4chan.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Deze tekst moet groen zijn toch?
Jeweet.quote:
Ze zijn licht, fietsen fijn maar wel kut dat je zo erg moet bukkenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Versnellingen zijn wel handig vind ik.
Mensen die sloom fietsenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging vorige week met een klasgenoot terug fietsen naar school (hadden examen in een andere schoolgebouw). Die fietste zo traagIk heb echt een grafhekel aan mensen die niet door fietsen
Dan zeg je, fiets door dikzak we komen te laat.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ging vorige week met een klasgenoot terug fietsen naar school (hadden examen in een andere schoolgebouw). Die fietste zo traagIk heb echt een grafhekel aan mensen die niet door fietsen
Ik vanmorgen nog, het was enig.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb echt lang niet gefietst
ik vind een gewonen heren/damesfiets waar je rechtop zit niet prettigquote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn licht, fietsen fijn maar wel kut dat je zo erg moet bukken
Hoezo bukken?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn licht, fietsen fijn maar wel kut dat je zo erg moet bukken
Doorfietsen in de winterquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Vooral in de herfst en winter. Gewoon op een lekker tempo door fietsen, ben je ook zo warm
Omafietsenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind een gewonen heren/damesfiets waar je rechtop zit niet prettig
maar dat ik misschien omdat ik zelf nooit iets anders dan een mtb heb gehad
ik hooguit nog 4x per jaar ofzoquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb echt lang niet gefietst
Ze is 38. Dus zal wel door de leeftijd komen en gebrek aan conditiequote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan zeg je, fiets door dikzak we komen te laat.
ervaring?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doorfietsen in de winter
Eindstand 4 gekneusde ribben en een bloedneus.
Normaal zit je rechtop soort vanquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo bukken?
Ik schakel zelf vrij vaak tho. Je kan ze ook hebben zonder remmen he, die fixies. Ook wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |