SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
quote:Rockstar gaat tegelijkertijd met de release van GTA V voor de PlayStation 4 en de Xbox One een eerste patch uitbrengen. Daarnaast heeft het bedrijf de komst van de zogenoemde Heist-missies voor GTA Online aangekondigd.
Rockstar gaat een GTA Online-update uitgeven, nadat het spel voor de PlayStation 4 en de Xbox One is uitgebracht. Het is alleen onduidelijk wanneer dat precies zal zijn. Het bedrijf meldt alleen dat binnenkort meer informatie volgt. Rockstar maakt de Heist-missies speelbaar op alle platforms. Spelers moeten in de gamemodus, net als in de singleplayer, samenwerken om een succesvolle overval te plegen. Rockstar kondigde de feature enkele maanden geleden al aan.
De vernieuwde versie voor de nieuwste consoles van Sony en Microsoft komt in Nederland op 18 november uit. In een eerdere update zegt Rockstar dat spelers voorafgaand aan het eerste gebruik op de PlayStation 4 en de Xbox One een patch moeten installeren om GTA V te laten draaien. De update zou enkele zaken optimaliseren en bugs verhelpen. Het is onduidelijk of met de patch eveneens de Heist-missies aan GTA Online worden toegevoegd.![]()
Poeh poeh.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:25 schreef Ajacied7 het volgende:
2 van de 2 vakken tot nu toe met een 5,5 afgesloten![]()
RAGEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb zojuist mijn laatste potje FUT gespeeld. Het is echt een verschrikkelijk slecht spel.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb zojuist mijn laatste potje FUT gespeeld. Het is echt een verschrikkelijk slecht spel.![]()
Haha nee helemaal niet. FUT is gewoon niet leuk meer. De doelpunten zijn stuk voor stuk niet om aan te zien. Pace is belangrijker dan ooit en dit in combinatie met verschrikkelijke keepers zorgt ervoor dat het gewoon een saai spel is.quote:![]()
wat een debielquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een kkmongool is dat zeg.![]()
![]()
'My people', dacht dat we allemaal gelijk waren. Zelf maakt hij dus ook onderscheidquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een kkmongool is dat zeg.![]()
Beetje eng eigenlijk dat hij zo denkt.. Misschien een keer met de zweep erover.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee Kiid dat begrijp je verkeerd. Zij mogen wel nigger zeggen en wij niet. Zij willen er wel bij horen als het hun goed uitkomt maar als ze in een hoekje worden gedreven dan is het "hun volk".quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
'My people', dacht dat we allemaal gelijk waren. Zelf maakt hij dus ook onderscheid
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is dan ook wel de domste neger die ooit in ons koude kikkerlandje heeft rondgelopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje eng eigenlijk dat hij zo denkt.. Misschien een keer met de zweep erover.![]()
Hij had toch ook geholpen met dat vliegtuig die neergestort was in de Hudson?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel de domste neger die ooit in ons koude kikkerlandje heeft rondgelopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja klopt inderdaad. Gelukkig heeft GS bewijs verzameld, anders zouden we het natuurlijk nooit geloven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij had toch ook geholpen met dat vliegtuig die neergestort was in de Hudson?
http://www.geenstijl.nl/m(...)lio_tuur_is_een.html![]()
In het weekend stijgen de prijzen van spelers een beetje toch? Ben benieuwd wat ik voor mijn hele collectie binnen ga schrapen.![]()
Zou ik snel zijn want vanaf vanaf gaan het waarschijnlijk loodrecht naar beneden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
In het weekend stijgen de prijzen van spelers een beetje toch? Ben benieuwd wat ik voor mijn hele collectie binnen ga schrapen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jumbo packs ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou ik snel zijn want vanaf vanaf gaan het waarschijnlijk loodrecht naar beneden.![]()
Ah dat FUT United natuurlijk. Komen daar ook speciale packs bij? Dacht dat je alleen een potje moet spelen dat weekend om kaartjes te winnen voor een voetbalwedstrijd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 of ander speciaal weekend met weer allerlei soorten packs enzo![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
kneiter veel packsquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah dat FUT United natuurlijk. Komen daar ook speciale packs bij? Dacht dat je alleen een potje moet spelen dat weekend om kaartjes te winnen voor een voetbalwedstrijd.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niks zeggen wat je niet na gaat komen he.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nee helemaal niet. FUT is gewoon niet leuk meer. De doelpunten zijn stuk voor stuk niet om aan te zien. Pace is belangrijker dan ooit en dit in combinatie met verschrikkelijke keepers zorgt ervoor dat het gewoon een saai spel is.![]()
Kneiter veel FIFA points er door heen jagen jonguhhhhhquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beter coins kopen en daar kneiter harde packception van houdenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kneiter veel FIFA points er door heen jagen jonguhhhhh![]()
Beter helemaal geen tijd stoppen in dat pleuris spel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beter coins kopen en daar kneiter harde packception van houdenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tot nu toe is Fifa het enige spel uit de 3 die ik gekocht heb die mij bevallen is. Eens kijken of GTA de tweede kan worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beter helemaal geen tijd stoppen in dat pleuris spel.![]()
Ik ben geen Ajacied.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niks zeggen wat je niet na gaat komen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat wel over Fifa 15, bij 16 laat ik me gewoon opnieuw teleurstellen.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied.Het jaar is nog lang, gaat je toch niet lukken. Je doet nu gewoon een Suarez/MaverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat wel over Fifa 15, bij 16 laat ik me gewoon opnieuw teleurstellen.![]()
Waaaaaaat? hou mij er buiten ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het jaar is nog lang, gaat je toch niet lukken. Je doet nu gewoon een Suarez/MaverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een Suarezje/Mavertje is opgenomen in het algemene FOK FUT! woordenboek. te laat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waaaaaaat? hou mij er buiten ja.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een Suarezje/Mavertje is opgenomen in het algemene FOK FUT! woordenboek. te laat.![]()
![]()
Af en toe een beetje clubben en daarnaast Battlefield, Halo MCC/5, FH2. GTA5. Ook schijnt er een hele wereld achter mijn deur te zitten.... Ik maak me er geen zorgen over.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het jaar is nog lang, gaat je toch niet lukken. Je doet nu gewoon een Suarez/Maver
Speelde net voor het eerst in 2/3 weken weer even FUT, het is en blijft gewoon een kut spel. Winnen of verliezen ik haal er geen plezier uit. Opnieuw heeft EA Sports het voor elkaar gekregen om een slechter spel neer te zetten.![]()
en wat betekend het dan wel niet? in 1 zucht genoemd worden met maverquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een Suarezje/Mavertje is opgenomen in het algemene FOK FUT! woordenboek. te laat.FML
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hebben ze bij BF4 inmiddels ook 32 player servers? Dan wil ik hem denk ik weer kopen, anders niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Af en toe een beetje clubben en daarnaast Battlefield, Halo MCC/5, FH2. GTA5. Ook schijnt er een hele wereld achter mijn deur te zitten.... Ik maak me er geen zorgen over.
Speelde net voor het eerst in 2/3 weken weer even FUT, het is en blijft gewoon een kut spel. Winnen of verliezen ik haal er geen plezier uit. Opnieuw heeft EA Sports het voor elkaar gekregen om een slechter spel neer te zetten.![]()
suarez loopdquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat betekend het dan wel niet? in 1 zucht genoemd worden met maverFML
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
betekendtquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat betekend het dan wel niet? in 1 zucht genoemd worden met maverFML
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou ik snel zijn want vanaf vanaf gaan het waarschijnlijk loodrecht naar beneden.![]()
![]()
Heb nog niet veel BF4 gespeeld. Even googlen en ik kom op 64 player lobby's op de PS4 en XB1quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hebben ze bij BF4 inmiddels ook 32 player servers? Dan wil ik hem denk ik weer kopen, anders niet.
Ach, voor 25 euro BF4, Madden, NFS rivals en wat extra shit is geen geld.![]()
laatste 5 tegendoelpunten gemaakt door: Eminike, Musa, Doumbia (2x), Walcott
Such fun many wow much entertainment![]()
Ja, dat wist ik al. Ik vond die 64 player service echt aids, dus dan hoef ik het nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nog niet veel BF4 gespeeld. Even googlen en ik kom op 64 player lobby's op de PS4 en XB1
Ach, voor 25 euro BF4, Madden, NFS rivals en wat extra shit is geen geld.![]()
![]()
Pas maar op, hij schijnt uit WC's te komen. Ik zal maar oppassen met zittend plassen als ik jou was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal maar oppassen want Suarez bijdtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die van mij is 30 centimeter slap dus ik kan nog wel een stukje missenquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pas maar op, hij schijnt uit WC's te komen. Ik zal maar oppassen met zittend plassen als ik jou was.![]()
Maar niet teveel want anders zoekt Trapz een ander vrees ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van mij is 30 centimeter slap dus ik kan nog wel een stukje missen![]()
Haha Kiid jij bent egt kk grappugquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar niet teveel want anders zoekt Trapz een ander vrees ik![]()
Het is wel zo. gr grquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar niet teveel want anders zoekt Trapz een ander vrees ikRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:52 schreef Freire het volgende:
[..]
In de PSN store is hij voor iedereen ¤29,99
Ga hem denk ik halenquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:52 schreef Freire het volgende:
[..]
In de PSN store is hij voor iedereen ¤29,99![]()
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
US Storequote:Op vrijdag 14 november 2014 15:52 schreef Freire het volgende:
[..]
In de PSN store is hij voor iedereen ¤29,99![]()
Hij neemt haar al mee naar Dokkum als pussy magnetquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Morgen met Trapz junior naar de intocht?![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij neemt haar al mee naar Dokkum als pussy magnet![]()
![]()
Bij ons komt hij pas zondag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Morgen met Trapz junior naar de intocht?maar misschien morgen ook even in kijken in een andere stad.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij neemt haar al mee naar Dokkum als pussy magnet
Nee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben ik de enige die best veel zin heeft in Far Cry 4?![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is echt troep, Sony heeft namelijk gezegd dat het de 25 euro per jaar niet waard is.![]()
![]()
Ik durf nergens meer naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben ik de enige die best veel zin heeft in Far Cry 4?![]()
![]()
het is toch gewoon FC3 in een nieuw jasje dus zo erg kan het niet zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik durf nergens meer naar uit te kijken![]()
![]()
Ze hebben nu niet meer die pijl & boog, of wel? Maar zo'n automatisch, dat is wel jammer. Dat vond ik eigenlijk het leukste van het hele spel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is toch gewoon FC3 in een nieuw jasje dus zo erg kan het niet zijn![]()
Not this shit again.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is echt troep, Sony heeft namelijk gezegd dat het de 25 euro per jaar niet waard is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weten jullie nog een leuk spelletje voor op je telefoon waar je geen internet voor nodig hebt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ondanks de gebreken vermaak ik me er ook mee hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vind AC:Unity echt niet slecht...maar die FPS is wel te merken
![]()
Online al gedaan? Hoe is dat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ondanks de gebreken vermaak ik me er ook mee hoormaar die FPS is wel te merken
![]()
huh waar heb je dat vandaan? Mag toch hopen dat die er nog in zitquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hebben nu niet meer die pijl & boog, of wel? Maar zo'n automatisch, dat is wel jammer. Dat vond ik eigenlijk het leukste van het hele spel.die explosieve pijlen waren het mooiste wat er was
![]()
pandemic 3quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:16 schreef over_hedge het volgende:
Weten jullie nog een leuk spelletje voor op je telefoon waar je geen internet voor nodig hebt?![]()
Ik had bijquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ondanks de gebreken vermaak ik me er ook mee hoormaar die FPS is wel te merken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enorme frame drops.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb het nergens vandaan hoor. Maar ik zag het niet meer voorbij komen in filmpjes, alleen zo'n automatische pijl & boog.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh waar heb je dat vandaan? Mag toch hopen dat die er nog in zitdie explosieve pijlen waren het mooiste wat er was
![]()
Is dat dat je een virus oid bent en de mensheid moet uitroeien?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Allang gevonden man.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij wilt wel erg graag die buurman van ds2 zoeken hé.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die hebben we al lang gevonden manquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij wilt wel erg graag die buurman van ds2 zoeken hé.![]()
![]()
Ja precies dat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dat dat je een virus oid bent en de mensheid moet uitroeien?
ik zou zeggen begin met ebola.![]()
Bohhh, halfuurtje tot we weer 2 dagen kunnen uitslapen
Jammer dat er geen voetbal is. Kut internationale voetbal, kut Hiddink![]()
![]()
Meh. Ik had al zoon spelletje. Plague. Wel grappig opzich maar nu al te vaak gespeeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja precies dat.
ik zou zeggen begin met ebola.
Daar kan je ook met een zombie virus en met dat apen virus van planet of the apesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
solitaire ofzo? Flick shoot 2 is ook wel geinigquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meh. Ik had al zoon spelletje. Plague. Wel grappig opzich maar nu al te vaak gespeeld.
Daar kan je ook met een zombie virus en met dat apen virus van planet of the apes![]()
Stick Heroen Shadow Warriors natuurlijk
Toevallig net geïnstalleerdquote:.Eens ff kijken of dat wat is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
solitaire ofzo? Flick shoot 2 is ook wel geinigDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat verschil tussen de Premier League en Bundesligaquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ] premier league en championship
Is ook nog is in pondenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ] premier league en championship
Idioot.![]()
Niet zo gek als je ziet hoe duur alle seizoenskaarten/merchandise is en de grote hoeveelheid aan tv-geld dat de clubs krijgen. Meeste Engelse clubs zijn ook gezond dus vind het niet erg dat er zoveel uitbetaald wordtquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook nog is in ponden
Idioot.![]()
PES krijgt gigantisch goede reviews dit jaar. Heb zelf geen console dus nog niet uitgeprobeerd.Maar zou in ieder geval wel fijn zijn als die eikelbijters van EA eens serieuze concurrentie krijgen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Die licenties die ze missen breekt het spel toch echt op. Maar 5 bundesliga clubs vind ik echt niet kunnen. Verder is het budgetverschil enorm merkbaar. PES heeft een betere core gameplay maar alles er omheen is gewoon veel minder. Graphics zijn echt vreselijk slecht als je Fifa 15 gewend bent en ik vind authenticiteit toch erg belangrijk in een sports gamequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PES krijgt gigantisch goede reviews dit jaar. Heb zelf geen console dus nog niet uitgeprobeerd.Maar zou in ieder geval wel fijn zijn als die eikelbijters van EA eens serieuze concurrentie krijgen.
![]()
Stick hero had mijn collega het ook al over, hoe ver ben jij gekomen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Stick Heroen Shadow Warriors natuurlijk
![]()
![]()
5quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stick hero had mijn collega het ook al over, hoe ver ben jij gekomen?![]()
en jij?
Ik ga zo naar huis. in de metro en bus stick hero maar eens proberenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Fuck nu moet ik ook serieus gaan stick hero'en.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
25, mijn collega had 21 dus ik moest dat verbeteren natuurlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fuck nu moet ik ook serieus gaan stick hero'en.
Ik moet volgende week echt ff mijn bureau opruimen want ik heb hier zoveel papier liggen dat je er weer een boom van kan maken![]()
![]()
Ik heb al 6
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zo te zien zit de een gewone boog er ook weer in hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet volgende week echt ff mijn bureau opruimen want ik heb hier zoveel papier liggen dat je er weer een boom van kan maken![]()
![]()
Nu op 8. Trapz 6 is wel heel slecht8 ook maar oke
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
als je zo'n keidunne krijgt is het wel moeilijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:28 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Tof man.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:28 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Wat wil je, op een Xbox 360. Daar is FIFA 05 nog voor uitgekomen..quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou op last gen is het in ieder geval drie keer nikstering, net alsof ik fifa 05 speel
![]()
FIFA14 ook en dat ziet er toch wel wat beter uitquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat wil je, op een Xbox 360. Daar is FIFA 05 nog voor uitgekomen..![]()
Heb je nu nog steeds geen one kevin?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FIFA14 ook en dat ziet er toch wel wat beter uit![]()
Oh ik dacht dat we voetbalspellen vergeleken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FIFA14 ook en dat ziet er toch wel wat beter uit![]()
nee al mijn geld gaat naar mijn rijbewijsfondsquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen one kevin?![]()
![]()
Dat niet door Don en Ad laten betalenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee al mijn geld gaat naar mijn rijbewijsfonds![]()
![]()
Donder op ventquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
New Legend vanavond. Toch weer 4 weken geleden dat Okocha uit kwam![]()
wiewiewiequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:15 schreef Maver24 het volgende:
New Legend vanavond. Toch weer 4 weken geleden dat Okocha uit kwamFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Iemand dat Chantal blijft slapen weleens gezien? Deze week met Peter-Jan Rens en zijn vriendin van 21. Zij raakte al op haar 14e zwanger en kwam er pas achter dat ze zwanger was op het moment dat de baby er al uit kwam
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
Iemand dat Chantal blijft slapen weleens gezien? Deze week met Peter-Jan Rens en zijn vriendin van 21. Zij raakte al op haar 14e zwanger en kwam er pas achter dat ze zwanger was op het moment dat de baby er al uit kwamChantal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey tyfesneger
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat was vaag..was een normale puushquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, R. Carlos natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zien we denk ik 7 uur wel. Ik hoop op een spitsFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Die is ook leuk inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, R. Carlos natuurlijk!![]()
R. Carlos vind ik eigenlijk de enige echt interessante nieuwe legend
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik vond de Laudrups vooraf wel interessant, voor ik wist op welke console ik ging spelen dusquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:43 schreef The_Yakuza het volgende:
R. Carlos vind ik eigenlijk de enige echt interessante nieuwe legend
Maar dat is meer door hun Ajax verleden. En ik was benieuwd naar Valderrama, maar die stats zijn echt brak
Braithwaite - Brian Laudrup
Michael Laudrup
Dan win je alles
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nieuwe Legend is wel leuk hoor maar Fifa fut heeft zoveel problemen op de xbox dat het eigenlijk niet tof is dat EA alles negeert en gewoon maar een nieuwe Legend uitbrengt ipv dat ze de game fixenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:43 schreef The_Yakuza het volgende:
R. Carlos vind ik eigenlijk de enige echt interessante nieuwe legend![]()
truequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nieuwe Legend is wel leuk hoor maar Fifa fut heeft zoveel problemen op de xbox dat het eigenlijk niet tof is dat EA alles negeert en gewoon maar een nieuwe Legend uitbrengt ipv dat ze de game fixenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Denken dat ik sjon of maver benquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, hij moest poepen natuurlijk.![]()
![]()
Gur-wie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet donders goed wie jij bent hoor Gurbuh.![]()
Aurier en Lichtsteiner 35 en 52k respectievelijk. Kijken waar ze na FUT Utd staan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:LeroyFer10 twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 18:46:42SelfieGang! 🔶🔶 #NederlandsElftal #Oranje http://t.co/XyYIxuJNRh reageer retweet
twitter:ColinKruishaar twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 18:50:26Ik wil niet over de kabel beginnen hoor, maar toch… “@LeroyFer10: SelfieGang! 🔶🔶 #NederlandsElftal #Oranje http://t.co/IYLhPC9sP9” reageer retweet
twitter:tijstakkenberg twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 18:58:17De eerste schaar van Narsingh dit seizoen, die wel lukt. “@LeroyFer10: SelfieGang! 🔶🔶 #NederlandsElftal #Oranje http://t.co/7pwX5lHSeY” reageer retweet
![]()
Nou, Valderrama zit in packs hoor maver. Boi him nowwwwwAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ik dacht richting discardquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan veel slechter hoor. Zabaleta is nog best wat waard.7.1k wtf
![]()
Komt denk omdat de niet pacey backs dit jaar ook gewoon prima spelers zijn. Geen 90+ pace nodig imo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:13 schreef Freire het volgende:
[..]
Oh ik dacht richting discard7.1k wtf
![]()
Wil niet racistisch zijn of zo, maar of het is ontzettend toevallig, of er waren geen blanke spelers toegestaanquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:10 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LeroyFer10 twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 18:46:42SelfieGang! 🔶🔶 #NederlandsElftal #Oranje http://t.co/XyYIxuJNRh reageer retweet
twitter:ColinKruishaar twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 18:50:26Ik wil niet over de kabel beginnen hoor, maar toch… “@LeroyFer10: SelfieGang! 🔶🔶 #NederlandsElftal #Oranje http://t.co/IYLhPC9sP9” reageer retweet
twitter:tijstakkenberg twitterde op vrijdag 14-11-2014 om 18:58:17De eerste schaar van Narsingh dit seizoen, die wel lukt. “@LeroyFer10: SelfieGang! 🔶🔶 #NederlandsElftal #Oranje http://t.co/7pwX5lHSeY” reageer retweet
. Weer typisch dat dit twee verschillende groepen zijn.
Ga trouwens FIFA verlaten en Pes kopen.
![]()
FUT Utd?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Aurier en Lichtsteiner 35 en 52k respectievelijk. Kijken waar ze na FUT Utd staan![]()
Ja, het is FUT United dit weekend. Iedere dag andere promopacks, prijsvragen etc. EA heeft geld nodig.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alles gaat facking hard dalen dusquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, het is FUT United dit weekend. Iedere dag andere promopacks, prijsvragen etc. EA heeft geld nodig.![]()
![]()
Bakkes kut fries.quote:
Oke, AC Unity LET'S GOPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat dacht je van helemaal geen Fifa. Ben er echt zo klaar mee. Ik verander weer iets aan mijn team en hij slaat het gewoon niet op. Wil je een potje starten gaat dat niet eens. Nou ja laat maar zitten. Ik heb PES al aangeschaft en ga die lekker spelenquote:![]()
ok doei hequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat dacht je van helemaal geen Fifa. Ben er echt zo klaar mee. Ik verander weer iets aan mijn team en hij slaat het gewoon niet op. Wil je een potje starten gaat dat niet eens. Nou ja laat maar zitten. Ik heb PES al aangeschaft en ga die lekker spelen![]()
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat dacht je van helemaal geen Fifa. Ben er echt zo klaar mee. Ik verander weer iets aan mijn team en hij slaat het gewoon niet op. Wil je een potje starten gaat dat niet eens. Nou ja laat maar zitten. Ik heb PES al aangeschaft en ga die lekker spelen![]()
In Pes zitten dit jaar waarschijnlijk net zo veel irritatiepunten, maar die gameplay speelt dit jaar zo veel lekkerder
.
![]()
IF benz nog even weten te slijten voor 425Kzal ook wel flink droppen.
#FreeTrapz![]()
hoe de fuck kan je in AC Unity je karakter aanpassen?
kom gewoon clubs ofzo.. mag jij anyquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
hoe de fuck kan je in AC Unity je karakter aanpassen?![]()
![]()
Die van mij is net weg voor 410quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:51 schreef FCsuarez het volgende:
IF benz nog even weten te slijten voor 425Kzal ook wel flink droppen.
wil Suarez halen na het weekend, denk dat hij ook nog flink gast zakken
![]()
Alles verkocht vanmiddag dus hoop dat het flink gaat dalenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Alles gaat facking hard dalen dus![]()
![]()
Ik doe wel mee, ga ik any.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
kom gewoon clubs ofzo.. mag jij any
Dreamteam.![]()
Hoeveel heb je nu?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles verkocht vanmiddag dus hoop dat het flink gaat dalen![]()
Inquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, ga ik any.
Dreamteam.![]()
waarom is dat pleuris spel niet in 3Dquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
hoe de fuck kan je in AC Unity je karakter aanpassen?
#FreeTrapz![]()
Mooi hoef ik ook niet met jullie in gesprek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mooi, hebben we Trapz niet eens meer nodigRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wanneer krijg je zo'n tantoe lauw pak aan? Ik loop nu nog steeds met die hoerenkleren.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan speel je dus met je Feyenoord-badge en Feyenoord-kits (ik dus) tegen iemand met ook Feyenoord badge en kits en denk je: nou dat zal wel een leuk potje worden.
Maar nee hoor, kick-off glitch, park the bus, corner glitch fucking all over the place.
Neppert.![]()
Geen idee, ik heb het nauwelijks nog gespeeldquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer krijg je zo'n tantoe lauw pak aan? Ik loop nu nog steeds met die hoerenkleren.. Ik ga Vi kijken en dan nog eens een poging wagen
![]()
Meeste Nederlanders die ik tegenkom gedragen zich echt als teringlijersquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef DeWesp het volgende:
Dan speel je dus met je Feyenoord-badge en Feyenoord-kits (ik dus) tegen iemand met ook Feyenoord badge en kits en denk je: nou dat zal wel een leuk potje worden.
Maar nee hoor, kick-off glitch, park the bus, corner glitch fucking all over the place.
Neppert.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En wat voor team had je voordat je alles verkocht?
Vond het eigenlijk niks om het te moeten verkopen want ik vond het een erg goed team, maar als ik ze goedkoper kan terug kopen dan is dat altijd welkom. De "crash" met die 35k packs was toch vrij fors, mijn Robben was 60k duurder dan toen ik hem kocht een paar dagen terug![]()
Jizz jizz jizzquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jizz jizz jizz9.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dikke framedrops nuOnspeelbaar zo
Is dit bijna twee miljoen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond het eigenlijk niks om het te moeten verkopen want ik vond het een erg goed team, maar als ik ze goedkoper kan terug kopen dan is dat altijd welkom. De "crash" met die 35k packs was toch vrij fors, mijn Robben was 60k duurder dan toen ik hem kocht een paar dagen terug
Heb nu 1,5 miljoen en dat team met alexis, Aguero enzo maar die ga ik echt niet verkopenzelf niet als ik ze veel goedkoper terug kan kopen.
![]()
Het gaat beter als je je internet uitzet heeft ubisoft gezegdquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
9.9![]()
er komt wel een patch aan
![]()
Ik zat net gewoon echt vastquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het gaat beter als je je internet uitzet heeft ubisoft gezegder komt wel een patch aan
![]()
ik kon niks meer...
Weet jij hoe je coop moet opstarten en je personage moet bijwerken?
Nee, ik had dit team + 650.000. Ik had het nog kunnen investeren, maar had daar geen behoefte aan want het speelde al goed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is dit bijna twee miljoen?
Heb nu 1,5 miljoen en dat team met alexis, Aguero enzo maar die ga ik echt niet verkopenzelf niet als ik ze veel goedkoper terug kan kopen.
![]()
Character customization?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat net gewoon echt vast![]()
ik kon niks meer...
Weet jij hoe je coop moet opstarten en je personage moet bijwerken?
en coop missies zijn aangegeven op de map volgens mij
![]()
Ik had daar aan het begin ook al last van en die framedrops verpesten het spel echt zwaar. Ook als je over straat rent dat mensen ineens verdwijnen/verschijnen of dat het beeld ineens verspringt met meer details. Het lijkt in de verste verte niet op wat ze lieten zien op E3.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
9.9![]()
Echt jammer want Unity was wel een spel waar ik echt naar uitkeek. Zoveel plezier gehad met AC voordat ze begonnen met die piraten ebola. En dan krijg je dit...![]()
Ja Character customization die bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Character customization?en coop missies zijn aangegeven op de map volgens mij
waar zit dat? want ik heb een zwaard vrijgespeeld en wil hem graag equipen.
gewoon op start drukkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja Character customization die bedoel ik.waar zit dat? want ik heb een zwaard vrijgespeeld en wil hem graag equipen.
![]()
waarom heb ik die optie niet?quote:of is dat alleen online?
Het loopt hier echt nog voor geen meter. Costa ook maar weer verkocht en lekker Balotelli naast Sturridge gezet.
![]()
Bevalt Balo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Alovenac het volgende:
Het loopt hier echt nog voor geen meter. Costa ook maar weer verkocht en lekker Balotelli naast Sturridge gezet.
Ik heb 2 teams. Een met Sturridge en Falcao voorin en één met RvP en Remy voorin. Remy presteert het minst, dus die wil ik vervangen. Ga ik blijer zijn met Balo?![]()
Balotelli qua gemiddelde de beste spits die ik heb gehad samen met Benzebaas.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:33 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Bevalt Balo?
Ik heb 2 teams. Een met Sturridge en Falcao voorin en één met RvP en Remy voorin. Remy presteert het minst, dus die wil ik vervangen. Ga ik blijer zijn met Balo?![]()
Waar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
HUUUUUUUU Farcry 4 al te downloaden![]()
![]()
![]()
Kijken welke IF Duitser er komt. Muller opent de score in ieder geval
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zo'n duur team en dan met koscielny aan komenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:53 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zal wel veel te duur zijn
#FreeTrapz![]()
Wat is er mis met Kos?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo'n duur team en dan met koscielny aan komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
vind het nou niet de beste verdediger en zeker niet tussen deze dure jongens.quote:
rechterkant moet leuker op te lossen zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lief dagboek.
Net maakte mijn tegenstander een fantastisch lullig eigen doelpunt. Ik laat hem vanaf de aftrap terug scoren en dan gaat hij de shhhh celebration doen + herhalingen. Mensen.
XOXO,
een onzekere lotus.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vidalquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind het nou niet de beste verdediger en zeker niet tussen deze dure jongens.
rechterkant moet leuker op te lossen zijn.
Barzagli - if lichtsteiner
Neuer
Maar kan dat nooit betalen![]()
Vroeger verneukte ik nog weleens onterecht een pingel of gaf ik een goal terug, maar dat doe ik ook echt niet meer tegenwoordig. Daar is deze community te triest voorquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:23 schreef Chase_Utley het volgende:
Lief dagboek.
Net maakte mijn tegenstander een fantastisch lullig eigen doelpunt. Ik laat hem vanaf de aftrap terug scoren en dan gaat hij de shhhh celebration doen + herhalingen. Mensen.
XOXO,
een onzekere lotus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik blijf de goodguy, no problem. Nooit Park the Bus, geen pacehoeren, veel verliezen. Maakt mij allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeger verneukte ik nog weleens onterecht een pingel of gaf ik een goal terug, maar dat doe ik ook echt niet meer tegenwoordig. Daar is deze community te triest voor
Maar bij deze gast kreeg ik wel eengevoel.
Ik won overigens wel van hem.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik blijf ook good guyquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik blijf de goodguy, no problem. Nooit Park the Bus, geen pacehoeren, veel verliezen. Maakt mij allemaal niet uit.
Maar bij deze gast kreeg ik wel eengevoel.
Ik won overigens wel van hem.![]()
de eerste 10 zijn er al vanafquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Aurier en Lichtsteiner 35 en 52k respectievelijk. Kijken waar ze na FUT Utd staan
#FreeTrapz![]()
RonalddddooooooHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Niet normaal iddquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:19 schreef Alovenac het volgende:
[..]
12-3 achter, wat staat Kim geweldig te gooien zeg.
![]()
IF Lord BendtnerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
damn, maar goe ddat ik The fault in our stars niet in de bios heb gekekenMooie film, aanrader
Jankerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef poker4lifee het volgende:
damn, maar goe ddat ik The fault in our stars niet in de bios heb gekekenMooie film, aanrader
![]()
Loopt er een auction af om 5.45u?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Wekkertje om 5.40u morgen. Centjes verdienenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
me love you long timequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Wekkertje om 5.40u morgen. Centjes verdienen![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:53 schreef hhh38 het volgende:
Wie vinden jullie de fijnste Liga BBVA CBs na Ramos?![]()
Miranda en Pepequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:53 schreef hhh38 het volgende:
Wie vinden jullie de fijnste Liga BBVA CBs na Ramos?![]()
Gerapet worden door Wales
e: 3-0 naar 3-4
[ Bericht 34% gewijzigd door Reemi op 15-11-2014 00:21:33 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog mensen in voor Assasins coop?
quote:
Niet nu, maar lijkt me wel een keer tofquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog mensen in voor Assasins coop?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet nu, maar lijkt me wel een keer tof
Komt bijna serieus over.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moet je paar tikke?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Treintjes.quote:
details!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
he Lindgren ik heb vandaag een date (als het goed is) gr gr![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiens foto gebruikte hij?Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: