Nou ja, de aankondiging voor RAM ging op een soortgelijke manier, waarom zou dit fake zijn? Dan had DP zelf of de platenmaatschappij dat toch allang gezegd?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:18 schreef Jovatov het volgende:
Het zijn echt allemaal nog maar geruchten. Die alive2017-site heeft er ook weinig schijn van dat die officieel is.
Net zo iritant hè hier bij de maten moet ook niemand er iets van hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:09 schreef davedavy het volgende:
Ik ga nooit naar concerten maar hiervoor zou ik om 2 uur 'snachts opstaan om de tickets te bemachtigen (uberhaupt geen idee hoe zoiets moet). Daarna kijken wie er mee wil uit mijn vriendengroep met Daft Punk haters
Edit:
Betwijfel of het echt is. Whois info verteld dat het domein geregistreerd is bij namecheap. Natuurlijk heb ik geen bewijs maar iets in me zegt me dat dit een troll is
Zie DP er wel voor aan om die troll zelf te arrangeren, om later alsnog een tour aan te kondigen. Alles voor de exposure.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:09 schreef davedavy het volgende:
Ik ga nooit naar concerten maar hiervoor zou ik om 2 uur 'snachts opstaan om de tickets te bemachtigen (uberhaupt geen idee hoe zoiets moet). Daarna kijken wie er mee wil uit mijn vriendengroep met Daft Punk haters
Edit:
Betwijfel of het echt is. Whois info verteld dat het domein geregistreerd is bij namecheap. Natuurlijk heb ik geen bewijs maar iets in me zegt me dat dit een troll is
Dan wel de vele fijnere album-/radioversiequote:Op woensdag 11 januari 2017 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Deze kan hier ook wel, leuk 'dun' hitje.
Dat is volgens mij een nepper hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dan wel de vele fijnere album-/radioversie
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:39 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een nepper hoor.
Ik kan niet thuisbrengen wat het is, maar bedoel die versie iigquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:49 schreef D. het volgende:
Hm, wel de goede versie, maar klinkt ook minder 'dik'...
Vaag...
Verder ook geen probleem natuurlijk. Ik mis bij 'jouw' versie wel de DP-sound, voor zover dat in het origineel al zit (op de robotstemmetjes na in het refrein).quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:52 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet thuisbrengen wat het is, maar bedoel die versie iig
Dit is de 'goede'quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Verder ook geen probleem natuurlijk. Ik mis bij 'jouw' versie wel de DP-sound, voor zover dat in het origineel al zit (op de robotstemmetjes na in het refrein).
Dat is toch niet erg? Ze hebben met dat materiaal überhaupt ook nog niet getourd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:08 schreef N.i.c.k het volgende:
Hoewel niet helemaal hun eigen schuld, maar word een beetje moe van dat gebuzz.
En als ze een tour gaan doen, gaan ze dan met 4 jaar oud materiaal touren?
RAM heeft zich bij mij enorm gestaag in mijn persoonlijke canon aan muziek gemanoeuvreerd. Dus van mij zou het ook mogen.quote:Op maandag 23 januari 2017 13:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Ze hebben met dat materiaal überhaupt ook nog niet getourd.
Gewoon een lekkere classic Daft Punk set.Met RAM, maar ook met Homework en Discovery.
Ja, wel eens hoor. Bevestig of ontken die geruchten, ik vind het wel prima zo. Eerst was het leuk, nu vind ik het wel weer leuk geweest zo.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:11 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
RAM heeft zich bij mij enorm gestaag in mijn persoonlijke canon aan muziek gemanoeuvreerd. Dus van mij zou het ook mogen.Maar kondig gewoon normaal een tour aan joh. Deze gimmick is nu wel voorbij.
(Zouden ze niet gewoon ermee worstelen dat ze geen idee meer hebben hoe ze de ontstane verwachtingen ooit nog kunnen inlossen?).
Ik was erbij in 2007. Was echt tof.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:15 schreef richolio het volgende:
Mijn verwachtingen zijn wel echt torenhoog nu, van zo'n Daft Punk concert. Na alles wat ik heb gehoord rond Alive 2007.. En wat ik daar zelf van heb gehoord.. Nondeju.
Toevallig gister nog de CD opgezet in de auto.quote:Op maandag 8 april 2019 16:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
We zijn ondertussen 5,5 jaar verder. Is iedereen nog steeds zo lyrisch over R.A.M.?
Ik vond het toen al kut en ik vind het nog steeds kut.
Nog steeds geweldige plaatquote:Op maandag 8 april 2019 16:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
We zijn ondertussen 5,5 jaar verder. Is iedereen nog steeds zo lyrisch over R.A.M.?
Ondergewaardeerd meesterwerk. Je moet het ook meer zien als een historische ode aan de muziek en artiesten. Net zoals Human After All een stuk beter te begrijpen is als je het als een aanklacht tegen alle 'zielloze platte dance' na Discovery ziet.quote:Op maandag 8 april 2019 16:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het remixalbum dat Nicolas Jaar en Dave Harrington in een weekend maakten is beterquote:Op maandag 8 april 2019 16:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ditquote:Op maandag 8 april 2019 19:08 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd meesterwerk. Je moet het ook meer zien als een historische ode aan de muziek en artiesten. Net zoals Human After All een stuk beter te begrijpen is als je het als een aanklacht tegen alle 'zielloze platte dance' na Discovery ziet.
R.A.M. heeft briljante details zoals het vertellen van Giorgio Moroder, dat bij elke periode die hij beschrijft een microfoon uit die betreffende tijd is gebruikt. Alleen de laatste zin is met een moderne highend microfoon ingesproken
Moet ik deze zin nu lezen als "Ze maken een kutplaat uit protest, omdat de rest ook kutplaten maakte"?quote:Op maandag 8 april 2019 19:08 schreef Ener-G het volgende:
Net zoals Human After All een stuk beter te begrijpen is als je het als een aanklacht tegen alle 'zielloze platte dance' na Discovery ziet.
Ik kan niets met die plaat. Al dat Giorgio Morroder geneuzel... Nee, dat werkt niet bij mij. En ben ook al geen fan van Get Lucky.quote:Op maandag 8 april 2019 16:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze hebben Human After All dan ook in 3 weken gemaakt om van hun contract af te komen, zodat ze daarna voor een dik bedrag bij Columbia konden tekenen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Moet ik deze zin nu lezen als "Ze maken een kutplaat uit protest, omdat de rest ook kutplaten maakte"?![]()
Nee ik ben geen fan van dat album
Dat het een kutplaat is, is ook maar een mening (ik zet 'm zelf ook niet zomaar op hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Moet ik deze zin nu lezen als "Ze maken een kutplaat uit protest, omdat de rest ook kutplaten maakte"?![]()
Nee ik ben geen fan van dat album
Leest als een hoop goedpraterij.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:10 schreef Ener-G het volgende:
Dit verwoordt het wel aardig:
https://www.re-critic.com/home/2018/6/6/the-people-vs-daft-punk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |