Is goed, Fok-it.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Discretie stel ik hoog in jet vaandel Etsu. Dat zou jij als geen ander moeten weten
Tuurlijk knulquote:
Ook een kansloze vraag. Die Danny zal wel hordes DM's krijgen op een dag als vandaag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zei ook zo van: "Heb je mijn DM ontvangen?"
Geen reactie.Heerlijk.
Sorry, maar geen idee waar je over hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Tuurlijk knul
Nou, nu weer boos met je armpjes over elkaar achter je toetsenbordje gaan zitten en het praten maar weer aan de leuke mensen overlaten
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:46 schreef appelen het volgende:
Ik zie dat er hier gehaat wordt op Fylax? Dan ben ik hier aan het juiste adres
even kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog wel een stukje hiervandaan hoor.
Google Maps het maar. Je weet waar mijn huis woont![]()
![]()
Dacht al even te weten waarom jij zo'n fan van Heino bent.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog wel een stukje hiervandaan hoor.
Google Maps het maar. Je weet waar mijn huis woont![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Dacht al even te weten waarom jij zo'n fan van Heino bent.
Doe eens gek en combineer het.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten, frikandellenbroodjes of een eitje bakken
quote:
Zou voor het eitje gaan. Beetje groente inpleuren. Wat kaas. Wat ham. Lekker manquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten, frikandellenbroodjes of een eitje bakken
quote:
Hij liegt. Dat moet welquote:
Komt de trein langs waar je woont dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien als je langs rijdt.
Ooh je gaat met de trein.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt de trein langs waar je woont dan?
Je grappen zijn achteruit gegaan sinds je terug bentquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh je gaat met de trein.
Nee we hebben hier geen trein, spoort niet maarja.
Ja ik ga ff lekker lopen vanaf Groningen naar Heilooquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh je gaat met de trein.
Nee we hebben hier geen trein, spoort niet maarja.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je grappen zijn achteruit gegaan sinds je terug bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |