ook gekeken ja, tenenkrommend. Bij Zomergasten kwam er ook weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zondag zat ze bij dat WNL ochtendprogramma, werd haar mening gevraagd naar de crisis bij de PVDA. Eerst een hoop gestamel en uiteindelijk zei ze dat ze er niet zo veel verstand van had.
Nee, zijn stinkzweet is in de bank getrokken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Hallo! Allemaal bijgekomen van die stinkturk?
Ik hoop dat het vrouwtje nog leeft.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Hallo! Allemaal bijgekomen van die stinkturk?
Nee, ik walg ervan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Vind alors dat wel leuk, zo'n blackface naast haar naam?
Teleurgesteld.quote:
Klopt. Mensen discussiëren in extremen. Er is geen enkele nuance en begrip voor elkaar meer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:38 schreef alors het volgende:
Maar goed er is toch geen weg meer terug naar Zwarte Piet. Sterkte ermee jongens.
Meer in de modus waarin iedereen die hem ook maar enigszins ietwat persoonlijk aan- en tegenspreekt een ban krijgt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef tralalala het volgende:
Danny zit wel een beetje in de trollmodus volgens mij.
Als die idiote Quinsy-volgelingen op deze manier doorgaan, gaan ze het niet redden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Maar goed er is toch geen weg meer terug naar Zwarte Piet. Sterkte ermee jongens.
Ik naar politiek24.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:48 schreef alors het volgende:
Ik ben trouwens al een tijd geschakeld naar Ned 2.
Dat wel ja, even met het geluid uit kijken.quote:
Vind je dat niet woest aantrekkelijk, zo'n Oostblok accent?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wel ja, even met het geluid uit kijken.
Nou ja opzich wel, maar voor je het weet tettert Jan van Halst er doorheen weet je wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Vind je dat niet woest aantrekkelijk, zo'n Oostblok accent?
Ja, dat is minder iddquote:Op woensdag 19 november 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja opzich wel, maar voor je het weet tettert Jan van Halst er doorheen weet je wel.
Ze zijn verslaafd aan hun slachtofferrol.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik snap dit onderwerp niet zo. Die gasten kapen een trein, gijzelen kinderen en vinden het dan raar dat ze neergeschoten werden ofzo?
Daar hebben niet alleen de Molukkers last van.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze zijn verslaafd aan hun slachtofferrol.
Er zijn wel aanwijzingen dat er buitensporig veel geweld is gebruikt. En dat er ook nog wat dingen in de doofpot gestopt zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik snap dit onderwerp niet zo. Die gasten kapen een trein, gijzelen kinderen en vinden het dan raar dat ze neergeschoten werden ofzo?
Dat is het enige vervelende hieraan. De Molukkers moeten verder niet zo zeuren.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:08 schreef alors het volgende:
Er zijn ook gijzelaars omgekomen door dat geweld
Nee ik ga lekker over Lev dromen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je nu nachtmerries, Manimans?
Prima, dan droom ik vannacht over de hattrick die Milik zaterdag scoort tegen het geliefde Heerenveen van Alors.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker over Lev dromen.
Arie is inderdaad een beetje heel erg gay, niet dat daar iets mis mee is verder.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Lev. Stiekem vind ik Arie een beetje gay, en hij is ook al 40.
Marc Korting verdient een standbeeld.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima, dan droom ik vannacht over de hattrick die Milik zaterdag scoort tegen het geliefde Heerenveen van Alors.
Gelukkig is het maar een droom Stijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima, dan droom ik vannacht over de hattrick die Milik zaterdag scoort tegen het geliefde Heerenveen van Alors.
Ik vind dat PowerLoungen een ode aan Netto moet schrijven ter compensatie van al die maanden Nettobash.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Marc Korting verdient een standbeeld.
Nordfeldt gaat de 0 wel houdenquote:Op woensdag 19 november 2014 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een droom Stijn.
Nou dat sowieso niet, nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nordfeldt gaat de 0 wel houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jan zit er weer bij als een grafdelver.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Evginiy met zijn kutstrikje.
Een strikje.
Gijp vindt dit leuk/lachwekkend.
vast welquote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
kan ik dat rapport ook ergens online bekijken?
Google is je grote vriend.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
kan ik dat rapport ook ergens online bekijken?
hoe heet dat kreng? ik kijk netquote:
Het rapport van de kapot geknalde Maluku mannetjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoe heet dat kreng? ik kijk net
Weet het ook niet. Ik vind dit gebazel niet zo rullevant.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoe heet dat kreng? ik kijk net
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Suske en Wiske en het rapport van de kapot geknalde Maluku mannetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |