SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste poster opent, tenzij het langer dan 1 min duurt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom kick jij zo op het openen van topics?
Ben mobiel. Heb te snel geteld, excuses baby.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:18 schreef Crip het volgende:
HET WAS 35 SEC. WOWOWOOW STIM JE SPREEKT JEZELF TEGENNNNNN WOW
It's alright. TT is nu ongeldig dus Che is vn mij bby.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben mobiel. Heb te snel geteld, excuses baby.
je moet het niet te pas en onpas gebruiken héquote:
Ik heb het nog nooit gebruikt vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet het niet te pas en onpas gebruiken hé
Ik vind t goed boo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
It's alright. TT is nu ongeldig dus Che is vn mij bby.![]()
Gele sinterklazenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hahh zie nu pas de zwarte pietjes en sinterklaasjes bij alle berichten, wtf is deze
Wrm traint ze in zulke outfitjes? beetje té voor zogenaamd get fit shit.quote:
Ik zie bij ons in de gym ook geen enkele meid zo bijlopen, niet in zulke tennisbroekjes tho.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm traint ze in zulke outfitjes? beetje té voor zogenaamd get fit shit.
Wel mooie ass.
Jammer hè vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie bij ons in de gym ook geen enkele meid zo bijlopen, niet in zulke tennisbroekjes tho.
Doordat vrouwen er als hoeren bij lopen tegenwoordig wil ik me meer bedekkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm traint ze in zulke outfitjes? beetje té voor zogenaamd get fit shit.
Wel mooie ass.
Masha'Allah zuster.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doordat vrouwen er als hoeren bij lopen tegenwoordig wil ik me meer bedekken
Soms loop ik buiten en dan zie ik gwn iedereen.. Marokkaanse meiden, Anti's, Nlse op een bepaalde manier erbij lopen. En dan denk ik wel eens bij mezelf: ''Overdrijf ik''?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doordat vrouwen er als hoeren bij lopen tegenwoordig wil ik me meer bedekken
Toch niet die combinatie op één pannenkoek hè?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:41 schreef Landysh het volgende:
Pannenkoeken met kaas en nutella gegeten.![]()
7 stuksss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |