OP wordt altijd wat later bijgewerkt, we willen gewoon snel door.quote:
Check!quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
OP wordt altijd wat later bijgewerkt, we willen gewoon snel door.
phil collins als 2e tip danquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
Voornaam van de king of pop met de achternaam van een Britse drummert
je hebt tegenwoordig opladers hequote:Op vrijdag 14 november 2014 01:14 schreef dasorakel het volgende:
Okeeej laptop batterij bijna op.
In het pitoreske scherpenzeel (GLD) speelt een voetbalploeg in het rood wit. Hoe heet die club?
Die trap aflopen. Wie laadt mij op?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig opladers he
Ajaxquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:14 schreef dasorakel het volgende:
In het pitoreske scherpenzeel (GLD) speelt een voetbalploeg in het rood wit. Hoe heet die club?
Mechelenquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:14 schreef dasorakel het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:17 schreef dasorakel het volgende:
Je hebt in andere gemeenten ook rooie tegen de blauwe. De rooie dragen zelfde achternaam
IJSELMEERVOGELS!!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:17 schreef dasorakel het volgende:
Je hebt in andere gemeenten ook rooie tegen de blauwe. De rooie dragen zelfde achternaam
de blonde fascistquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:36 schreef Klaploper het volgende:
Wie vroeg of we meer of minder Marokkanen willen?
Wat wil je dat Oranje anders doet?quote:
Mij een punt geven voor mij goede gedrag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat wil je dat Oranje anders doet?
Verzin maar een leuke! Een denkertje het liefst, geen stom feitje.quote:
Ik ben meer van de gokkertjes sorryquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Verzin maar een leuke! Een denkertje het liefst, geen stom feitje.
Die van Newton was van jou toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:50 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik ben meer van de gokkertjes sorry
Ja meerdere maar ik zit nu in de kroeg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die van Newton was van jou toch?
3 want je hebt hem een uur geleden leeg gegooid.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:50 schreef jatochneetoch het volgende:
hoeveel peuken liggen er in de asbak voor mij?
Lauwquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
3 want je hebt hem een uur geleden leeg gegooid.
Ja hij staat voor mijn neusquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:53 schreef Klaploper het volgende:
0. Weet je anders het antwoord zelf wel?
0 en jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:55 schreef Klaploper het volgende:
hoe vaak ben ik genezen van aids? En wist je dat aids en bier in t9 hetzelfde zijn?
Goedquote:
Verzin een vraag!quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een pure aids hier zeg, het is geen nachtbagger
Het is onzinquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een pure aids hier zeg, het is geen nachtbagger
Zover ik heb begrepen zijn de mods de gene die het meest sc in de nacht. Maargoed ik zal mijn mond houden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Dit is geen SC. Sealtje staat er niet voor niets. "
Ik ook. Oranje lay out zelfs. Jij moet nog plus 1?quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:03 schreef jatochneetoch het volgende:
En iemand de score updaten? Ik zit mobiel
Ja en jijquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:04 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik ook. Oranje lay out zelfs. Jij moet nog plus 1?
Ja, die is heeeeel oud. Die krijg je alleen als je een kuttelefoon zonder touch screen hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |