Ik keek nooit Friends, maar het zal ongetwijfeld een treffend voorbeeld zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Toch een beetje Ross die van Janice te horen krijgt dat hij te zeurderig is, niet?
Wat is SPquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik haar dus ook. Maar heb ondertussen weer een gesprek lopen op SP dus daar zijn de foto's sowieso goedgekeurd.
Wat een leegte moet je voelen... Kusje op je bolletje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik keek nooit Friends, maar het zal ongetwijfeld een treffend voorbeeld zijn.
De mensen die we Justin noemen dus?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor als je iemand niet irritant genoeg vindt om te blokkeren, maar niet interessant genoeg om mee te willen praten. De back-up-boys dus.
Tof.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vreemd hoe dingen lopen. Net nu je een Tinder of Paiq geen blik meer waardig gunt en het hele date gebeuren je de keel uithangt kom je weer iemand tegen van vroegáh waar je ooit heel close mee was. En dat je dan weer eens afspreekt en er ook echt niets van die chemie verloren blijkt gegaan. Integendeel zelfs. Het was alweer een tijdje geleden dat ik een ''date'' had die pak 'm beet 24 uur duurde zonder dat een van beiden ook maar het idee had dat het nu wel weer mooi geweest was.
Aardig doorgehaald vannacht en allebei niet al teveel geslapen, maar het was het verdomme waard. Deze is érg leuk, maar dat wist ik altijd al. Gaat vervolgd worden.
Ik wil die last wel delen hoor. Verzuurde mensen FTWquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Geniet ervan, ik doe wel even zuur genoeg voor ons beide. Kan jij even de happy puber uithangen.
Geniet ervan, gozer! Klinkt goedquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vreemd hoe dingen lopen. Net nu je een Tinder of Paiq geen blik meer waardig gunt en het hele date gebeuren je de keel uithangt kom je weer iemand tegen van vroegáh waar je ooit heel close mee was. En dat je dan weer eens afspreekt en er ook echt niets van die chemie verloren blijkt gegaan. Integendeel zelfs. Het was alweer een tijdje geleden dat ik een ''date'' had die pak 'm beet 24 uur duurde zonder dat een van beiden ook maar het idee had dat het nu wel weer mooi geweest was.
Aardig doorgehaald vannacht en allebei niet al teveel geslapen, maar het was het verdomme waard. Deze is érg leuk, maar dat wist ik altijd al. Gaat vervolgd worden.
quote:
Jaaaa, fijn! Vervelend hé, dat het altijd blijkt te kloppen dat je het los moet laten. Maar in dit geval is dat vast niet zo ergquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie ik nou weer verbanden of ben ik mijn intuïtie verloren in mijn verzuurde zelf?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:56 schreef Chawi het volgende:
Hier gewoonweg geen ruimte voor cynisme of wat dan ook. Lekker genieten van verwachtingen die ook nog uitkomen
Cue, ik heb je sjaal nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |