Ga er maar niet heen! Blijf maar gewoon hierquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef V__L_N het volgende:
Weet je wat pas erg is? Dat er een forum is voor postbezorgers en dat ik daar niet van wist
quote:Feestdagenuitkering in 2014
Als blijk van waardering heeft de raad van bestuur besloten de feestdagenuitkering nog eenmaal uit te keren.
Vanaf 2015 geen feestdagenuitkering meer
De komende jaren staan in het teken van kostenbesparingen die nodig blijven om de volumedaling bij het brievenbedrijf te compenseren. In deze fase van ons bedrijf is er onvoldoende financiėle ruimte voor een feestdagenuitkering.
Wie ontvangt de feestdagenuitkering over 2014?
Iedereen die valt onder de cao voor PostNL, de cao voor postbezorgers en de cao voor zaterdagbestellers en die op 1 december in dienst is, krijgt in die maand een feestdagenuitkering. Als fulltime medewerker krijg je 85 euro bruto. Ben je parttime in dienst, dan krijg je een uitkering naar rato van je contract, met een minimum van 20 euro bruto. Postbezorgers krijgen de feestdagenuitkering in de vorm van een cadeaubon van 25 euro.
Bedoel je dat forum waar iedereen die het waagt een kritische opmerking te maken over Sandd meteen wordt neergesabeld door ene Carla41?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef V__L_N het volgende:
Weet je wat pas erg is? Dat er een forum is voor postbezorgers en dat ik daar niet van wist
En KUT Post NL...geef die 25 euro terug. Kutbedrijf.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef Rafierafie het volgende:
Ik zie nu pas dat mensen op een forum voor postbezorgers zitten te klagen over dit topic. Niet klagen over medewerkers van Postnl, maar over wat wij hier bespreken.![]()
En voor alle lurkers die vanaf die site komen: waarom komen jullie je fantastische werkgever nooit verdedigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Dat forum ja. Ben je daar bekend?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bedoel je dat forum waar iedereen die het waagt een kritische opmerking te maken over Sandd meteen wordt neergesabeld door ene Carla41?
Linkje?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef Rafierafie het volgende:
Ik zie nu pas dat mensen op een forum voor postbezorgers zitten te klagen over dit topic. Niet klagen over medewerkers van Postnl, maar over wat wij hier bespreken.![]()
En voor alle lurkers die vanaf die site komen: waarom komen jullie je fantastische werkgever nooit verdedigen?
Uhm... die uitkering hebben we het afgelopen jaar toch ook niet gekregen? Of ben ik nu abuis?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lees net dat we vanaf volgend jaar die 20 euro feestdagenuitkering ook al niet meer krijgen. Benieuwd of de raad van bestuur vanaf volgend jaar ook afziet van hun eigen gratificaties.
[..]
Waarom doe je dat nou?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:08 schreef Pietertje71 het volgende:
www.pietertje71isvervelend.org
Heb daar wel eens meegelezen. Aparte sfeer daar.
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou?![]()
Denk eens aan de collega's die daar nietsvermoedend op klikken! Jij gaat sowieso in de zak nu!
Welke 25 euro? Ik heb 'm niet, hoor, eerlijk waar nietquote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En KUT Post NL...geef die 25 euro terug. Kutbedrijf.
Nee, nooit van gehoord, nooit geweestquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat forum ja. Ben je daar bekend?![]()
Dit ja, dus volgens mij moeten we eerder blij zijn dat we hem dit jaar nog wel een keer krijgen aangezien we die vorig jaar niet gehad hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:07 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Uhm... die uitkering hebben we het afgelopen jaar toch ook niet gekregen? Of ben ik nu abuis?
precies. Al was het geen echt grote bonus natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2014 17:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dit ja, dus volgens mij moeten we eerder blij zijn dat we hem dit jaar nog wel een keer krijgen aangezien we die vorig jaar niet gehad hebben
Ik neem aan gewoon weer hetzelfde als de afgelopen 2 jaar, dat je zelf weer wat kan uitkiezenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:19 schreef V__L_N het volgende:
Okee, daar moet ik maar is lezen. Ben nogal verveeld op het moment zullen we maar zeggen.
Die 25 euro hebben we vorige jaar ook niet gekregen. Ben eerder benieuwd of er dit jaar nog ene fatsoenlijk kerstkado inzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |