Alsof hij WO rechten kan doen met zijn vmboquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
In SC WO rechten ookwerd niet echt gewaardeerd
Ah dus volgende keer als ik geen zin heb in FOK! weet ik waar ik een ban kan fixenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel veel topics daarover in F&L
Precies, maar hij wilt gewoon te graag bijhoren en dat vinden mensen schijt en strontirritant maar dat snapt ie nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Alsof hij WO rechten kan doen met zijn vmbo
Genoeg mensen die va vmbo opklimmen dusquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:02 schreef appelen het volgende:
[..]
ja zon stuk of 10quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben mensen echt een ban om een icoontje.
Wat snapt hij welquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, maar hij wilt gewoon te graag bijhoren en dat vinden mensen schijt en strontirritant maar dat snapt ie niet
Jeweetquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg mensen die va vmbo opklimmen dus
Wel omdat ze er commentaar op hadden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt maar ja, Fylax..quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg mensen die va vmbo opklimmen dus
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax is best een goede knul hoor.
Alleen vaak heel erg irritant.
Je moet je ook koest houden als Danny zich met dingen gaat bemoeien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel omdat ze er commentaar op hadden.
Je mag ook geen andere mening hebben dan de grote baas.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet je ook koest houden als Danny zich met dingen gaat bemoeien.
Aldus jij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
mn post is weggehaald
die van JR ook
goede oude tijden
Ik heb maar tegen weinig mensen op FOK! iets.quote:
in dat topicquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ik heb maar tegen weinig mensen op FOK! iets.
Alleen HMF en Elan eigenlijk.
Uiteraard wel op een nette fatsoenlijk manier.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag ook geen andere mening hebben dan de grote baas.
'Gaat de goede kant op'quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
en de hele dag door blijven posten en dan in dagcijferstopic posten 'oeps ik heb examens hihih ik dacht dat ik maar 10 posts had geplaatst ihihihihih'
Isaac is wel okequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:06 schreef Etsu het volgende:
Ik mag heel veel mensen, behalve Stijn, Knut, Dven, Typisch, Fylax, Isaac en AB.
Niet haten op Fylaxquote:
Niet haten op Fylaxquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij komt overal dus.
Zelfs in Politiek SC een keer___
Niet haten op Fylaxquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:02 schreef appelen het volgende:
[..]
zwarte piet icon -topic
is die aan het slijmen
Jouw posts en userschap werd ook heeeeeeeel lang niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
In SC WO rechten ookwerd niet echt gewaardeerd
Niet haten op VMBO-ersquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand..quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, maar hij wilt gewoon te graag bijhoren en dat vinden mensen schijt en strontirritant maar dat snapt ie niet
Niet, omdat gescheld. Niet liegen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel omdat ze er commentaar op hadden.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef appelen het volgende:
[..]
vervelende slijmjurk met irritante spam
Tis nog een jonkie, ofdat jullie meteen zulke intelligente posts plaatsten...quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ok. Doei.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet haten op Fylax
[..]
Niet haten op Fylax
[..]
Niet haten op Fylax
[..]
Jouw posts en userschap werd ook heeeeeeeel lang niet gewaardeerd.
[..]
Niet haten op VMBO-ers
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand..
[..]
Niet, omdat gescheld. Niet liegen.
[..]
[..]
[..]
[..]
Tis nog een jonkie, ofdat jullie meteen zulke intelligente posts plaatsten...
Toen heb ik mijn gedrag ook aangepastquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, juist jij zou weten hoe het voelt om "weggepest" te worden in een sc.
Ten onrechte.
Hahahaha '.. en dat ook toch?'quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:02 schreef appelen het volgende:
[..]
zwarte piet icon -topic
is die aan het slijmen
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet haten op Fylax
[..]
Niet haten op Fylax
[..]
Niet haten op Fylax
[..]
Jouw posts en userschap werd ook heeeeeeeel lang niet gewaardeerd.
[..]
Niet haten op VMBO-ers
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand..
[..]
Niet, omdat gescheld. Niet liegen.
[..]
[..]
[..]
[..]
Tis nog een jonkie, ofdat jullie meteen zulke intelligente posts plaatsten...
Ja volgens zijn er vandaag behoorlijk wat mensen verbannenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
neuh, nu blijf ik hangen.quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen heb ik mijn gedrag ook aangepast
Ja. Alsof veel mensen daar blij van worden.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Alsof veel mensen daar blij van worden.
even slijmenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
Oei, rood in dit topic. Opgepast geblazen.
Wie vindt dat nou niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:10 schreef Etsu het volgende:
Stiekem vind je mij nu wel een puike user he, yvonne?
Dat zal me m'n vette reet oxyderen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Alsof veel mensen daar blij van worden.
Dus dat betekent dat ik dat juist wel vind.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fok-it.We hebben een liefde en haatverhouding.
Planet of the Apesquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:11 schreef Etsu het volgende:
Iemand enig idee welke film ik nu even kan downloaden voor 3,5 uur in de trein straks?
Lees je mail maar eens terug van een paar jaar geleden en stel de vraag nog eens..quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:10 schreef Etsu het volgende:
Stiekem vind je mij nu wel een puike user he, yvonne?
12 years a slave. Ter gelegenheid van de Zwarte-Pieten bansquote:
Maar hij had die apenfilm al gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12 years a slave. Ter gelegenheid van de Zwarte-Pieten bans
Oeiquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees je mail maar eens terug van een paar jaar geleden en stel de vraag nog eens..
Dudequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij had die apenfilm al gezien.
Even voor alle duidelijkheid, ze hebben een ban hierom:quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens zijn er vandaag behoorlijk wat mensen verbannen
Verder geklaag in de topics die over piet gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:19 schreef Danny het volgende:
nog even; smijten met termen als 'stalisnisme', 'dictator danny' e.d. levert een ban op. verder is dit topic niet de pro/contrapietdiscussie. De link waar dat wél thuishoort is al meerdere malen gegeven.
Okquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid, ze hebben een ban hierom:
[..]
Verder geklaag in de topics die over piet gaan.
'nu'quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees je mail maar eens terug van een paar jaar geleden en stel de vraag nog eens..
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed idee.quote:
Wat een waardeloze over the top kutfilm.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik klaag. Of is klagen in de verkeerde topics ook al een reden voor een ban?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid, ze hebben een ban hierom:
[..]
Verder geklaag in de topics die over piet gaan.
Daar heb je in ieder geval gelijk in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een waardeloze over the top kutfilm.
Op vrijdag 14 november 2014 wel ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik klaag. Of is klagen in de verkeerde topics ook al een reden voor een ban?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op vrijdag 14 november 2014 wel ja.
Ik had er ook meer van verwacht ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een waardeloze over the top kutfilm.
Diezeflde banaan van jou zeker, smeerpijpquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:15 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, duw een banaan in je kont en een speentje in en hou je koest.
Mjam.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diezeflde banaan van jou zeker, smeerpijp
Ah, logisch weer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op vrijdag 14 november 2014 wel ja.
Wrom, dacht je dat ik hem daarom ga bannen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:15 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, duw een banaan in je kont en een speentje in en hou je koest.
Ik zeg niks voordat ik er weer een krijg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wrom, dacht je dat ik hem daarom ga bannen?
Pfffff F-i en ik liggen wel vaker in de clinch.
Alsof een ban krijgen zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niks voordat ik er weer een krijg.
Eigenlijk praat ik met beide vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan Yvonne best hebben. Stuk redelijker om mee te praten dan Danny in ieder geval
Ik kan dat beamenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een ban krijgen zo makkelijk is.
Komen weinig op het openbare forum.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk praat ik met beide vrijwel nooit.
Je moet wel wat goed mis hebben gedaan, ja. Maar we weten allebei hoe Fok-it is en dat hij soms een kort lontje kan hebben en dat die vaker een ban heeft gehad om z'n scheldpartijen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een ban krijgen zo makkelijk is.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef Dven het volgende:
Yvonne is leuk. Danny is in zijn hart ook geen kwaaie. Maar maakt zich soms wat gemakkelijk druk over dingen waar hij zich niet zo druk over moet maken.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom niet? Je moet je toch mengen onder de bevolking?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komen weinig op het openbare forum.
Ik kan me alleen herinneren toen hij een keer ruzie had met Elan en ze allebei een ban kregen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet wel wat goed mis hebben gedaan, ja. Maar we weten allebei hoe Fok-it is en dat hij soms een kort lontje kan hebben en dat die vaker een ban heeft gehad om z'n scheldpartijen.
Je hebt helemaal gelijkquote:
Toen was mijn scheldtirade ook wel terechtquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren toen hij een keer ruzie had met Elan en ze allebei een ban kregen.
Ja, dat weet ik, maar nog een gebande kunnen we niet hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Aan de andere kant laat ik graag m`n mening horen en ben ik niet zo`n doetje die niks durft te zeggen omdat hij bang is voor een ban
Schelden is nooit geoorloofd, teringlul!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was mijn scheldtirade ook wel terecht
Als dat gebeurt zal ik wel een ode plaatsen in de TT van de VBL-SC hoor, maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar nog een gebande kunnen we niet hebben.Dan sterft GRTD al helemaal uit.
Ik zat er toen heerlijk van te genieten met een bakje popcorn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was mijn scheldtirade ook wel terecht
Krijg een snottebel joh gekquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Schelden is nooit geoorloofd, teringlul!
Zelfs als je je mening geeft krijg je geen ban.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Aan de andere kant laat ik graag m`n mening horen en ben ik niet zo`n doetje die niks durft te zeggen omdat hij bang is voor een ban
Hier heb ik niet van terug.quote:
Ik ben wel best benieuwd naar jouw mening over zwarte piet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs als je je mening geeft krijg je geen ban.
west-Friesland?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel best benieuwd naar jouw mening over zwarte piet.
Daar in West-Friesland zijn ze behoorlijk extreem pro toch of niet?
Volgens mij wel.quote:
Valt wel mee hoe extreem. De meeste interesseert het eigenlijk geen hol.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel best benieuwd naar jouw mening over zwarte piet.
Daar in West-Friesland zijn ze behoorlijk extreem pro toch of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |