SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sus..quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
Kk eens op met die sletteplaatjes. Het is hier Gym niet.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
Kk eens op met die sletteplaatjes. Het is hier Gym niet.
Zoo awkward was dat. Ik dacht huh. Hhhhhhhhquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat wou ik net aan jou vragen. Waarschijnlijk wel dus.
Ben blij dat jij zoveel om mijn veiligheid geeft vriend. Dat betekent veel voor me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:43 schreef Peunage het volgende:
Ik zou daar eerst een kettingkast op zetten en verlichting. Veiligheid eerst.
Dat was te zien. Je liep gewoon door zonder om te kijken. Daardoor twijfelde ik even of jij het wel was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoo awkward was dat. Ik dacht huh. Hhhhhhhh
HAHAHAHA. Ik moest lachen, want ik staarde echt lang je auto in van huh komt bekend voor. En toen dacht ik shit awkward ik zit hem gewoon aan te staren zo lang en stel hij is dat niet, en toen ging ik stuk door mezelf. En een vrouw die me voorbij liep dacht echt wtf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat was te zien. Je liep gewoon door zonder om te kijken. Daardoor twijfelde ik even of jij het wel was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
Spreek anders een codewoordje met elkaar afScheelt van die awkward momenten als je denkt elkaar tegen te komen en het uiteindelijk niet waar blijkt te zijn.
Holy FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er bestaat toch helemaal geen API voor WhatsApp? Of iets onofficieels waar men gebruik van mag maken?quote:
Er is een onofficiële API.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er bestaat toch helemaal geen API voor WhatsApp? Of iets onofficieels waar men gebruik van mag maken?
Dus je was me al langer aan het bewonderen? Ik dacht eerst alleen maar 'KUT rood!", ik heb altijd zo'n hekel aan om voor dat nutteloze verkeerslicht te moeten stoppen. Toen zag ik iemand oversteken waarvan ik dacht 'Zou dat Crip zijn?' Maar voordat ik goed kon kijken was je al langsgelopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Ik moest lachen, want ik staarde echt lang je auto in van huh komt bekend voor. En toen dacht ik shit awkward ik zit hem gewoon aan te staren zo lang en stel hij is dat niet, en toen ging ik stuk door mezelf. En een vrouw die me voorbij liep dacht echt wtf.
Goodddd, ben nu wel weer beetje afgekoeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Good bby. Hoe is t met je eisprong?
Ik was echt best overdreven aan het kijken en lang. Toen ik dacht dat je me zag dacht ik shitt wat een fucking weirdo ben ik want ik wist niet eens 's zeker. Toen keek ik gewoon helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus je was me al langer aan het bewonderen? Ik dacht eerst alleen maar 'KUT rood!", ik heb altijd zo'n hekel aan om voor dat nutteloze verkeerslicht te moeten stoppen. Toen zag ik iemand oversteken waarvan ik dacht 'Zou dat Crip zijn?' Maar voordat ik goed kon kijken was je al langsgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gewoon net als Unlabeled, gewoon een filler.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:05 schreef Crip het volgende:
Omg, ik ging een manier uittesten om je lippen te plumpen voor de lol en ze zijn nu hugeeee. wtf mijn face.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Doe gewoon net als Unlabeled, gewoon een filler.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zie nu pas dat je 'plumpen' zei ipv 'pumpen.'
Dacht aan zoiets:
[ afbeelding ]veilige plaatje deuce, je weet dat daar iets in hoort he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:15 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zie nu pas dat je 'plumpen' zei ipv 'pumpen.'
Dacht aan zoiets:
[ afbeelding ]lmao haar faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat hebben vrouwen niet vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
veilige plaatje deuce, je weet dat daar iets in hoort he..
Ik lijk nu echt op een trannie, dus wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben vrouwen niet vriend.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was echt best overdreven aan het kijken en lang. Toen ik dacht dat je me zag dacht ik shitt wat een fucking weirdo ben ik want ik wist niet eens 's zeker. Toen keek ik gewoon helemaal niet meer.
quote:
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
Mijn lips zijn nu gwn zo terwijl ik normaal echt small lips heb. Wat is dit voor iets engs.
Nog groter zelfs maar kan geen normale fotos vinden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben sommige vrouwen niet vriend.
Kom daten dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik lijk nu echt op een trannie, dus wel.
haturr. Wel skills dat ik je herkende hoor, normaal kijk ik niet echt auto's in. Was toevallig.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
Zoals op deze laatste pic. Wtffffffffffffffffzij heb van zichzelf al best dikke lippen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik had ook nog een zonnebril op. Ben jij een heks ofseauw?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
haturr. Wel skills dat ik je herkende hoor, normaal kijk ik niet echt auto's in. Was toevallig.
Ik vond 't wel grappig.quote:
Ja heeft ze ook maar op de laatste pic zijn ze super dikquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zij heb van zichzelf al best dikke lippen haha
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Peunage het volgende:
Plott twist; jullie zijn elkaar niet tegengekomen. Deuce is gewoon 1 racist die elke hijabi voor Crip aan ziet. En Crip is gewoon gek.
Ja stoere boi met je sonnebril onderweg naar the gym jwzquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En ik had ook nog een zonnebril op. Ben jij een heks ofseauw?![]()
[..]
Ik vond 't wel grappig.
Ik was niet op weg naar de gym.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja stoere boi met je sonnebril onderweg naar the gym jwz
dm haar je nummerquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze weet niet van ophouden vriend.
ja man jij bent echt mn allesquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze weet niet van ophouden vriend.
Volgens mij maakt U2 allang gebruik van hotelkamers vriend.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grijp Hotel U2 ?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onschuldige maagd hiero.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Montelly het volgende:
Crip is 19 en nog maagd, Deuce is eind 20. Welke hotelkamer abi![]()
Dit is klb sc niet..
In een stevige hoes doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zit een barst in mijn rijbewijs. Mag ik mooi voor een nieuwe gaan dokken. Waarom maken ze die dingen ook niet van een iets flexibelere materiaal...
Ben blij dat je er een hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zit een barst in mijn rijbewijs. Mag ik mooi voor een nieuwe gaan dokken. Waarom maken ze die dingen ook niet van een iets flexibelere materiaal...
Jij bent toch eind 20 vriend?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Montelly het volgende:
Dit is klb sc niet..
Is dat verplicht als er een barst in zit? Of wil je dat gewoon zelf?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt U2 allang gebruik van hotelkamers vriend.
quote:
Geen echte rebusliefhebbers hier.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Montelly het volgende:
Dit is klb sc niet..
Secrid slim walletquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Tuurlijk wel. Get. A room. U2. Daar heb ik toch ook al een opmerking over gemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen echte rebusliefhebbers hier.
Volgens mij niet, maar de barst wordt steeds groter, vandaar. Hij heeft altijd los in zo'n vakje in mijn portemonnee gezeten, dus wanneer je gaat zitten gaat-ie buigen. Beter in zo'n stevige hoes doen en dan in het gedeelte stoppen waar je het papiergeld doet, zoals AbdulMalik al zei.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat verplicht als er een barst in zit? Of wil je dat gewoon zelf?
dit kun jij wel hebben jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of zo'n mocrotasje heeft ook wel wat, bedenk ik me net...
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 14 november 2014 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben je volgende week niet welkom.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hey kb, hoest met de crib?quote:
jaquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:28 schreef AbdulMalik het volgende:
Kijken jullie er al naar uit om mij te meeten
topquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |