SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sus..quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
Kk eens op met die sletteplaatjes. Het is hier Gym niet.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
Kk eens op met die sletteplaatjes. Het is hier Gym niet.
Zoo awkward was dat. Ik dacht huh. Hhhhhhhhquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat wou ik net aan jou vragen. Waarschijnlijk wel dus.
Ben blij dat jij zoveel om mijn veiligheid geeft vriend. Dat betekent veel voor me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:43 schreef Peunage het volgende:
Ik zou daar eerst een kettingkast op zetten en verlichting. Veiligheid eerst.
Dat was te zien. Je liep gewoon door zonder om te kijken. Daardoor twijfelde ik even of jij het wel was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoo awkward was dat. Ik dacht huh. Hhhhhhhh
HAHAHAHA. Ik moest lachen, want ik staarde echt lang je auto in van huh komt bekend voor. En toen dacht ik shit awkward ik zit hem gewoon aan te staren zo lang en stel hij is dat niet, en toen ging ik stuk door mezelf. En een vrouw die me voorbij liep dacht echt wtf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat was te zien. Je liep gewoon door zonder om te kijken. Daardoor twijfelde ik even of jij het wel was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
Spreek anders een codewoordje met elkaar afScheelt van die awkward momenten als je denkt elkaar tegen te komen en het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn.
Holy FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er bestaat toch helemaal geen API voor WhatsApp? Of iets onofficieels waar men gebruik van mag maken?quote:
Er is een onofficiële API.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er bestaat toch helemaal geen API voor WhatsApp? Of iets onofficieels waar men gebruik van mag maken?
Dus je was me al langer aan het bewonderen? Ik dacht eerst alleen maar 'KUT rood!", ik heb altijd zo'n hekel aan om voor dat nutteloze verkeerslicht te moeten stoppen. Toen zag ik iemand oversteken waarvan ik dacht 'Zou dat Crip zijn?' Maar voordat ik goed kon kijken was je al langsgelopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Ik moest lachen, want ik staarde echt lang je auto in van huh komt bekend voor. En toen dacht ik shit awkward ik zit hem gewoon aan te staren zo lang en stel hij is dat niet, en toen ging ik stuk door mezelf. En een vrouw die me voorbij liep dacht echt wtf.
Goodddd, ben nu wel weer beetje afgekoeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Good bby. Hoe is t met je eisprong?
Ik was echt best overdreven aan het kijken en lang. Toen ik dacht dat je me zag dacht ik shitt wat een fucking weirdo ben ik want ik wist niet eens 's zeker. Toen keek ik gewoon helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus je was me al langer aan het bewonderen? Ik dacht eerst alleen maar 'KUT rood!", ik heb altijd zo'n hekel aan om voor dat nutteloze verkeerslicht te moeten stoppen. Toen zag ik iemand oversteken waarvan ik dacht 'Zou dat Crip zijn?' Maar voordat ik goed kon kijken was je al langsgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gewoon net als Unlabeled, gewoon een filler.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:05 schreef Crip het volgende:
Omg, ik ging een manier uittesten om je lippen te plumpen voor de lol en ze zijn nu hugeeee. wtf mijn face.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Doe gewoon net als Unlabeled, gewoon een filler.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zie nu pas dat je 'plumpen' zei ipv 'pumpen.'
Dacht aan zoiets:
[ afbeelding ]veilige plaatje deuce, je weet dat daar iets in hoort he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zie nu pas dat je 'plumpen' zei ipv 'pumpen.'
Dacht aan zoiets:
[ afbeelding ]lmao haar faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat hebben vrouwen niet vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
veilige plaatje deuce, je weet dat daar iets in hoort he..
Ik lijk nu echt op een trannie, dus wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben vrouwen niet vriend.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was echt best overdreven aan het kijken en lang. Toen ik dacht dat je me zag dacht ik shitt wat een fucking weirdo ben ik want ik wist niet eens 's zeker. Toen keek ik gewoon helemaal niet meer.
quote:
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
Mijn lips zijn nu gwn zo terwijl ik normaal echt small lips heb. Wat is dit voor iets engs.
Nog groter zelfs maar kan geen normale fotos vinden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben sommige vrouwen niet vriend.
Kom daten dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik lijk nu echt op een trannie, dus wel.
haturr. Wel skills dat ik je herkende hoor, normaal kijk ik niet echt auto's in. Was toevallig.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
Zoals op deze laatste pic. Wtffffffffffffffffzij heb van zichzelf al best dikke lippen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik had ook nog een zonnebril op. Ben jij een heks ofseauw?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
haturr. Wel skills dat ik je herkende hoor, normaal kijk ik niet echt auto's in. Was toevallig.
Ik vond 't wel grappig.quote:
Ja heeft ze ook maar op de laatste pic zijn ze super dikquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zij heb van zichzelf al best dikke lippen haha
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Peunage het volgende:
Plott twist; jullie zijn elkaar niet tegengekomen. Deuce is gewoon 1 racist die elke hijabi voor Crip aan ziet. En Crip is gewoon gek.
Ja stoere boi met je sonnebril onderweg naar the gym jwzquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En ik had ook nog een zonnebril op. Ben jij een heks ofseauw?![]()
[..]
Ik vond 't wel grappig.
Ik was niet op weg naar de gym.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja stoere boi met je sonnebril onderweg naar the gym jwz
dm haar je nummerquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze weet niet van ophouden vriend.
ja man jij bent echt mn allesquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze weet niet van ophouden vriend.
Volgens mij maakt U2 allang gebruik van hotelkamers vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijp Hotel U2 ?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onschuldige maagd hiero.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Montelly het volgende:
Crip is 19 en nog maagd, Deuce is eind 20. Welke hotelkamer abi![]()
Dit is klb sc niet..
In een stevige hoes doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zit een barst in mijn rijbewijs. Mag ik mooi voor een nieuwe gaan dokken. Waarom maken ze die dingen ook niet van een iets flexibelere materiaal...
Ben blij dat je er een hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zit een barst in mijn rijbewijs. Mag ik mooi voor een nieuwe gaan dokken. Waarom maken ze die dingen ook niet van een iets flexibelere materiaal...
Jij bent toch eind 20 vriend?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Montelly het volgende:
Dit is klb sc niet..
Is dat verplicht als er een barst in zit? Of wil je dat gewoon zelf?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt U2 allang gebruik van hotelkamers vriend.
quote:
Geen echte rebusliefhebbers hier.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Montelly het volgende:
Dit is klb sc niet..
Secrid slim walletquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Tuurlijk wel. Get. A room. U2. Daar heb ik toch ook al een opmerking over gemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen echte rebusliefhebbers hier.
Volgens mij niet, maar de barst wordt steeds groter, vandaar. Hij heeft altijd los in zo'n vakje in mijn portemonnee gezeten, dus wanneer je gaat zitten gaat-ie buigen. Beter in zo'n stevige hoes doen en dan in het gedeelte stoppen waar je het papiergeld doet, zoals AbdulMalik al zei.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat verplicht als er een barst in zit? Of wil je dat gewoon zelf?
dit kun jij wel hebben jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of zo'n mocrotasje heeft ook wel wat, bedenk ik me net...
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben je volgende week niet welkom.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hey kb, hoest met de crib?quote:
jaquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:28 schreef AbdulMalik het volgende:
Kijken jullie er al naar uit om mij te meeten
topquote:
heb je tv/bank/koelkast etc?quote:
Komt Borte niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:30 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de recentste topics niet gevolgd... De meet vindt plaats over zo'n anderhalve week; wie komen er nou allemaal?
- sylvesterrr
- TheMagnificent
- unlabeled
- JanPiraat
- Klinkerbotsing (toch?!)
- PlayingWithFire
- Julis
- zarGon
Vergeet ik iemand?
Ik weet het niet zeker (meer). Ik dacht van niet, maar ik kan er naast zitten.quote:
Als Tarkan zou komen dan was ik er ook bij!quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:30 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de recentste topics niet gevolgd... De meet vindt plaats over zo'n anderhalve week; wie komen er nou allemaal?
- sylvesterrr
- TheMagnificent
- unlabeled
- JanPiraat
- Klinkerbotsing (toch?!)
- PlayingWithFire
- Julis
- zarGon
Vergeet ik iemand?
Waarom kom jij niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Als Tarkan zou komen dan was ik er ook bij!
Ik ben beter.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Als Tarkan zou komen dan was ik er ook bij!
Door die cam-sessies is iedereen al uitgemeet geloof ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben beter.
Maar ehh, waarom kom jij ook niet? Je voelde je meer dan op gemak op de cam, een meeting moet ook te doen zijn.
Geen honger. Ik heb geen mensenvreesquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben beter.
Maar ehh, waarom kom jij ook niet? Je voelde je meer dan op gemak op de cam, een meeting moet ook te doen zijn.
Hij heb jan en mij al gemeet gisteren, meer dan genüg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben beter.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heb jan en mij al gemeet gisteren, meer dan genüg.
Hoeveel camsessies hebben jullie gehad?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Door die cam-sessies is iedereen al uitgemeet geloof ik.
Ik maar eentje. Hij doet nu net of ik een cam sletje benquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoeveel camsessies hebben jullie gehad?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef Santello het volgende:
Mag jullie vrouw of man vriendschappelijke contacten hebben van het andere geslacht?
Dit gaat een leuke discussie wordenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef Santello het volgende:
Mag jullie vrouw of man vriendschappelijke contacten hebben van het andere geslacht?
Nee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef Santello het volgende:
is niet meer nodig bitches, allez is al netjes geverfdquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Kunnen we meteen KB's huisje in de verf zetten.
22e toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Gewoon sippen aan een smoothie
Sws.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Bij mij sowieso ook niet. Hoi, hallo mag nog net wel. Meer niet.
Wat versta je onder "vriendschappelijke contacten"?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef Santello het volgende:
Neen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef Santello het volgende:
Als ze geen penör hebben wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:50 schreef Santello het volgende:
Voorbij de hoi, hallo taferelen. Langer dan 5 minuten met elkaar praten bijvoorbeeld. Constant appen. Samen winkelenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat versta je onder "vriendschappelijke contacten"?
quote:
pls staph..quote:
pas op straks wordt crip boos :squote:Op vrijdag 14 november 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Volgens mij zijn wij de enige normale mensen hier.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Voorbij de hoi, hallo taferelen. Langer dan 5 minuten met elkaar praten bijvoorbeeld. Constant appen. Samen winkelen
En wat ga je doen als het door 'omstandigheden en verplichtingen' komt? Denk aan werk of school.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Voorbij de hoi, hallo taferelen. Langer dan 5 minuten met elkaar praten bijvoorbeeld. Constant appen. Samen winkelen
Interessant filmpje.quote:
wilquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Als ik een vrouw vind die dat ook wilt en ook van mij wilt, wat is dan het probleem?
Ik wil niet normaal zijn als dat betekend dat ik op jou en Deuce moet lijken. ;cquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pas op straks wordt crip boos :s
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil niet normaal zijn als dat betekend dat ik op jou en Deuce moet lijken. ;c
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil niet normaal zijn als dat betekend dat ik op jou en Deuce moet lijken. ;c
Mijn vrouw zal haar grenzen kennen en weten dat dat gewoonweg niet hoort. Los van de omstandigheden en verplichtingen waarbij het noodzakelijk is. Daar mag hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat ga je doen als het door 'omstandigheden en verplichtingen' komt? Denk aan werk of school.
Hm?
Wollah ik sla der abequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:05 schreef zarGon het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen als dat gedrag na het trouwen voorkomt en de ander zich niet wil aanpassen?
contact hebben met anderen "hoort" dus niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Mijn vrouw zal haar grenzen kennen en weten dat dat gewoonweg niet hoort. Los van de omstandigheden en verplichtingen waarbij het noodzakelijk is. Daar mag het
Op het werk kan je je maar beter niet als aso gaan gedragen. Verpest ook je eigen werksfeer.
Specifiek contact a pinda hoofd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
contact hebben met anderen "hoort" dus niet?
betekentquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
wat versta je onder specifiek contact, doe eens toelichtenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Specifiek contact a pinda hoofd.
Soms is er maar weinig nodig voordat er een vonkje overslaat. Tel daarbij op dat veel relaties op school en op werk beginnen... Zal het contact dat uit noodzaak is gestart, niet onbewust groeien tot iets meer? Vooral als je iemand thuis hebt die je contact met anderen beperkt?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Mijn vrouw zal haar grenzen kennen en weten dat dat gewoonweg niet hoort. Los van de omstandigheden en verplichtingen waarbij het noodzakelijk is. Daar mag het![]()
Dat klopt. Dat voorkom je daar dus niet. Vandaar dat ik dat onder noodzakelijk contact schaar. Zal het in ieder geval totaal niet op prijs stellen als ze voorstelt om een drankje te doen met Erik na het werk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms is er maar weinig nodig voordat er een vonkje overslaat. Tel daarbij op dat veel relaties op school en op werk beginnen... Zal het contact dat uit noodzaak is gestart, niet onbewust groeien tot iets meer? Vooral als je iemand thuis hebt die je contact met anderen beperkt?
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat versta je onder specifiek contact, doe eens toelichten
Ik zal het als problematisch en niet fijn ervaren en dat ook aangeven. Als ze van je houdt en om je geeft dan zal ze daar rekening mee houden hoop ik. Net zoals ik ook rekening met haar zal houden als ze aangeeft dat ik wat vaker de afwas zou moeten doen. (dan koop ik een vaatwasserquote:
En jij dus ook geen vrouwelijke contacten neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat voorkom je daar dus niet. Vandaar dat ik dat onder noodzakelijk contact schaar. Zal het in ieder geval totaal niet op prijs stellen als ze voorstelt om een drankje te doen met Erik na het werk.
Het is niet voor niets dat men zegt dat man en vrouw geen vrienden kunnen zijn omdat er altijd een mogelijkheid kan ontstaan dat er wat kan bloeien.
Los van het ''dan had je haar beter moeten behandelen'' of de ''dan heb je haar niet kunnen geven wat ze verdient'' comments. Dat kan natuurlijk ook een oorzaak zijn.
Ik zal het contact zelf in ieder geval niet beperken. Tenzij ze met rare dingen aan komt zetten zoals in casu met Erik van hierboven. Dan geef ik dat wel aan. Dat ik het daar niet mee eens ben.
Als zij behoefte heeft om een drankje te doen met Erik na het werk dan ben je waarschijnlijk sws afgeschreven vriendjequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat voorkom je daar dus niet. Vandaar dat ik dat onder noodzakelijk contact schaar. Zal het in ieder geval totaal niet op prijs stellen als ze voorstelt om een drankje te doen met Erik na het werk.
Het is niet voor niets dat men zegt dat man en vrouw geen vrienden kunnen zijn omdat er altijd een mogelijkheid kan ontstaan dat er wat kan bloeien.
Los van het ''dan had je haar beter moeten behandelen'' of de ''dan heb je haar niet kunnen geven wat ze verdient'' comments. Dat kan natuurlijk ook een oorzaak zijn.
Ik zal het contact zelf in ieder geval niet beperken. Tenzij ze met rare dingen aan komt zetten zoals in casu met Erik van hierboven. Dan geef ik dat wel aan. Dat ik het daar niet mee eens ben.
Uiteraard. Waar heb ik die voor nodig?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij dus ook geen vrouwelijke contacten neem ik aan?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien inderdaad. Alhoewel ik neem aan dat je elkaar kent en dit voor kan zijn door elkaars denkwijze te kennen. Mocht het zijn zoals jij het beschrijft dan ligt het natuurlijk niet aan denkwijzen maar ligt de oorzaak ergens andersquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als zij behoefte heeft om een drankje te doen met Erik na het werk dan ben waarschijnlijk sws afgeschreven vriendjedan maakt dat ene contact ook niet meer uit.
dit kan ze krijgenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Je vertrouwt elkaar blind tot het vertrouwen verdwijnt door de acties van de een of de ander. Dat is denk ik bij iedereen zo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zou je haar controleren? Bijvoorbeeld haar telefoon nalopen om toch nog even zeker te weten dat er geen andere mannen in het spel zijn?
Hahahhaha. Dan raakt ze opgewonden. Dat is op dat moment toch helemaal niet de bedoeling!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
dit kan ze krijgen![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jij dus ook geen vrouwelijke contacten neem ik aan?
Wat is dan het probleem als ze langer dan 5 minuten even bijpraten? (Met iemand waar ze het vroeger goed mee kon vinden.)quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Je vertrouwt elkaar blind tot het vertrouwen verdwijnt door de acties van de een of de ander. Dat is denk ik bij iedereen zo.
Nice.quote:Dat controleren en obsessief gedrag is denk ik een eigenschap. Ik ben in ieder geval niet zo.
Ik verbied niets.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
En waarom niet diegene kunnen vertrouwen ipv verbieden omdat je denkt dat het mis zal gaan, dan zit er sowieso al iets niet goed toch als laatstgenoemde aan bod is
Het ligt aan het soort contact hè. Maar als je vriendin elke dag uren lang met een andere jongen/man whatsappt of zo is gezond verstand dat je denkt "wtf doe jequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
En waarom niet diegene kunnen vertrouwen ipv verbieden omdat je denkt dat het mis zal gaan, dan zit er sowieso al iets niet goed toch als laatstgenoemde aan bod is
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
Wanneer iemand mijn vertrouwen kwijt is, is die persoon in 9 van de 10 gevallen mij ook kwijt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Je vertrouwt elkaar blind tot het vertrouwen verdwijnt door de acties van de een of de ander. Dat is denk ik bij iedereen zo.
Dat controleren en obsessief gedrag is denk ik een eigenschap. Ik ben in ieder geval niet zo.
Ik heb het ook niet over letterlijk 5 minuten...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem als ze langer dan 5 minuten even bijpraten? (Met iemand waar ze het vroeger goed mee kon vinden.)
[..]
Nice.
Dit heb ik ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik kan beter met vrouwen opschieten dan met mannen (al zullen de meningen hierover verschillen). Er zijn ook genoeg vrouwen die beter met mannen kunnen opschieten dan met vrouwen. De kans is groot dat ik dus met vrouwen zal blijven chillen. Ik kan dan moeilijk van mijn partner verlangen dat ze niet met mannen zal omgaan.
Juist.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het ligt aan het soort contact hè. Maar als je vriendin elke dag uren lang met een andere jongen/man whatsappt of zo is gezond verstand dat je denkt "wtf doe je".
Ik heb altijd makkelijker met vrouwen kunnen praten dan met mannen. En daar bedoel ik dan eigenlijk 'inhoud' mee. Met een man praat ik korter en ben ik sneller uitgepraat (tenzij gedeelde interesses natuurlijk).quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Uiteraard. Waar heb ik die voor nodig?
Als je vriendin urenlang kan WhatsAppen met een mannelijke vriend, dan is het tijd dat ze fulltime gaat werken of dat ze gaat meehelpen in het huishouden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het ligt aan het soort contact hè. Maar als je vriendin elke dag uren lang met een andere jongen/man whatsappt of zo is gezond verstand dat je denkt "wtf doe je".
Ah, okay. Je post kwam nogal over als 'geen contact mits echt echt echt noodzakelijk'.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over letterlijk 5 minuten...
We zijn met hypothetische stellingen bezig. Laat r lekker even bijkletsen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb altijd makkelijker met vrouwen kunnen praten dan met mannen. En daar bedoel ik dan eigenlijk 'inhoud' mee. Met een man praat ik korter en ben ik sneller uitgepraat (mits gedeelde interesses natuurlijk).
Kan het niet zo zijn dat je met een andere vrouw gewoon fijn kan praten, over bijvoorbeeld onderwerpen waar je vrouw geen interesse in heeft of weinig vanaf weet?
SPOILER: taalnaziOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk je gekend te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:25 schreef Crip het volgende:
ik heb vandaag meer valeriaan genomen dan mocht.
Ik voel me dizzy
Heb je het over hipster dingen als een kunst expositie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb altijd makkelijker met vrouwen kunnen praten dan met mannen. En daar bedoel ik dan eigenlijk 'inhoud' mee. Met een man praat ik korter en ben ik sneller uitgepraat (mits gedeelde interesses natuurlijk).
Kan het niet zo zijn dat je met een andere vrouw gewoon fijn kan praten, over bijvoorbeeld onderwerpen waar je vrouw geen interesse in heeft of weinig vanaf weet?
Zargon je bent toch niet zon vrouwelijke man-turk hé?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oke, geen uren. "Meer dan redelijke tijd."quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je vriendin urenlang kan WhatsAppen met een mannelijke vriend, dan is het tijd dat ze fulltime gaat werken of dat ze gaat meehelpen in het huishouden.
Dat moet ik ook maar eens bestuderen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[spoiler=taalnazi]http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/555/mits_tenzij/[spoiler]
Thanks. Goed gezien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[spoiler=taalnazi]http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/555/mits_tenzij/[spoiler]
Hoe denk jij erover?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:54 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dit gaat een leuke discussie worden
Wat is een "vrouwelijke man-turk"?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zargon je bent toch niet zon vrouwelijke man-turk hé?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb je het over hipster dingen als een kunst expositie?
Dat kan. Maar waarom kan dat niet met hetzelfde geslacht? We hebben het toen net over de welbekende vonk gehad. Liever niet.
Ik praat nooit over gevoelens met mannen. Heb dat enkel met een vrouw gedaan. Mijn vriendin. Met een vrouw gaat dat wat makkelijker. Waarom zou ik daarover met een andere vrouw dan mijn eigen vrouw willen praten?
Tot op heden slechte ervaringen met mannelijke vrienden. Een piemel kan een vriendschap compleet verstoren abi...quote:
Ik leg het je uit, mits je mij 50 euro betaalt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:31 schreef Santello het volgende:
Wie legt mij in jip en janneke taal mits en tenzij uit?
Ik lees nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik leg het je uit, mits je mij 50 euro betaalt.
Ik wil het je best uitleggen, tenzij ik helemaal naar dat klotedorp van jouw moet.
'Ik schop je uit huis, mits je je huur op tijd betaalt.'quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:31 schreef Santello het volgende:
Ik ga vanavond hardlopen, tenzij het regent. Ik ga dus vanavond hardlopen, behalve wanneer het regent.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:31 schreef Santello het volgende:
Dit komt in de buurt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga vanavond hardlopen, tenzij het regent. Ik ga dus vanavond hardlopen, behalve wanneer het regent.
Ik ga vanavond hardlopen, mits ik op tijd thuis ben. Ik ga dus vanavond hardlopen, als ik op tijd thuis ben.
Gevaarlijk ja, treinmeisje heeft al een vriend en ze scant me laatste tijd nogal af lol. Als ik een beetje pua kon had ik haar zo ingepalmd waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:09 schreef zarGon het volgende:
Tel daarbij op dat veel relaties op school en op werk beginnen...
Echt?quote:
ooooooooooooooquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Echt?
Wij gaan vandaag barbecueën, mits het mooi weer blijft. (mits = positief, als het mooi weer blijft....)
Wij gaan vandaag barbecueën, tenzij het gaat regenen. (tenzij = negatief, we gaan iets doen TENZIJ iets anders gebeurt...)
Wij gaan vandaag barbecueën, mits het niet gaat regenen. (mits = positief, als het niet gaat regenen, gaan we bar...)
Maak dan praatje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gevaarlijk ja, treinmeisje heeft al een vriend en ze scant me laatste tijd nogal af lol. Als ik een beetje pua kon had ik haar zo ingepalmd waarschijnlijk.
Tsja, pubers die nog niet gewend zijn aan de hormonen en zich door de hormonen laten leiden ipv door hun verstand...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Tot op heden slechte ervaringen met mannelijke vrienden. Een piemel kan een vriendschap compleet verstoren abi...
Omg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak dan praatje.
'Kom je hier vaak?' moet het wel goed doen. Of gewoon meteen full frontal aanvallen door haar 'SPOORKNOR' te noemen.
Kan je ook 'komma' uitleggen in jip en janneke taal ? #durftevragenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ik schop je uit huis, mits je je huur op tijd betaalt.'
Ik schop je uit huis als jij je huur op tijd betaalt.\
Mits heeft een voorwaarde.
---
'Ik schop je uit huis, tenzij je je huur op tijd betaalt.'
Ik schop je uit huis, behalve als je je huur op tijd betaalt.
Tenzij is 'behalve als'. Voor de komma geldt niet als je hetgeen achter de komma doet.
Heeft weinig met hormonen te maken. Dat zou betekenen dat het na een bepaalde leeftijd niet zou plaatsvinden, maar dat is niet zo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tsja, pubers die nog niet gewend zijn aan de hormonen en zich door de hormonen laten leiden ipv door hun verstand...
Ze is aan het onderzoeken of het gras aan de overkant groener is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gevaarlijk ja, treinmeisje heeft al een vriend en ze scant me laatste tijd nogal af lol. Als ik een beetje pua kon had ik haar zo ingepalmd waarschijnlijk.
Haha, Dima is het gras aan de overkant of niet dan? Ik snap je hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is aan het onderzoeken of het gras aan de overkant groener is.
Het heeft óók met hormonen te maken. Ik ben ervan overtuigd dat dit bij jongeren vaker een probleem is dan bij wat oudere mensen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft weinig met hormonen te maken. Dat zou betekenen dat het na een bepaalde leeftijd niet zou plaatsvinden, maar dat is niet zo.
Ze heeft gedurende haar hele studententijd al met haar vriend, dus zou best kunnen. Elk meisje wil vroeg of laat de cockcarrousel uitproberen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is aan het onderzoeken of het gras aan de overkant groener is.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, Dima is het gras aan de overkant of niet dan? Ik snap je hoor.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze heeft gedurende haar hele studententijd al met haar vriend, dus zou best kunnen. Elk meisje wil vroeg of laat de cockcarrousel uitproberen.
hahahhahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze heeft gedurende haar hele studententijd al met haar vriend, dus zou best kunnen. Elk meisje wil vroeg of laat de cockcarrousel uitproberen.
Ik houd maar wijselijk mijn mond.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee. Hier een kleine trivia:quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kan je ook 'komma' uitleggen in jip en janneke taal ? #durftevragen
Ja natuurlijk, maar de manier waarop je je net uitte leek het alsof het alleen lag aan hormonen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het heeft óók met hormonen te maken. Ik ben ervan overtuigd dat dit bij jongeren vaker een probleem is dan bij wat oudere mensen.
1 van de memorabele deze..quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar de manier waarop je je net uitte leek het alsof het alleen lag aan hormonen.
heb jij weleens cockcarrousel periode gehad?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Fuck. Net de spannende discussie gemist.
Watquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom toon je haar het pretpark dat DIMACHAERUS heet niet?!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat je daar vaak intensief contact hebt/kan hebben? Daarnaast wellicht ook gedeelde interesses (opleiding/functie e.d.).quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Trouwens, hoezo beginnen zoveel relaties op werk/school?
Je brengt veel tijd met elkaar door... Op werk zo'n 8 uur per dag, en dan kun je nogal naar elkaar toe groeien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Trouwens, hoezo beginnen zoveel relaties op werk/school?
Je schijt toch ook niet waar je eet?
Bitch pls.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb jij weleens cockcarrousel periode gehad?
Op de wc wordt er niet gegeten. Punt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:46 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ik de enige die wel eens een biefstukje op de wc verslindt?
Wat is pua btwquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Dima, kom je ook naar de meet?Kan je je PUA-kunstjes showen.
Lelijke move om zoiets te vragen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb jij weleens cockcarrousel periode gehad?
Oh... En ik was me net aan het inlezen over pua.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tbh, pua is achterhaald.
REAL SOCIAL DYNAMICS is where the magic happens.
wanneer is carrousel van toepassing als je 2 of meer dicks gehad hebt? wat zijn de randvoorwaarden?quote:
Scheer je weg vriendje, dit is gym niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tbh, pua is achterhaald.
REAL SOCIAL DYNAMICS is where the magic happens.
Nooit een biertje gedronken onder de douche though ?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op de wc wordt er niet gegeten. Punt.
Ah, en de douche is ook een soort wc als je er in plast. Goed punt vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nooit een biertje gedronken onder de douche though ?
Ik drink geen bier.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nooit een biertje gedronken onder de douche though ?
Bah.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ah, en de douche is ook een soort wc als je er in plast. Goed punt vriend.
Vriend, waarom vriend is iedereen jouw vriend, vriend...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ah, en de douche is ook een soort wc als je er in plast. Goed punt vriend.
ook geen baco?quote:
Niet zo bij de hand hè, broertje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vriend, waarom vriend is iedereen jouw vriend, vriend...
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet zo bij de hand hè, broertje.
rly? sterke drank..tell me morequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben van de sterke drank en wijn.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik plas altijd in de douche.
Even resterende zaad eruit plassen en dan cunnup abdest halen.
Ik drink zelden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef Santello het volgende:
Wie van jullie drinkt er geen alcohol?
Hey JFMquote:
Brrr... Ik heb nu al medelijden met de persoon die de badkamer schoonmaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik plas altijd in de douche.
Even resterende zaad eruit plassen en dan cunnup abdest halen.
Urine steriliseert hoor. Goed voor de waterleidingen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Brrr... Ik heb nu al medelijden met de persoon die de badkamer schoonmaakt.
Ik vind de smaak van alcohol verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom zelden en niet ieder weekend?
Sowieso dima met zijn geniale krachtige onelinersquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef Peunage het volgende:
Jullie hebben de frauwmenschen weggejaagd, stel barbaren
vodka, whisky, raki en cocktailsquote:
Brrrquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Urine steriliseert hoor. Goed voor de waterleidingen.
Bovendien heb ik transparante plas en stinkt dus niet omdat ik voldoende vocht binnen krijg.
quote:Is plassen onder de douche zo vies als we denken? Nee hoor, helemaal niet. Er is niks vies aan een beetje urine. Sterker nog, er zijn zelfs mensen die zweren bij het drinken van wat ochtendurine.
What up homeboy.quote:
Je bespaart tijd.quote:
Ik kan het nu goed gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
vodka, whisky, raki en cocktails
Dus je moet op je eigen kont plassen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is hygiënischer: Met water afspoelen is veel schoner dan het vegen met toiletpapier. Door al dat vegen dringen zich allerie bacterieën naar binnen.
Jij zal ook wel gek op urolagnie zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je bespaart tijd.
Het is beter voor het milieu. Let wel: denk niet dat je met deze maatregel het tropisch regenwoud redt.
Er is wereldwijd een watertekort dus goed om wat zuiniger aan te doen met al dat doortrekken.
Urine is goed tegen voetschimmel.
Het is hygiënischer: Met water afspoelen is veel schoner dan het vegen met toiletpapier. Door al dat vegen dringen zich allerie bacterieën naar binnen.
Wil ik weten wat dat is?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij zal ook wel gek op urolagnie zijn.
waar ga je?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
What up homeboy.
En inderdaad, frauleinnen weggejaagd.
Ik ga nu naar tha club.
deze guyquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
vodka, whisky, raki en cocktails
Geen afterparty bij mij thuis, dus ik hoef mijn drankvoorraad niet met jullie te delen.
Ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef Santello het volgende:
Wie van jullie drinkt er geen alcohol?
Zo ben jij ook hoor. Hhhhquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:10 schreef Montelly het volgende:
sommige hier, lezen uren mee zonder iets te posten....en dan opeens
Je hebt haar van mij. Leukerd is ze he.quote:
haar ogen, pfffquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt haar van mij. Leukerd is ze he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |