Very nicequote:Op dinsdag 2 december 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.digdeepraces.co.uk/PeakDistrict/IntroUltradeze staat dus voor 2015 op de kalender hier
![]()
Nah...veel beter kun je ze bijna niet krijgen iddquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dichtbij huis ook! 15 mijl rijden ofzoda's nog eens een intapultra!
Leek me wel grappig... maar 75! euro voor een clinicquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.trailrunning-e(...)Experience/Home.html
Na 14 december EUR 90... Snel beslissen dus!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leek me wel grappig... maar 75! euro voor een clinic
Krijg je er een paar schoenen bij ofzo?
Snelle beslissing genomen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:00 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Na 14 december EUR 90... Snel beslissen dus!
Ene voet voor de andere voet zetten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef Murmeli het volgende:
Beetje duur ja. Jammer want ik wil nog wel wat trailtips/les/aanwijzingen
Oh, moet het zo?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ene voet voor de andere voet zetten.
Niet vallen.
Ik zag vandaag alweer foto's voorbij komen dat ze aan het lopen was. Ik hoop toch dat die uit de archieven komen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die had een nierinfectie opgelopen
Och, het is nou ook weer geen reden om niet gewoon de Kepler te winnen. Dus misschien valt het iets mee.quote:
Dit keer een beetje over proberen te houden zodat ik links op het trappenpad iedereen kan passerenquote:
Hoera! Modder!quote:Op donderdag 11 december 2014 18:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit keer een beetje over proberen te houden zodat ik links op het trappenpad iedereen kan passeren![]()
Gaat morgen iig wel regenen, dus dat laatste stuk voor dat je weer op het asfalt komt zal wel weer een waar modderparadijs zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |