quote:Op donderdag 13 november 2014 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Weet je, ik doe eens gek, als ze haar tijdverdrijver gebruikt in de 3e film en nu bij mij op de stoep staat bied ik haar ook een bordje nasi aan.
niet alle series hebben magie toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
en magie niet
- dwergen
- draken
- magie
je bent zelf een moederquote:Op donderdag 13 november 2014 02:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet alle series hebben magie toch?
alle series hebben wel personages met moeders
Hangt er van af of ze thigh gap heeft en back dimple, ja toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ze inmiddels te oud voor je?
Draken en magie waren al goedgekeurdquote:Op donderdag 13 november 2014 02:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
en magie niet
- dwergen
- draken
- magie
moira houdt niet van thinspoquote:Op donderdag 13 november 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of ze thigh gap heeft en back dimple, ja toch?
dat werd niet expliciet op beeld gebrachtquote:Op donderdag 13 november 2014 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Draken magie en incest
Ron neukt Molly de moeder
Lag er duimendik bovenop, iedereen heeft dat uit de boeken gehaald lijkt me.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat werd niet expliciet op beeld gebracht
bron?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lag er duimendik bovenop, iedereen heeft dat uit de boeken gehaald lijkt me.
Soms steel ik een baby uit de speeltuin en laat hem aan mijn tepel sabbelen.quote:
god of firequote:Op donderdag 13 november 2014 02:34 schreef Targaryen het volgende:
Wat is de god die Mellissandre in Game of Thrones aanbid en welk herboren figuur denkt ze te dienen?
hij heeft het nooit specifiek genoemd ofzoquote:Op donderdag 13 november 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vindt Mono daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |