Netjesquote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vijf weken. De onze schelen drie weken volgens mij. Ze begon op 3990 en was 8 dagen geleden 4860.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik deed nog wel zo m'n bestquote:Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef BlueEyes het volgende:
Arme F van Fazz... mama kan zijn mondje niet vinden en smeert het in ogen en wenkbrauwen plus neus
Dit is maat 62quote:Op donderdag 13 november 2014 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo dan Mariska, jij gaat voor de vertraagde babysaurus award?
Hahahaha fazz! Prachtig!
Oh en lange s., tijd voor maat 62!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dyre op 13-11-2014 14:39:41 ]
Dat!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Categorie "romper maat 104", skips?![]()
Dyre, wat knus!
En poepbaby voor Razztwee keer ook echt
Erg is dat hè, kleding wegruimen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Yup. Twee. Keer. Ik denk combi van reactie op prikjes en overgang naar FV en gewoon een beetje mama pesten.
Oh Soesa ik zie de foto nu pas! Mooierd is het! En 62 nu al te kleinik heb voor A. net alle 56 rompers en pakjes en broeken opgeruimd (
) , truitjes past ze nog prima. Kind heeft lange benen en een kort lijf, net als mama.
Hier is er ook niets weg. Ik heb een doos gemaakt met wat verkocht kan worden en met wat bewaard moet worden voor het geval (ooit) nummer twee een meisje wordt. Maar ook van de doos 'dit kan weg' is nog niets wegquote:Op donderdag 13 november 2014 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Heel! Ik moest er echt een beetje bij huilen. Die petieterige pakjes maat 50. En haar eerste pakje
. Ik doe nog niks weg hoor, ben ik veel te sentimenteel voor
.
Ik twijfelde tussen die en de snorren. Maar van die met ruitjesstropdas hadden ze geen 2x maat 80. Dus toen was mijn keus snel gemaakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef Chanty het volgende:
Wat een hoop goede statistieken!
OMG Fazz die foto![]()
![]()
En nikki bedankt! Net even naar de zeeman geweest en daar dat andere overhemd met ruitjesstropdas gehaaldScheelt ff 15 euro of zo
ermahgerdquote:Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef Kursor het volgende:
M'n meiske heeft romper nummero 4 aan vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |