Goeiedag allemaal goossies
Ik heb een rap gemaakt vannacht uit frustratie dat ik nog steeds geen vriendin heb
Je weet van me ik ben een leuke indo boy
Meisjes met dikke schaamlippen zijn er voor de lol
Lekker likken aan die lippen en je zit snor
Ik mis een meissie in me leven, al heel lang
mijn zusje heeft scharrels op de gang
Ze gaan naar de wc dat hoor ik, maar ik lik liever ook dat dat ik op een plaatje klik.
maar pik ik heb alleen de computer en m'n plaatjes
Maar ik neuk ook liever poezegaatjes
Lekker spanken op die witte kont
lekker vrijen als een geile hond
m'n eigen zaad proeven is niet meer gezond
Ik moet gewoon een meisje anders lig ik onder de grond
Klacht heel graag een wijffie hebben heb een uitkerinkie en elke dag zit ik me te vervelen in de metro en in het centrum moet je is nagaan hoe me leven veranderd als er een meissie naast me zit ipv dat ik alleen loop door Rotterdam centrum heel de dag in de hoop dat ik lekker wijfies rond zie lopen.. dan heb ik gewoon me eigen
![x3lsh5-l-610x610-sweater-shorts-pants-shirt-cropped-number-sweater-skirt-kenza-zouiten-cute-jersey-jumper-top-crop-tops-crop-jumper-sports-blouse-demin-shorts-long-sleeve-cropped-sweater-high-waist.jpg]()
![2972541_image.jpg?1366052372]()
![large.jpg]()
Als ik zo'n meissie zou hebben he.. zal der alles voor over hebben
Klacht ondanks ik een knappe indo ben (1,77 zwart haar oorbelletjes javaans) geen meisje kunnen krijgen en hierdoor zo gefrustreerd zijn dat ik expres als me zusje gaat douchen met dr scharrel de kraan in de keuken zo koud draai dat hun opeens het letterlijk heel heet hebben onder de douche maar stiekem gewoon zelf een vriendin willen hebben.
Verwachte reacties Djakkaa verdorie ik ken ook maar geen wijfie krijgen terechte klacht goossie