En over de kans dat de Nikes en whatever nep kan zijn en je nóg meer geld kwijt kunt gaan zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 21:05 schreef monkeybrain het volgende:
Radar, mooi hoor!
Zit daar achter haar laptopje met de bankpas reader. Dat kan niet goed gaan
sj4000 en nep nikes berekening, super eng muziekje op de achtergrond!
Top quotes:
- Na een hele lange tijd kwam er een pakje.
- Bij de dansschool hoorde ik dat meer mensen er last van hadden
- Dit was wel de laatste keer
Vervolgens hoor je niets over 22 euro belastingvrij shoppen, handig gedaan Radar
BG vraagt me nog een week te wachten. Aangezien dat nog kan, doe ik dat maar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:16 schreef JortK het volgende:
Geschil ingediend bij PayPal voor de nog niet ontvangen SJ4000, just to be sure I'm on time
Die van mij kraakte.. Ook gelijk een resend gekregenquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:35 schreef Muto het volgende:
Mijn ontvangen Earson had geen aan/uit knop. Een mailtje en paar fotos gestuurd naar BG en direct resend gekregen. Had niet anders verwacht, maar het ging lekker snel.
Als je werkelijk niets meer weet te doen ga je maar kabel test spullen kopenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Goddelijker het volgende:
Voor dat geld ook maar besteld.
Is erg handig om kabels te testen.
Beter dan LEDpigs die na 2x gebruiken een la in verdwijnen, die vol ligt met andere Chinazooi.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je werkelijk niets meer weet te doen ga je maar kabel test spullen kopen
Ik gebruik hem niet langdurig, heeft niet heel veel toegevoegde waarde denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:33 schreef dodge_911 het volgende:
Ik zou d'r bij langdurig testen wel ff een fannetje ofzo op zetten/modden...
Voor duurstesten neem ik wel zo 'n SoShine 6led dingquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik gebruik hem niet langdurig, heeft niet heel veel toegevoegde waarde denk ik.
Alleen zou je een microUSB, Lightning of 30-pin naar USB moeten hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:36 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Voor duurstesten neem ik wel zo 'n SoShine 6led ding
Meer zo 'n ding dus :quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen zou je een microUSB, Lightning of 30-pin naar USB moeten hebben.
Zodat je krijgt:
USB-poort -> Tester -> MicroUSB/Lightning/30-pin -> 2/1A stroomveter
Haha hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:09 schreef Andydewit het volgende:
LOL
[ afbeelding ]
Blijkbaar was Radar niet zo blij met mijn reacties![]()
En wat zit er in?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:47 schreef JortK het volgende:
Pakket binnen met een halve rol tape eromheen met de tekst: "Geopend door PostNL inklaring i.v.m. douaneafhandeling".
Maar geen brief met heffing erbij
quote:
Wel kleding, maar zat geen CN22 label op het pakket dus dat is waarschijnlijk de oorzaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |