abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146675358
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Toch een beetje Ross die van Janice te horen krijgt dat hij te zeurderig is, niet?
Ik keek nooit Friends, maar het zal ongetwijfeld een treffend voorbeeld zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_146675459
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, maar ik haar dus ook. Maar heb ondertussen weer een gesprek lopen op SP dus daar zijn de foto's sowieso goedgekeurd.
Wat is SP :? (behalve een politieke partij)?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146675470
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik keek nooit Friends, maar het zal ongetwijfeld een treffend voorbeeld zijn.
Wat een leegte moet je voelen... Kusje op je bolletje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146677433
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor als je iemand niet irritant genoeg vindt om te blokkeren, maar niet interessant genoeg om mee te willen praten. De back-up-boys dus.
De mensen die we Justin noemen dus?
pi_146688655
Ik hoop echt zo dat de eerste vrouw die Deezertje op date vraagt een 50-jarige harige man blijkt te zijn.
pi_146690617
Vreemd hoe dingen lopen. Net nu je een Tinder of Paiq geen blik meer waardig gunt en het hele date gebeuren je de keel uithangt kom je weer iemand tegen van vroegáh waar je ooit heel close mee was. En dat je dan weer eens afspreekt en er ook echt niets van die chemie verloren blijkt gegaan. Integendeel zelfs. Het was alweer een tijdje geleden dat ik een ''date'' had die pak 'm beet 24 uur duurde zonder dat een van beiden ook maar het idee had dat het nu wel weer mooi geweest was.

Aardig doorgehaald vannacht en allebei niet al teveel geslapen, maar het was het verdomme waard. Deze is érg leuk, maar dat wist ik altijd al. Gaat vervolgd worden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_146690886
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vreemd hoe dingen lopen. Net nu je een Tinder of Paiq geen blik meer waardig gunt en het hele date gebeuren je de keel uithangt kom je weer iemand tegen van vroegáh waar je ooit heel close mee was. En dat je dan weer eens afspreekt en er ook echt niets van die chemie verloren blijkt gegaan. Integendeel zelfs. Het was alweer een tijdje geleden dat ik een ''date'' had die pak 'm beet 24 uur duurde zonder dat een van beiden ook maar het idee had dat het nu wel weer mooi geweest was.

Aardig doorgehaald vannacht en allebei niet al teveel geslapen, maar het was het verdomme waard. Deze is érg leuk, maar dat wist ik altijd al. Gaat vervolgd worden.
Tof. ^O^
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_146691029
Goed bezig H_J !
pi_146691102
Nice!
pi_146691117
Thanks! Ik voel me gvd ook echt weer 14 ofzo, de manier waarop mijn mondhoeken omhoog krullen. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_146691266
Geniet ervan, ik doe wel even zuur genoeg voor ons beide. Kan jij even de happy puber uithangen.
pi_146691417
Aaah wat cute! O+ Ik hou van lieve verhaaltjes
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146691783
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Geniet ervan, ik doe wel even zuur genoeg voor ons beide. Kan jij even de happy puber uithangen.
Ik wil die last wel delen hoor. Verzuurde mensen FTW _O_
pi_146692092
Alle lieve verzuurde mensen. Soms moet je 2 jaar wachten, maar dan heb je ook wat *;
Pubert even gezellig mee *O*
  zaterdag 15 november 2014 @ 21:28:14 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146692392
Ik verzuur wel voor twee :7
pi_146692428
Ach ik ben best heel blij en zo en toch ook nog zuur dus dat kan ook gewoon :P Kwestie van lang genoeg op fok rond lopen ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146693308
Hey Pheebs.

pi_146693388
Hier gewoonweg geen ruimte voor cynisme of wat dan ook. Lekker genieten van verwachtingen die ook nog uitkomen :Y

Cue, ik heb je sjaal nog! :@
  zaterdag 15 november 2014 @ 22:02:39 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146693653
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:56 schreef Chawi het volgende:
Dat je m nog niet hebt weggegooid :')
pi_146693907
Ik heb hem naast de kast gehangen en kwam hem met verhuizen weer tegen :7
pi_146695734
Is dit het topic voor verzuurde mensen?
  zondag 16 november 2014 @ 11:04:56 #47
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146705503
quote:

Geniet ervan, gozer! Klinkt goed :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146705569
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Pheebs.

[ afbeelding ]
*O* Mgihgihighg *O*

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 16 november 2014 @ 12:56:00 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_146707316
quote:

Jaaaa, fijn! Vervelend hé, dat het altijd blijkt te kloppen dat je het los moet laten. Maar in dit geval is dat vast niet zo erg :) Enjoy!
  zondag 16 november 2014 @ 12:59:42 #50
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_146707396
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:56 schreef Chawi het volgende:
Hier gewoonweg geen ruimte voor cynisme of wat dan ook. Lekker genieten van verwachtingen die ook nog uitkomen :Y

Zie ik nou weer verbanden of ben ik mijn intuïtie verloren in mijn verzuurde zelf?
Heb jij ook een nieuwe date? Of al een bestaande?

Oh en hier een internetstalker. Even ter beoordeling van de mensen hier:

Hoe vinden jullie het als iemand je ook op een andere datingsite (waar je niet meer komt) heeft gevonden en daar dan eenzelfde berichtje stuurt als op Tinder? Wel met een knipoog naar Tinder maar ja, kweennie. Verder op het eerste gezicht wel een leuke kerel, contact is gewoon normaal etc. Date kan in principe gewoon gepland worden.

Ik word gewoon een beetje paranoïde van die datingsites denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')