Netjesquote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vijf weken. De onze schelen drie weken volgens mij. Ze begon op 3990 en was 8 dagen geleden 4860.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik deed nog wel zo m'n bestquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef BlueEyes het volgende:
Arme F van Fazz... mama kan zijn mondje niet vinden en smeert het in ogen en wenkbrauwen plus neus
Dit is maat 62quote:Op donderdag 13 november 2014 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo dan Mariska, jij gaat voor de vertraagde babysaurus award?
Hahahaha fazz! Prachtig!
Oh en lange s., tijd voor maat 62!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dyre op 13-11-2014 14:39:41 ]
Dat!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Categorie "romper maat 104", skips?![]()
Dyre, wat knus!
En poepbaby voor Razztwee keer ook echt
Erg is dat hè, kleding wegruimen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Yup. Twee. Keer. Ik denk combi van reactie op prikjes en overgang naar FV en gewoon een beetje mama pesten.
Oh Soesa ik zie de foto nu pas! Mooierd is het! En 62 nu al te kleinik heb voor A. net alle 56 rompers en pakjes en broeken opgeruimd (
) , truitjes past ze nog prima. Kind heeft lange benen en een kort lijf, net als mama.
Hier is er ook niets weg. Ik heb een doos gemaakt met wat verkocht kan worden en met wat bewaard moet worden voor het geval (ooit) nummer twee een meisje wordt. Maar ook van de doos 'dit kan weg' is nog niets wegquote:Op donderdag 13 november 2014 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Heel! Ik moest er echt een beetje bij huilen. Die petieterige pakjes maat 50. En haar eerste pakje
. Ik doe nog niks weg hoor, ben ik veel te sentimenteel voor
.
Ik twijfelde tussen die en de snorren. Maar van die met ruitjesstropdas hadden ze geen 2x maat 80. Dus toen was mijn keus snel gemaakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef Chanty het volgende:
Wat een hoop goede statistieken!
OMG Fazz die foto![]()
![]()
En nikki bedankt! Net even naar de zeeman geweest en daar dat andere overhemd met ruitjesstropdas gehaaldScheelt ff 15 euro of zo
ermahgerdquote:Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef Kursor het volgende:
M'n meiske heeft romper nummero 4 aan vandaag![]()
Ik denk dat hii aan t inhalen is: vorige week di poep, do poep, toen pas deze dinsdag weer, en nu vandaag twee keerquote:Op donderdag 13 november 2014 22:17 schreef Dyre het volgende:
Ik ging net even stiekem kijken of L lekker aan het slapen was, ligt ze gewoon klaarwakker naar de lamp te lachen, maf kind![]()
![]()
(wij hebben zo'n mozaiek-lamp en die vind ze echt geweldig, meestal laten we die aan, als we zelf nog niet gaan slapen)
Dat er nog zoveel verschil in dat gepoep zit zeg. Sommige babies iedere verschoning een poepluierL maakt er zo'n beetje iedere dag 1, en soms slaat ze een zelf een dagje over.
Jep, 23:30 laatste avondvoeding - 01:00 - 02:30 - 03:45 en nu ligt ze na 20 minuten huilen klaarwakker op mijn borst mij kopstoten te geven.quote:
ochquote:Op vrijdag 14 november 2014 04:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jep, 23:30 laatste avondvoeding - 01:00 - 02:30 - 03:45 en nu ligt ze na 20 minuten huilen klaarwakker op mijn borst mij kopstoten te geven.
DaD![]()
![]()
En het gehuil begint weer
+1.quote:Op vrijdag 14 november 2014 04:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb de levende Babyborn. Giet er iets in en het komt er meteen weer uit.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:20 schreef JufMariska het volgende:
Is geen gek schema inderdaad DaD, maar LK kan wel goed meekijken of I goed hapt en 'effectief' drinkt, goede zet dus!
Hier had ik net na het voeden ineens een golfje geluk, voor het eerst in bijna 6 weken tranen van trots en blijdschap ipv verdriet, verwarring, angst, weerstand... Ik heb eindelijk echt verliefd naar 'm zitten kijken, op dat gevoel wachtte ik al sinds z'n geboorteBetekent natuurlijk niet dat ik out of the woods ben qua angsten enzo, maar dit was echt heel fijn
Nu ligt-ie weer heerlijk in z'n bedje, en ga ik ook nog even slapen.
Nee, maar daar word ik dan weer wel wakker van! Ze huilt nooit 's nachts omdat we dat altijd voor kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:43 schreef Skittles het volgende:
JM wat fijn zulke momenten
Nikki respect dat jij er 3 gewassen en aangekleed krijgt voor 8:15![]()
Wordt jouw man ook wakker van voedingssignalen Soesa? Wij hebben dit namelijk ook thuis besproken om precies dezelfde reden, maar ik ben bang haar signalen niet te horen. Dat ze al in paniek aan huilen is en de voedingen per keer nog langer duren..
Dat went vanzelf hoor. Toen ik er net 3 had dacht ik ook dat het nooit zou gaan lukken om op tijd te vertrekken. Maar ik word er steeds handiger in. Nu sta ik om 6 uur op en heb ze om iets over 7 alledrie gewassen, aangekleed en gevoed (en zelf ben ik dan ook gedouchedquote:Op vrijdag 14 november 2014 07:43 schreef Skittles het volgende:
Nikki respect dat jij er 3 gewassen en aangekleed krijgt voor 8:15![]()
Zelfde effect idd!quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Man met slakkentempo: check! Maar hij is dan weer zo lief met haar, dat compenseert alles weer
.
En Soesa, sinds A. in haar eigen kamer slaapt, slaapt ze ook langer en komt ze meestal nog maar één keer 's nachts. Ze reageert heel erg op mij, als ik haar kamer binnenkom is ze wakker. In de wieg naast het bed was dat nog erger! En met de babyfoon onder mijn kussen hoor ik het eerste gesmak en gedraai prima.
Ik zag je post voor je 'm editte. Mannen hè.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mariska, wat een fijn momentje
Veel plezier vandaag blue!
+1, hij loopt dat ook echt heel rood aanquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
Hij kan overigens echt heerlijk boos worden. Fel mannekedat je denkt: vergeet je niet in te ademen?
Soms, héél somsquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:06 schreef Skittles het volgende:
Ik snap m'n kind niet meer. Ze is om 5 uur in slaap gevallen om half 7 begon het gehuil weer en ze is niet meer te stoppen. Borst wordt geweigerd of na een paar slokken laat ze de tepel los en begint nog harder te krijsen alsof ik haar wat vreselijks probeer aan te doen. Pink een paar keer zuigen en dan is dat ook niet goed meer. Luier verschonen doet 't em ook niet. Tegen me aan liggen resulteert alleen in een hoop geschreeuw in m'n oor waar ik nu al hoofdpijn van heb en heen en weer lopen geeft een paar minuten rust om ook dan weer te beginnen..
Het zal de vermoeidheid wel zijn, maar ik heb nu al geen zin in vandaag
Edit: ik had eerder moeten klagen, ze heeft al mopperend haar ogen dicht![]()
+1!quote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat Tiny Love ding is geweldig! Veul beter dan elke 2 minuten zo'n mobile opwinden. Het was echt dé hit van de periode 2-5 maanden hier.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:34 schreef Limone het volgende:
GeppieBij jou voelt ze zich veilig genoeg om de frustratie te uiten. Je bent geen mislukkeling, je bent haar liefste.
+1!quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:34 schreef Limone het volgende:
GeppieBij jou voelt ze zich veilig genoeg om de frustratie te uiten. Je bent geen mislukkeling, je bent haar liefste.
Welkom! Een meisjes I en een jongetjes I.quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik het overzicht van vannacht bekijk heb ik om de 2 à 2,5 uur gevoed. Hartstikke prima, maar elke voeding duurt minstens een uur en mijn borsten doen echt zeer....
Och DaD, heb je al purelan? Ik had ook kloven na t ziekenhuis (kloven waar de lk en kraam heeeeel moeilijk van gingen kijken), en het is bij mij met goed (dun) purelan smeren voor en na elke voeding best snel over gegaan gelukkig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lk is vanochtend geweest. Baby hapt goed aan maar ik heb toch aan beide kanten tepelkloven. Ze vermoedt een te kort tongriempje, want verder kunnen we eigenlijk niets verbeteren. We hebben een afspraak bij de kno-arts voor maandag, en verder gaan we om mijn tepels te ontzien kolven en indien nodig kv geven door middel van vingervoeden.
Dit leverde alleen wel een stuk of vijf hysterische huilbuien op..
Oh wat balen, DAD. En tepelkloven zijn echt pijnlijk. Hopelijk geeft kolven verlichting en komen jullie maandag verder. t Komt goed!!quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lk is vanochtend geweest. Baby hapt goed aan maar ik heb toch aan beide kanten tepelkloven. Ze vermoedt een te kort tongriempje, want verder kunnen we eigenlijk niets verbeteren. We hebben een afspraak bij de kno-arts voor maandag, en verder gaan we om mijn tepels te ontzien kolven en indien nodig kv geven door middel van vingervoeden.
Dit leverde alleen wel een stuk of vijf hysterische huilbuien op..
[ Bericht 11% gewijzigd door Loj op 14-11-2014 19:57:56 ]
Ik lach ook nooit naar mn etenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
DaD, hopelijk helpt het klieven! Het komt goed, heus, al kan het nu even heel anders voelen
Dyre, wat een nare droom
Ik hoor net dat mijn baby al twee keer heeft gelachen. Vanmorgen naar papa en net naar de visite. En ik, haar moeder, haar levensbron, krijg alleen fronsen![]()
Ik vind alle nieuwe baby's in dit topic zo groot! De mijne is nu 3 maanden en heeft net pas de 5 kilo aangetikt, ukkie dat het isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is ook heel stom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kint heeft prachtige stats en ze begrijpen gewoon niet hoe tof en belangrijk dat is
Kwak
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nou dat is niet stom, ze kunnen er toch best even een zinnetje aan wijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lieve foto Loj.
Ik heb even me-time. De grote is op haar eigen verzoek uit logeren bij haar tante en de baby's liggen in bed. Ik hoor T nog geluidjes maken tegen z'n knuffeltje en ik zit lekker in bad. Zometeen nog een cappuccino met een chocoladetruffelgebakje en mijn avond kan niet meer stuk.![]()
Klopt, de mijne is ook maar kleintjes vergeleken met de meeste baby's hier. Bijna tien maanden en 8 kilo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:37 schreef Amsel het volgende:
Ik vind alle nieuwe baby's in dit topic zo groot! De mijne is nu 3 maanden en heeft net pas de 5 kilo aangetikt, ukkie dat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had vandaag wel een gek gevoel ineens. Ik zat op de fiets naar huis en kwam voorbij de oliebollenkraam die vlakbij ons huis er sinds vandaag weer staat. En het leek net gisteren dat ik daar met mijn hoogzwangere buik vrijwel dagelijks langskwam (en ook vaak een oliebol haalde). Wat lijkt dat kort geleden en het is al bijna een jaar!
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik doe er groentehap van maken Nikki, sugarsnaps, sperzieboon..quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Franny, wat gaat het hard hè. Het voelt bij mij soms als gisteren, maar soms als een eeuwigheid geleden. En lekker oliebollen.![]()
Hebben jullie toevallig nog tips voor een babyrecept met zoete aardappel? Ik heb hier een kilo liggen en ik wil er even wat diepvrieshapjes van maken, alleen heb ik nog nooit zoete aardappel gekookt.
Dat klinkt goed Frannyquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb van de week een soep gemaakt Nikki, met twee zoete aardappelen en peen. Klein beetje groentenbouillon, peen in plakjes gesneden,aardappelen in blokjes, gesnipperde ui, salieblaadjes erbij. Vijftien minuten koken en dan met staafmixer glad maken. Serveren met brood uit de oven met wat gesmolten kaas.
Dat klinkt lekker. Dat lust ik zelf ook nog wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb van de week een soep gemaakt Nikki, met twee zoete aardappelen en peen. Klein beetje groentenbouillon, peen in plakjes gesneden,aardappelen in blokjes, gesnipperde ui, salieblaadjes erbij. Vijftien minuten koken en dan met staafmixer glad maken. Serveren met brood uit de oven met wat gesmolten kaas.
Gewoon koken als normale aardappel en dan pureren. En dan serveren met erwtjes of spruitjes (kuiken is er gek opquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Franny, wat gaat het hard hè. Het voelt bij mij soms als gisteren, maar soms als een eeuwigheid geleden. En lekker oliebollen.![]()
Hebben jullie toevallig nog tips voor een babyrecept met zoete aardappel? Ik heb hier een kilo liggen en ik wil er even wat diepvrieshapjes van maken, alleen heb ik nog nooit zoete aardappel gekookt.
Mijn mini's houden ook van spruiten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon koken als normale aardappel en dan pureren. En dan serveren met erwtjes of spruitjes (kuiken is er gek op! ) Of koken en er frietjes van snijden en die even in de grillpan of oven knapperig bakken, hoppa: babyfrietjes!
En qua dip, ik weet het ff niet. Misschien morgen.
Erwten uit blikquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mijn mini's houden ook van spruiten.![]()
Erwtjes, haal je die gewoon uit de diepvries, of ga je echt zelf erwten weken enzo?
Frietjes zijn ook leuk! Ik heb een kilo, dus ik kan mooi vanalles wat maken.
Ik dacht altijd dat dat niet mocht. Geen idee hoe ik daarbij kom eigenlijk. Lekker makkelijk wel, want die erwten zelf weken vind ik zo'n gedoe.quote:
Dat vond ik bij M dus ook! Ik had allemaal super schattige jurkjes geshopt in mini-maatjes.. En ik vond eigenlijk broekjes en shirtjes veel mooier staan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind rokjes en jurkjes soberso een beetje een gek gezicht bij kleine babies altijd
En spruitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Ik heb je foto vanmiddag nog gezien Loj!![]()
--
Mini-GM! Op die eerste foto met je man lijkt ze heel veel op je!
Ik zit zomaar even te lurken hier, maar zoete aardappel is echt E's favoriet! Ik geef haar blokjes zoete aardappel en pompoen / wortel / pastinaak. Soms doe ik daar wat komijnpoeder overheen, of wat knoflook (vindt ze heeeerlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het bewijs dat ze toch ook wel kan lachen tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
Daar waar ie het meeste uit zicht staatquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Crumpette het volgende:
Vraagje voor de babykamer: Aan welke kant van de verschoningstafel hebben jullie de luier-emmer staan? en hoe verhoudt die zich tot je links- of rechtshandigheid?Het lijkt me vooral heel logisch om hem aan de kant te hebben staan waar je de babybillen ook op richt - maar ik heb gewoon geen idee wat het handigst is qua wat je doet met welke hand.
Vraag omdat we morgen een plank willen ophangen boven de commode, dus als we die er een beetje midden boven willen hebben moeten we een keuze maken
Oh ja, ook handig.. wij hebben er eentje die hoog is, zodat ik niet hoef te bukken- maar dus moettie er wel naastquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hij staat hier onder de commode crumpette![]()
Oh Geppie, wat een knappe meid is het toch! Fijn dat jullie allebei even tot rust kunnen komen
Mijn vriend is links en ik rechts, dus ze ligt soms met haar billen de ene kant op en soms de andere kant. We hebben geen luieremmer, maar zakjes (van de Actionquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:22 schreef Crumpette het volgende:
Vraagje voor de babykamer: Aan welke kant van de verschoningstafel hebben jullie de luier-emmer staan? en hoe verhoudt die zich tot je links- of rechtshandigheid?Het lijkt me vooral heel logisch om hem aan de kant te hebben staan waar je de babybillen ook op richt - maar ik heb gewoon geen idee wat het handigst is qua wat je doet met welke hand.
Vraag omdat we morgen een plank willen ophangen boven de commode, dus als we die er een beetje midden boven willen hebben moeten we een keuze maken
maar als je links bent he, bijv, aan welke kant leg je de billen dan? links of rechts?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:37 schreef Dyre het volgende:
Ja potver, nu wil ik ineens ook een TinyLove
[..]
Mijn vriend is links en ik rechts, dus ze ligt soms met haar billen de ene kant op en soms de andere kant. We hebben geen luieremmer, maar zakjes (van de Action), die we meteen weggooien, maar de enige ruimte daarvoor is wel rechts. Pappa past zich wel aan
Wij deden de billen naar rechts, afvalemmer links. Tegenwoordig is het billen alle kanten op behalve de juistequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
maar als je links bent he, bijv, aan welke kant leg je de billen dan? links of rechts?
niet dagelijks.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef Crumpette het volgende:
klinkt als eenbeslissing dus, wat ik ook doe
Denk dat ik hem, als leftie, dan maar links zet. is wel in het zicht, maar ook makkelijk te legen als hij niet zo in een hoekje staat.
SQ pist ze je niet helemaal onder dan?verwacht ik van mijn zoon wel dan namelijk
. Daarbij is onze niet zo diep.
Ook dat komt goed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Waarom vergeet mijn kind 's nachts spontaan hoe ze moet aanhappen?overdag geen probleem, 's nachts onmogelijk
Ja joh, gaf dat je een duwtje?? Achteraf gezien maar goed ook dusquote:Op zaterdag 15 november 2014 04:50 schreef Loj het volgende:
JM, dat zijn ff van die momentjes he!
Ik weet nog zo goed dat ik je berichtje las! en vervolgens dacht... Misschien moet ik ook maar bellen, het kan zo snel gaan...
Ik weet dat ik bij Ow echt blij was dat de datum voorbij was...quote:Op zaterdag 15 november 2014 04:50 schreef JufMariska het volgende:
Heel dubbel Skittles, ik ben vooral heel benieuwd of het gevoelsmatig uitmaakt dat we deze datum straks voorbij zijn. Het is een datum die maandenlang enorm 'belangrijk' was, maar die nu feitelijk niets meer betekent, heel gek. Dus we gaan er iets moois van maken. Met taart
Ja.... Dank je wel nog..quote:Op zaterdag 15 november 2014 04:51 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ja joh, gaf dat je een duwtje?? Achteraf gezien maar goed ook dus
Echt bizarquote:Op zaterdag 15 november 2014 04:59 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja.... Dank je wel nog..
En nu is niet alleen onze naam tweeling, maar ook nog een datumtweeling...
(Oh en als Js met 34 weken was geboren hadden we ook nog dezelfde naam gehad voor onze jongens... Het was tot 35 weken onze eerste keuze qua naam)
Herkenbaar, maar het komt echt goedquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Waarom vergeet mijn kind 's nachts spontaan hoe ze moet aanhappen?overdag geen probleem, 's nachts onmogelijk
Ach die arme Baard.quote:Op zaterdag 15 november 2014 06:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Krijgerrtje! Als ik tot nu toe iets heb geleerd is het wel dat 's nachts alles anders lijkt. Nog even en het is licht..
Juf, wat goed dat jullie zo bewust bij deze dag stilstaan. Hopelijk helpt het bij de verwerking. Op je pm ga ik nog reageren!
Ik heb I voor het eerst vannacht aan de borst, de voedingen van half 1 en 3 uur waren kv met een spuitje terwijl ik kolfde. Mijn opbrengst is alleen compleet per ongeluk de gootsteen in gegaan... Baard kwam huilend boven om te vertellen dat ie iets vreselijks stoms had gedaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty heb je al een brief geschreven naar je oude werk?
[ Bericht 3% gewijzigd door _NIKKI_ op 15-11-2014 07:52:08 (Nu ook met T piet. :)) ]
Wij zijn beide rechtshandig, maar toch billen naar links en dus linkshandig verschonen. Muurtechnisch komt dat beter uit met risico op spuitluiersquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
maar als je links bent he, bijv, aan welke kant leg je de billen dan? links of rechts?
nou weet je, saar snapt t toch nog niet maar is wel heel gevoelig voor sfeer enz, als er spanning hangt dan pikt ze dat op en gaat ze huilen (en niet voor even) duis dan denk ik, kijk wel tvquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
GM laat je je zo afschrikken ja? Ik zal mijn mening erover verder niet uiten hier, maar ik weet vrij zeker dat er echt geen reden tot paniek is en de landelijke dagbladen (m.n. de krant van wakker nederland) de boel schromelijk overdrijven.
Overigens is er normaal ook (bewapende) politie op de been, altijd bij grote evenementen.
Hier gaan de zoete aardappels er met kilo's tegelijk doorheen. Wij eten het zelf ook vaak namelijk. Je kan het gewoon hetzelfde bereiden als 'gewone' aardappel. In stamppotten, gewoon pureren, in kleine stukjes etc. En voor jezelf uit de oven met knoflook, ui, rozemarijn en fetaquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Blijkbaar als ze 3 jaar zijn....hoor ik steeds. Ons mannetje maakt ook geen onderscheid, al doet rechts niet echt mee met tijgeren. Maar verder alles links en rechts.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:47 schreef Amsel het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk bij kindjes die voorkeur voor linker- of rechterhand zien?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gisteren zelfs de tv uit gezet nadat ik op drie zenders pietengejank tegenkwam bij het zappen
12:12 komt 'ie aan, daarna in een optocht nar het centrum. Maar ik denk dat we alleen even de aankomst kijken, pietjes zwaaien en daarna naar huis.quote:
de gezinnetjes lopen al met bosjes langs ons huis iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:45 schreef Dyre het volgende:
[..]
12:12 komt 'ie aan, daarna in een optocht nar het centrum. Maar ik denk dat we alleen even de aankomst kijken, pietjes zwaaien en daarna naar huis.
Ik heb echt nu een hekel aan Kinderen voor Kinderen, maar vroeger zong ik het luidkeels mee... 'Als ik de baas zou zijn van het journaal'!
Wat een intens lieve herinnering!quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
KvK![]()
mijn opa huurde elk jaar de nieuwe KvK LP bij de bieb en die zette hij dan op een cassettebandje en die kreeg ik dan voor sinterklaas
Ik heb donderdag zoete aardappel gestoomd en gegeven, S vond het heerlijk. Heeft bijna een hele aardappel opquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh ik heb zulke warme herinneringen aan dit weekend. Kvk, intocht sint, en we vierden altijd op deze zaterdag mijn verjaardag. Was voor mij echt het weekend der weekenden <3
Hoop zo dat ik op een of andere manier de sint hier ook eend eel van O haar jeugd kan laten zijn...Ik houd ervan
Jij ook alquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh ik heb zulke warme herinneringen aan dit weekend. Kvk, intocht sint, en we vierden altijd op deze zaterdag mijn verjaardag. Was voor mij echt het weekend der weekenden <3
Hoop zo dat ik op een of andere manier de sint hier ook eend eel van O haar jeugd kan laten zijn...Ik houd ervan
Naam stond bij mij ook hoog op de lijst voor een meisjequote:
Nop, die eerste foto is van toen Kix net tegen d'r aan het praten was. Ze vond het geweldig en wilde alles wat 'ie aan had aanraken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef BlueEyes het volgende:
Skip wat lijkt ze op je!!
En een zwarte piet met papabaard
Was dat niet eng?
heb je de prinsessen of de jungle variant?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:04 schreef Amsel het volgende:
Pietjes
Hier in de stad komt Sinterklaas pas volgende week aan. Wat logisch is: als hij vandaag aankomt in Breda kan hij natuurlijk niet op hetzelfde moment hier al zijn! Volgende week dus.
En jullie hadden het toch over die Tiny Love mobielen? Ik zei tegen m'n man dat ik een goedkope tweedehandse van Marktplaats wilde plukken. Dus nu ligt er hier een baby in de box te kirren naar haar gloednieuwe mobiel, het allerduurste model, want papa wil alleen het beste voor z'n kind![]()
![]()
Prinsessen. Ik zei nog voorzichtig dat we misschien ooit nog een kind willen en dat de jungle-variant unisex is, maar die was goedkoper en dus niet goed genoegquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de prinsessen of de jungle variant?
whehehequote:Op zaterdag 15 november 2014 16:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Prinsessen. Ik zei nog voorzichtig dat we misschien ooit nog een kind willen en dat de jungle-variant unisex is, maar die was goedkoper en dus niet goed genoeg![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:04 schreef Amsel het volgende:
Pietjes
Hier in de stad komt Sinterklaas pas volgende week aan. Wat logisch is: als hij vandaag aankomt in Breda kan hij natuurlijk niet op hetzelfde moment hier al zijn! Volgende week dus.
En jullie hadden het toch over die Tiny Love mobielen? Ik zei tegen m'n man dat ik een goedkope tweedehandse van Marktplaats wilde plukken. Dus nu ligt er hier een baby in de box te kirren naar haar gloednieuwe mobiel, het allerduurste model, want papa wil alleen het beste voor z'n kind![]()
![]()
Oh die hebben wij óók! Die wel wat Marktplaats trouwens. En we hebben er ook eentje van Fisher Price van opa & oma gekregen. Genoeg entertainment dusquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb pas geleden een speelkleed gekocht van Danic, blijkt het dus ook een tiny love speelkleed te zijn. De gymini princess.
En saar is er echt dikke fan van.
Deze: https://m.bol.com/nl/p/ti(...)ss/1004004010213629/
[ Bericht 31% gewijzigd door Fazz op 15-11-2014 18:25:04 ]
nee, jouw baby is alweer 1?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Limone het volgende:
Oh jongens..! Een jaar geleden braken mijn vliezen..!
Nog 5 uur!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, jouw baby is alweer 1?!
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Limone het volgende:
Ik kan me ook nog heel goed herinneren dat je baby ineens geboren was. Veel plezier met terugdenken vanavond.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Limone het volgende:
Ohh terugdenkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Limone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik was een middagje high-tea-en met een vriendinEcht heeeerlijk even weg zijn
Geppie wat naar om te lezen dat het weer slechter gaat. Kan me voorstellen dat je aan jezelf gaat twijfelen maar je doet het echt goedEn wat een mooi meisje is het
GM die foto met je man, daar vind ik haar ook duidelijk iets weg hebben van papa
Skips M. lijkt echt op jou
Limone bijna baby-af!
Verder nog welkom aan alle nieuwe mama's enne…. het wordt ECHT ECHT ECHT beter!![]()
SQ idd stom dat ze nergens op reagerenDaar zou ik ook verdrietig om zijn.
Sorry voor iedereen die ik vergeet zo uit mijn hoofd, maar mijn baby roept en wil melk![]()
Lucas wilde nog wel even een wolkjestrui-boks doen met F. van Fazz
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Foto?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb vandaag heel eigenwijs mijn Mellie toch een pakje in "up to one month" van Next aangedaan dat er zo groot uitzag en het past gewoon(wel iets wijd om zijn lijf maar qua lengte keurig).
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Foto?
Zo leuk trouwens, al die Sint&Piet+kindjes foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |