abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2014 @ 00:11:13 #201
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_146830102
Wat doet dat Engels Voice-over pakket apart op Origin?

- Hiermee krijg je alle dialogen in het Engels. Dit is een optionele uitbreiding voor je Inquisition-ervaring -

Want als we het niet doen, is alles in het Frans?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_146830277
quote:
10s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:11 schreef The_Substitute het volgende:

- Hiermee krijg je alle dialogen in het Engels. Dit is een optionele uitbreiding voor je Inquisition-ervaring -

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat dat er? Bij mij is alles gewoon in het Engels zonder extra downloads, dus ik zou het niet weten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 20 november 2014 @ 00:21:30 #203
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_146830387
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
Staat dat er? Bij mij is alles gewoon in het Engels zonder extra downloads, dus ik zou het niet weten.

Zal dan misschien zijn, omdat ik Origin, i.t.t. Steam, op NLs heb staan.
pi_146830859
quote:
5s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:21 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zal dan misschien zijn, omdat ik Origin, i.t.t. Steam, op NLs heb staan.
Heeft het niet met de nieuwe feature te maken dat je zelf kan kiezen welk accent jouw character heeft?

http://www.examiner.com/a(...)n-character-revealed
pi_146832894
D-Day voor mij! Wie was zo lucky om hem gister al te ontvangen?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
  donderdag 20 november 2014 @ 08:17:28 #206
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_146833094
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:39 schreef NothingHappened het volgende:
Heeft het niet met de nieuwe feature te maken dat je zelf kan kiezen welk accent jouw character heeft?

http://www.examiner.com/a(...)n-character-revealed
Zoiets lijkt me toch gewoon standaard bij het spel te moeten zitten.
pi_146833532
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:50 schreef Plus1 het volgende:
D-Day voor mij! Wie was zo lucky om hem gister al te ontvangen?
Dinsdag :)
pi_146834165
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:01 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dinsdag :)
Maandag.
pi_146834807
quote:
10s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maandag.
Baas boven baas :+
pi_146834974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:10 schreef Cikx het volgende:

[..]

Baas boven baas :+
Maar jij bent wel al verder geloof ik. :P Ik heb pas 8 uur gespeeld volgens Origin.
pi_146835062
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar jij bent wel al verder geloof ik. :P Ik heb pas 8 uur gespeeld volgens Origin.
Haha moeilijk te zeggen, aangezien je zo veel kanten op kan en quests hebt.
Ik heb nog niet kunnen vinden waar ik kan zien hoelang ik gespeeld heb op de PS4, weet wel dat ik hem vandaag na school en morgen helemaal kapot ga spelen. :D
pi_146835078
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:23 schreef Cikx het volgende:

[..]

Haha moeilijk te zeggen, aangezien je zo veel kanten op kan en quests hebt.
Ik heb nog niet kunnen vinden waar ik kan zien hoelang ik gespeeld heb op de PS4, weet wel dat ik hem vandaag na school en morgen helemaal kapot ga spelen. :D
Ik heb morgen ook vrij, gamedag dus. *G*
pi_146835087
En ik heb Vivienne nog niet eens, dus je bent wel verder. :+
pi_146835141
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:24 schreef Rezania het volgende:
En ik heb Vivienne nog niet eens, dus je bent wel verder. :+
Ben volgens mij alweer vrij snel weg gegaan uit The Hinterlands en even de main quest gespeeld, straks ga ik maar eens naar Redcliffe. :7
pi_146835449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:26 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ben volgens mij alweer vrij snel weg gegaan uit The Hinterlands en even de main quest gespeeld, straks ga ik maar eens naar Redcliffe. :7
Bevalt wel zo te horen he :D
De postbode is onderweg!...can't wait
pi_146835823
Speedtest geeft aan download snelheid 7.1 mb en met dragon age krijg ik amper 1.90mb pfff gister computer aan laten staan met de hoop dat het klaar zou zijn. Mooi niet dus. Gestrand op 15%.

Nog 3 uur wachten voordat ik hem binnen heb.
pi_146837914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:26 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ja, ik wilde eigenlijk ook snel verder gaan met de mainquest, maar toen zag ik staan dat je het beste level 7 kan zijn en ging ik maar terug naar de Hinterlands.

Trouwens, de Hinterlands is echt groot, en dat is dan de kleinste regio hè. _O_ Ben ook al die draak van alle filmpjes tegengekomen, snel weer weggerend. :D
pi_146839171
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, ik wilde eigenlijk ook snel verder gaan met de mainquest, maar toen zag ik staan dat je het beste level 7 kan zijn en ging ik maar terug naar de Hinterlands.

Trouwens, de Hinterlands is echt groot, en dat is dan de kleinste regio hè. _O_ Ben ook al die draak van alle filmpjes tegengekomen, snel weer weggerend. :D
Tussen level 4 en 7 ;) maar je kunt er gewoon heen gaan, slaat eigenlijk nergens op dat advies :P
Ben benieuwd, zometeen weer verder!
pi_146840705
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:14 schreef Cikx het volgende:

[..]

Tussen level 4 en 7 ;) maar je kunt er gewoon heen gaan, slaat eigenlijk nergens op dat advies :P
Ben benieuwd, zometeen weer verder!
En dus het beste level 7. :P Vanavond ga ik ook gewoon, ben die waslijst aan quests in de Hinterlands nu wel even zat. _O-
pi_146840864
Verdomme in Val Royeaux is er zo'n merchant die
SPOILER
pi_146840994
Kut ik moet ik topic gaan ontwijken vanaf nu
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 20 november 2014 @ 14:29:20 #222
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_146841118
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:25 schreef Seam het volgende:
Kut ik moet ik topic gaan ontwijken vanaf nu
Niet zolang iedereen spoilers gebruikt.
pi_146842221
Begonnen als Human Rogue. Dual wielded gekozen. Nu net in Haven. Speelt heerlijk weg, al is de tactical camera even wennen.
pi_146843458
Heb nu zoveel toffe party members, wil iedereen meenemen :(
  donderdag 20 november 2014 @ 16:20:39 #225
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_146844526
Nog niet eens begonnen, nog bezig met m'n character, sta ik ineens weer terug op Windows.

Veelbelovend begin.
pi_146845559
Wat een DRAMA dat character builden. Ben al drie keer overnieuw begonnen en nog zie ik eruit als een josti :'(
pi_146846062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:56 schreef NothingHappened het volgende:
Wat een DRAMA dat character builden. Ben al drie keer overnieuw begonnen en nog zie ik eruit als een josti :'(
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? _O-
pi_146847526
Al 3 uurtjes aan het spelen, wat een BAZEN spel _O_ gewoon questen in hinterlands en main quest amper aan begonnen. _O_ En holy fuck deze plek is groot, je denkt aaight ik maak progress, nope map wordt groter :''''')
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_146848252
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:13 schreef Bredemug het volgende:
Al 3 uurtjes aan het spelen, wat een BAZEN spel _O_ gewoon questen in hinterlands en main quest amper aan begonnen. _O_ En holy fuck deze plek is groot, je denkt aaight ik maak progress, nope map wordt groter :''''')
Absoluut, hele middag wezen questen in The Hinterlands, 42 power, wat agents en 3 unique items vergaard en je hebt echt het gevoel dat je Inquisition steeds sterker wordt. :D
pi_146848365
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:14 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar dan? _O-
Nou weet ik eigenlijk niet. Ze zien er buiten anders uit dan in de winkel zeg maar. En jezus het is gelukt hoor *O* Op de downoogjes na lijkt ze verder aardig op mij. Nu spelen! Yeeeeehaaaaaw :P
  donderdag 20 november 2014 @ 19:51:33 #231
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_146850502
Boh, zin in Inquisition nu _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_146850758
Berichten klinken veelbelovend :9 Volgende week haal ik em.
Conscience do cost.
pi_146852170
Echt, het figuur dat de facepaint heeft ontworpen. :')
SPOILER
_O- Mijn character btw. :P
pi_146852274
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
SPOILER
Hahaha _O- De Qunari zijn wel echt vet. Als het goed is, zijn dat de "helmen" voor dat ras toch? Kun je in de menu's uitzetten als je het storend vind :P
  donderdag 20 november 2014 @ 20:55:21 #235
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_146852313
quote:
10s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:11 schreef The_Substitute het volgende:

SPOILER
:@ misschien heb je wel Nederlandse stemmen met Jim Bakkum, Jamai, Georgina Verbaan en Chantal janzen
pi_146852382
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
SPOILER
Rock and roll all night!
pi_146852393
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:53 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hahaha _O- De Qunari zijn wel echt vet. Als het goed is, zijn dat de "helmen" voor dat ras toch? Kun je in de menu's uitzetten als je het storend vind :P
Oh, dat wist ik nog niet, denk dat ik dat maar doe. :o
SPOILER
Zo ziet het er namelijk helemaal debiel uit. :') _O-
pi_146852557
Kan je bij de character build weer codes invoeren? Bij Mass Effect was dat geniaal, het gezicht van Chuck Norris enzo :P
  donderdag 20 november 2014 @ 21:28:38 #239
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_146853493
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik nog niet, denk dat ik dat maar doe. :o
SPOILER
Zo ziet het er namelijk helemaal debiel uit. :') _O-
:')_!

Kan je ook uit stemmen kiezen?
pi_146853667
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 21:28 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:')_!

Kan je ook uit stemmen kiezen?
Ja, Brits en Amerikaans.
pi_146853738
Iemand enig idee waar ik de Collector's Edition kan kopen behalve op Ebay (waar ze 400 dollar voor vragen :')? )
Lol.
pi_146853802
Ik wil spelen :9~
pi_146856038
Het spel laadt te snel, kan niet eens rustig wat tekst lezen tijdens het laden. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Rezania op 20-11-2014 23:05:26 ]
pi_146856171
6 uur lang nu in hinderlands , nog steeds niet verder gegaan met main quest, maar heb nu wel eindelijk een mount! WEEHEEE HORSEE _O_ _O_ _O_
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_146856330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:43 schreef Bredemug het volgende:
6 uur lang nu in hinderlands , nog steeds niet verder gegaan met main quest, maar heb nu wel eindelijk een mount! WEEHEEE HORSEE _O_ _O_ _O_
Kom erachter dat ik mijn mount eigenlijk nooit gebruik. :o
pi_146856990
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 22:48 schreef Cikx het volgende:

[..]

Kom erachter dat ik mijn mount eigenlijk nooit gebruik. :o
Het is best chill als je een lange afstand moet afleggen waar je nog geen camp hebt iig, ben het namelijk zat om elke keer elfroot te looten nu. Heb er volgens mij 100 miljoen van :'')
pi_146857097
Fuck it ik ga hem gewoon kopen, ben er klaar mee. Te veel positieve reacties _O_
pi_146857448
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:06 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Het is best chill als je een lange afstand moet afleggen waar je nog geen camp hebt iig, ben het namelijk zat om elke keer elfroot te looten nu. Heb er volgens mij 100 miljoen van :'')
Klote elfroot ja. :') Ik craft ook niks, ben ik niet gewend en zo geweldig is het spul dat ik kan maken niet.
pi_146857621
Sta je dan rustig een boek te lezen, word je van de balustrade afgeknald :D

donderdag 20 november 2014 @ 23:32:55 #250
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_146857908
Vanavond gekocht voor de X360. Ik dacht dat-ie morgen uitkwam, maar ik ging na school even langs de MediaMarkt en ze hadden 'm al. ^O^

Ik was niet helemaal zeker van mijn zaak, want er zijn veel mensen met de last-gen versie die melding maken van verschrikkelijke graphics en dan heb ik het ook echt over PS2-kwaliteit bijna. Het lijkt me dat het een soort bug is, dat in sommige gevallen de game de textures niet kan laden, maar zoiets is wel flink balen natuurlijk.

Niet iedereen heeft er echter last van, dus ik besloot de gok te wagen en ik kan, na een minuutje of tien spelen (heel weinig, ik weet het) met enige voorzichtigheid zeggen dat ik geluk heb gehad. De game ziet er op zich heel goed uit voor een last-gen game en de character models van Cassandra, Varric en dergelijke zijn dik in orde, maar texture popup is overduidelijk aanwezig. Planten en dergelijke rotzooi laden vaak pas als je er al bijna op staat. Sommige textures op background NPC's ontbreken gedurende cutscenes en ik heb één keer gehad dat een model helemaal niet geladen werd. Hoewel het slordig staat, zijn het tot nu toe relatief kleine issues. Zoals gezegd lijken de ontbrekende textures me een bug (ook omdat lang niet alle last-gen versies er last van hebben), dus ik hoop dat het gepatcht kan worden.

Zo ziet mijn elfje eruit, excuus voor de brakke fotokwaliteit:

SPOILER
Lang niet slecht al zeg ik het zelf. Alleen dat haar. Man, niet normaal hoe glanzend. Met bruin haar valt het nog wel mee, maar zodra je voor licht gaat... té slecht gewoon. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')