Dat is alle sc.quote:Op donderdag 13 november 2014 03:21 schreef LelijKnap het volgende:
Deze sc is ook voor mongolen of niet
op fok zijn er alleen maar mongolenquote:Op donderdag 13 november 2014 03:21 schreef LelijKnap het volgende:
Deze sc is ook voor mongolen of niet
ben jij analfabeet?quote:Op donderdag 13 november 2014 03:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ga fietsen idioot. Genoeg aangename mensen in andere scs
Ok dit is goed. Diep teleurgesteld in jullie.quote:
Goed!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Goed!
1: Toto69: 69
2: Fok-it: 39
2: PowerLoungen: 38
houdjemond : 34
IsaacCuenca: 23
datismijnmening: 21
EttovanBelgie: 20
deadprez: 18
Mani89: 18
Aight1 : 17
ChevyCaprice: 15
GlennQuagmire : 13
Klaploper:13
Johannes_v: 11
MrBanaan1: 10
hetzalallemaalwel: 10
Insomnia_: 9
HPLC: 9
Targaryen: 9
El_Matador: 8
Anosmos: 8
RingBewoner: 8
jatochneetoch: 8
Kaneelstokje: 7
dasorakel 9
Fera: 9
housesoftheholy: 6
LompeHork 6
Immerdebestebob: 6
Lt.Surge: 5
HaJee: 5
KitKatChunky : 4
Guus_Geluk7: 4
Holy_Goat: 4
ROADRUNN3R : 3
Paxcon: 3
Moira: 3
Rockiejj: 3
Tassendief: 3
Mortaxx: 3
SebbeSwensje: 2
BazZz2b: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
Durmada:2
Dagoduck: 2
Tanden68: 2
Pussyslayer: 1
Vanillekwark: 1
mega-worstje: 1
appelen: 1
Gesloten: 1
Summer2bird: 1
Fylax: 1
Flippiee: 1
Als die niet binnen 5 minuten een vraag geeft, wordt de bonus punt weer ingetrokkenquote:
wat?quote:
Jaquote:Op donderdag 13 november 2014 10:13 schreef jatochneetoch het volgende:
Dan niet, kun jij een vraag verzinnen HPLC?
Ik heb een kekke.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:16 schreef HPLC het volgende:
Jan de Cler
Iemand anders mag nu een vraag stellen
Dat snap je alleen als je ACO kentquote:
Toch nog een intellectueel zoals ik in dit topicquote:
Lopen er nu meerdere vragenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch nog een intellectueel zoals ik in dit topic
Nee hoor hij was te laat, maar ik wilde hem toch nog even complimenteren.quote:
Hint?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb een kekke.
Noem 3 NadSat woorden uit A Clockwork Orange (het boek voor de duidelijkheid) met hun betekenis.
Eerste die alle 3 in een post heeft wint.
Eeh, als je het boek etc niet kent wordt het met hints ook niet te doen. Maar het is een literatuurvraag.quote:
ACO is de enige keer in mijn leven dat je me hoort zeggen dat het boek vele malen beter is dan de film. Echt veel beterquote:Op donderdag 13 november 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet die film nog steeds een keer zien
dus nee geen idee
Ja, nu weten we het wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Is wel erg specifiek dit inderdaad. Wel goeie vraag though. Beter dan die aids van vannacht. Als mods dit topic zelfs al gaan verneuken
Tja ik zal een nieuwe verzinnen. Jammer, dit is nl wel echt een fatsoenlijke vraag haha.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Is wel erg specifiek dit inderdaad. Wel goeie vraag though. Beter dan die aids van vannacht. Als mods dit topic zelfs al gaan verneuken
Harry Potter heeft het ook zelden over de Galapagoseilanden.quote:
Harry Potter zou mijn vragen over de Spice Girls ook waarderen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond mijn Harry Potter vragen ook uitstekend.
[..]
Harry Potter heeft het ook zelden over de Galapagoseilanden.
Dat was popculturequote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig is Fok-It het geweten van FOK! en kan hij goed oordelen welke vragen goed zijn en welke slecht. All hail Fok-It.
Jawel, je vond het niveau van de vragen vannacht slecht, ik stelde vannacht vragen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Het was niet eens gerich tegen jou
Waren wel goede vragen, maar een beetje jammer als er 3 mensen in het topic zitten die alles over Harry Potter weten en telkens weer een nieuwe Harry Potter vraag stellen. Dan blijft de vraag de hele tijd tussen die mensen gewisseld worden. Net als met GoT.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond mijn Harry Potter vragen ook uitstekend.
[..]
Harry Potter heeft het ook zelden over de Galapagoseilanden.
3/5 zijn goed en ook de goede volgorde.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Ontkenning, boosheid, verdriet, depressie, zelfmoord.
Nee? Het ging om slowchat, niet om de vragen.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, je vond het niveau van de vragen vannacht slecht, ik stelde vannacht vragen.
We zitten in ONZ en dan ga jij elitair lopen doen en dat is nogal storend.
Dit is betere kritiek. Ik denk dat iedereen er wel op kan letten om vragen uit wisselende categorieėn te halen, sommigen zie ik vrij vaak topografie doen, anderen wiskunde etcetera.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:05 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Waren wel goede vragen, maar een beetje jammer als er 3 mensen in het topic zitten die alles over Harry Potter weten en telkens weer een nieuwe Harry Potter vraag stellen. Dan blijft de vraag de hele tijd tussen die mensen gewisseld worden. Net als met GoT.
Hier maak ik uit op dat je de vragen van vannacht "aids" vond.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Nu heb je er 4/5 goed en ook de volgordequote:Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Ontkenning, boosheid, verdriet, depressie, acceptatie.
besef en verdriet anders omquote:Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Ontkenning, boosheid, verdriet, besef acceptatie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |