Van Gerwen in zijn vorm van begin van het jaar ook.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:17 schreef Zorro het volgende:
Iedereen had tegen deze Huybregts verloren. Alleen Taylor in goede vorm had kans.
Dit is gewoon onderpoepen tot de max.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Compleet ondergeplast als nooit tevoren
Tegen Bungalow Chisnall heb je genoeg kans.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef Monolith het volgende:
Ik vrees alleen dat kim in de volgende ronde gewoon weer gemiddeld staat te gooien en eruit vliegt.
Oven is de volgende stapquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is gewoon onderpoepen tot de max.
Ik ben benieuwd naar hem tegen Bunting, als dat gebeurt tenminste.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Het vervelende is dat je gelijk weet dat Taylor wéér de GSoD gaat winnen
Als Chisnall maar dan nog iets beterquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Of we krijgen een comeback als nooit te voren.
Hopelijk op zichzelf.quote:
Hoho, met 30 seconden vertraging hč.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Was de eerste 9-darter die ik live zag volgens mij.
Dat is gewoon live.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoho, met 30 seconden vertraging hč.
Knap.quote:
DVDtje mag hij goed bewaren. Dit doet hij nooit meer.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
DVDtje mag hij goed bewaren. Dit doet hij nooit meer.
Absoluut, alleen erg jammer dat hij die dan zo nodig in deze partij moet gooien. Zeker nu MvG weer in vorm leek, afgezien van de finishes.quote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De gedachte dat Kim de volgende keer weer geen ene flikker gooit op de toernooitjes waar het erom gaat
En hard. Fucking 9 darter ook nog.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Als van Gerwen die 5 legs op rij had gewonnen had het nog wat kunnen worden. Maar Huybrechts steeg boven zichzelf uit vandaag.
Zie hem wel van Chizzy winnen, maar dan idd tegen Taylor weer helemaal nietsquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De gedachte dat Kim de volgende keer weer geen ene flikker gooit op de toernooitjes waar het erom gaat
Of niet.. bijgeloof en dan geen seks willenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:43 schreef DeHovenier het volgende:
Gaat een leuk nachtje voor hem worden![]()
[ afbeelding ]
En dan speelt ie een zaadpartijquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of niet.. bijgeloof en dan geen seks willen
Die zuipt zich elke dag de tering in Cuba.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar naar Erica op Reis kijken om mezelf te troosten.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar naar Erica op Reis kijken om mezelf te troosten.
Doe toch niet zo overdreven. Hij stond 'gewoon' 103 te gooien. Laatste legs zag je ook weer waarom hij ook alweer een van de besten is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop wel dat van Gerwen de komende maand z'n vorm terug vind, want hij was vandaag toch ook niet in staat om legs achter elkaar onmenselijk hoog te gooien zoals voorheen.
De hoge finishes of het makkelijk gooien van de 2-dart combinaties is het enige wat nog een beetje ontbreekt. Maar dat kan nooit elke wedstrijd zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik hoop wel dat van Gerwen de komende maand z'n vorm terug vind, want hij was vandaag toch ook niet in staat om legs achter elkaar onmenselijk hoog te gooien zoals voorheen.
Viel wel mee. Het enige dat echt niet goed genoeg was, dat was het finishen. Kim stond gewoon ook heel goed te gooien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit inderdaad. Van Gerwen heeft het al een tijd niet meegemaakt dat hij bij iedere finish volle druk had van Kim. Normaal zie je dat alleen als hij tegen intercity's als Lewis en Taylor gooit, dit was absurd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Viel wel mee. Het enige dat echt niet goed genoeg was, dat was het finishen. Kim stond gewoon ook heel goed te gooien.
Ik doe niet overdreven. Ik heb weinig 11 en 12 dart legs van 'm gezien vandaag. Hij heeft gewoon al een maand of 3 niet meer dat onaantastbare wat hij die anderhalf jaar ervoor had.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch niet zo overdreven. Hij stond 'gewoon' 103 te gooien. Laatste legs zag je ook weer waarom hij ook alweer een van de besten is.
Toch boekt hij deze periode de beste resultaten van z'n carriere. Apart joh.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik doe niet overdreven. Ik heb weinig 11 en 12 dart legs van 'm gezien vandaag. Hij heeft gewoon al een maand of 3 niet meer dat onaantastbare wat hij die anderhalf jaar ervoor had.
Philquote:
Is dat zo? Wat heeft hij de laatste 3 maanden gewonnen? Ik heb gewoon echt de indruk dat hij minder in vorm is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Sportex het volgende:
[..]
Toch boekt hij deze periode de beste resultaten van z'n carriere. Apart joh.
Laat ie lekker doen waar ie goed in is, kleren naaienquote:
Vormdipje noemen we dat, hij heeft nog een maand om daar vanaf te komen. Even weer dat heilige moeten weten te vinden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat heeft hij de laatste 3 maanden gewonnen? Ik heb gewoon echt de indruk dat hij minder in vorm is.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat heeft hij de laatste 3 maanden gewonnen? Ik heb gewoon echt de indruk dat hij minder in vorm is.
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vormdipje noemen we dat, hij heeft nog een maand om daar vanaf te komen. Even weer dat heilige moeten weten te vinden.
Ja de world grandprix is de enige major. Die was ik wel even vergetenquote:
Je vraagt je toch serieus af waar Kim haar op de kop heeft getikt.quote:
En dit tournooi dan? Ook 100.000 pond stirling.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de majors zijn het WK/UK Open/World Matchplay/WGP
Invite, telt niet mee voor de OOM. Maar wel 1 die ze graag willen winnen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dit tournooi dan? Ook 100.000 pond stirling.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Invite, telt niet mee voor de OOM. Maar wel 1 die ze graag willen winnen.
Dat is inderdaad iets wat Taylor ook jaaaaaren lang achter elkaar had.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ergens heeft Swetsenegger wel gelijk, het is (nog) niet zo geweldig en sprankelend als voorheen.
De EC en het WK die hij won, zijn qua toernooiverloop wel enorm gunstig uitgevallen. Alleen de wedstrijd van hem tegen Wade in de WGP-finale was écht imponerend. Maar dat is het geluk van de nummer 1 in de wereld, dat gunstige schema.
Mja als hij hier 50% had gefinisht, dan was het uitstekend geweest en had hij gewoon gewonnen. Met name de hoge finishes maken het vaak imponerend en daar liet MvG het juist liggen vandaag in tegenstelling tot Kim.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ergens heeft Swetsenegger wel gelijk, het is (nog) niet zo geweldig en sprankelend als voorheen.
De EC en het WK die hij won, zijn qua toernooiverloop wel enorm gunstig uitgevallen. Alleen de wedstrijd van hem tegen Wade in de WGP-finale was écht imponerend. Maar dat is het geluk van de nummer 1 in de wereld, dat gunstige schema.
Als brunette vind ik haar net even schattiger eigenlijk. Maar da's een kwestie van smaak.quote:
Dat hij denkt dat Kim dit niveau niet gaat vasthouden voor de volgende ronde.quote:
Hij was vrij bescheiden in het interview na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Belg denkt dat ie heel wat is nu
PL heeft het niet zo op die Belgjes.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij was vrij bescheiden in het interview na de wedstrijd.
Ze zeggen nooit wat ze echt denkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
PL heeft het niet zo op die Belgjes.
Okquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:17 schreef y8987 het volgende:
Zojuist 100 euro ingezet op phil als wk winnaar.
EC is gewoon een Major joh. Gewoon een feit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de majors zijn het WK/UK Open/World Matchplay/WGP
kan je van v.gerwen niet zeggen. en ook na de wedstrijd nog steeds hoog van de torend blazend en weinig sympathiek richting kim. wat dat betreft wel goed dat ie eens een flink pak op de boek krijgt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:26 schreef wimderon het volgende:
Roland deed net een voorbeschouwing op Chisnall-Brown. Hij voorspelt dat Brown er onbevangen in zal gaan, maar het lange format lastig kan worden. Als je eenmaal op 11 of 12 legs staat met een voorsprong zou er nog wel eens druk op kunnen komen voor Brown.
Dit zou zomaar eens een bijzonder accurate voorspelling kunnen zijn
Ja alsof die andere figuren daar veel te melden hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:26 schreef wimderon het volgende:
Roland deed net een voorbeschouwing op Chisnall-Brown. Hij voorspelt dat Brown er onbevangen in zal gaan, maar het lange format lastig kan worden. Als je eenmaal op 11 of 12 legs staat met een voorsprong zou er nog wel eens druk op kunnen komen voor Brown.
Dit zou zomaar eens een bijzonder accurate voorspelling kunnen zijn
Wat zei hij precies? Mijn stream hield er al vrij snel mee op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:25 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
kan je van v.gerwen niet zeggen. en ook na de wedstrijd nog steeds hoog van de torend blazend en weinig sympathiek richting kim. wat dat betreft wel goed dat ie eens een flink pak op de boek krijgt.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als brunette vind ik haar net even schattiger eigenlijk. Maar da's een kwestie van smaak.
Mja. Er zijn ook van die goddiggers, bijvoorbeeld in het voebal. dat die elke training van een club bijwonen en op die manier een speler aan de haak proberen te slaan. Al betwijfel ik of dat ook met Kim is gebeurdquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je vraagt je toch serieus af waar Kim haar op de kop heeft getikt.
Ja van een beginnende darter valt er een hoop goud te delven natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Mja. Er zijn ook van die goddiggers, bijvoorbeeld in het voebal. dat die elke training van een club bijwonen en op die manier een speler aan de haak proberen te slaan. Al betwijfel ik of dat ook met Kim is gebeurd
onder andere dat huybrechts dit niveau nooit meer gaat halen en dat hij wel heeft laten dat z'n vorm er nog steeds is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zei hij precies? Mijn stream hield er al vrij snel mee op.
Idd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja van een beginnende darter valt er een hoop goud te delven natuurlijk.
Niet echt sympathiek, maar wel dicht tegen de waarheid aan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
onder andere dat huybrechts dit niveau nooit meer gaat halen en dat hij wel heeft laten dat z'n vorm er nog steeds is.
Misschien wat onhandig, maar dat Kim ver boven zijn normale niveau gooide kan niemand ontkennen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
onder andere dat huybrechts dit niveau nooit meer gaat halen en dat hij wel heeft laten dat z'n vorm er nog steeds is.
Dat zal hij ook ongetwijfeld geweest zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Hij leek ook echt pissed direct na de wedstrijd.
Een beetje wat Ajax vaak overkomt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal hij ook ongetwijfeld geweest zijn.
Het is natuurlijk ook frustrerend als je eindelijk je niveau weer haalt en je tegenstander speelt met afstand de beste wedstrijd van zijn leven.
taylor zegt dit nooit. die prijst iedere tegenstander van hem de hemel in. gemeend of ongemeend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, als Taylor dit zegt, kijkt niemand er raar van op.
Zo zwart-wit is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
MVG heeft wel een bizar groot ego gekregen.
Ik stoor me er zelf niet zo aan. Ben fan van de sloopkogel.
Maar voor alle mensen die er geen fan van zijn is het dus een arrogante klootzak.
Voor de mensen die er een hekel aan hebben is hij dat wel. Niet heel raar lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het ook weer niet.
Geen arrogante klootzak, maar onsympathiek.
Niet live kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Wie heeft er hier Twitter? Tering Vincent noemde al de winnaar tijdens de nabeschouwing van Van Gerwen. En 5 minuten later een toneelstukje opvoeren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah oké. Ben zelf geen MVG fan, maar voordat ik iemand een arrogante klootzak vind moet er wel heel wat gebeuren. Heb meer het idee dat hij sociaal wat onhandig is en niet vooraan stond toen de hersencellen werden uitgedeeld.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:17 schreef TserrofEnoch het volgende:
Voor de mensen die er een hekel aan hebben is hij dat wel. Niet heel raar lijkt mij.
Heb zat Engelsen gesproken op het internet en een paar in het echte leven hierover.
Misschien is het leuk om dit te lezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah oké. Ben zelf geen MVG fan, maar voordat ik iemand een arrogante klootzak vind moet er wel heel wat gebeuren. Heb meer het idee dat hij sociaal wat onhandig is en niet vooraan stond toen de hersencellen werden uitgedeeld.
Maar dat hoeft toch nog niet te betekenen dat 'ie dat nooit meer gaat halen? Van Gerwen gooide een jaar of 4 geleden ook niet op dit niveau. Peter Wright zijn niveau van het afgelopen jaar is ook niet hetzelfde dan het niveau van de jaren daarvoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien wat onhandig, maar dat Kim ver boven zijn normale niveau gooide kan niemand ontkennen.
Ik ken Mike heel goed (samen in een team gezeten jaren terug zoals sommige hier weten) en het is meer de onhandigheid qua woordkeuze en het altijd willen winnen dan dat hij expres minachtig is richting zijn tegenstanders. Hij bedoelt het inderdaad niet zo, maar onhandig was het wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind van Gerwen vaak wat minachtend richting zijn tegenstanders in een interview. Maar ik heb ook het idee dat dat simpelweg komt doordat zijn engels niet zo best is.
Maar je bent het toch wel met me eens dat het voor mensen die er al een hekel aan hebben overkomt alsof hij een erg groot ego heeft? Ook al bedoelt hij het niet zo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken Mike heel goed (samen in een team gezeten jaren terug zoals sommige hier weten) en het is meer de onhandigheid qua woordkeuze en het altijd willen winnen dan dat hij expres minachtig is richting zijn tegenstanders. Hij bedoelt het inderdaad niet zo, maar onhandig was het wel.
Ik ben zelf geen MVG-fan, maar ben blij dat hij er is en zeker qua karakter. Hij loopt iig niet altijd braaf binnen de lijntjes en dat zijn onhandigheid af en toe voor wat opschudding zorgt is alleen maar leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ken Mike heel goed (samen in een team gezeten jaren terug zoals sommige hier weten) en het is meer de onhandigheid qua woordkeuze en het altijd willen winnen dan dat hij expres minachtig is richting zijn tegenstanders. Hij bedoelt het inderdaad niet zo, maar onhandig was het wel.
Ach, het is ook nog niet zo makkelijk om je niet spontaan te verspreken als je gelijk nadat je een wedstrijd gespeeld hebt een microfoon in je gezicht gedrukt krijgt. Dat hebben ze bijvoorbeeld in het voetbal opgelost met mediatraining waardoor bijna elke voetballer na een wedstrijd braaf dezelfde clichés uitbraakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen MVG-fan, maar ben blij dat hij er is en zeker qua karakter. Hij loopt iig niet altijd braaf binnen de lijntjes en dat zijn onhandigheid af en toe voor wat opschudding zorgt is alleen maar leuk.
Er zijn al zoveel spelers die nietszeggende zinnetjes uitbraken. Ze spreken wel, maar ze zeggen niets en dat is bij MVG vaak niet het geval, dus hopelijk krijgt hij geen media-training, anders wordt het nog een stukje saaier.
Waarheid als een koe. Al gooit Kim wel een hoog basis niveau trouwens. Maar laten we wel zijn, het niveau dat Kim gooide ligt ook een stuk boven Michael zn basis niveau hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:31 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen er nog 9 worden, Jacques.
Van Gerwen, Barney, Van der Voort, Klaasen, Wattimena, Van de Pas, Kist.
en met nog 2 PC-events te gaan
PDC National Tour (03/12/2014)
1 Rowby John Rodriguez Austria 9,250
2 Max Hopp Germany 7,250
3 Ryan de Vreede Netherlands 7,000
4 Ron Meulenkamp Netherlands 5,750
---------------------------------------------------------------------
5 Magnus Caris Sweden 5,500
6 Antonio Alcinas Spain 5,500
7 Dirk van Duijvenbode Netherlands 5,250
8 Dimitri van den Bergh Belgium 4,750
9 Bernd Roith Germany 3,750
10 Michael Rosenauer Germany 3,500
11 Kevin Voornhout Netherlands 3,500
12 Jarkko Komula Finland 3,250
GGMM mag hem wel hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wil hem liever niet in mij hebben
Als de schedule of play gepresenteerd wordt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:10 schreef Nober het volgende:
Schiet al lekker op.
[ afbeelding ]
Wanneer komt het WK topic Stijn?
Won dit jaar nog the German Gold Cup door in de finale Jan Dekker te verslaanquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenny Neyens – Jermaine Wattimena 3-5
Wie de fuck is Jermaine Wattimena
Topper die Wattimena, kennelijk overgestapt en meteen gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Won dit jaar nog the German Gold Cup door in de finale Jan Dekker te verslaan
Ja heeft vorige maand ook nog kwalificatie voor Lakeside gespeeld. Verloor de beslissende wedstrijdquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Topper die Wattimena, kennelijk overgestapt en meteen gekwalificeerd.
http://www.dartsdatabase.(...)e.aspx?EventKey=1895
Vond het vooral niet echt overtuigend van Bunting. Geen enkele 100+ finish.quote:
Cedric Waegemans, weer zo'n kutbelg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja heeft vorige maand ook nog kwalificatie voor Lakeside gespeeld. Verloor de beslissende wedstrijd
http://www.dartfreakz.nl/m/article.php?p=51214
Hij zit in #teamviesdikquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenny Neyens – Jermaine Wattimena 3-5
Wie de fuck is Jermaine Wattimena
Heeft in bepaalde legs erg veel darts gemist waardoor zijn gemiddelde stevig omlaag schoot. Schoot in het midden van de partij van tegen de 100 naar 94 door een leg missen op de dubbels.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, 96 gemiddeld en rond de 35% op zijn dubbels
Soort kruising van Klaasen en van der Voortquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zit in #teamviesdik
[ afbeelding ]
Je ziet die rollen goed op en neer gaanquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, de eerste break is gezet door Taylor.
Smith schudt nog sneller met het hoofd dan #viesdik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |