quote:Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van het lachen, geweldig. Dat kleine robbentje ook!
Heb het aangepastquote:Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef datismijnmening het volgende:
Moira heeft een punt, een flippie moet nog op de lijst met één punt
Nee JV heeft een nieuwe vraag gesteldquote:Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vraag van flippie die de vraag moest stellen
ik heb de vraag van flippie goed beantwoord dus ik moet ook 1 punt krijgwnquote:Op donderdag 13 november 2014 02:01 schreef datismijnmening het volgende:
Moira heeft een punt, een flippie moet nog op de lijst met één punt
ja leuk maar daty was niet de officeile vraagquote:Op donderdag 13 november 2014 02:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee JV heeft een nieuwe vraag gesteld
Wtf ben je aan het doen man.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb de vraag van flippie goed beantwoord dus ik moet ook 1 punt krijgwn
Euh volgens mij was het mijn beurt.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee JV heeft een nieuwe vraag gesteld
Jawel, want Mani had de vraag over CR7 goed en hij gaf mij toestemming de vraag te posten.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja leuk maar daty was niet de officeile vraag
van wie mocht jij een vraag stellen?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wtf ben je aan het doen man.
Ik mocht de vraag stellen en die heeft Moira goed beantwoord.
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, want Mani had de vraag over CR7 goed en hij gaf mij toestemming de vraag te posten.
Ja, die ging toch over de prijzen van CR7?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euh volgens mij was het mijn beurt.
Van Mani89, die had de vraag juist beantwoord.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
van wie mocht jij een vraag stellen?
het was flipie beurt en die had ik goed beantwoord
Kieuwwierquote:Op donderdag 13 november 2014 02:04 schreef Moira. het volgende:
Hoe overleefde Harry Potter het onderwater in het meer in het toernooi van de Vuurbeker?
Kieuwzaad ofzoquote:Op donderdag 13 november 2014 02:04 schreef Moira. het volgende:
Hoe overleefde Harry Potter het onderwater in het meer in het toernooi van de Vuurbeker?
Door wier wat hem kiewen gafquote:Op donderdag 13 november 2014 02:04 schreef Moira. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |