BSNquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:54 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Nummers, die zeggen waar je vandaan komt enzo
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
Je Maitendrai en het betekent ik zal handhaven
Dat is dus ook het laatste G, maar die dombo van een BT met zijn slechte vragen weet niet dat er meerdere onderaan isquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Er staat meer dan alleen je BSN, BSN staat alleen op het einde
kk wat ben jij een mongool.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is dus ook het laatste G, maar die dombo van een BT met zijn slechte vragen weet niet dat er meerdere onderaan is
O is het er zo één...quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is dus ook het laatste G, maar die dombo van een BT met zijn slechte vragen weet niet dat er meerdere onderaan is
Ow kit maar ik dacht het welquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Dat staat er bij mij niet..
Goede editquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zegt degene die dacht dat kiev in moskou ligt hahahahahahaha
Doe normaal of ga weg, niemand zit hier op te wachtenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heel KLB kotst heb uit en nu gaat die hier met die quiz stoer lopen doen. En dan stiekem mij 'uitschelden' in dm. Triest ventje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Er zit oud zeer tussen Blauwetijger en Isaac.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe normaal of ga weg, niemand zit hier op te wachten
Ik ben in tussentijd 5 uur wezen zuipen en je zit er nog meer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee ik vind jou gewoon een dom ventjequote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heel KLB kotst heb uit en nu gaat die hier met die quiz stoer lopen doen. En dan stiekem mij 'uitschelden' in dm. Triest ventje.
Ik zal even uitleggen dat het over voetbalclubs ging. En dan Dynamo Kiev een Voetbalclub is en Moskou ook een club heeft met Dynamo. Verder boeit voetbal mij niet en jij nog veel minder achterlijke hondenstoma dat je bent.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe normaal of ga weg, niemand zit hier op te wachten
Ik mag m wel, zeker na dat hilarische filmpje gisterenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:59 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen op FOK! heeft oud zeer met Isaac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |