Ik heb van 0:20 tot 1:15 gewoon lekker kunnen spelen hoor. Launch events zijn toch altijd bijzonder en leukquote:Op donderdag 13 november 2014 08:02 schreef MarkyB het volgende:
Zoals ik het lees was het geen overbodige luxe om om 00:10 naar bed te gaan vanwege het disconnecten...
Hoorde iets van iemand die was na een uur al 100 via meat quests op TI, is dat die?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Die gozer die lvl 100 was heeft een rollback gekregen tot level 90
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:23 schreef Isabeau het volgende:
Die gozer die lvl 100 was heeft een rollback gekregen tot level 90
Schijnbaar kun je het binnen 15 uur halen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nog 3 uur uithouden hier en dan eindelijk inloggen.
Hoe snel kun je levelen? Ben ik dan vanacht 100?
Maar wat is er nou zo leuk aan zo snel levellen? Ik geniet liever van het verhaal en doe rustig aan. Ik snap dat nooit zo?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:13 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Schijnbaar kun je het binnen 15 uur halen.
Het is een thrill. Ik snap het wel. Als ik geen werk en verantwoordelijkheden had zat ik nu ook zo snel mogelijk te levellen.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo leuk aan zo snel levellen? Ik geniet liever van het verhaal en doe rustig aan. Ik snap dat nooit zo?
Ok tot 5 's nachts spelen dusquote:Op donderdag 13 november 2014 09:13 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Schijnbaar kun je het binnen 15 uur halen.
15 uur is niet echt Rushen toch? De eersten waren om 4 uur ofzo al 100.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo leuk aan zo snel levellen? Ik geniet liever van het verhaal en doe rustig aan. Ik snap dat nooit zo?
Natuurlijk was het een Pool. Want Burning Legion.quote:Op donderdag 13 november 2014 08:46 schreef JedimindhaX het volgende:
T was btw niet athene lees ik maar een pool genaamd Auxilla
Tsja, ik ben geen raider en ik speel om te ontspannen. ''Genieten doe je op een alt'' dit is toch geen baan ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Het is een thrill. Ik snap het wel. Als ik geen werk en verantwoordelijkheden had zat ik nu ook zo snel mogelijk te levellen.
Genieten van de content en dergelijke doe je dan op een alt.
Ik hou van high-end PvP. Vaak moet je daar wat gear voor hebben, anders loop je al achter voor je begint. Mijn eerste char moet dus voor 3 december volle honor gear hebben. Nou ben ik de weekenden van 22 en 29 november een weekend weg, dus dan kan ik al minder farmen. Weekend erna moet ik al volle gear hebben. Oftewel, snel levelen, snel gearen op mn main zodat ik daarop ook kan genieten. En dan de lore en quests op mijn alt, zodat ik daar dan ook van kan genieten.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja, ik ben geen raider en ik speel om te ontspannen. ''Genieten doe je op een alt'' dit is toch geen baan ofzo?
Ik snap er nog steeds niets van, wat is de meerwaarde dan? Dat je nu meteen dungeons kan doen?
Ik ben wel een raider, en het heeft inderdaad te maken met dat we van plan zijn om zaterdag al te beginnen om dungeon runs te doen. We hebben schedules gemaakt, groep samenstellingen en guides bestudeerd.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja, ik ben geen raider en ik speel om te ontspannen. ''Genieten doe je op een alt'' dit is toch geen baan ofzo?
Ik snap er nog steeds niets van, wat is de meerwaarde dan? Dat je nu meteen dungeons kan doen?
Ah zo, dit is dus alleen van belang voor raiders. Dat leek me ook alquote:Op donderdag 13 november 2014 09:25 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik hou van high-end PvP. Vaak moet je daar wat gear voor hebben, anders loop je al achter voor je begint. Mijn eerste char moet dus voor 3 december volle honor gear hebben. Nou ben ik de weekenden van 22 en 29 november een weekend weg, dus dan kan ik al minder farmen. Weekend erna moet ik al volle gear hebben. Oftewel, snel levelen, snel gearen op mn main zodat ik daarop ook kan genieten. En dan de lore en quests op mijn alt, zodat ik daar dan ook van kan genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |