Klopt, maar dat weet je het is bekend dat Nikkie ver weg woont.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat 26 euro niet eens de reiskosten dekt. 50 euri is de ondergrens.
We spreken ergens halverwege af. Je dacht toch niet dat ik langer dan een uur ging reizen voor een datequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:16 schreef Solique het volgende:
Klopt, maar dat weet je het is bekend dat Nikkie ver weg woont.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
We spreken ergens halverwege af. Je dacht toch niet dat ik langer dan een uur ging reizen voor een date
Wie gaat er dan ook in de randstad wonen. Dan is alles ver weg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, maar dat weet je het is bekend dat Nikkie ver weg woont.
Er zijn mensenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
We spreken ergens halverwege af. Je dacht toch niet dat ik langer dan een uur ging reizen voor een date
Goed maar dat ik dan ga verhuizenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in de randstad wonen. Dan is alles ver weg.
waar ga je heen sol??quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Er zijn mensen
[..]
Goed maar dat ik dan ga verhuizen
Ja ik!quote:
17 uur?? Waar moet je helemaal heen dan??quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik!
Eerste date 2 uur.
Volgende week 17 uur om bij haar te komen.
Is gew naar de hoeren gaan geen optie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik!
Eerste date 2 uur.
Volgende week 17 uur om bij haar te komen.
Klopt, zijn we ook niet meer. Maar ik doelde dan ook op die 2 uur. Valt best mee vind ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is gew naar de hoeren gaan geen optie?
Want als je 17 uur reist voor iemand, dan is het geen date meer, imho. Dan ben je al veel verder dan dat.
Toch?
Geregeld via?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:12 schreef Solique het volgende:
Zondag date gehad, was wel gezellig maar eens afwachten hoe het verder gaat verlopen.
[..]
Dat is relaxt, scheelt ook nog eens geld
Sportschoolquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geregeld via?
FOK? Tinder? paiq?
De kroeg?
Oh is het een man?quote:
nee, vrouw.quote:
quote:
Nog geen vervolg, ze wilde even wat tijd hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
Nog geen vervolg gepland?
Nouja, bij de volgende sportsessie zie je haar weerKan je haar voor een sportsessie thuis uitnodigen
Gelukkig Nikkiequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
![]()
bof jij ff dat ik van Rotterdam hou
hijs wel goed...quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef Weissman het volgende:
The Deezertje is strong in this one;
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |