Vanuit het vorige topic op "open nieuw deel" klikken. Dan neemt ie alles automagisch meequote:Op donderdag 13 november 2014 10:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Nee, hoe krijg ik alles in de OP?
Dat deed ik... Zit wel op tablet, weet niet of dat scheelt. Zal zo de computer even aanzwengelen om te kopiëren en te plakken.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vanuit het vorige topic op "open nieuw deel" klikken. Dan neemt ie alles automagisch mee
Wat liefquote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef AwayTL het volgende:
Meh dat ongestelde gevoel is inderdaad verrot. Maarja, dan zit t kind wel laag denk ik dan maar.
Kwak held!! Ga ik morgen even proberen.
Kiek nou wat mijn broer gemaakt heeft voor de babykamer!!
[ afbeelding ]
Oh, dat is gaaf zeg! Wat speciaal +Oquote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef AwayTL het volgende:
Meh dat ongestelde gevoel is inderdaad verrot. Maarja, dan zit t kind wel laag denk ik dan maar.
[ afbeelding ]
Wat tof!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:26 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Onze douche schimmelt nog net niet on the spot als we gaan douchenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat tof!
(De badkamer moet wel echt vol stoom staan trouwens, soort sauna effect. Ik hang vaak hangers aan de rail van de douchewand)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Zonder box? Dat zie ik met 2 grote broers in het begin toch echt niet zittenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:02 schreef L-E het volgende:
Wij gaan zonder box dit keer, echt zo heerlijk vind ik dat
Hoe is het met krijgertje? (Of lees ik daar overheen met mn zwangere ogen?)
Nou, als je kindje de eerste is en je geen grote lompe huisdieren hebt, dan kun je hem gewoon op een kleed leggen. Later gaan ze rollen en dan moet het veilig zijn, maar het kan primaquote:Op donderdag 13 november 2014 11:08 schreef Minarosa het volgende:
Oei Vlindur![]()
Over boxen gesproken; ik dacht dat een box essentieel is maar lees ook regelmatig dat iemand geen box heeft. Wat doe je dan als je je kind even weg wilt leggen of laten spelen? Kleed op de grond? Kortom is een box handig/noodzakelijk of kun je goed zonder? (We hebben er wel ruimte voor, maar in dit huis niet superveel en wachten nog even met het kopen van een nieuw huis, dat speelt mee)
euh, met een week of twaalf?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:50 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Onze douche schimmelt nog net niet on the spot als we gaan douchen. Ik denk dat dat wel goed komt dan!
Haha Vlindur vs DJMO? Wanneer had jij de box staan dj?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |