Geen pijnpunt. Die blijft dan gewoon in de koelkast en kun je de volgende dag alsnog in de oven schuiven en opeten.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie teveel pijnpunten.
* Als je date niet meegaat heb je voor niks die lasagne gemaakt
Een middagje schaatsen doet het altijd goed. Daarna willen ze binnen ergens opwarmen. Easy peasyquote:* Je moet heel vroeg afspreken en haar al rond etenstijd 'mee naar huis lokken'.
Oneens. Werkt bij kapsters tot PhD's. Proevenderwijs ondervondenquote:* Zij hoeft niet heel snugger te zijn om jouw neuk-plan-van-aanpak te doorzien.
Geen drankje op locatie joh. Je moet jezelf wel een beetje onderscheiden.quote:Zeg gewoon dat je voor haar wil koken, dat scheelt dat 'drankje op locatie', eventuele lasagne voor niets en de rest blijft hetzelfde.
Ga het me uitleggen dan.quote:
Ja maar dan is je plan toch mislukt? In jouw aanpak heb je een mogelijkheid dat ze niet meekomt.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen pijnpunt. Die blijft dan gewoon in de koelkast en kun je de volgende dag alsnog in de oven schuiven en opeten.
Als ze niet meegaat heb je het overdag verneukt (quote:Op donderdag 20 november 2014 12:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar dan is je plan toch mislukt? In jouw aanpak heb je een mogelijkheid dat ze niet meekomt.
In mijn aanpak komt ze sowieso omdat we gewoon thuis afspreken. Dus welk plan heeft nu het meest succes?
...Je moet nog zoveel leren Hankie.
Ja iedereen moet doen waar ie zin in heeft natuurlijk. Maar ik ga liever overdag wat voor mezelf doen als het uiteindelijk er toch alleen maar om gaat om iemand in bed te lullen. Beetje zonde van de hele dag anders.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ze niet meegaat heb je het overdag verneukt (), no doubt dat je dr thuis ook niet over de streep getrokken kijgt.
Wat heb je niet begrepen aan ''talking and fucking goes hand in hand''?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:53 schreef Silenus het volgende:
Ja iedereen moet doen waar ie zin in heeft natuurlijk. Maar ik ga liever overdag wat voor mezelf doen als het uiteindelijk er toch alleen maar om gaat om iemand in bed te lullen. Beetje zonde van de hele dag anders.
Als je alleen voor de neukerij gaat is het misschien een beetje veel van het goede jaquote:Op donderdag 20 november 2014 12:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja iedereen moet doen waar ie zin in heeft natuurlijk. Maar ik ga liever overdag wat voor mezelf doen als het uiteindelijk er toch alleen maar om gaat om iemand in bed te lullen. Beetje zonde van de hele dag anders.
Hee je steelt m'n tekst.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jij weet.
Een vrouw bepaalt heus niet op basis van wat drankjes/eten of er geneukt wordt.
Klopt, je krijgt het of je krijgt het niet. Niet veel wat je daar zelf aan kan doen als man, dan zijn wie je bent. Geen kunstjes voor nodig.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jij weet.
Een vrouw bepaalt heus niet op basis van wat drankjes/eten of er geneukt wordt.
Die moest ik opzoekenquote:
Ligt eraan welke versie van jezelf. Ik kan ook als m'n zondagmiddagkater-zelf een date ingaan, maar met bankhangen in m'n trainingsbroek met knallende koppijn ga ik niet ver komen gok ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef Chawi het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt het of je krijgt het niet. Niet veel wat je daar zelf aan kan doen als man, dan zijn wie je bent. Geen kunstjes voor nodig.
[..]
Die moest ik opzoeken
Als jezelf een knappe, grappige, charmante, avontuurlijke etc etc man is dan zeker.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:19 schreef Weissman het volgende:
Oh god, not this shit againniet weer het ''je moet gew jezelf zijn'' argument
Aangezien iedereen een andere definitie heeft van knap/grappig of avontuurlijk slaat het nergens op.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:30 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als jezelf een knappe, grappige, charmante, avontuurlijke etc etc man is dan zeker.
Date dan gewoon vegetarische mannen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mag nooit koken voor dates want ik eet geen vlees en mannen doen daar debiel moeilijk over
True, er is wel een generieke maatstaf. Als jij fatsig, onverzorgd en de hele dag op je zolderkamer loopt te internetten, is het aannemelijk dat vrouwen je niet moeten.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aangezien iedereen een andere definitie heeft van knap/grappig of avontuurlijk slaat het nergens op.
Maar als ik de liefde van mn leven vind verander ik welquote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef Chawi het volgende:
Als je jezelf niet eens kan verzorgen, moet je niet eens willen daten.
Dat doen wijquote:Op donderdag 20 november 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als ik de liefde van mn leven vind verander ik welvoor hem
voor ons
Je krijg het? Sinds wanneer is seks een gift van de vrouw aan de man?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:12 schreef Chawi het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt het of je krijgt het niet. Niet veel wat je daar zelf aan kan doen als man, dan zijn wie je bent. Geen kunstjes voor nodig.
[..]
Die moest ik opzoeken
Zolang ik hem niet in zijn reet mag neuken, krijgt hij het.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je krijg het? Sinds wanneer is seks een gift van de vrouw aan de man?.
Soms vraag ik me af of ik nu zo'n debiel hoog libido heb vergeleken met de rest van de vrouwen, waardoor seks wederzijdse funtime is, of dat er hier zoveel rare vrouwen rondlopen.
haha die zijn er natuurlijk niet gekkie; tenzij gay ofzoquote:Op donderdag 20 november 2014 14:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Date dan gewoon vegetarische mannen.
Hoe moeilijk kan het zijn?
Heel slechte ook, want Weiss kan geen appjes ontvangenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef Chawi het volgende:
Heerlijk voorspelbare reactie, Weiss.
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef Chawi het volgende:
Heerlijk voorspelbare reactie, Chawi.
Sowieso,seks als een gift zien. Right...Als het goed is heb je daar beide lol aan.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je krijg het? Sinds wanneer is seks een gift van de vrouw aan de man?.
Soms vraag ik me af of ik nu zo'n debiel hoog libido heb vergeleken met de rest van de vrouwen, waardoor seks wederzijdse funtime is, of dat er hier zoveel rare vrouwen rondlopen.
Seks is een gift aan elkaar. Het is niet alleen een fysiek iets. Dat is als biefstuk zonder pepersaus.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso,seks als een gift zien. Right...Als het goed is heb je daar beide lol aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |