Ik heb een kekke.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:16 schreef HPLC het volgende:
Jan de Cler
Iemand anders mag nu een vraag stellen
Dat snap je alleen als je ACO kentquote:
Toch nog een intellectueel zoals ik in dit topicquote:
Lopen er nu meerdere vragenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch nog een intellectueel zoals ik in dit topic
Nee hoor hij was te laat, maar ik wilde hem toch nog even complimenteren.quote:
Hint?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb een kekke.
Noem 3 NadSat woorden uit A Clockwork Orange (het boek voor de duidelijkheid) met hun betekenis.
Eerste die alle 3 in een post heeft wint.
Eeh, als je het boek etc niet kent wordt het met hints ook niet te doen. Maar het is een literatuurvraag.quote:
ACO is de enige keer in mijn leven dat je me hoort zeggen dat het boek vele malen beter is dan de film. Echt veel beterquote:Op donderdag 13 november 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet die film nog steeds een keer zien
dus nee geen idee
Ja, nu weten we het wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Is wel erg specifiek dit inderdaad. Wel goeie vraag though. Beter dan die aids van vannacht. Als mods dit topic zelfs al gaan verneuken
Tja ik zal een nieuwe verzinnen. Jammer, dit is nl wel echt een fatsoenlijke vraag haha.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Is wel erg specifiek dit inderdaad. Wel goeie vraag though. Beter dan die aids van vannacht. Als mods dit topic zelfs al gaan verneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |