Alsof een ban krijgen zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niks voordat ik er weer een krijg.
Eigenlijk praat ik met beide vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan Yvonne best hebben. Stuk redelijker om mee te praten dan Danny in ieder geval
Ik kan dat beamenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een ban krijgen zo makkelijk is.
Komen weinig op het openbare forum.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk praat ik met beide vrijwel nooit.
Je moet wel wat goed mis hebben gedaan, ja. Maar we weten allebei hoe Fok-it is en dat hij soms een kort lontje kan hebben en dat die vaker een ban heeft gehad om z'n scheldpartijen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een ban krijgen zo makkelijk is.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef Dven het volgende:
Yvonne is leuk. Danny is in zijn hart ook geen kwaaie. Maar maakt zich soms wat gemakkelijk druk over dingen waar hij zich niet zo druk over moet maken.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom niet? Je moet je toch mengen onder de bevolking?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komen weinig op het openbare forum.
Ik kan me alleen herinneren toen hij een keer ruzie had met Elan en ze allebei een ban kregen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet wel wat goed mis hebben gedaan, ja. Maar we weten allebei hoe Fok-it is en dat hij soms een kort lontje kan hebben en dat die vaker een ban heeft gehad om z'n scheldpartijen.
Je hebt helemaal gelijkquote:
Toen was mijn scheldtirade ook wel terechtquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren toen hij een keer ruzie had met Elan en ze allebei een ban kregen.
Ja, dat weet ik, maar nog een gebande kunnen we niet hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Aan de andere kant laat ik graag m`n mening horen en ben ik niet zo`n doetje die niks durft te zeggen omdat hij bang is voor een ban
Schelden is nooit geoorloofd, teringlul!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was mijn scheldtirade ook wel terecht
Als dat gebeurt zal ik wel een ode plaatsen in de TT van de VBL-SC hoor, maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar nog een gebande kunnen we niet hebben.Dan sterft GRTD al helemaal uit.
Ik zat er toen heerlijk van te genieten met een bakje popcorn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was mijn scheldtirade ook wel terecht
Krijg een snottebel joh gekquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Schelden is nooit geoorloofd, teringlul!
Zelfs als je je mening geeft krijg je geen ban.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Aan de andere kant laat ik graag m`n mening horen en ben ik niet zo`n doetje die niks durft te zeggen omdat hij bang is voor een ban
Hier heb ik niet van terug.quote:
Ik ben wel best benieuwd naar jouw mening over zwarte piet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs als je je mening geeft krijg je geen ban.
west-Friesland?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel best benieuwd naar jouw mening over zwarte piet.
Daar in West-Friesland zijn ze behoorlijk extreem pro toch of niet?
Volgens mij wel.quote:
Valt wel mee hoe extreem. De meeste interesseert het eigenlijk geen hol.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel best benieuwd naar jouw mening over zwarte piet.
Daar in West-Friesland zijn ze behoorlijk extreem pro toch of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |