Mooie foto! Je ziet er afgetraind uit!quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt het wel allemaal! Veel lol gehad, het was mega zwaar, mijn rug is naar de klote, maar het was het waard! Nu minimaal een week rusten.
Dat lijkt maar zo hoor!quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooie foto! Je ziet er afgetraind uit!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
De motivationals waren deze race ook geweldig, overigens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De UHT wordt toch ook gewoon een relaxed toertochtje?quote:Op zondag 21 december 2014 17:44 schreef Guard het volgende:
Zo het zijn er pak em beet 27 a 28 km's geworden.
Mooi rondje gedaan, met 7 man vertrokken, streamnl heeft een shortcut genomen na 15 km (jammer maar wel wijs).
Veel modder weer, en zelfs een beetje obstacle run op het eind, over/onder prikkeldraad en over hekken klimmen.
Weihenstephaner (alc vrij) smaakte goed achteraf![]()
Ik ben wel klaar voor de UHT
Dat ligt eraan hoeveel detours je wil nemenquote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
De UHT wordt toch ook gewoon een relaxed toertochtje?
Dit was ook een redelijk relaxt toertochtje hoor, als moesten we soms wel even de voorsten wat tot rust manen, maar het was alweer sinds Berlijn dat ik nog eens zo'n afstand gelopen hebquote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef YUR het volgende:
[..]
De UHT wordt toch ook gewoon een relaxed toertochtje?
Over detours gesproken, ik denk dat het handig is dat de mensen die een navi functie op hun horloge hebben ook de gpx van de UHT erin zetten, we hadden vandaag twee navigators en dan ging het nog wel eens misquote:Op zondag 21 december 2014 18:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel detours je wil nemen. Maar ik stel voor om er een relaxed toertochtje van te maken ja.
Vandaag weer 25km over wisselend terrein, in 2,5 uur.
ik zat eerst te denken aan stroopwafelkruimels.quote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef Guard het volgende:
Lekker, maar van mij mogen het ook gewoon hele boterhammen zijn hoor.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik zat eerst te denken aan stroopwafelkruimels.
Neem een rijsttafel mee!quote:Op zondag 21 december 2014 20:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ik zat eerst te denken aan stroopwafelkruimels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |