Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:56 schreef NothingHappened het volgende:
Wat een DRAMA dat character builden. Ben al drie keer overnieuw begonnen en nog zie ik eruit als een josti
Absoluut, hele middag wezen questen in The Hinterlands, 42 power, wat agents en 3 unique items vergaard en je hebt echt het gevoel dat je Inquisition steeds sterker wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:13 schreef Bredemug het volgende:
Al 3 uurtjes aan het spelen, wat een BAZEN spelgewoon questen in hinterlands en main quest amper aan begonnen.
En holy fuck deze plek is groot, je denkt aaight ik maak progress, nope map wordt groter :''''')
Nou weet ik eigenlijk niet. Ze zien er buiten anders uit dan in de winkel zeg maar. En jezus het is gelukt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn character btw.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
Echt, het figuur dat de facepaint heeft ontworpen.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn character btw.
De Qunari zijn wel echt vet. Als het goed is, zijn dat de "helmen" voor dat ras toch? Kun je in de menu's uitzetten als je het storend vind
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:11 schreef The_Substitute het volgende:
Wat doet dat Engels Voice-over pakket apart op Origin?
- Hiermee krijg je alle dialogen in het Engels. Dit is een optionele uitbreiding voor je Inquisition-ervaring -
Want als we het niet doen, is alles in het Frans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien heb je wel Nederlandse stemmen met Jim Bakkum, Jamai, Georgina Verbaan en Chantal janzen
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
Echt, het figuur dat de facepaint heeft ontworpen.Rock and roll all night!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn character btw.
Oh, dat wist ik nog niet, denk dat ik dat maar doe.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:53 schreef lord_bono het volgende:
[..]
HahahaDe Qunari zijn wel echt vet. Als het goed is, zijn dat de "helmen" voor dat ras toch? Kun je in de menu's uitzetten als je het storend vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ziet het er namelijk helemaal debiel uit.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik nog niet, denk dat ik dat maar doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ziet het er namelijk helemaal debiel uit.![]()
_!
Kan je ook uit stemmen kiezen?
Ja, Brits en Amerikaans.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]_!
Kan je ook uit stemmen kiezen?
Kom erachter dat ik mijn mount eigenlijk nooit gebruik.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:43 schreef Bredemug het volgende:
6 uur lang nu in hinderlands , nog steeds niet verder gegaan met main quest, maar heb nu wel eindelijk een mount! WEEHEEE HORSEE![]()
![]()
Het is best chill als je een lange afstand moet afleggen waar je nog geen camp hebt iig, ben het namelijk zat om elke keer elfroot te looten nu. Heb er volgens mij 100 miljoen van :'')quote:Op donderdag 20 november 2014 22:48 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kom erachter dat ik mijn mount eigenlijk nooit gebruik.
Klote elfroot ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:06 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Het is best chill als je een lange afstand moet afleggen waar je nog geen camp hebt iig, ben het namelijk zat om elke keer elfroot te looten nu. Heb er volgens mij 100 miljoen van :'')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang niet slecht al zeg ik het zelf. Alleen dat haar. Man, niet normaal hoe glanzend. Met bruin haar valt het nog wel mee, maar zodra je voor licht gaat... té slecht gewoon.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |