Ik hoorde altijd een ander:quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van een nachtje slapen verdwijnt roet? Zoals ik gisteren ook al zei:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ten-klappen-op.dhtmlquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En daarvoor werden ook gekleurde Pieten in elkaar geslagen. Het is namelijk niet de eerste keer dat er gekleurde Pieten zijn. De regenboogpieten...
Mani was klaar om haar de grens over te schoppen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooeh, die sluwe feeks van een Diewertje ook weer he
Over de grens van Spanje voor een fijne strandvakantiequote:Op vrijdag 14 november 2014 10:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mani was klaar om haar de grens over te schoppen.
Hoho wacht, wordt duidelijk gemaakt? Dit is een nieuwe twist. Als anti-zwarte piet zei ik vanaf het begin al dat de beste oplossing was wanneer we de negerkarikatuur uit zwarte piet haalden en hem zwart van roet gingen laten zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De meeste kritiek komt volgens mij ook van mensen die niet hebben gekeken. Ze laten zien hoe de Pieten eigenlijk zwart worden, waar de mensen die pro-Zwarte Piet zijn (waaronder ikzelf) juist blij mee moeten zijn en de anti-Zwarte Piet delegatie wordt duidelijk gemaakt dat het dus niet iets racistisch is. Verder pakt het Sinterklaasjournaal het gewoon (zoals gewoonlijk) erg leuk aan
Nou dat laatste is een verzinsel van de laatste jaren hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Over de grens van Spanje voor een fijne strandvakantie
Zwarte Piet = Vrede.
Ik dacht dat ik al oud was, maar jij spant de koon. Mij is nooit iets wijs gemaakt en toch zong ik voor de kachel. Zwarte piet was juist de lieverd (toen al in boekjes) Sint was juist degene die ik eng vondquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat laatste is een verzinsel van de laatste jaren hoor
Vroegah was ZP verre van vrede. Dat was degene voor wie je bang moest zijn, met de roe, en de zak en zo.
Huuuu, als die man voor de deur stond dan huilde ik tranen met tuitenIk was natuurlijk ook een kleine blonde schijterd, dat wel
Of misschien had ik gewoon een slecht geweten en wa sik bang dat ik mee ozu moeten.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat elk land zn dingen heeft en dat als je er woont je er toch mee te maken krijgt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! The horror! We geven onze vrijheden weg mensen!
Het duwt mij in helemaal geen kamp, ik wil gewoon dat die kindertjes een leuke intocht hebben en zich nergens druk om hoeven te maken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit soort dingen duwen me dus in t anti-ZP kamp...
En dit soort dingen verpesten mijn sinterklaasfeest-zin VELE malen meer dan welke kleur piet dan ook.
Tuurlijk niet. Roet is slecht voor een droge huid, logisch dat je je lippen moet bijwerken om die roetlaag te compenseren. Van roet krijg je daarnaast kroeshaar en als beloning voor hun hulp geeft Sinterklaas zijn Pieten de nodige bling zoals gouden oorbellen. Niks negerkarikatuur, anders zouden ze ook geen cadeautjes brengen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoho wacht, wordt duidelijk gemaakt? Dit is een nieuwe twist. Als anti-zwarte piet zei ik vanaf het begin al dat de beste oplossing was wanneer we de negerkarikatuur uit zwarte piet haalden en hem zwart van roet gingen laten zijn.
Want mark my words, die negerkarikatuur is het volgende wat verdwijnt.
Mij wel. Degene met de roe was niet de Sint, dat was de Zwarte Piet. En Zwarte Piet was ook degene die je in de zak zou stoppen als je stout was geweest, weliswaar in opdracht van de Sint... want die had dat stomme alziende harry potter boekquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al oud was, maar jij spant de koon. Mij is nooit iets wijs gemaakt en toch zong ik voor de kachel. Zwarte piet was juist de lieverd (toen al in boekjes) Sint was juist degene die ik eng vond
Mijn eerste herinnering aan Sinterklaas is dat mijn ouders mij dwongen om op de schoot van ZP te zitten, en ik huilde ook tranen met tuiten. Hier is zelfs fotografisch bewijs van.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat laatste is een verzinsel van de laatste jaren hoor
Vroegah was ZP verre van vrede. Dat was degene voor wie je bang moest zijn, met de roe, en de zak en zo.
Huuuu, als die man voor de deur stond dan huilde ik tranen met tuitenIk was natuurlijk ook een kleine blonde schijterd, dat wel
Of misschien had ik gewoon een slecht geweten en was ik bang dat ik mee zou moeten.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Tuurlijk niet. Roet is slecht voor een droge huid, logisch dat je je lippen moet bijwerken om die roetlaag te compenseren. Van roet krijg je daarnaast kroeshaar en als beloning voor hun hulp geeft Sinterklaas zijn Pieten de nodige bling zoals gouden oorbellen. Niks negerkarikatuur,
quote:anders zouden ze ook geen cadeautjes brengen.
FOK!...een lichtend baken in de duistere wereld van media en journalistiek. Als ik b.v. naar de publieke omroepen kijk zie ik bijna alleen maar Pietenhaters voorbij komen. Het lijkt wel alsof heel Nederland tegen Zwarte Piet is terwijl enquêtes nou juist het tegenovergestelde laten zien. Het doet goed om te zien dat niet elke krant, omroep of website als loopse honden achter de politiek correcte elite aanrennen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedenk wel dat die jaarlijkse banner die er standaard een paar maanden opstaat er komt ipv de gewone reclamebanner.
Fok! laat dus bewust een hoop geld liggen om hun waardering voor zwarte piet te tonen.
Respect
Kenneth Vermeer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:40 schreef ietjefietje het volgende:
En wie hier gaat dan als gekleurde piet naast die zwarte pieten lopen?, je zou wel gek zijn om je voor dat karretje te laten spannen, laat die Vermeer zelf zijn koppie maar paars verven en de consequenties afwachten.
Het zijn niet mijn vrienden. En ik ben het trouwens ook met Anouk eens dat er veel mensen zijn die deze discussie aangrijpen om hun racistische gevoelens eens even te uiten. Er is hier in de buurt bij mij ook een vrouw die altijd de mond vol heeft van "buitenlanders dit. buitenlanders dat" die nu allemaal zwarte pieten op haar raam heeft geplakt. Hoe triest....quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:24 schreef maan_man het volgende:
[..]
Good for you bro, maar nu ga ik lekker slapen. Nog 2 nachtjes slapen en dan komen onze zwarte vrienden weer naar Nederland.
Geniet ervan!
Je snapt dat dit bericht veel mooier zou zijn MET die foto hequote:Op vrijdag 14 november 2014 10:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn eerste herinnering aan Sinterklaas is dat mijn ouders mij dwongen om op de schoot van ZP te zitten, en ik huilde ook tranen met tuiten. Hier is zelfs fotografisch bewijs van.
LOL. FOK staat juist aan de andere kant van deze discussie puur en alleen omdat de eigenaar deze kant kiest. Wat zijn verdere motieven zijn weet je niet. Dus niks lichtend baken, gewoon 1 bepaalde kant van de discussie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
FOK!...een lichtend baken in de duistere wereld van media en journalistiek. Als ik b.v. naar de publieke omroepen kijk zie ik bijna alleen maar Pietenhaters voorbij komen. Het lijkt wel alsof heel Nederland tegen Zwarte Piet is terwijl enquêtes nou juist het tegenovergestelde laten zien. Het doet goed om te zien dat niet elke krant, omroep of website als loopse honden achter de politiek correcte elite aanrennen.
Dat hebben ze toch al gedaan door die regenboogpieten op te voeren?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:31 schreef tong80 het volgende:
Ondanks deze beangstigende boodschap weigert hij de drie gekleurde pieten te laten vervallen. 'Dan zouden we toegeven aan de wil van een stel idioten.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |