abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146732649
Oke excuses voor het opnieuw opbrengen dan.
pi_146732658
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:15 schreef Anoonumos het volgende:
Oke excuses voor het opnieuw opbrengen dan.
:D Geeft niet
pi_146734420
quote:
10s.gif Op maandag 17 november 2014 01:12 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Gaat vast helemaal mis.
Ja, sowieso. Eerst groep dacht om vier uur klaar te zijn, uiteindelijk waren ze om half zeven pas klaar. :') Hun gist groeide niet of zo. Ben benieuwd dus, wil wel een beetje op tijd thuis zijn eigenlijk.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146736555
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:09 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik heb vooralsnog ook nauwelijks wat hoeven te lezen. Vanaf Januari krijg ik echter het vak Brein (Cognitive Neuroscience) en dat boek schijnt vrij dik te zijn. Ik moet er binnenkort ook aan geloven :'(
Dat lijkt mij zo reuze interessant hé. _O_
pi_146736601
Oké, saai. :')
pi_146736615
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 10:52 schreef Rezania het volgende:
Oké, saai. :')
:')
pi_146736821
Neuroscience _O_
  maandag 17 november 2014 @ 11:21:20 #233
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146737284
Ben weer terug in de autistenbunker hoor, manmanman :r
pi_146738430
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')
Ik doel op mijn practicum.
pi_146738438
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 11:02 schreef OllieWilliams het volgende:
Neuroscience _O_
Deze man weet.
pi_146740206
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 21:09 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik heb vooralsnog ook nauwelijks wat hoeven te lezen. Vanaf Januari krijg ik echter het vak Brein (Cognitive Neuroscience) en dat boek schijnt vrij dik te zijn. Ik moet er binnenkort ook aan geloven :'(
Jij doet toch kunstmatige intelligentie? Wat zijn hiervan de inhoudelijke aspecten? Soort bioinformatica?

Bioinformatica trekt mij namelijk wel aan. Ik ben erg geïnteresseerd in optimalisatie zaken, voorbeeldje:

Je hebt 10 000 personen. Deze personen staan onderling in verbinding. Hoe verbind ik persoon A en persoon XYZ het snelst met elkaar? Maar ook: je hebt een datacenter met 50 000 servers. Daarnaast heb je een ander datacenter 500 km verderop, hoe verbind ik server XYZ het snelst en meest efficïent met server ABC in het tweede datacenter?

Daarnaast spreekt iets als DNA analyse mij ook aan: een paar weken geleden hadden onderzoekers van MIT en Harvard een model ontworpen waarin de gevolgen van het veranderen van een bepaald gen werden gemodelleerd. Da's natuurlijk erg leuk om te maken.

Mijn gevoel zegt dat dit meer wiskundige en informatica-achtige problemen zijn, dan echt AI onderwerpen. Klopt dit?
pi_146740221
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef netchip het volgende:

[..]

Jij doet toch kunstmatige intelligentie? Wat zijn hiervan de inhoudelijke aspecten? Soort bioinformatica?

Bioinformatica trekt mij namelijk wel aan. Ik ben erg geïnteresseerd in optimalisatie zaken, voorbeeldje:

Je hebt 10 000 personen. Deze personen staan onderling in verbinding. Hoe verbind ik persoon A en persoon XYZ het snelst met elkaar? Maar ook: je hebt een datacenter met 50 000 servers. Daarnaast heb je een ander datacenter 500 km verderop, hoe verbind ik server XYZ het snelst en meest efficïent met server ABC in het tweede datacenter?

Daarnaast spreekt iets als DNA analyse mij ook aan: een paar weken geleden hadden onderzoekers van MIT en Harvard een model ontworpen waarin de gevolgen van het veranderen van een bepaald gen werden gemodelleerd. Da's natuurlijk erg leuk om te maken.

Mijn gevoel zegt dat dit meer wiskundige en informatica-achtige problemen zijn, dan echt AI onderwerpen. Klopt dit?
Wat voor studie doe jij?
pi_146740257
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat voor studie doe jij?
Geen. Ik ben nog een vwo'er. ;)

Wiskunde/natuurkunde/bioinformatica spreken me op dit moment aan. Om een weloverwogen beslissing te maken, probeer ik van zoveel mogelijk exacte studies iets te weten te komen. ;)
pi_146740277
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:22 schreef netchip het volgende:

[..]

Geen. Ik ben nog een vwo'er. ;)

Wiskunde/natuurkunde/bioinformatica spreken me op dit moment aan. Om een weloverwogen beslissing te maken, probeer ik van zoveel mogelijk exacte studies iets te weten te komen. ;)
Welk jaar zit je?
pi_146740310
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Welk jaar zit je?
Vierde (gymnasium). Ik heb dus nog wel even, maar het is een vrij belangrijke keuze, en daarom ben ik me ook alvast aan het oriënteren.
pi_146740316
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:24 schreef netchip het volgende:

[..]

Vierde (gymnasium). Ik heb dus nog wel even, maar het is een vrij belangrijke keuze, en daarom ben ik me ook alvast aan het oriënteren.
Zo, respect hoor. ^O^
pi_146743854
Even snel een vraagje over kinematica (ik had pw vandaag):

Stel je hebt s(t) = sin(t), is v(t) dan positief tussen 0 en 1/2*pi? En is v(t) gelijk aan nul op 1/2*pi? En nu komt het, is v(t) negatief op D = [1/2*pi, 1/2*pi]?

Edit: ik heb 't even uitgeprobeerd en 't blijkt zo te zijn. Yay.

[ Bericht 3% gewijzigd door netchip op 17-11-2014 15:41:57 ]
  maandag 17 november 2014 @ 16:47:11 #243
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_146746289
Uhm, je weet dat v(t) = d s(t)/ dt? En dat de afgeleide van sin x = cos x? Want dan valt er weinig aan uit te proberen toch? :p
pi_146746765
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 16:47 schreef Gentianella het volgende:
Uhm, je weet dat v(t) = d s(t)/ dt? En dat de afgeleide van sin x = cos x? Want dan valt er weinig aan uit te proberen toch? :p
Uh huh. :) Maar op een pw ben ik altijd gestrest en schrijf ik domme dingen op. :X Zo kwam het een moment in me op dat de snijpunten met de x-as van s(t) de punten waren waar de snelheid nul is, maar dat is natuurlijk stom. Gelukkig kwam ik daar op tijd achter. :P

Verder heb ik de gemiddelde netto kracht ergens berekend, terwijl ik de netto kracht op dat punt moest gebruiken (we kregen een v,t grafiek, en ik had over het hoofd gezien dat de versnelling de afgeleide is). Ook op de fiets pas achtergekomen. Zo stom. :'(
  maandag 17 november 2014 @ 17:08:03 #245
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146746960
pw? profielwerkstuk? practisch werk? penetrante wankerlucht?
pi_146747038
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:08 schreef MrStalin het volgende:
pw? profielwerkstuk? practisch werk? penetrante wankerlucht?
_O-

Proefwerk. :)
pi_146748503
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 10:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat lijkt mij zo reuze interessant hé. _O_
Mij ook hoor. Cognitive Neuroscience is een van de masters die op mijn lijstje staat :P
pi_146748930
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 13:20 schreef netchip het volgende:

[..]

Grappig dat je nu juist een typische AI probleem noemt :)

Maar nu een uitgebreider antwoord:

De grens tussen wat informatica of AI is, is extreem vaag. Wat vroeger AI was, wordt nu als informatica gezien. Compiler constructie is een mooi voorbeeld daarvan. Een groot deel van de informatici ziet AI ook als een onderdeel van de informatica. In de AI is optimalisatie heel erg belangrijk. Praktisch alle problemen die AI'ers willen oplossen zijn NP-hard. Je hebt dus optimalisatie-technieken nodig om een beetje goede oplossingen te krijgen. Jouw voorbeelden zijn typisch voorbeelden van klassieke AI. Namelijk, het vinden van het kortste/meest optimale pad in een graaf. Voorzover ik weet is er wel een link tussen AI en bioinformatica. In de bioinformatica heb je volgens mij te maken met gigantische datasets, die geanalyseerd kunnen worden door computers met machine learning -en datamining technieken.
pi_146749080
Klinkt veel meer als een OR probleem, maar dat kan aan mij liggen.
pi_146749302
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:59 schreef ufopiloot12 het volgende:

[..]

Mij ook hoor. Cognitive Neuroscience is een van de masters die op mijn lijstje staat :P
_O_
  maandag 17 november 2014 @ 18:37:20 #251
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_146749620
Ik word helemaal gaar van analyse op de TU :')
Wat een boel herhaling :o
Meow?!
pi_146750454
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:20 schreef Novermars het volgende:
Klinkt veel meer als een OR probleem, maar dat kan aan mij liggen.
Volgens mij overlappen zoeken en optimaliseren in de AI en OR ook behoorlijk veel.
pi_146754216
Ik wil vakantie.
pi_146755093
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:38 schreef Mitsu het volgende:
Ik wil vakantie.
vakantie kun je nemen
pi_146755151
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

vakantie kun je nemen
Ware het niet zo dat ik gewoon verplicht project had.
pi_146755237
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 20:59 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ware het niet zo dat ik gewoon verplicht project had.
boeie volgend jaar weer een kans, je moet ook es aan jezelf denken en je losvechten van het slavenbestaan
pi_146757513
Het bedrijf wat de OLE (OSASE (nogal een hyperige naam voor wat het is :')), een soort van Blackboard) verzorgt voor 'mijn' universiteit heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Sinds een aantal weken kon ik niet de folder met documenten van het vak openen m.u.v. de vakken die ik in deze periode volg omdat die in een apart hoekje staan en op een andere manier worden geopend. Ik zag steeds het herladen van de pagina en verder niets. Ik probeer het dus maar eens even uit met Chrome. Ook bij Chrome opent het niet. Ineens valt het mij op dat ik een melding krijg dat een popup is geblokkeerd. :%
Anno 2014 iets zakelijks openen met een popup. Hallo softwareboeren, browsers blokkeren die tegenwoordig standaard aangezien paarse broeken dragende mensen veel rotzooi lieten openen met popups. :N

Van de positieve kant, je kan nu in ieder geval voor de vakken die je in die periode volgt vanuit de root, na inloggen, de folders openen, vroeger moest je dan eerst nog een andere pagina laden en het betreffende vak zoeken in de lijst met eerder gevolgde vakken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146757866
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

boeie volgend jaar weer een kans, je moet ook es aan jezelf denken en je losvechten van het slavenbestaan
Nah, nominaal is normaal :')
Iig voor io moet dat kunnen vind ik.
pi_146757925
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 18:37 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik word helemaal gaar van analyse op de TU :')
Wat een boel herhaling :o
Dan zou ik het eerder calculus noemen dan analyse. ;)
Het lijkt herhaling maar het probleem is dat je het op het VWO niet goed (niet volledig en niet op de juiste manier) krijgt aangeleerd en dat ze daardoor bij 0 moeten beginnen. Zie dat je voldoende oefeningen maakt, afhankelijk van welke variant jij volgt zouden die best wel eens wat lastiger kunnen zijn (wat je op het examen krijgt) dan dat jij bent gewend.
#NoDAPL
pi_146758060
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nah, nominaal is normaal :')
Iig voor io moet dat kunnen vind ik.
Het hangt inderdaad sterk van de opleiding af, er zijn een paar opleidingen waarbij de programmaduur niet overeenkomt met de tijd die de meeste studenten nodig hebben, met dank aan het halsstarrige 5 jaar voor alle TU-opleidingen verhaal. Heaven forbid dat je ook eens 6 jaar zou doen. Gek genoeg krijgt farmacie dan wel weer 6 jaar bij 1 uni terwijl de studenten daar aangeven dat het ook best in 5 zou kunnen.
#NoDAPL
pi_146758177
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Jointjes, drugs, je losvechten van het slavenbestaan. Heb jij iets met Reggae en Jamaica? :)
#NoDAPL
pi_146758728
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dan zou ik het eerder calculus noemen dan analyse. ;)
Het lijkt herhaling maar het probleem is dat je het op het VWO niet goed (niet volledig en niet op de juiste manier) krijgt aangeleerd en dat ze daardoor bij 0 moeten beginnen. Zie dat je voldoende oefeningen maakt, afhankelijk van welke variant jij volgt zouden die best wel eens wat lastiger kunnen zijn (wat je op het examen krijgt) dan dat jij bent gewend.
KitKat doet de premaster voor EE, dacht ik.
pi_146758886
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:17 schreef netchip het volgende:

[..]

KitKat doet de premaster voor EE, dacht ik.
Van het HBO gekomen dus. Logisch dat ze deze jongens dat laten doen, het niveauverschil kan best groot zijn tussen de diverse scholen. Als het herhaling is heb je er weinig werk aan en dus geen reden voor klagen. Als het herhaling is maar de opgaven zijn moeilijker dan dat je gewend bent (hopelijk het geval) dan is het nuttig besteedde tijd. Hoe dan ook, geen reden om te klagen, lijkt mij.

quote:
Verder heb ik 0,1 punt te laat voor mijn natuurkunde pw om een 10 (afgerond) te staan op m'n rapport. Zo stom. Echt zo'n stomme fout gemaakt.
Dat is goed vervelend ja, vooral als het komt door een moment van gebrek aan concentratie.
#NoDAPL
pi_146758978
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:14 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja ik heb je TR afgevinkt

Ik vond het wel een beetje vaag, maar gezien die site (grote site, niet die persoons' eigen lijkt me) en dat het geen refferal link was begon ik te twijfelen of het wel spam was.

Ik heb diegene nog wel een PM gestuurd
Er stond/staat nog meer spam in SES
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
pi_146759027
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er stond gisteren nog meer spam in SES.
Hmm

Ik vind t altijd wel chill als mensen dat even TR'en, misschien heeft moblo t al weggehaald
pi_146759049
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hmm

Ik vind t altijd wel chill als mensen dat even TR'en, misschien heeft moblo t al weggehaald
Ik had het aangegeven via TR dus het zou best kunnen dat zij dat heeft weggehaald.
#NoDAPL
pi_146759125
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had het aangegeven via TR dus het zou best kunnen dat zij dat heeft weggehaald.
Oh dat zal dan wel :Y

Ik kan me het niet herinneren namelijk
pi_146759356
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jointjes, drugs, je losvechten van het slavenbestaan. Heb jij iets met Reggae en Jamaica? :)
zou mezelf niet als rastafari willen bestempelen
pi_146759392
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het hangt inderdaad sterk van de opleiding af, er zijn een paar opleidingen waarbij de programmaduur niet overeenkomt met de tijd die de meeste studenten nodig hebben, met dank aan het halsstarrige 5 jaar voor alle TU-opleidingen verhaal. Heaven forbid dat je ook eens 6 jaar zou doen. Gek genoeg krijgt farmacie dan wel weer 6 jaar bij 1 uni terwijl de studenten daar aangeven dat het ook best in 5 zou kunnen.
Nouja ik vind dat ik io binnen 5 jaar moet kunnen en zo weet ik ook zeker dat meerdere tu studies binnen 5 jaar prima kunnen, maar dan moet je bepaalde opofferingen maken en dat is niet iedereen bereid. Ik denk niet dat het perse van de opleiding afhangt, maar meer van de student.
pi_146759396
maar ik ben blank dus dan zijn dreads ook lelijk
pi_146759528
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:32 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nouja ik vind dat ik io binnen 5 jaar moet kunnen en zo weet ik ook zeker dat meerdere tu studies binnen 5 jaar prima kunnen, maar dan moet je bepaalde opofferingen maken en dat is niet iedereen bereid. Ik denk niet dat het perse van de opleiding afhangt, maar meer van de student.
Bij de ene opleiding zijn de opofferingen groter dan bij de andere en heb je meer talent nodig om het in dat tempo te kunnen. Dat is echter niet zo relevant, het punt is dat bij een aantal opleidingen minstens 80% van de studenten die het eerste jaar voldoende studiepunten behaalden niet in staat zijn om het nominaal af te ronden. Dan klopt de opleidingsduur niet en dat lijkt mij te wijten aan halsstarrig beleid dat elke opleiding dezelfde duur krijgt terwijl opleidingen inhoudelijk enorm verschillen. En slecht lobbywerk van de TU's voor die opleidingen, politici zien dat soort dingen nu eenmaal niet uit zichzelf dus moet je lobbyen. :{ .
#NoDAPL
pi_146759592
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bij de ene opleiding zijn de opofferingen groter dan bij de andere en heb je meer talent nodig om het in dat tempo te kunnen. Dat is echter niet zo relevant, het punt is dat bij een aantal opleidingen minstens 80% van de studenten die het eerste jaar voldoende studiepunten behaalden niet in staat zijn om het nominaal af te ronden. Dan klopt de opleidingsduur niet en dat lijkt mij te wijten aan halsstarrig beleid dat elke opleiding dezelfde duur krijgt terwijl opleidingen inhoudelijk enorm verschillen. En slecht lobbywerk van de TU's.
Of aan de mensen die na het behalen van hun bsa gewoon lui worden door het ontbreken van druk.

Ik denk oprecht dat mensen teveel afschuiven op 'het programma' is te zwaar, in plaats van op de opofferingen die ze ervoor moeten maken om het te halen.
pi_146759593
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Nooit goed begrepen waarom.
#NoDAPL
pi_146759625
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Of aan de mensen die na het behalen van hun bsa gewoon lui worden door het ontbreken van druk.
Stel jij nu dat bij die opleidingen 80% van de studenten lui is? ;)
#NoDAPL
pi_146759663
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Sinds wanneer hebben beta,s interesse in wat andere van hen vinden? :P
pi_146759712
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nooit goed begrepen waarom.
past beter bij negers
pi_146759951
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Stel jij nu dat bij die opleidingen 80% van de studenten lui is? ;)
Als ik kijk naar huisgenoten, studiegenoten, vrienden en mensen die ik via m'n vereniging ken: ja. Geen twijfel over mogelijk.
pi_146760415
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 22:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben beta,s interesse in wat andere van hen vinden? :P
het leven is niet altijd wat het lijkt
pi_146760439
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:56 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

het leven is niet altijd wat het lijkt
Whuutt?
pi_146761265
Godver, bloemkool te lang doorgekookt en nu is het niet meer te vreten maar ik heb vitaminen nodig :'(

niet haten op het tijdstip
pi_146761359
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:19 schreef Novermars het volgende:
Godver, bloemkool te lang doorgekookt en nu is het niet meer te vreten maar ik heb vitaminen nodig :'(

bloemkool is sowieso niet te vreten
  maandag 17 november 2014 @ 23:22:55 #282
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_146761371
Ik ben ook net 10 minuten klaar met eten hoor :p ik moest eerst een enorme afwas doen :'( zielig van je vitamines.
pi_146761500
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Mwah, goed gekookt met wat nootmuskaat dan gaat het wel. Ook niet mij favoriete groente, maar het kan erger (witlof :r)
pi_146761566
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef Novermars het volgende:

[..]

Mwah, goed gekookt met wat nootmuskaat dan gaat het wel. Ook niet mij favoriete groente, maar het kan erger (witlof :r)
true, witlof gun je niemand
pi_146761717
Witlof is alleen te kanen als er zoveel kaas en ham omheen zit dat je alleen nog de vette smaak daarvan proeft en geen groente :')
pi_146761746
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:31 schreef Mitsu het volgende:
Witlof is alleen te kanen als er zoveel kaas en ham omheen zit dat je alleen nog de vette smaak daarvan proeft en geen groente :')
Zonder witlof is dat nog beter.
pi_146761782
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 23:32 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Zonder witlof is dat nog beter.
Dat sowieso.
pi_146762213
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:31 schreef Mitsu het volgende:
Met andere woorden, witlof is niet te vreten. :)
Met genoeg kaas en ham (gatver) proef je het niet meer.

Het schijnt dat de meest mensen het slecht bereiden aangezien ze het bittere deel niet goed wegsnijden. Geen idee of dat het wel te eten is als het goed is bereid maar bij mij staat het op een heel kort lijstje met groenten die ik niet eet (witlof en zuurkool).
#NoDAPL
pi_146762253
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Dat valt nogal mee. Het heeft niet zo veel smaak en het is saai maar je kan het gemakkelijk eten. Ik eet het wel zelden aangezien mijn voorkeur uitgaat naar broccoli (betere voedingswaarde). Advies: niet te gaar koken, die bloemkool, dan smaakt die het best.
#NoDAPL
pi_146762295
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:19 schreef Novermars het volgende:

Het is nooit een verkeerd tijdstip om groenten te eten. ;)
Maar eh, heb jij geen wortels, komkommer, radijsjes etc. in huis? Ideaal voor als je een keer moeilijk kan koken aangezien je dat rauw en/of op je brood (radijsjes/komkommer op kaas) kan eten.
#NoDAPL
pi_146762411
Of je kookt je bloemkool en bakt m daarna verder in paneermeel. Dan is t oprecht heel lekker.
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:02:43 #292
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146762631
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Met andere woorden, witlof is niet te vreten. :)
Met genoeg kaas en ham (gatver) proef je het niet meer.

Het schijnt dat de meest mensen het slecht bereiden aangezien ze het bittere deel niet goed wegsnijden. Geen idee of dat het wel te eten is als het goed is bereid maar bij mij staat het op een heel kort lijstje met groenten die ik niet eet (witlof en zuurkool).
Man man, dat bittere deel is er al lang uit gekweekt!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146762667
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is nooit een verkeerd tijdstip om groenten te eten. ;)
Maar eh, heb jij geen wortels, komkommer, radijsjes etc. in huis? Ideaal voor als je een keer moeilijk kan koken aangezien je dat rauw en/of op je brood (radijsjes/komkommer op kaas) kan eten.
Oh, ik had ook gewoon om zes uur kunnen gaan koken, maar daar had ik geen zin in. En heb zelden wortelen, komkommer en radijsjes in huis, en dat is niet omdat ik het vergeet te kopen.
pi_146762678
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:02 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Man man, dat bittere deel is er al lang uit gekweekt!
Zoals ik zei, het is een van de weinige groenten die ik niet eet. Al vele jaren geen ervaring met witlof dus.
#NoDAPL
pi_146762732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:04 schreef Novermars het volgende:

[..]

Oh, ik had ook gewoon om zes uur kunnen gaan koken, maar daar had ik geen zin in. En heb zelden wortelen, komkommer en radijsjes in huis, en dat is niet omdat ik het vergeet te kopen.
Jouw gemis. Serieus, welke groenten ook je voorkeur hebben, het is handig om wat groenten in huis te hebben die je zonder bereiding kan eten. Niet alleen omdat het gemakkelijk is maar het is ook beter om op meerdere momenten groenten te eten en niet alleen bij het avondeten. Door dit soort groenten ook te gebruiken eet je ook 's ochtends en/of 's middags wat groenten. Je kan natuurlijk ook een salade maken maar dat vind ik veel te veel werk gezien de korte houdbaarheid.
#NoDAPL
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:22:35 #296
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_146763089
Komkommer kan je toch nauwelijks groente noemen, het is niet veel meer dan water.
pi_146763168
Huh ik dacht even dat ik in slank zat
Worry is a misuse of imagination
pi_146763497
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 00:22 schreef Gentianella het volgende:
Komkommer kan je toch nauwelijks groente noemen, het is niet veel meer dan water.
Dat geldt voor alle groenten. Het is altijd water met vezels, een heel klein beetje koolhydraten, eiwitten en/of vetten en een miniscule hoeveelheid vitamines en mineralen.

Helaas is de voedingswaarde wel flink gedaald sinds de jaren 50, dat komt doordat we de grond uitputten. Soms zelfs minder dan de helft van de stofjes die we graag willen hebben.
#NoDAPL
  dinsdag 18 november 2014 @ 01:04:53 #299
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_146763742
Maar komkommer smaakt zelfs nauwelijks naar meer dan water. Ik eet het wel eens om iets te eten zonder ongezond te zijn, maar ik geloof niet dat komkommer je nou echt veel oplevert qua gezonds. Dan eet ik liever tomaat.
  dinsdag 18 november 2014 @ 01:15:09 #300
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146763857
Ajoh, komkommer gewoon beetje lekker maken; zoetzuur, beetje peper en zout, nom :9
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')