Die zijn alleen zichtbaar als je je monitor 90 graden kanteltquote:Op woensdag 19 november 2014 18:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar zijn de tieten dan godverdomme
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn alleen zichtbaar als je je monitor 90 graden kantelt![]()
[ afbeelding ]
Wel een helden opstelling voor de FOK zolderkamer autist. Geen enkel topic meer scrollenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn alleen zichtbaar als je je monitor 90 graden kantelt![]()
[ afbeelding ]
Alleen de echte Fok!pro's hebben deze opstellingquote:Op woensdag 19 november 2014 19:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wel een helden opstelling voor de FOK zolderkamer autist. Geen enkel topic meer scrollen
Iedereen even naar rechts richten Denk.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:43 schreef Kostertjuh het volgende:
Zo, nu weer Sld1. En volgende week het spits afbijten als GO. Gas met die zooi
Mooie film voor die tijd.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:48 schreef hcwp het volgende:
Er werd nog fiks geknald in die tijd, zo lijkt het:
Knap, doe zelfr aan die hobby, maar zo mooi heb ik het nog nooit kunnen maken. Prachtigquote:Op donderdag 20 november 2014 19:01 schreef Pumatje het volgende:
Kunstenaar die dit model heeft gemaakt btw
[ afbeelding ]
Ik heb een compressor en goede kwaliteits airbrush voor je. 1 keer door mij gebruikt, zit nog garantie op. Interesse?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef Pumatje het volgende:
Deze is ook erg goed.
[ afbeelding ]
Ik ben nog bezig met mijn PRTL, heb de stalen kit erbij.. voor details. Maar zo veel beugeltjes zijn een overkill.. ik koop er een airbrush set bij.
kan ik hiermee vooruit?
http://www.marktplaats.nl(...)rCAVnRuwZ_H3B3LlK2rw
Och jezus, welke hobby ga je nu weer starten met dat geld?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb een compressor en goede kwaliteits airbrush voor je. 1 keer door mij gebruikt, zit nog garantie op. Interesse?
Sodeflikker op, dat bepaal ik zelf wel hahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Och jezus, welke hobby ga je nu weer starten met dat geld?
Zet eens door man en wees niet zo impulsief.
Hij gaat nu tieten kijken met dronesquote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sodeflikker op, dat bepaal ik zelf wel hahaha
ER krijgt Fok!strafquote:Op donderdag 20 november 2014 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kanker zegquote:Op donderdag 20 november 2014 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
xDquote:Op donderdag 20 november 2014 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |