Etsu is nogal heetgeblakerd sinds ik hem een paar keer op zijn nummer heb gezet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wow, wat een uitbarsting
Zelfs tegen Fylax heb ik je nog nooit zo woest gezien.
Ik word bijna bang van je
Nou, dan is het maar zo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een hevige deuk in onze relatie.
Eh, sorry, maar wie ben jij?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Etsu is nogal heetgeblakerd sinds ik hem een paar keer op zijn nummer heb gezet.
Fylax zit wel erg diep in de reet van Danny hè.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wow, wat een uitbarsting
Zelfs tegen Fylax heb ik je nog nooit zo woest gezien.
Ik word bijna bang van je
Fylax zit erg diep in de reet van elke moderator, admin, forum admin, etcquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax zit wel erg diep in de reet van Danny hè.
Viel me ook al op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax zit wel erg diep in de reet van Danny hè.
Ja hoor, nu lekker aan het eten en straks naar Heiloo.quote:
Ik vind dat een beetje eng.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fylax zit erg diep in de reet van elke moderator, admin, forum admin, etc
Wat is Heilooquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Viel me ook al op.En Danny hem heerlijk negeren (op 1 post na).
[..]
Ja hoor, nu lekker aan het eten en straks naar Heiloo.
Er zijn nog altijd mods die het niet doorhebben dusquote:
wat moet je daarquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
een of ander kutdorp vlakbij alkmaar
Ik denk dat Etsu snel mod wil worden nu.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fylax zit erg diep in de reet van elke moderator, admin, forum admin, etc
Doel je hiermee op Paxcon, Mortaxx en GGMM?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd mods die het niet doorhebben dus
Feestje.quote:
Ja wat moet je nou antwoorden op iemand die het alleen maar met je eens is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Viel me ook al op.En Danny hem heerlijk negeren (op 1 post na).
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Etsu snel mod wil worden nu.
Lachen. Enjoy.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doel je hiermee op Paxcon, Mortaxx en GGMM?
[..]
Feestje.
Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik geen mod wil worden zolang Paxcon nog mod is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Etsu snel mod wil worden nu.
Hier is het feestje ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef appelen het volgende:
Hoi, er werd mij gezegd hierheen te komen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef appelen het volgende:
Hoi, er werd mij gezegd hierheen te komen.
Hij zei ook zo van: "Heb je mijn DM ontvangen?"quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wat moet je nou antwoorden op iemand die het alleen maar met je eens is.
Discretie stel ik hoog in jet vaandel Etsu. Dat zou jij als geen ander moeten wetenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doel je hiermee op Paxcon, Mortaxx en GGMM?
[..]
Feestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |