Die kunnen we hier altijd lenen. Super fijn!quote:
Uhm, moagh. Ken een stuk stoerderquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind ratjes heul niet eng. Muizen ook eigenlijk niet.
Ben ik nou stoer Cue?
Scheelt wel jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kunnen we hier altijd lenen. Super fijn!
Nee, ik dm je niet mijn loeloe.quote:
Die is gvd moddervet en kei stoer!quote:
Ja, als je alleen een koude komkommer gewend bent valt natuurlijk iedere loeloe tegen.....quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja, als je alleen een koude komkommer gewend bent valt natuurlijk iedere loeloe tegen.....
Ik zit al uren op m'n luie reet johquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Let it goooooooooooooooooooo, let it goooooooooooooooooooooooooo!
Zeg jongens, en frigide kiertje, het is bijna weekend!![]()
Tsss. Doe eens iets.quote:
Wij ook. De zelfgebakken pepernoten zijn al opquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nee morgen kei hard dansen en zuipen en zo
Maar eerst de intocht van de sint kijken. Op de bank met pepernootjes
Nu al zin in
Vorig jaar ben ik weer gaan kijken. Dit jaar zeker. De oudste is er zo druk mee. Niet met dat zwart of niet hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk al jaren niet meer, maar ben dit jaar wel geneigd.
Puur om te zien hoe ze t allemaal gaan doen.
Mens, dat is genoeg om iedereen naar gaytopia te doen jagen!quote:
Eensquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Liefst liggend op de bank, met een dekentje.
En een stoere hunk
Die homo lijkt trouwens erg op FOK!ker Peterquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens, dat is genoeg om iedereen naar gaytopia te doen jagen!
Haal t weg. Vol is vol!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die homo lijkt trouwens erg op FOK!ker Peter.
Ditquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Liefst liggend op de bank, met een dekentje.
En een door een stoere knot-hunk gebrachte warme choco.
En zijn pepernoten. En wortel.
Duh!quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik weer gaan kijken. Dit jaar zeker. De oudste is er zo druk mee. Niet met dat zwart of niet hoor
Want zwarte piet heeft een veer op zn baret. Anders is het geen zwarte piet
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die homo lijkt trouwens erg op FOK!ker Peter.
Ik ook. Toch maar ff grindr aanzetten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
Alleen ben ik hunkloos vrees ik
Maar eenmalige hunks zijn toch niet echt leuk voor zulke kneutermomentjes? Of ben ik nu te erg beïnvloed door romantische hollywoodfilms?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Toch maar ff grindr aanzetten.
"Wie wil met mij de intocht kijken? Mag je stoombootje daarna door mijn (k)anaal varen!"
Kan heel leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar eenmalige hunks zijn toch niet echt leuk voor zulke kneutermomentjes? Of ben ik nu te erg beïnvloed door romantische hollywoodfilms?
wat is een singlesfeestje precies? Behalve the obviousquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond Singlesfeestje, waarbij red head ongetwijfeld weer gaat afzeggen.
Niet wat je denktquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is een singlesfeestje precies? Behalve the obvious
die leek me zo saaiquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond Stonehearst Asylum kijken!
Als de film nou niks blijkt te zijn maakt niet uit want Kate Beckinsale![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet wat je denkt. Het is in de Melkweg, de organisatie heeft duizenden cd-singles in een bak, daar mag je uit kiezen en dan aan de DJ geven, en als het goed is worden ze dan gedraaid
.
Ooooh die poster alleen al was zo ontzettend Bquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond Stonehearst Asylum kijken!
Als de film nou niks blijkt te zijn maakt niet uit want Kate Beckinsale![]()
We zullen zienquote:
Dat is toch geen tijd? Dan slaap ik al lang.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien.
Irritant is dat het pas 0:00 begint, tot die tijd zitten we dus bij iemand thuis, maar kijken of we wakker blijven.
Ah, de botsing tussen de jeugd die steeds later gaat stappen en de oudjes die op vrijdagavond moen wordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien.
Irritant is dat het pas 0:00 begint, tot die tijd zitten we dus bij iemand thuis, maar kijken of we wakker blijven.
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, de botsing tussen de jeugd die steeds later gaat stappen en de oudjes die op vrijdagavond moen wordenIk ken t.
Ik heb geen idee, ik zie het welquote:
Jamaar Kate!!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooh die poster alleen al was zo ontzettend B
Ooooh nice! Mensen zouden mij hatenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet wat je denkt. Het is in de Melkweg, de organisatie heeft duizenden cd-singles in een bak, daar mag je uit kiezen en dan aan de DJ geven, en als het goed is worden ze dan gedraaid
.
Niets mis meequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ooooh nice! Mensen zouden mij haten
Ik heb nu dit op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |