SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
quote:Rockstar gaat tegelijkertijd met de release van GTA V voor de PlayStation 4 en de Xbox One een eerste patch uitbrengen. Daarnaast heeft het bedrijf de komst van de zogenoemde Heist-missies voor GTA Online aangekondigd.
Rockstar gaat een GTA Online-update uitgeven, nadat het spel voor de PlayStation 4 en de Xbox One is uitgebracht. Het is alleen onduidelijk wanneer dat precies zal zijn. Het bedrijf meldt alleen dat binnenkort meer informatie volgt. Rockstar maakt de Heist-missies speelbaar op alle platforms. Spelers moeten in de gamemodus, net als in de singleplayer, samenwerken om een succesvolle overval te plegen. Rockstar kondigde de feature enkele maanden geleden al aan.
De vernieuwde versie voor de nieuwste consoles van Sony en Microsoft komt in Nederland op 18 november uit. In een eerdere update zegt Rockstar dat spelers voorafgaand aan het eerste gebruik op de PlayStation 4 en de Xbox One een patch moeten installeren om GTA V te laten draaien. De update zou enkele zaken optimaliseren en bugs verhelpen. Het is onduidelijk of met de patch eveneens de Heist-missies aan GTA Online worden toegevoegd.![]()
Poeh poeh.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:25 schreef Ajacied7 het volgende:
2 van de 2 vakken tot nu toe met een 5,5 afgesloten![]()
RAGEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb zojuist mijn laatste potje FUT gespeeld. Het is echt een verschrikkelijk slecht spel.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb zojuist mijn laatste potje FUT gespeeld. Het is echt een verschrikkelijk slecht spel.![]()
Haha nee helemaal niet. FUT is gewoon niet leuk meer. De doelpunten zijn stuk voor stuk niet om aan te zien. Pace is belangrijker dan ooit en dit in combinatie met verschrikkelijke keepers zorgt ervoor dat het gewoon een saai spel is.quote:![]()
wat een debielquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een kkmongool is dat zeg.![]()
![]()
'My people', dacht dat we allemaal gelijk waren. Zelf maakt hij dus ook onderscheidquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een kkmongool is dat zeg.![]()
Beetje eng eigenlijk dat hij zo denkt.. Misschien een keer met de zweep erover.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee Kiid dat begrijp je verkeerd. Zij mogen wel nigger zeggen en wij niet. Zij willen er wel bij horen als het hun goed uitkomt maar als ze in een hoekje worden gedreven dan is het "hun volk".quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
'My people', dacht dat we allemaal gelijk waren. Zelf maakt hij dus ook onderscheid
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is dan ook wel de domste neger die ooit in ons koude kikkerlandje heeft rondgelopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje eng eigenlijk dat hij zo denkt.. Misschien een keer met de zweep erover.![]()
Hij had toch ook geholpen met dat vliegtuig die neergestort was in de Hudson?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel de domste neger die ooit in ons koude kikkerlandje heeft rondgelopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja klopt inderdaad. Gelukkig heeft GS bewijs verzameld, anders zouden we het natuurlijk nooit geloven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij had toch ook geholpen met dat vliegtuig die neergestort was in de Hudson?
http://www.geenstijl.nl/m(...)lio_tuur_is_een.html![]()
In het weekend stijgen de prijzen van spelers een beetje toch? Ben benieuwd wat ik voor mijn hele collectie binnen ga schrapen.![]()
Zou ik snel zijn want vanaf vanaf gaan het waarschijnlijk loodrecht naar beneden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
In het weekend stijgen de prijzen van spelers een beetje toch? Ben benieuwd wat ik voor mijn hele collectie binnen ga schrapen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jumbo packs ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou ik snel zijn want vanaf vanaf gaan het waarschijnlijk loodrecht naar beneden.![]()
Ah dat FUT United natuurlijk. Komen daar ook speciale packs bij? Dacht dat je alleen een potje moet spelen dat weekend om kaartjes te winnen voor een voetbalwedstrijd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 of ander speciaal weekend met weer allerlei soorten packs enzo![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
kneiter veel packsquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah dat FUT United natuurlijk. Komen daar ook speciale packs bij? Dacht dat je alleen een potje moet spelen dat weekend om kaartjes te winnen voor een voetbalwedstrijd.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niks zeggen wat je niet na gaat komen he.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nee helemaal niet. FUT is gewoon niet leuk meer. De doelpunten zijn stuk voor stuk niet om aan te zien. Pace is belangrijker dan ooit en dit in combinatie met verschrikkelijke keepers zorgt ervoor dat het gewoon een saai spel is.![]()
Kneiter veel FIFA points er door heen jagen jonguhhhhhquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beter coins kopen en daar kneiter harde packception van houdenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kneiter veel FIFA points er door heen jagen jonguhhhhh![]()
Beter helemaal geen tijd stoppen in dat pleuris spel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beter coins kopen en daar kneiter harde packception van houdenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tot nu toe is Fifa het enige spel uit de 3 die ik gekocht heb die mij bevallen is. Eens kijken of GTA de tweede kan worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beter helemaal geen tijd stoppen in dat pleuris spel.![]()
Ik ben geen Ajacied.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niks zeggen wat je niet na gaat komen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat wel over Fifa 15, bij 16 laat ik me gewoon opnieuw teleurstellen.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied.Het jaar is nog lang, gaat je toch niet lukken. Je doet nu gewoon een Suarez/MaverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat wel over Fifa 15, bij 16 laat ik me gewoon opnieuw teleurstellen.![]()
Waaaaaaat? hou mij er buiten ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het jaar is nog lang, gaat je toch niet lukken. Je doet nu gewoon een Suarez/MaverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een Suarezje/Mavertje is opgenomen in het algemene FOK FUT! woordenboek. te laat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waaaaaaat? hou mij er buiten ja.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een Suarezje/Mavertje is opgenomen in het algemene FOK FUT! woordenboek. te laat.![]()
![]()
Af en toe een beetje clubben en daarnaast Battlefield, Halo MCC/5, FH2. GTA5. Ook schijnt er een hele wereld achter mijn deur te zitten.... Ik maak me er geen zorgen over.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het jaar is nog lang, gaat je toch niet lukken. Je doet nu gewoon een Suarez/Maver
Speelde net voor het eerst in 2/3 weken weer even FUT, het is en blijft gewoon een kut spel. Winnen of verliezen ik haal er geen plezier uit. Opnieuw heeft EA Sports het voor elkaar gekregen om een slechter spel neer te zetten.![]()
en wat betekend het dan wel niet? in 1 zucht genoemd worden met maverquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een Suarezje/Mavertje is opgenomen in het algemene FOK FUT! woordenboek. te laat.FML
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hebben ze bij BF4 inmiddels ook 32 player servers? Dan wil ik hem denk ik weer kopen, anders niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Af en toe een beetje clubben en daarnaast Battlefield, Halo MCC/5, FH2. GTA5. Ook schijnt er een hele wereld achter mijn deur te zitten.... Ik maak me er geen zorgen over.
Speelde net voor het eerst in 2/3 weken weer even FUT, het is en blijft gewoon een kut spel. Winnen of verliezen ik haal er geen plezier uit. Opnieuw heeft EA Sports het voor elkaar gekregen om een slechter spel neer te zetten.![]()
suarez loopdquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat betekend het dan wel niet? in 1 zucht genoemd worden met maverFML
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
betekendtquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en wat betekend het dan wel niet? in 1 zucht genoemd worden met maverFML
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou ik snel zijn want vanaf vanaf gaan het waarschijnlijk loodrecht naar beneden.![]()
![]()
Heb nog niet veel BF4 gespeeld. Even googlen en ik kom op 64 player lobby's op de PS4 en XB1quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hebben ze bij BF4 inmiddels ook 32 player servers? Dan wil ik hem denk ik weer kopen, anders niet.
Ach, voor 25 euro BF4, Madden, NFS rivals en wat extra shit is geen geld.![]()
laatste 5 tegendoelpunten gemaakt door: Eminike, Musa, Doumbia (2x), Walcott
Such fun many wow much entertainment![]()
Ja, dat wist ik al. Ik vond die 64 player service echt aids, dus dan hoef ik het nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nog niet veel BF4 gespeeld. Even googlen en ik kom op 64 player lobby's op de PS4 en XB1
Ach, voor 25 euro BF4, Madden, NFS rivals en wat extra shit is geen geld.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: