Hij vroeg toen we een keer naar huis fietsten of ik jou (en wat andere FOK!kers) wel eens op het forum tegen was gekomen. Goede gespreksstof wel om 4 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nohhh, Lindgren. is een baas.![]()
Vooral gaan.
Nimmerquote:
Haha, wtf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij vroeg toen we een keer naar huis fietsten of ik jou (en wat andere FOK!kers) wel eens op het forum tegen was gekomen. Goede gespreksstof wel om 4 uur 's nachts
Ik ga me vol vreten in mijn cheesecake.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen stamppot rauwe andijvie
Met rookworst
Oei, spannend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:54 schreef Sardu het volgende:
@apple
Ye, had een heuze eerste selfie gemacht en LB scheen de keurmeester te zijn. Zelfde douche, zelfde nakendheid alleen een ander tijdstip.
Hete donderquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Bord patat met een hete donder en een satékroket.
Blijkbaar. Ik mocht hier blijven posten enzo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, spannend.
Is 'ie wel goedgekeurd en alles?
quote:
Ziet er goed uit welquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een banaan voor schaal.
Klinkt eetbaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Bord patat met een hete donder en een satékroket.
Goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik mocht hier blijven posten enzo.
Ik nam altijd een mexicano of pikanto, maar toen had ze dit ding. Nog even iets pittiger. Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik nam altijd een mexicano of pikanto, maar toen had ze dit ding. Nog even iets pittiger. Lekker
Been entertaining dem sc people ever since.quote:
Aaawww. I wub you too.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Sardu is sowieso een verrijking voor de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |