Netjesquote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vijf weken. De onze schelen drie weken volgens mij. Ze begon op 3990 en was 8 dagen geleden 4860.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik deed nog wel zo m'n bestquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef BlueEyes het volgende:
Arme F van Fazz... mama kan zijn mondje niet vinden en smeert het in ogen en wenkbrauwen plus neus
Dit is maat 62quote:Op donderdag 13 november 2014 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo dan Mariska, jij gaat voor de vertraagde babysaurus award?
Hahahaha fazz! Prachtig!
Oh en lange s., tijd voor maat 62!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dyre op 13-11-2014 14:39:41 ]
Dat!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Categorie "romper maat 104", skips?![]()
Dyre, wat knus!
En poepbaby voor Razztwee keer ook echt
Erg is dat hè, kleding wegruimen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Yup. Twee. Keer. Ik denk combi van reactie op prikjes en overgang naar FV en gewoon een beetje mama pesten.
Oh Soesa ik zie de foto nu pas! Mooierd is het! En 62 nu al te kleinik heb voor A. net alle 56 rompers en pakjes en broeken opgeruimd (
) , truitjes past ze nog prima. Kind heeft lange benen en een kort lijf, net als mama.
Hier is er ook niets weg. Ik heb een doos gemaakt met wat verkocht kan worden en met wat bewaard moet worden voor het geval (ooit) nummer twee een meisje wordt. Maar ook van de doos 'dit kan weg' is nog niets wegquote:Op donderdag 13 november 2014 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Heel! Ik moest er echt een beetje bij huilen. Die petieterige pakjes maat 50. En haar eerste pakje
. Ik doe nog niks weg hoor, ben ik veel te sentimenteel voor
.
Ik twijfelde tussen die en de snorren. Maar van die met ruitjesstropdas hadden ze geen 2x maat 80. Dus toen was mijn keus snel gemaakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef Chanty het volgende:
Wat een hoop goede statistieken!
OMG Fazz die foto![]()
![]()
En nikki bedankt! Net even naar de zeeman geweest en daar dat andere overhemd met ruitjesstropdas gehaaldScheelt ff 15 euro of zo
ermahgerdquote:Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef Kursor het volgende:
M'n meiske heeft romper nummero 4 aan vandaag![]()
Ik denk dat hii aan t inhalen is: vorige week di poep, do poep, toen pas deze dinsdag weer, en nu vandaag twee keerquote:Op donderdag 13 november 2014 22:17 schreef Dyre het volgende:
Ik ging net even stiekem kijken of L lekker aan het slapen was, ligt ze gewoon klaarwakker naar de lamp te lachen, maf kind![]()
![]()
(wij hebben zo'n mozaiek-lamp en die vind ze echt geweldig, meestal laten we die aan, als we zelf nog niet gaan slapen)
Dat er nog zoveel verschil in dat gepoep zit zeg. Sommige babies iedere verschoning een poepluierL maakt er zo'n beetje iedere dag 1, en soms slaat ze een zelf een dagje over.
Jep, 23:30 laatste avondvoeding - 01:00 - 02:30 - 03:45 en nu ligt ze na 20 minuten huilen klaarwakker op mijn borst mij kopstoten te geven.quote:
ochquote:Op vrijdag 14 november 2014 04:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jep, 23:30 laatste avondvoeding - 01:00 - 02:30 - 03:45 en nu ligt ze na 20 minuten huilen klaarwakker op mijn borst mij kopstoten te geven.
DaD![]()
![]()
En het gehuil begint weer
+1.quote:Op vrijdag 14 november 2014 04:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb de levende Babyborn. Giet er iets in en het komt er meteen weer uit.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:20 schreef JufMariska het volgende:
Is geen gek schema inderdaad DaD, maar LK kan wel goed meekijken of I goed hapt en 'effectief' drinkt, goede zet dus!
Hier had ik net na het voeden ineens een golfje geluk, voor het eerst in bijna 6 weken tranen van trots en blijdschap ipv verdriet, verwarring, angst, weerstand... Ik heb eindelijk echt verliefd naar 'm zitten kijken, op dat gevoel wachtte ik al sinds z'n geboorteBetekent natuurlijk niet dat ik out of the woods ben qua angsten enzo, maar dit was echt heel fijn
Nu ligt-ie weer heerlijk in z'n bedje, en ga ik ook nog even slapen.
Nee, maar daar word ik dan weer wel wakker van! Ze huilt nooit 's nachts omdat we dat altijd voor kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:43 schreef Skittles het volgende:
JM wat fijn zulke momenten
Nikki respect dat jij er 3 gewassen en aangekleed krijgt voor 8:15![]()
Wordt jouw man ook wakker van voedingssignalen Soesa? Wij hebben dit namelijk ook thuis besproken om precies dezelfde reden, maar ik ben bang haar signalen niet te horen. Dat ze al in paniek aan huilen is en de voedingen per keer nog langer duren..
Dat went vanzelf hoor. Toen ik er net 3 had dacht ik ook dat het nooit zou gaan lukken om op tijd te vertrekken. Maar ik word er steeds handiger in. Nu sta ik om 6 uur op en heb ze om iets over 7 alledrie gewassen, aangekleed en gevoed (en zelf ben ik dan ook gedouchedquote:Op vrijdag 14 november 2014 07:43 schreef Skittles het volgende:
Nikki respect dat jij er 3 gewassen en aangekleed krijgt voor 8:15![]()
Zelfde effect idd!quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Man met slakkentempo: check! Maar hij is dan weer zo lief met haar, dat compenseert alles weer
.
En Soesa, sinds A. in haar eigen kamer slaapt, slaapt ze ook langer en komt ze meestal nog maar één keer 's nachts. Ze reageert heel erg op mij, als ik haar kamer binnenkom is ze wakker. In de wieg naast het bed was dat nog erger! En met de babyfoon onder mijn kussen hoor ik het eerste gesmak en gedraai prima.
Ik zag je post voor je 'm editte. Mannen hè.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mariska, wat een fijn momentje
Veel plezier vandaag blue!
+1, hij loopt dat ook echt heel rood aanquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
Hij kan overigens echt heerlijk boos worden. Fel mannekedat je denkt: vergeet je niet in te ademen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |