Die kunnen we hier altijd lenen. Super fijn!quote:
Uhm, moagh. Ken een stuk stoerderquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind ratjes heul niet eng. Muizen ook eigenlijk niet.
Ben ik nou stoer Cue?
Scheelt wel jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kunnen we hier altijd lenen. Super fijn!
Nee, ik dm je niet mijn loeloe.quote:
Die is gvd moddervet en kei stoer!quote:
Ja, als je alleen een koude komkommer gewend bent valt natuurlijk iedere loeloe tegen.....quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja, als je alleen een koude komkommer gewend bent valt natuurlijk iedere loeloe tegen.....
Ik zit al uren op m'n luie reet johquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Let it goooooooooooooooooooo, let it goooooooooooooooooooooooooo!
Zeg jongens, en frigide kiertje, het is bijna weekend!![]()
Tsss. Doe eens iets.quote:
Wij ook. De zelfgebakken pepernoten zijn al opquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nee morgen kei hard dansen en zuipen en zo
Maar eerst de intocht van de sint kijken. Op de bank met pepernootjes
Nu al zin in
Vorig jaar ben ik weer gaan kijken. Dit jaar zeker. De oudste is er zo druk mee. Niet met dat zwart of niet hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk al jaren niet meer, maar ben dit jaar wel geneigd.
Puur om te zien hoe ze t allemaal gaan doen.
Mens, dat is genoeg om iedereen naar gaytopia te doen jagen!quote:
Eensquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Liefst liggend op de bank, met een dekentje.
En een stoere hunk
Die homo lijkt trouwens erg op FOK!ker Peterquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens, dat is genoeg om iedereen naar gaytopia te doen jagen!
Haal t weg. Vol is vol!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die homo lijkt trouwens erg op FOK!ker Peter.
Ditquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Liefst liggend op de bank, met een dekentje.
En een door een stoere knot-hunk gebrachte warme choco.
En zijn pepernoten. En wortel.
Duh!quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik weer gaan kijken. Dit jaar zeker. De oudste is er zo druk mee. Niet met dat zwart of niet hoor
Want zwarte piet heeft een veer op zn baret. Anders is het geen zwarte piet
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die homo lijkt trouwens erg op FOK!ker Peter.
Ik ook. Toch maar ff grindr aanzetten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
Alleen ben ik hunkloos vrees ik
Maar eenmalige hunks zijn toch niet echt leuk voor zulke kneutermomentjes? Of ben ik nu te erg beïnvloed door romantische hollywoodfilms?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Toch maar ff grindr aanzetten.
"Wie wil met mij de intocht kijken? Mag je stoombootje daarna door mijn (k)anaal varen!"
Kan heel leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar eenmalige hunks zijn toch niet echt leuk voor zulke kneutermomentjes? Of ben ik nu te erg beïnvloed door romantische hollywoodfilms?
wat is een singlesfeestje precies? Behalve the obviousquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond Singlesfeestje, waarbij red head ongetwijfeld weer gaat afzeggen.
Niet wat je denktquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is een singlesfeestje precies? Behalve the obvious
die leek me zo saaiquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond Stonehearst Asylum kijken!
Als de film nou niks blijkt te zijn maakt niet uit want Kate Beckinsale![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet wat je denkt. Het is in de Melkweg, de organisatie heeft duizenden cd-singles in een bak, daar mag je uit kiezen en dan aan de DJ geven, en als het goed is worden ze dan gedraaid
.
Ooooh die poster alleen al was zo ontzettend Bquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond Stonehearst Asylum kijken!
Als de film nou niks blijkt te zijn maakt niet uit want Kate Beckinsale![]()
We zullen zienquote:
Dat is toch geen tijd? Dan slaap ik al lang.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien.
Irritant is dat het pas 0:00 begint, tot die tijd zitten we dus bij iemand thuis, maar kijken of we wakker blijven.
Ah, de botsing tussen de jeugd die steeds later gaat stappen en de oudjes die op vrijdagavond moen wordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien.
Irritant is dat het pas 0:00 begint, tot die tijd zitten we dus bij iemand thuis, maar kijken of we wakker blijven.
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, de botsing tussen de jeugd die steeds later gaat stappen en de oudjes die op vrijdagavond moen wordenIk ken t.
Ik heb geen idee, ik zie het welquote:
Jamaar Kate!!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooh die poster alleen al was zo ontzettend B
Ooooh nice! Mensen zouden mij hatenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet wat je denkt. Het is in de Melkweg, de organisatie heeft duizenden cd-singles in een bak, daar mag je uit kiezen en dan aan de DJ geven, en als het goed is worden ze dan gedraaid
.
Niets mis meequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ooooh nice! Mensen zouden mij haten
Ik heb nu dit op staan
Het is een van de meer geaccepteerde nummers in mijn spotify lijstje inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Einde van de busrit (zeg tussen 5:00 en 6:00) vorige week stonden we allemaal te hakken in de bus, vol metalheads.
Geen idee wat een Ina isquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is een van de meer geaccepteerde nummers in mijn spotify lijstje inderdaadMaar ik ben ook gek op Ina bijvoorbeeld
quote:
Daar wil ik best een beschuitje mee etenquote:
Druk!quote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Aan de hoeveelheid posts te zien heeft iedereen een goed weekend gehad.
Texel was prima.quote:Op zondag 16 november 2014 19:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Aan de hoeveelheid posts te zien heeft iedereen een goed weekend gehad.
Het is zeker in het hoogseizoen zeker 1 van de mindere. Vlieland en Terschelling zijn leuker dan.quote:Op maandag 17 november 2014 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... is toch een beetje het Almere van de Waddeneilanden.
Ja ok, daar zit wel wat in.,quote:Op maandag 17 november 2014 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is zeker in het hoogseizoen zeker 1 van de mindere. Vlieland en Terschelling zijn leuker dan.
In dit seizoen heeft Texel wel iets meer te bieden vergeleken met Vlieland. Dat heeft dan wel erg weinig
lync?quote:Op maandag 17 november 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Collega heeft net een kind gekregen, maar even sociaal doen via lync
Eh nee, weet ik nietquote:Op maandag 17 november 2014 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah, je weet wel zo'n communicator tool (of nouja weet)
Wel zo vriendelijk bij een directe collega. Even vragen of alles goed ging enzo. Dat je het in ieder geval niet compleet negeertquote:Op maandag 17 november 2014 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Eh nee, weet ik niet
Maar goed helder. Maar waarom moet dat dan?
Was ik ook. En ga ook niet in een raidguild. Maar er is een nieuwe uitbreiding, met toffe content.quote:
Nou, vooruit.quote:Op maandag 17 november 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ik ook. En ga ook niet in een raidguild. Maar er is een nieuwe uitbreiding, met toffe content.
Ik ben getrouwd en woon samen met een vrouw die niet gamed, ik zou niet eens kunnen al zou ik het willenquote:
Bummer. Nee, niet een date?quote:Op maandag 17 november 2014 09:47 schreef clevy het volgende:
weekend.. is weer voorbij.. dagje keihard gewerkt, dagje lamballen.. hele chat sessie met crush en uiteindelijk zei ze nee..
nope.. als ik meer verwachtte dan een drankje was t preventief nee..quote:
Maar jullie kennen elkaar al wel? Als in.. het was geen eventuele eerste internetdate ofzo?quote:Op maandag 17 november 2014 10:02 schreef clevy het volgende:
nope.. als ik meer verwachtte dan een drankje was t preventief nee..
Nouja als ze elkaar al reallife kennen, dan is de kans groot dat ze al wel evt zeker weet dat er wel of niet meer in zit.quote:Op maandag 17 november 2014 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon een drankje gaan doen en haar overtuigen dat je meer waard bent.
paar keer kort gepraat /gedag gezegd op grote evenementen en wat op chatquote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jullie kennen elkaar al wel? Als in.. het was geen eventuele eerste internetdate ofzo?
zou wel gemakkelijk zijn om dat circus over te slaanquote:Op maandag 17 november 2014 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Zelf voor het eerst twee best wel oke matches op Tinder die eventueel wel in zouden zijn voor een drankje doen. Maar ben dat hele daten zo verleerd (als ik het ooit al kon) dat ik zelf enorm zit te twijfelen
Ligt eraan welk circus je bedoelt. Het hele daten is opzich niet zo erg, maar die eerste kennismaking in de hoop dat iemand oke/leuk is (ivm internetdating), dat vind ik wel irritantquote:Op maandag 17 november 2014 10:15 schreef clevy het volgende:
zou wel gemakkelijk zijn om dat circus over te slaan
Mwah, je kunt toch ook gewoon normaal doen en hopen dat ze je 1 op 1 toch leuker vind dan ze dacht?quote:Op maandag 17 november 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Je kan het altijd proberen natuurlijkBeetje dronken voeren en dan gaan met die banaan
het twijfelen voor de eerste stapquote:Op maandag 17 november 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan welk circus je bedoelt. Het hele daten is opzich niet zo erg, maar die eerste kennismaking in de hoop dat iemand oke/leuk is (ivm internetdating), dat vind ik wel irritant
Nee, dat is geen optiequote:Op maandag 17 november 2014 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Mwah, je kunt toch ook gewoon normaal doen en hopen dat ze je 1 op 1 toch leuker vind dan ze dacht?
Heb je toch geen aanknopingspunt voor nodigquote:Op maandag 17 november 2014 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb ook nog een tinder match die ik nodig eens op date moet vragen. Maar ik weet nooit een aanknopingspunt om er over te beginnen
lopende conversatie kan wel handig zijn.. die 2 matches die ik eens had zeiden niets terugquote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je toch geen aanknopingspunt voor nodig
Gewoon vragen
Nouja, tis ook gewoon een "nee" dusquote:Op maandag 17 november 2014 10:22 schreef clevy het volgende:
lopende conversatie kan wel handig zijn.. die 2 matches die ik eens had zeiden niets terug
"He, zullen we eens wat gaan drinken?"quote:Op maandag 17 november 2014 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb ook nog een tinder match die ik nodig eens op date moet vragen. Maar ik weet nooit een aanknopingspunt om er over te beginnen
Op zo'n doodbloedmoment dus vragenquote:Op maandag 17 november 2014 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja er is wel een conversatie, maar die bloedt steeds een beetje dood ofzo
bespeur een trend..quote:
ja dat mis ik dus steedsquote:Op maandag 17 november 2014 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op zo'n doodbloedmoment dus vragen
(of eig er net voor)
Is dat niet een beetje awkward na 2 weken stilte ofzo?quote:Op maandag 17 november 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"He, zullen we eens wat gaan drinken?"
Ja natuurlijk, maar je hebt gelijk, beter wacht je nog 2 weken en probeert het danquote:Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ja dat mis ik dus steeds
[..]
Is dat niet een beetje awkward na 2 weken stilte ofzo?
Je kan het gesprek toch even aangaan met een "he alles goed" en dan heb je conversatie, en dan dus vragen om wat te gaan drinken?quote:Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Is dat niet een beetje awkward na 2 weken stilte ofzo?
Help die mensen dan evenquote:Op maandag 17 november 2014 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
pfft het halve kantoor wordt hier even verbouwd waar ik bij zit.
Blijkbaar kunnen ze het niet, en jij kan het vast wel in je eentje, kunnen zij weer wat anders doenquote:Op maandag 17 november 2014 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze zijn al met zijn drieën 1 schroefje aan het losdraaien.
Jij zit anders, of heb je een nieuwe buurman/plek erbij gekregen?quote:Op maandag 17 november 2014 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Nu kan mijn buurman op mijn scherm kijken.
Dat meekijken vind ik nog het ergste van alles.quote:Op maandag 17 november 2014 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat vroeger met m'n rug naar de deur en de rest van de ruimte. IEDEREEN kon op m'n scherm meekijken en elke keer als er iemand binnenkwam moest ik me omdraaien om die persoon gedag te zeggen of ergens mee te helpen. En ik zat het dichtst bij de intercom als er aangebeld werd.
Kreeg echt geen zak gedaan.
Je mocht in principe wel even het nieuws lezen of weet ik veel wat, maar dat durfde ik dus nooitquote:Op maandag 17 november 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat meekijken vind ik nog het ergste van alles.
Collega vna me destijds moest zich ook altijd omdraaien, maar dat deed ie ook als hij iemand hoorde langskomen op de gang.
Maar in de tijd dat hij eindelijk omkeek, was die gast natuurlijk allang weer wegZo sloom was hij daarin.
Als het mag gewoon doen.quote:Op maandag 17 november 2014 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mocht in principe wel even het nieuws lezen of weet ik veel wat, maar dat durfde ik dus nooit
Of een slecht leven, als we ons OOK nog daarom druk moeten makenquote:Op maandag 17 november 2014 11:01 schreef AirwiN het volgende:
Wat een goed leven hebben jullie toch dat je je over zulk soort zaken druk kan maken.
druk maken is meeste mensen eigen en nooit nutigquote:Op maandag 17 november 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of een slecht leven, als we ons OOK nog daarom druk moeten maken
Ze hebben een keer geprobeerd om mij met de rug naar de deur te zetten. Meteen aangegeven dat als ze dat doen, ik kon garanderen dat ik geen reet meer zou uitvoeren. Toen mocht ik ergens anders zittenquote:Op maandag 17 november 2014 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat vroeger met m'n rug naar de deur en de rest van de ruimte. IEDEREEN kon op m'n scherm meekijken en elke keer als er iemand binnenkwam moest ik me omdraaien om die persoon gedag te zeggen of ergens mee te helpen. En ik zat het dichtst bij de intercom als er aangebeld werd.
Kreeg echt geen zak gedaan.
ik zit naast de nooduitgang, tegen de brandslang en in het zicht van een beveiligingscamera (voor de nooddeur).. heeft een tijdje geduurd voor dat dat niet zo paranoide meer aanvoeldequote:Op maandag 17 november 2014 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben een keer geprobeerd om mij met de rug naar de deur te zetten. Meteen aangegeven dat als ze dat doen, ik kon garanderen dat ik geen reet meer zou uitvoeren. Toen mocht ik ergens anders zitten
Ook jij bent uniekquote:Op maandag 17 november 2014 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik de enige spast was
illusiequote:Op maandag 17 november 2014 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat ik de enige spast was
Ob-la-di ob-la-da life goes on braquote:Op maandag 17 november 2014 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je lijkt m'n vader wel, die noemt alle mongooltjes ook nog steeds Corky's
quote:John Lennon arriveerde geheel stoned in de studio en zei: 'Goed, we gaan Ob-La-Di, Ob-La-Da doen. Hij liep rechtstreeks naar de piano, sloeg de toetsen hard aan, en speelde tweemaal zo snel als bij vorige opnamesessies en riep "Dit is het! Kom op!" Het resultaat werd de uiteindelijke versie.[1]
Tijdens de zangpartij haalde McCartney het echtpaar Desmond & Molly door elkaar en zong: "Desmond stays at home and does his pretty face" en "Molly lets the children lend a hand". De andere bandleden vonden dat wel aardig en de 'fout' werd niet ongedaan gemaakt.
Heeft 'ie vrij ofzo dat 'ie hier niet post?quote:
yuk.. heb t nu al koudquote:Op maandag 17 november 2014 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt FOK!king winter jongens!
Vrij van FOK! dt kost je dagen!quote:Op maandag 17 november 2014 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft 'ie vrij ofzo dat 'ie hier niet post?
winter is voor de wintersportlanden. Hier in Nederland gewoon niet minder dan 15 gradenquote:Op maandag 17 november 2014 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt FOK!king winter jongens!
Bij ons is het nu moeilijk. O&N dan. één uitnodiging binnen, maar eigenlijk geen zin inquote:Op maandag 17 november 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoor iemand bellen over een feestje eind dit jaar.. Hopelijk is het voor ons
"eind dit jaar" bedoelde ik gewoon 11/18 december mee. Als in wss projectteam feestje van het werkquote:Op maandag 17 november 2014 13:11 schreef stbabylon het volgende:
Bij ons is het nu moeilijk. O&N dan. één uitnodiging binnen, maar eigenlijk geen zin in
Ja, snapte ik, maar ik greep het aan om over mijn eigen shit te zeurenquote:Op maandag 17 november 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"eind dit jaar" bedoelde ik gewoon 11/18 december mee. Als in wss projectteam feestje van het werk
Bedrijfsfeestjes krijgen je altijd wel enthousiast?quote:Op maandag 17 november 2014 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoor iemand bellen over een feestje eind dit jaar.. Hopelijk is het voor ons
Dat had ik doorquote:Op maandag 17 november 2014 13:13 schreef stbabylon het volgende:
Ja, snapte ik, maar ik greep het aan om over mijn eigen shit te zeuren
Preciesquote:Op maandag 17 november 2014 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
winter is voor de wintersportlanden. Hier in Nederland gewoon niet minder dan 15 graden
Meestal wel jaquote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef Godtje het volgende:
Bedrijfsfeestjes krijgen je altijd wel enthousiast?
Die heb ik niet, of in ieder geval niet op 1 plek op O&N of welke dag dan ook. Dus dan de kroeg met leuke mensenquote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Daar ben ik al jaren op uitgekeken. Doe mij maar met alleen goede vrienden.
Echte mannen gaan Iceman style natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies
Al heb ik wel een "nieuwe" winterjas, dus dit jaar ben ik er op voorbereid.
Oude vintage legerjas met dikke voering en kraag
Eigenlijk wil ik het met een aantal mensen, en moeten die ons uitnodigen, maar dat schiet nog niet echt opquote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik door![]()
Geeft niet hoorStraks horen we wel hoeveel uitnodigingen je hebt gekregen en hoeveel leuke ertussen zitten
Ik heb ook een coole winterjas. Hebben jullie al gezien. Niet gevoerd, maar wel retewarm.quote:Op maandag 17 november 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies
Al heb ik wel een "nieuwe" winterjas, dus dit jaar ben ik er op voorbereid.
Oude vintage legerjas met dikke voering en kraag
Jij kan ze ook uitnodigenquote:Op maandag 17 november 2014 13:16 schreef stbabylon het volgende:
Eigenlijk wil ik het met een aantal mensen, en moeten die ons uitnodigen, maar dat schiet nog niet echt op
Dan moet je het gewoon vragen/regelen met die vrienden. Ipv af te wachtenquote:Op maandag 17 november 2014 13:17 schreef stbabylon het volgende:
1) veel te klein huis voor
2) vrouw weet nog niet of ze moet werken 's nachts
TRuequote:Op maandag 17 november 2014 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon vragen/regelen met die vrienden. Ipv af te wachten
In een speedo?quote:Op maandag 17 november 2014 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echte mannen gaan Iceman style natuurlijk
Hij was in dialect?quote:Op maandag 17 november 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren naar Interstellar geweest trouwens. Da war heul nie verkeerd!
Het mag best FF schaatsweer worden. Heb er alleen nu nog geen zin in. Zo rond de kerst ofzo, of januari...quote:Op maandag 17 november 2014 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
winter is voor de wintersportlanden. Hier in Nederland gewoon niet minder dan 15 graden
Ja hij was versimpeld voor de Brabantse IMAX cinemaquote:
Doe maar na januari, dan heb ik de hele verhuizing gehad (Als het goed is), en dan heb ik daar geen gezeik meequote:Op maandag 17 november 2014 13:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het mag best FF schaatsweer worden. Heb er alleen nu nog geen zin in. Zo rond de kerst ofzo, of januari...
Ik voel de liefde!quote:
Nee, pas als ie binnen isquote:
Da is toch heul nie dichtbij man!quote:
#youredoingitwrongquote:
Die was Fetch!quote:Op maandag 17 november 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren naar Interstellar geweest trouwens. Da war heul nie verkeerd!
Ga maar naar een schaatsbaanquote:Op maandag 17 november 2014 13:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het mag best FF schaatsweer worden. Heb er alleen nu nog geen zin in. Zo rond de kerst ofzo, of januari...
Vooral vreemd:quote:Op maandag 17 november 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat
http://nos.nl/artikel/722(...)t-kinderhoofdje.html
quote:Volgens de Thaise politie vond de man de lichaamsdelen zo bizar, dat hij ze naar vrienden in de Verenigde Staten wilde sturen. Op een van de pakketjes stond zijn eigen adres
Vind dit al te dichtbij.quote:
Joh ik heb ook een keer verhuisd terwijl er 20cm sneeuw lag.quote:Op maandag 17 november 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe maar na januari, dan heb ik de hele verhuizing gehad (Als het goed is), en dan heb ik daar geen gezeik mee
Ja dus?quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Joh ik heb ook een keer verhuisd terwijl er 20cm sneeuw lag.
Ow hij staat al wel op de sitequote:Op maandag 17 november 2014 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Komt ze morgen pas fotos nemen.. schiet niet op zo
Ik ook.. Nou ja, iets minder sneeuw, maar was er wel iets minder blij mee.quote:Op maandag 17 november 2014 13:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Joh ik heb ook een keer verhuisd terwijl er 20cm sneeuw lag.
Je hebt via een wormgat en de 5e dimensie en weet ik t allemaal zo Fetch geintroduceerd in het verleden?quote:
Ik zag laatst dat er Mean Girls The Reunion kwam, met de oorspronkelike actricesquote:
Dankzij de film kennen een boel mensen Fetchquote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt via een wormgat en de 5e dimensie en weet ik t allemaal zo Fetch geintroduceerd in het verleden?
nice!quote:Op maandag 17 november 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat er Mean Girls The Reunion kwam, met de oorspronkelike actrices
Een reunie met andere actrices zou niet kloppenquote:Op maandag 17 november 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat er Mean Girls The Reunion kwam, met de oorspronkelike actrices
Volgens mij kun je dan beter sneeuw hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook.. Nou ja, iets minder sneeuw, maar was er wel iets minder blij mee.
En een keer verhuisd met 30 graden
Maar mijn buurman kan op mijn scherm kijkenquote:Op maandag 17 november 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]*gasp*
Ga kijken, ga onmiddellijk kijken!
dat is ook wel weer een beetje overdrevenquote:Op maandag 17 november 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]*gasp*
Ga kijken, ga onmiddellijk kijken!
Ligt eraan hoe ver je moet verhuizenquote:Op maandag 17 november 2014 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan beter sneeuw hebben.
Ik ken t idd ook daarvan jaquote:Op maandag 17 november 2014 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankzij de film kennen een boel mensen Fetch
*BATS*quote:Op maandag 17 november 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een reunie met andere actrices zou niet kloppen
Het is een meisjesfilm met Lindsay Lohan in de hoofdrol.....quote:Op maandag 17 november 2014 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar mijn buurman kan op mijn scherm kijken
Daar kan ik meestal wel tegen. Mits het maar niet alleen over roddels over relaties gaat enzo.quote:Op maandag 17 november 2014 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een meisjesfilm met Lindsay Lohan in de hoofdrol.....
Maar wel een heerlijk sarcastisch
Over kliekjes op high school. Beetje in de zelfde bak als Clueless met Alicia Silverstone. Ook zo'n klassieker.quote:Op maandag 17 november 2014 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar kan ik meestal wel tegen. Mits het maar niet alleen over roddels over relaties gaat enzo.
quote:Om de groep te bereiken die niet weet van de besmetting, zou vaker op hiv moeten worden getest
iedereen jaarlijkse checkup op alle besmettelijke aandoeningen. zou nuttig kunnen zijn maar dan is de zorg zeker niet meer betaalbaarquote:Op maandag 17 november 2014 15:09 schreef Cue_ het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ers-niet-bekend.html
Dit lijkt me meer dan logisch:
[..]
Jij ook al. Is zeker de tijd van het jaar. Van de kou knappen ze spontaanquote:Op maandag 17 november 2014 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Relatief nieuwe bh is kapot![]()
Heb weer zo'n ding in m'n tiet prikken
Of ze vinden de wasmachine/droger toch niet zo prettig dat kan ookquote:Op maandag 17 november 2014 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook al. Is zeker de tijd van het jaar. Van de kou knappen ze spontaan
Welke?quote:Op maandag 17 november 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen zondag een Nederlandstalige en een Russische film gezien. Bij beiden had ik liever ondertiteling gehad, enkel alleen bij de Russische gekregen
`Daarvoor zijn BH zakjesquote:Op maandag 17 november 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze vinden de wasmachine/droger toch niet zo prettig dat kan ook
Ja, zo;n typisch Amerikaans health check.quote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef clevy het volgende:
[..]
iedereen jaarlijkse checkup op alle besmettelijke aandoeningen. zou nuttig kunnen zijn maar dan is de zorg zeker niet meer betaalbaar
Nooit gebruikt, teveel gedoequote:
Wacht even....quote:Op maandag 17 november 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit gebruikt, teveel gedoe
Snap ook niet wat die voor toegevoegde waarde hebben. Verkneukelen in het zakje of los
Steeds? In al die jaren is het pas 3x gebeurdquote:Op maandag 17 november 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Wacht even....
Dus ze hebben iets bedacht wat jouw probleem van kapotte BH's kan voorkomen of iig kan verminderen, maar dat gebruik je niet omdat je t "te veel gedoe" vindt en/of omdat je niet snapt hoe de uitvinding precies zichzelf nuttig maakt, maar je gaat WEL zeuren dat je BH steeds kapot gaat?
Vrouw.
Nou ik deed het eerst ook niet maar sinds ik het braaf doe heb ik nog zelden gezeik met beugelsquote:Op maandag 17 november 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij zijn die zakjes vooral voor vorm / bescherming van andere kleding (ivm de haakjes) en niet zozeer voor het verzorgen van de beugels
Fuck de ideale wereldquote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik deed het eerst ook niet maar sinds ik het braaf doe heb ik nog zelden gezeik met beugels
Maar goed, in een ideale wereld moet je ze natuurlijk op de hand doen
De toegevoegde waarde is dat je BH niet de wasmachine, of andersom, kan kapot maken.quote:Op maandag 17 november 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit gebruikt, teveel gedoe
Snap ook niet wat die voor toegevoegde waarde hebben. Verkneukelen in het zakje of los
Kruidnoten! (speculaas kruiden)quote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef Belsezar het volgende:
Iemand advies voor een rosbief marinade?
En fuck die oplossing ook!quote:
Ze liegen op de websites!quote:Op maandag 17 november 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
De toegevoegde waarde is dat je BH niet de wasmachine, of andersom, kan kapot maken.
Fuck you!!quote:Op maandag 17 november 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En fuck die oplossing ook!
Laat je BH maar gewoon stuk gaan. Je VERDIENT HET!!!!!!!!!!!!111!!!!!1
Jij koppige frigide kier! Silence!!!!quote:
VANAVOND!quote:
Ze liegen maar een eind weg, de BH's van de vrouw komen alleen in zo'n zakje in onze dure Samsung.quote:
Homohaat! HOMOHAAT!quote:
Ja voor je hier bent, ben ik al weer dichtgegroeid.quote:
Tussendoor gewoon zorgen dat je door iemand wordt ontstoptquote:Op maandag 17 november 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Ja voor je hier bent, ben ik al weer dichtgegroeid.
Een soort fluffer?quote:Op maandag 17 november 2014 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tussendoor gewoon zorgen dat je door iemand wordt ontstopt
Hou je me voor de gek of meen je dit?quote:Op maandag 17 november 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kruidnoten! (speculaas kruiden)
De Mossad zal je martelenquote:
Ik geloof er niks vanquote:
Wil je t bijwonen?quote:
Nah.quote:
Jij, een fluffer?quote:
was t nog navolgbaar dan? heb ff teruggelezenquote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee!
Wel een beetje opletten meneer!
Tuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 17:01 schreef clevy het volgende:
[..]
was t nog navolgbaar dan? heb ff teruggelezen
Jullie zijn verwarrend.quote:Op maandag 17 november 2014 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee!
Wel een beetje opletten meneer!
Angel zal vast wel een lekkere uitzoeken hoorquote:Op maandag 17 november 2014 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jullie zijn verwarrend.
Dan trek ik me terug, jij niet als fluffer is een no no.
Nee laat maar,quote:Op maandag 17 november 2014 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Angel zal vast wel een lekkere uitzoeken hoor
Absoluut.quote:Op maandag 17 november 2014 17:01 schreef clevy het volgende:
[..]
was t nog navolgbaar dan? heb ff teruggelezen
Met je ogen dicht merkt de fluffee niets van het geslacht van de flufferquote:Op maandag 17 november 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee laat maar,
A) geen vrouw als fluffer.
B) ik krijg de Mossad op mijn dak.
Leek mij ook niet, maar twee die t niet volgdenquote:Op maandag 17 november 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absoluut.
Samenvatting:
Cue wilde mij fucken.
Ik zeg: duurt te lang. Tegen de tijd dat je hier bent ben ik al weer dichtgegroeid.
Zij zegt: Dan moet je ondertussen iemand hebben die je open houdt.
Ik zeg: Een fluffr?
Zij zegt: Ja
Niet zo moeilijk.
En die stoppels dan, hmmm???quote:Op maandag 17 november 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met je ogen dicht merkt de fluffee niets van het geslacht van de fluffer
Ok sorry maar dat is toch algemene kennis?quote:Op maandag 17 november 2014 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moest googlen wat een fluffer is.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 17 november 2014 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok sorry maar dat is toch algemene kennis?
Nee, ik pas. Dank je.quote:
Vergoeding per uur hequote:Op maandag 17 november 2014 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Sowieso snap ik niet waarom de actrice dat niet zelf zou kunnen doen.
Nee meen ik. Laatst gehad bij hert. Was zalig.quote:Op maandag 17 november 2014 16:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hou je me voor de gek of meen je dit?
Hmm ok, zal het in gedachte houden. Ik ga denk ik woensdag rosbief makenquote:Op maandag 17 november 2014 17:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee meen ik. Laatst gehad bij hert. Was zalig.
Lees ik daar een uitnodigingquote:Op maandag 17 november 2014 17:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm ok, zal het in gedachte houden. Ik ga denk ik woensdag rosbief maken
Nee sorry. Maar wanneer is jouw housewarmingparty?quote:
Nouja, na 8 maanden nog geven is een beetje laat vind je ook nietquote:Op maandag 17 november 2014 17:49 schreef Belsezar het volgende:
Nee sorry. Maar wanneer is jouw housewarmingparty?
Ja dat is wat laat idd.quote:Op maandag 17 november 2014 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, na 8 maanden nog geven is een beetje laat vind je ook niet
Leek mij ookquote:Op maandag 17 november 2014 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat is wat laat idd.
Nog geen nieuwe woning gevonden dus?
Ohhhh, dus dan heb je binnenkort een nieuwe kans voor een housewarmingparty!quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leek mij ook
Jewel. Donderdag gesprek over sleutel overdracht.
Heb al wel de vloeren enzo overgenomen.
Welke wijk? Of had je dat al gezegd? Ben het ff kwijt.quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leek mij ook
Jewel. Donderdag gesprek over sleutel overdracht.
Heb al wel de vloeren enzo overgenomen.
Yupquote:Op maandag 17 november 2014 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke wijk? Of had je dat al gezegd? Ben het ff kwijt.
Kans is er wel, ook kans dat er geen hond komtquote:Op maandag 17 november 2014 17:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ohhhh, dus dan heb je binnenkort een nieuwe kans voor een housewarmingparty!
Altijd uitgaan van het beste! En mocht er niemand komen heb je zat drank om het te vergetenquote:Op maandag 17 november 2014 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kans is er wel, ook kans dat er geen hond komt
of iemand met een blindegeleidehondquote:Op maandag 17 november 2014 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kans is er wel, ook kans dat er geen hond komt
Schat ik ga weer wonen in t verre oosten, weinig hoop daarop hoorquote:Op maandag 17 november 2014 18:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd uitgaan van het beste! En mocht er niemand komen heb je zat drank om het te vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |