Kan inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het kan fake zijn of niet? Dit lijkt me 'n stukje anti-islam propaganda dat ik zie op de meeste westerse zenders.Mensen in andere landen(buiten 't west) krijgen ook 't zelfde onder 'n andere headline of zo.(oh dear,dat was echt 'n unintended pun!)
Als 't echt is,waarom moeten we zo geschokde zijn anyway? Armed forces overal op aarde hebben vreselijk dingen gedaan.
Dan stuur je meer diepladers.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoezo? Of verwacht je dat ze een vliegtuig even meenemen op drie diepladers.
Ja laten we een paar honderd diepladers richting oorlogsgebied sturen, wat kan er nou fout gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kan inderdaad.
[..]
Dan stuur je meer diepladers.
Een paar honderd?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja laten we een paar honderd diepladers richting oorlogsgebied sturen, wat kan er nou fout gaan.
Bovendien is het niet nodig om het hele vliegtuig terug te halen, alleen de belangrijke onderdelen.
Kom nou-niet zo naief doen! Ze hadden toch 'n tweet ontvangen!The rebels did it ! LOL!quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een paar honderd?
Wie zegt dat die onderdelen die daar liggen niet belangrijk zijn? Is de ware toedracht nu al achterhaald dan?
Klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.luchtvaartnieu(...)ht-afl2074-neerhalen
Deze bedoel je toch?
Dit zou inderdaad wel kunnen.
Vraag me af hoe die Pro russen werken, zijn het verschillende groepen of gewoon 1 leiding beetje met samenhangende organisatie.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Klopt.
Maar de berichtjes van Strelkof spreekt dit dan weer tegen zoals Barthol al meldt, of de separatisten waren simpelweg niet op de hoogte, dat is ook nog mogelijk.
Strelkof en Alexander Borodai zijn beide russen, zij leidde de separatisten dus het lijkt me zeker een samenhangende organisatie.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die Pro russen werken, zijn het verschillende groepen of gewoon 1 leiding beetje met samenhangende organisatie.
Dat is wel heel breed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:49 schreef Tingo het volgende:
Ja,de persoon in kwestie zegt dat ze iemand heeft verloren.
Nee- ik heb gezegd dat de officiele verhaal klopt niet.
Niet van mij, ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd in hoe ver je hierin gaat. Dat moet soms (of altijd) heel eenzaam zijn.quote:Er is heel veel meer met deze ervaring en persoonlijk detaillen dat ik heb vertelt aan goede vrienden en wat over geschreven maar ik ga dat hier niet posten.....de redenen zijn al duidelijk van de hostiel reacties dat ik terug krijgt.
Dat denk ik niet.quote:As for me wanting to be right - I wish I was very wrong.Echt waar.
Geloof jij dan wél dat die, plots hier ten tonele opgevoerde, vriend echt bestaat ?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
(...) ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd in hoe ver je hierin gaat. (...)
Huh? Het spookt hier. Denk dat de Illuminati geedit heeft. Ik was het nietquote:Op donderdag 11 december 2014 15:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geloof jij dan wél dat die, plots hier ten tonele opgevoerde, vriend echt bestaat ? [ afbeelding ]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Tingo deze vriend conveniently uit z'n -edit, nergens voor nodig- heeft getrokken.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 11-12-2014 15:21:07 ]
Ik was je alvast voor.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
Huh? Het spookt hier. Denk dat de Illuminati geëdit heeft. Ik was het niet
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik was je alvast voor.
Scheelt weer wat kwoaie DM's over en weer.![]()
Er is duidelijk een behoefte aan meer beschrijvend taalgebruik, anders hadden we het niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef Konijntjuh het volgende:
Wij als mensen doen gewoon moeilijk zie dit maar in ons taal gebruik, waar je één woord voor hoeft te hebben of een symbool. maken wij als mens het ons zo mooi mogelijk om er driehonderd woorden ergens voor te vinden omdat we dan zogenaamd intelligent lijken te zijn.
Ik snap waarom je daar eventueel moeite mee zou kunnen hebben...quote:Dat komt ook voor in berichten waar men zich wil verheven ten aanzien van de ander. men gebruikt daarin om de ander minder aanzien te willen brengen een zodanige woordenschat aan specifieke woorden die als intelligent worden omschrijven en gezien worden door de andere.
Jouw minderwaardigheidscomplex is Dat is toch niet de schuld van mensen die wel Nederlands kunnen?quote:Wat men gewoon simpel kan verwoorden als grootheidswaanzin ten opzichte van een ander persoon. Of als simpel kleutergedrag ik heb meer snoepjes als jou tot mijn beschikking als jij dus jij stelt minder voor dan ik en dat zal ik de andere mededelen.
Dat lijkt me logisch. Je visie is alleen wat beperkt als je het mij vraagt. Of geweld of bedrog. Er zijn zoveel meer smaken.quote:In het laatste begrijp ik je niet ik heb het niet over gelijkenissen, ik heb het er over dat in elke groep/samenleving een bepaalde manier van regeren voorkomt.
Je gaat enorm uit van het negatieve. Dat vind ik jammer.quote:De ene samenleving past meer geweld toe om te heersen en een andere samenleving zal het doen via manipulatie hetzij omkoping of hun bevolking veel dingen te beloven.
In ons democratische stelsel hebben we dat er mooi uitgehaald.quote:Ik vind je iets te gepreoccupeerd op gelijkkennissen, als je sceptisch bent weet je dat geen elke heerschappij op een gelijkende manier regeert maar wel uiteindelijk hetzelfde doel heeft en dat is de heerser verzekerd is om te blijven heersen op welke manier dan ook.
Ik hang niet aan 'n theorie.IK heb 't heel duidelijk gemaakt dat ik de officele versie niet gelooft en dat sommige 'familie van slactoffers' lijkt me heel erg verdacht.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is wel heel breed.
Heb je haar gezegd dat haar kennis, die ze heeft verloren, niet bij de vliegramp om het leven is gekomen? Of vermoord is door de overheid? (Of welke theorie je ook aanhangt?)
Heb je het concreet durven maken?
[..]
Niet van mij, ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd in hoe ver je hierin gaat. Dat moet soms (of altijd) heel eenzaam zijn.
[..]
Dat denk ik niet.Maar dat is mijn mening. Pseudo-amateur-psychoanalyse
Of misschien zijn ze ook bang van de infromatie dat ze hebben gekregen van de State media bronnen(MSM)quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
Oekraïne sluit luchtruim Oost-Oekraïne
Oekraïne heeft een deel van het luchtruim in het oosten van het land gesloten. Het is niet meer mogelijk om te vliegen naar onder meer de steden Charkov, Dnepropetprovsk en Melitopol.
Het luchtruim is om veiligheidsredenen gesloten, zei hoofd Denis Antonjoek van de nationale luchtverkeersleiding zaterdag tegen het Oekraïense persbureau Interfax-Ukraine.
Het vliegverbod geldt boven een brede strook ten westen van het gebied waar het Oekraïense leger tegen rebellen vecht. Dat gebied werd een dag na de vliegramp met vlucht MH17 al gesloten.
Volgens Oekraïense media geldt het verbod tot maandag, maar de autoriteiten hebben dat niet bevestigd. Eerder sloot Oekraïne het luchtruim boven schiereiland de Krim, na de Russische annexatie daarvan.
http://www.nu.nl/buitenla(...)m-oost-oekraine.html
Verwachtten ze soms weer een aanslag?
Wat is de officiële versie dan? Als ik even door mag vragenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:27 schreef Tingo het volgende:
Ik hang niet aan 'n theorie.IK heb 't heel duidelijk gemaakt dat ik de officele versie niet gelooft en dat sommige 'familie van slactoffers' lijkt me heel erg verdacht.
Jazeker!quote:En ja,jij vraagt in 'n nette manier.
Oh dear.Pseudo-amateur-internet-TV science psychoanalyse?
http://www.ukrainewar.inf(...)ukraine-crew-member/quote:“No. This BUK is 100% Ukrainian one. … It made us all laugh, the way SBU presented this as BUK of the rebels or Russian BUK.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |