quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
De VI hooligansclub is uit elkaar gevallen
Dan kom je er mee weg, laat het niet nog een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik was even een potje dartsen aan het kijken.
Had het niet door. Sorry.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet adt de Op automatisch gekopieërd wordt toch? Die hoef je niet over te typen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
van der Sar heeft het ook geleerd he.
En heeft een CL gepakt daardoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
van der Sar heeft het ook geleerd he.
Hommoquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
mensen die naaimar zeggen
dan ben je echt een tering autist
Dat was een magische avond.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Brazilië verloor 1-7 van Duitsland op het WK. Niet meer serieus te nemen voor een jaar of tien.
Ik moest even teruglezen en kijken of het echt zo was.quote:
Mooie ambitie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
Kishna wil ook de beste voetballer ter wereld worden.
Ben nu aan het lezen over die film, lijkt me best leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga vanavond naar John Wick. (De première is eigenlijk pas volgende week, maar dan had je 'em dus al een stuk of 5 keer kunnen zien, wel apart)
Hij is nooit leuk geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind de beelden van Emile helemaal niet meer leuk nu VI ze heeft ontdekt. 5 jaar na dato.
Hang me er niet aan op. Maar was het niet een Kamerling platenhoes ?quote:
Een Kamerlingbreed hoeslaken geloof ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hang me er niet aan op. Maar was het niet een Kamerling platenhoes ?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hang me er niet aan op. Maar was het niet een Kamerling platenhoes ?
VIESDIKquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
ERICA OP REIS NPO 1 ZOMETEEN 22:15
Die is niet ver meer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
Showtje terugkijken waard? Waar is Johannes als je 'm nodig hebt?
Oh leuk man. Dit grapje op de late avond ken net.quote:
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh leuk man. Dit grapje op de late avond ken net.
Aah klasse maat!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)03f-bf95ea180301.mp4
Hahaha geniaalquote:
Thanksquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)03f-bf95ea180301.mp4
Ik vond hem eigenlijk meer waarde toevoegen dan hansie hans of boskamp. Tegenwoordig vervallen afleveringen met hun toch wel heel snel in dezelfde clichés.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Nou ik ga de show maar eens downloaden dan ondanks Jan Joost.
Had VI die beelden dan niet al vaker in de uitzending gehad?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind de beelden van Emile helemaal niet meer leuk nu VI ze heeft ontdekt. 5 jaar na dato.
Ja hebben ze een jaar of drie geleden dacht ik ook al gebruikt, of misschien al eerder dan dat. Daarna werd het hier continu in het topic gepost zodra Emile weer kwam.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Had VI die beelden dan niet al vaker in de uitzending gehad?
Waar herken ik die anders dan van?
DWDD, Dumpertquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja hebben ze een jaar of drie geleden dacht ik ook al gebruikt, of misschien al eerder dan dat. Daarna werd het hier continu in het topic gepost zodra Emile weer kwam.
Aaahh jonge.. als je nou niet oprot...!!quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk meer waarde toevoegen dan hansie hans of boskamp. Tegenwoordig vervallen afleveringen met hun toch wel heel snel in dezelfde clichés.
Hans die ze niet laten uitpraten en daardoor weer boos wordt, en boskamp die van der gijp iedere aflevering weer 10+ tikken geeft.
Wat afwisseling vind ik wel welkom.
Daar heb ik nog wel een paar minuten om moeten grinniken.quote:
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een paar minuten om moeten grinniken.
Met die grap van Wilfred ben ik wel een tijdje Zoet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de Vorm heb ik dat ook nog even gedaan ja.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met die grap van Wilfred ben ik wel een tijdje Zoet.
Jij krijgt van mij een 4.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:17 schreef Ties02 het volgende:
Deze uitzending krijgt van mij een mooie Krul.
Wel waar. Als ik je een voldoende had gegeven was je zo trots als een hond met zeven staarten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt vind ik verder niet zo rullevant.
zeven lullen jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel waar. Als ik je een voldoende had gegeven was je zo trots als een hond met zeven staarten.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk meer waarde toevoegen dan hansie hans of boskamp. Tegenwoordig vervallen afleveringen met hun toch wel heel snel in dezelfde clichés.
Hans die ze niet laten uitpraten en daardoor weer boos wordt, en boskamp die van der gijp iedere aflevering weer 10+ tikken geeft.
Wat afwisseling vind ik wel welkom.
Ik ga straks kijken Ties!quote:Op zaterdag 15 november 2014 05:45 schreef Ties02 het volgende:
Rene was in topvorn
Jan Joods is trouwens een veel betere gast dan Bossie
iedereen wou natuurlijk weten wat JD over Guus zou gaan zeggenquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:42 schreef Oliver23 het volgende:
648.000 kijkers gisterenavond, netjes voor de vrijdag!
Ik denk niet dat jij geheel objectief bent in dezequote:Op zaterdag 15 november 2014 11:57 schreef Syntix het volgende:
Flopshow. 0/10
Haten op Veltman
Veltman is een eindbaas en veruit onze beste verdediger.![]()
![]()
Rene
Johan
Veltman man manquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:57 schreef Syntix het volgende:
Flopshow. 0/10
Haten op Veltman
Veltman is een eindbaas en veruit onze beste verdediger.![]()
![]()
Rene
Johan
Tot ik Ryan Donk zag was ik het met je eens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de gang
Is toch gewoon een top verdediging man, paar beesten achterin, niks mis mee
Gijp is het met mij eens
Jij bent niet goed bij je appelquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot ik Ryan Donk zag was ik het met je eens.
Tot ik Douglas zag was ik het met je eens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de gang
Is toch gewoon een top verdediging man, paar beesten achterin, niks mis mee
Gijp is het met mij eens
Douglas ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:55 schreef Gruisman het volgende:
Ryan Donkdie man maakt zoveel fouten
Douglas, Donk en Van Dijk zijn niets beter dan Vlaar, Veltman of De Vrij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Douglas ook.
Alleen die van Dijk kan je nog een keertje uit proberen.
Donk was bij de bekerfinale tegen Ajax wel weer fenomenaalquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Douglas ook.
Alleen die van Dijk kan je nog een keertje uit proberen.
Douglas en Donk zijn sowieso slechter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Douglas, Donk en Van Dijk zijn niets beter dan Vlaar, Veltman of De Vrij.
En een paar weken later in de play-offs toenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Donk was bij de bekerfinale tegen Ajax wel weer fenomenaal
Nee, dat zijn ze gewoon niet. Het verschil is echt minimaal, kies dan gewoon voor de jongsten die een goed Wk achter de rug hebben. Dat constante gezeur over dit soort aanpassing zetten echt geen zoden aan de dijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Douglas en Donk zijn sowieso slechter.
Alleen bij van Dijk weet ik dat niet helemaal zeker, is ook nog jonger dus kan nog groeien.
Fantastisch idee om Donk te selecterenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze gewoon niet. Het verschil is echt minimaal, kies dan gewoon voor de jongsten die een goed Wk achter de rug hebben. Dat constante gezeur over dit soort aanpassing zetten echt geen zoden aan de dijk.
Haha, die ik ken jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Fantastisch idee om Donk te selecteren
Kijk dat hebben we nodig!quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Fantastisch idee om Donk te selecteren
Derksen stopt er niet mee over 1,5 jaar als je gisteren hebt gekeken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:02 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Even iets anders.
Wat vinden we hier ervan dat Derksen erover een jaar of 1,5 mee ophoudt. Moet VI dan maar ook stoppen omdat Derksen toch een wezenlijk onderdeel was van het succes al die jaren?
Vervelend, van die Fok!-users met hun petje achterstevoren die je dan ineens als in een politieverhoor verantwoording laten afleggen over de gang van zaken en dan zo'n JR-style die daar dan ook nog in mee gaat. Dan denk ik van JR, doe dat nou niet, weet je wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen stopt er niet mee over 1,5 jaar als je gisteren hebt gekeken.
Uiteindelijk word ik daar heel moe van, toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vervelend, van die Fok!-users met hun petje achterstevoren die je dan ineens als in een politieverhoor verantwoording laten afleggen over de gang van zaken en dan zo'n JR-style die daar dan ook nog in mee gaat. Dan denk ik van JR, doe dat nou niet, weet je wel.
Ik kan me voorstellen dat zo'n JR daar heel moe van wordt en ik vraag me af waarom hij zich daar nog toe laat verlagen met al die Russische oliedollars op z'n bankrekening.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk word ik daar heel moe van, toch?
Hahaha ik moet 3 keer heen en weer vliegen om al dat geld hierheen te krijgen! Laat lekker gaan joh, is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zo'n JR daar heel moe van wordt en ik vraag me af waarom hij zich daar nog toe laat verlagen met al die Russische oliedollars op z'n bankrekening.
twitter:aad300 twitterde op zondag 16-11-2014 om 13:38:41De sint is er ...#knegsel http://t.co/W9HUlv9xIU reageer retweet
En jellyquote:Op zondag 16 november 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.tzum.info/2014(...)r&utm_source=twitter
MAD
Dat is een hele prestatie.quote:Op maandag 17 november 2014 03:20 schreef bascross het volgende:
Johan heeft alleen Nederland - Letland goed in de Toto. Topshow.
A joh, opgevoerde lullenbijter! Jij gaat nog eens een keer een flinke poffert op je neus krijgen!quote:Op maandag 17 november 2014 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat maakt mij heel erg verdrietig en ik vind het echt shocking.
PAARDENLULquote:Op maandag 17 november 2014 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat maakt mij heel erg verdrietig en ik vind het echt shocking.
Kijk eens iets hoger.quote:Op maandag 17 november 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Eén is het magische tovergetal van vandaag. Johan heeft alleen Nederland v Letland goed voorspeld.
Net als ik.quote:Op maandag 17 november 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Eén is het magische tovergetal van vandaag. Johan heeft alleen Nederland v Letland goed voorspeld.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had Oostenrijk v Rusland, Nederland v Letland en Italië v Kroatië correct
Bij VI gaat het wel, bij SV is interlandgelul echt KUTquote:Op maandag 17 november 2014 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
Interlandgeleuter is minder leuk dan de knotsgekke Eredivisie.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:31 schreef Kilgharrah het volgende:
Waarom zit die klote Kraaij er weer bij
De teksten van Krabby zijn wel altijd spontaan, dat leert hij van te voren absoluut niet uit zijn hoofd.quote:Op maandag 17 november 2014 20:31 schreef Muto het volgende:
krabby ook weer van de partij. Die gaat weer even een paar geruchten in de wereld brengen waarvan we vervolgens weten dat ze niet waar zijn.
quote:Op maandag 17 november 2014 20:31 schreef Muto het volgende:
krabby ook weer van de partij. Die gaat weer even een paar geruchten in de wereld brengen waarvan we vervolgens weten dat ze niet waar zijn.
Iwan van Duren > Mkrabby en Slegersquote:Op maandag 17 november 2014 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De teksten van Krabby zijn wel altijd spontaan, dat leert hij van te voren absoluut niet uit zijn hoofd.
Nou nouquote:Op maandag 17 november 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Valentijn. Teringdebiel vuile bloedhond
.
Dit is maar half goed nieuws.quote:Op maandag 17 november 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws, GGMM en ik kijken nu ook.
Je doet ofwel onaardig over mij of over GGMM en ik vind het allebei niet leukquote:
Ben jij GGMM????quote:Op maandag 17 november 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je doet ofwel onaardig over mij of over GGMM en ik vind het allebei niet leuk
GGMM ook niet trouwens.
Hoezo?quote:Op maandag 17 november 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM_de_echte ook, Gramulanion is er niet meer.
Is Gramulanion permabanned?quote:Op maandag 17 november 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM_de_echte ook, Gramulanion is er niet meer.
Geen probleem, dit krijg ik wel vaker.quote:Op maandag 17 november 2014 20:36 schreef Stofje het volgende:
johannes_vermeer, Pizzakoppo
. Thanks gasten!
quote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen probleem, dit krijg ik wel vaker.
[..]
[ afbeelding ]
Je weet hoezeer GGMM_de_echte op hem gesteld was.
[..]
[ afbeelding ]
Je weet hoezeer GGMM_de_echte op hem gesteld was.
Zwarte Vriend.quote:Op maandag 17 november 2014 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]![]()
wat is er gebeurd dat nagenoeg elke user een ban te pakken heeft?
En onder jou post iemand dat Hans naar de kapper is geweest.quote:
Hij heeft inmiddels asiel aangevraagd elders:quote:Op maandag 17 november 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Gramulanion permabanned?
Scholletje heeft trouwens een erg boeiend kapsel. Van voor lijkt het alsof hij krulletjes heeft, als hij voorover buigt is hij kaal.quote:Op maandag 17 november 2014 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Guus is een demente bejaarde. En scholletje mag in de frituurpan.
Meningsgeschillen over dhr. Z. Piet waren niet toegestaan.quote:Op maandag 17 november 2014 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]![]()
wat is er gebeurd dat nagenoeg elke user een ban te pakken heeft?
Dan zou ik ook geband moeten zijn. Ik heb Danny uitgescholden voor een vijfjarige kleuterquote:
Dan heb je mazzel gehad #Pray4Falcoquote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan zou ik ook geband moeten zijn. Ik heb Danny uitgescholden voor een vijfjarige kleuter
Johnny Kendall heeft dat beter geregeld.quote:Op maandag 17 november 2014 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Scholletje heeft trouwens een erg boeiend kapsel. Van voor lijkt het alsof hij krulletjes heeft, als hij voorover buigt is hij kaal.
Die rekent nog wel met je af als de tijd rijp isquote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan zou ik ook geband moeten zijn. Ik heb Danny uitgescholden voor een vijfjarige kleuter
Jammer dat ik deze forumrellen dan weer gemist heb, ik moet hier weer vaker komen.quote:Op maandag 17 november 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meningsgeschillen over dhr. Z. Piet waren niet toegestaan.
Ik gok dat je nu mobiel bent, anders had je ook wel wat te melden gehad over de zwarte piet en sinterklaas icoontjes.quote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer dat ik deze forumrellen dan weer gemist heb, ik moet hier weer vaker komen.
Jan Mulderquote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang naar Jan Mulder die zegt dat de coach niet belangrijk is.
T ging een beetje los in FB, daar waren een paar man het oneens over de nieuwe SOI'squote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer dat ik deze forumrellen dan weer gemist heb, ik moet hier weer vaker komen.
Rotterdammers hebben massaal de TV opgezegd een tijdje geleden. Geen idee waaromquote:Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, wie heeft er nou anno 2014 geen kabeltelevisie.
De favoriete blueszanger van Johan, heeft een toupet.quote:Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Na googlen werd ik niks wijzer.
Ik verdenk Johan hier overigens ook wel van.quote:Op maandag 17 november 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De favoriete blueszanger van Johan, heeft een toupet.
Moet jij ook niet eens bij de buren gaan kijken?quote:Op maandag 17 november 2014 20:42 schreef superniger het volgende:
Ik mis hier een paar vaste VBL'ers
Wat zijn SOI's? Soi Sierd?quote:Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
T ging een beetje los in FB, daar waren een paar man het oneens over de nieuwe SOI's
quote:Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef tong80 het volgende:
Falco ik heb een weekban gehad toen ik Danny een dictator noemde.
Het is er zo opgezet.quote:Op maandag 17 november 2014 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik verdenk Johan hier overigens ook wel van.
t maakt niet uit wat jij doet, als ze jou permanent verwijderen kan dit forum namelijk op slot.quote:Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu zijn er in een keer wel kleine tegenstanders.
WijZijnSimba?quote:Op maandag 17 november 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet jij ook niet eens bij de buren gaan kijken?
Die icoontjes die je geslacht aangeven. Sex O Icons.quote:
Niet te vaak geband worden tong, straks moeten ze de top500 de Ajacied422 lijst noemen.quote:Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef tong80 het volgende:
Doe dat nog eens.quote:Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef tong80 het volgende:
TR gemachtquote:Op maandag 17 november 2014 20:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zou het als compliment opvatten.quote:Op maandag 17 november 2014 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf hier.quote:Op maandag 17 november 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Stijn post bij de burenOverloper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |