Net niet als je het officiële plattegrondje erbij pakt.quote:
Als het kinderen toch niks boeit is het ook geen probleem om het te veranderenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe extreem. De meeste interesseert het eigenlijk geen hol.
Van mij mag die zwarte piet ook wel gewoon blijven en ik erger me aan die mensen die dat racistisch vinden. Dan kan je alles wel schuiven onder racisme. Ik heb althans nooit gedacht dat zwarte pieten slaven waren toen ik een kind was.
Maar eigenlijk boeit het ook geen reet om je er druk over te maken omdat de kinderen, voor wie het feest bedoeld is, het niks boeit als ze maar cadeautjes krijgen.
Zo krijg ik nu een ban?
west-Friesland ligt in NH schatquote:
Daarom ga ik me daar ook niet zo druk over maken. Wij vieren het toch niet meer, dus het gaat toch wel langs me heen dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het kinderen toch niks boeit is het ook geen probleem om het te veranderen
west-Friesland is een gedeelte van Noord-Holland.quote:
Nooit gewetenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist je dat nietKop van N-H is West-Friesland.
JC woont daar
Wat betreft dat laatste kan je ook beter naar jezelf kijken;)quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef Dven het volgende:
Yvonne is leuk. Danny is in zijn hart ook geen kwaaie. Maar maakt zich soms wat gemakkelijk druk over dingen waar hij zich niet zo druk over moet maken.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Net als Elan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste kan je ook beter naar jezelf kijken;)
Maar NH onder elkaar gaat ook goed tochquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gedeelte dus officieel, niet helemaal de kop
Hoe meer weerstand hoe feller hij op iets ingaat.quote:
Niks mis met NH, prima provincie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar NH onder elkaar gaat ook goed toch
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste kan je ook beter naar jezelf kijken;)
Yes ik had op Dven ingezetquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes ik had op Dven ingezet
Maar wtf waarom?
geen idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |