Met een grote vleesvork misschien? Of eetstokjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Zoals je het normaal met vork en lepel zou doen maar dan in het groot en dan voorzichtig neerleggen?
Jawel, maar ik kan me best voorstellen dat als je dat voor het eerst doet en in je hoofd hebt gehaald dat het zo moet worden dat je er dan lang mee bezig bent, en het belangrijkste uit het oog verliest. Sowieso moet spaghetti snel uit de pan in de mond.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:13 schreef RobinOok het volgende:
Met voorverwarmde borden valt dat reuze mee.
Eerst oefenen anders met die cheap-ass spaghettiquote:Op donderdag 13 november 2014 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan me best voorstellen dat als je dat voor het eerst doet en in je hoofd hebt gehaald dat het zo moet worden dat je er dan lang mee bezig bent, en het belangrijkste uit het oog verliest. Sowieso moet spaghetti snel uit de pan in de mond.
Uiteraard ga ik eerst even oefenen als de gasten er niet op zitten te wachten. In het filmpje gaat het vrij snel, dus wellicht na een paar pogingen ben ik er ook snel in.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan me best voorstellen dat als je dat voor het eerst doet en in je hoofd hebt gehaald dat het zo moet worden dat je er dan lang mee bezig bent, en het belangrijkste uit het oog verliest. Sowieso moet spaghetti snel uit de pan in de mond.
Dit dus, spendeer een paar euro aan spaghetti, water en gas en je bent Wereldkampioen spaghetti rollenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eerst oefenen anders met die cheap-ass spaghetti
Laat die jongen toch lekker joh. We accepteren jou toch ook gewoon.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:36 schreef Iwanius het volgende:
En je voelt je net Heston voor 3 seconden
![]()
Idioterie...pleur toch gewoon die spaghetti op je bord,adjust het een beetje tot een mooi hoopje en doe dan de ragout erop en begin te eten i.p.v. je druk te maken over de vorm.
Je eet toch gewoon thuis? Daarbij valt het bij de meesten toch van hun vork du moment ze het willen gaan eten en is je hele creatie weg. Of je hebt sommigen die dan(omdat het zo een homp is) met een mes beginnen fijn te snijden en dan met een brede lepel beginnen op te lepelen,zoals ik
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:02 schreef Bramito het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker joh. We accepteren jou toch ook gewoon.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:02 schreef Bramito het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker joh. We accepteren jou toch ook gewoon.
Je hoeft niet te reageren als je niks nuttigs hebt toe te voegen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:36 schreef Iwanius het volgende:
En je voelt je net Heston voor 3 seconden
![]()
Idioterie...pleur toch gewoon die spaghetti op je bord,adjust het een beetje tot een mooi hoopje en doe dan de ragout erop en begin te eten i.p.v. je druk te maken over de vorm.
Je eet toch gewoon thuis? Daarbij valt het bij de meesten toch van hun vork du moment ze het willen gaan eten en is je hele creatie weg. Of je hebt sommigen die dan(omdat het zo een homp is) met een mes beginnen fijn te snijden en dan met een brede lepel beginnen op te lepelen,zoals ik
áantrekkelijk'opscheppen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:25 schreef RobinOok het volgende:
Opscheppen moet je toch, waarom niet proberen het een beetje aantrekkelijk op te scheppen?
Volgens mij is eten alleen maar primair functioneel en wel om je honger te stillen. De rest is bijzaak.quote:Je kunt alles wel reduceren tot pure functionaliteit.
Tuurlijk. Trek het even door in het uiterste om je punt proberen te maken dat geen punt is met dit voorbeeld.quote:Lekker uit de pan eten, allemaal dezelfde kleren, geen servies, drinken uit de fles of plastic bekertjes, geen schilderijen aan de muur, etc etc. En oja, bord op schoot, neemt alleen maar ruimte in, zo'n eettafel. Tafel dekken, zonde van de moeite als je ook uit de pan kunt eten.
Voor mij geldt dus het tegenovergestelde: honger stillen is bijzaak. Zeker in het geval er gasten meeeten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:56 schreef Iwanius het volgende:
Volgens mij is eten alleen maar primair functioneel en wel om je honger te stillen. De rest is bijzaak.
Je zou het goed doen bij Villa Copera in tolkamer, met scheurende honger weggegaan daarquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Voor mij geldt dus het tegenovergestelde: honger stillen is bijzaak. Zeker in het geval er gasten meeeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |